VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

• Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23373403:
Nätti, ihanan raikkaan näköinen.
Nyt en kyl uskalla enää kehua ketään tän jälkeen. Meen takasin tonne arkkuuni makaamaan.
Hei jos meet arkkuun nukkumaan niin eihän nuo pelkääjät nuku levollisesti...tiedä mikä verenimiä kohta hyökkää kaulaan....

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23373353:
Tiiätkö, mä uskon, että sulla on tosi, tosi, tosi paha olla ja mä oon surullinen sun puolesta.:( Voisimpa tehdä sinusta aidosti onnellisen.
Eip oo yhtään paha olla :) Ihan kieron kivaahan tää on vähän sörkkiä muurahaispesää, kun täällä on niin provosoitavissa olevia.

"plääh"
[QUOTE="vieras";23373541]Eip oo yhtään paha olla :) Ihan kieron kivaahan tää on vähän sörkkiä muurahaispesää, kun täällä on niin provosoitavissa olevia.[/QUOTE]

Ei ihmisten ulkonäön haukkuminen ole mitään provosointia.Olet kaukana siitä säälittävine haukkuines!!Kyllä sen tietää että viimeistään kun sängyssä yksin makaat odottaen unta,mielesi valtaa kurja olo.Miksi minun piti taas haukkua ja irviä niitä ihmisiä,miksi saan siitä mielihyvää.
Se ei vaan ole tervettä tarvetta jos saat siitä mielihyvää itsellesi.Yritit sitten provosointia (onnistumatta siinä) ,yritit tuottaa pahaa mieltä , onnistuit siinä.

Hyviä unia!

Yhteistyössä