VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
"plääh"
Ihmettelen miksi täällä saa joku ilmeisen sekopää haukkua ihmisten kuvat ja itse ihmisiä vittupäiksi jne.Eikö niitä todellakaan voi karsia pois tai SItÄ!!Tuosta kirjoitustyylistä kyllä näkee että kyseessä on aina yksi ja sama haukkuja!!
 
IhaNainen
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372398:
Kiitti. Mulla on kaksi tollasta isoa rumpua ja yksi pienempi. Se pieni on alunperin joku pelkäksi koristeeksi tarkoitettu, mutta vaihdatutin siihen oikean kalvon, niin sitäkin voi soittaa.
Mustakin ois kiva osata, mutten koskaan oo tullut opetelleeksi. Faija joskus lapsena tappoi aika tehokkaasti mun innon opetella soittamaan mitään instrumenttia koska "sulla on noin pitkät sormet, pakkohan sun on oppia kitaraa soittamaan". :D Hyvää se silti on aina tarkoittanut, opetusmetodit vaan oli turhan inttimäiset. <3
 
[QUOTE="plääh";23372420]Ihmettelen miksi täällä saa joku ilmeisen sekopää haukkua ihmisten kuvat ja itse ihmisiä vittupäiksi jne.Eikö niitä todellakaan voi karsia pois tai SItÄ!!Tuosta kirjoitustyylistä kyllä näkee että kyseessä on aina yksi ja sama haukkuja!![/QUOTE]

Joo, joku tosi onneton ihminen. Täytyy olla tosi paha mieli, jos haluaa tuollaista sanoa muista. Tulee sellainen olo, että harmi, kun jollain on noin paha olla. :(
 
Mustakin ois kiva osata, mutten koskaan oo tullut opetelleeksi. Faija joskus lapsena tappoi aika tehokkaasti mun innon opetella soittamaan mitään instrumenttia koska "sulla on noin pitkät sormet, pakkohan sun on oppia kitaraa soittamaan". :D Hyvää se silti on aina tarkoittanut, opetusmetodit vaan oli turhan inttimäiset. <3
Mä yritin soitella kitaraa nuorempana, mutta mun kädet ei oo siihen kovin toimivat, en ole tarpeeksi ketteräsorminen, enkä kovin hyvä harjoittelemaan mitään pitkiä aikoja. En oppinut koskaan sen kummempaa, kuin muutaman soinnun.

Mutta noissa on eri, kun ne on LYÖMÄsoittimia. Ja lyöminen on kivaa.:xmas:
 
"plääh"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372433:
Joo, joku tosi onneton ihminen. Täytyy olla tosi paha mieli, jos haluaa tuollaista sanoa muista. Tulee sellainen olo, että harmi, kun jollain on noin paha olla. :(
niin kovin harmillista :( aivan kauheaa kielenkäyttöä ja iljettävää käytöstä.Se ihminen on kyllä raukka läpeensä pahoittanut joskus mielensä,ehkä ulkonäkönsä suhteen.Eihän muuten kukaan normaali järjellä varustettu ihminen tuollaisia kirjoittele ja toivo pahaa ihmisille!!
 
"vieras"
[QUOTE="plääh";23372457]niin kovin harmillista :( aivan kauheaa kielenkäyttöä ja iljettävää käytöstä.Se ihminen on kyllä raukka läpeensä pahoittanut joskus mielensä,ehkä ulkonäkönsä suhteen.Eihän muuten kukaan normaali järjellä varustettu ihminen tuollaisia kirjoittele ja toivo pahaa ihmisille!![/QUOTE]
Miten se toivoi pahaa ihmisille?
 
loool
[QUOTE="plääh";23372420]Ihmettelen miksi täällä saa joku ilmeisen sekopää haukkua ihmisten kuvat ja itse ihmisiä vittupäiksi jne.Eikö niitä todellakaan voi karsia pois tai SItÄ!!Tuosta kirjoitustyylistä kyllä näkee että kyseessä on aina yksi ja sama haukkuja!![/QUOTE]

Ei nyt ehkä vittupääksi kannata ketään mennä haukkumaan, mutta mielestäni osa noista negatiivisista kommenteista oli ihan hauskoja. Alkoi välillä tuo ketju menemään hiukan liian makeaksi OLET NIIN MAHTAVAN NÄKÖINEN- EIKUN SINÄ OLET - EI KUN SULLA ON NIIN IHANA MATTO-EI KUN SUN NAPA ON NIIN IHQ -hehkutukseksi, että ihan hauskaa vaihtelua sinne väliin.
 

Yhteistyössä