Auto oli maalattavana ja pistit sitten pääs ulos sivuikkunasta. :O
Joku taas meni säälistä kehasemaan tavismammaa niin nyt sitten tukehutaan kuvatulvaan.
Sulonen?! Kuukauden putkeen ryypänny pissis.Ootpa suloisen näköinen, ihan kuin sellaisen vanhanaikaisen posliininuken näköinen. Ja jotain samaa sussa on myös kuin Ninja Sarasalossa.
Suksi sinä pölypussi v**tuun täältä. Hetken maltoitkin pysyä poissa.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372046:Ootpas ilkeä. Ei ne olleet varmana säälikehuja.
Hei oikeesti tollaset urpohaukkujat hakevat vain ja ainoastaan huomiota, joten sinä juuri annat tollekin just sitä mitä se haluu. Mitä jos vaan oltais huomioimatta niin toikin haukkuja ryömii takas sinne koloonsaAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372056:Luulisi että tuollaiseen ilkeyteen tukehtuu ihminen...:O
ootko ihan ite kuvassa ?Fiksu ja filmaattinen hetken aikaa esillä.
Hassu kuva! Sulla on kivan väriset silmät!
Joo, kyllä se olen (olin, kuva meni jo) minä. Kuka muukaan?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23372135:ootko ihan ite kuvassa ?
sun onneks et ole sen näkönen kun kuvittelinJoo, kyllä se olen (olin, kuva meni jo) minä. Kuka muukaan?
Ai kiittiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;23372163:sun onneks et ole sen näkönen kun kuvittelin
tämä oli kehu..
Paas takasin sen, mä en ehtinyt nähdä.Fiksu ja filmaattinen hetken aikaa esillä.
Ai kiitti
Säkään et varmaan oo sen näköinen kun kuvittelen, mulla on vahvat epäilykseni siitä että sulla on oikeasti pää...:snotty:
Tykkään sun tukasta ja tosta taustalla olevasta rummusta.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372368: