Nätti, ihanan raikkaan näköinen.
Anna noitten olla.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23373403:Nätti, ihanan raikkaan näköinen.
Nyt en kyl uskalla enää kehua ketään tän jälkeen. Meen takasin tonne arkkuuni makaamaan.
Ei ku mun on oikeesti pakko mennä, mies koputtelee jo arkun kantta merkiksi.:vampire:Anna noitten olla.
Hei jos meet arkkuun nukkumaan niin eihän nuo pelkääjät nuku levollisesti...tiedä mikä verenimiä kohta hyökkää kaulaan....Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23373403:Nätti, ihanan raikkaan näköinen.
Nyt en kyl uskalla enää kehua ketään tän jälkeen. Meen takasin tonne arkkuuni makaamaan.
Eip oo yhtään paha olla Ihan kieron kivaahan tää on vähän sörkkiä muurahaispesää, kun täällä on niin provosoitavissa olevia.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23373353:Tiiätkö, mä uskon, että sulla on tosi, tosi, tosi paha olla ja mä oon surullinen sun puolesta. Voisimpa tehdä sinusta aidosti onnellisen.
tervetuloa mustien seuraannonni! vihdoin sain tehtyä profiilin itelleni :wave:
Vai "mies"? Ottaakohan läppärin taas pois, kun et tajua lopettaa.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23373439:Ei ku mun on oikeesti pakko mennä, mies koputtelee jo arkun kantta merkiksi.:vampire:
kiitostervetuloa mustien seuraan
Näytät tält:Tässäpä minä. Aika uus palstalainen olen
Aijaa.com - 7665407.jpg
Mulla on yks eilen otettu kuva mut siin ei ol päätäPöh, miulla ei just nyt ole yhtään tuoretta kuvaa, joten en osallistu
Toiste sitten
Mulla on yks eilen otettu kuva mut siin ei ol päätä
sit menee palstan mammulit ihan sekasin kun ne luulee mua päättömäksAlkuperäinen kirjoittaja päätön;23373961:mitäs se haittaa
Ku muutat kameraas tuon kellonajan, ni kuvat saattaa poistuu samalla..
Sä näytät kuvissa aina jotenkin samalta. Siis en tarkoita huonossa mielessä, jotkut vaan näyttää aina ihan erilaisilta eri kuvissa. Sä taas näytät oletettavasti aina itseltäsi (En tosin ole nähnyt sua livenä) Hyvä kuva!Rankan päivän ilta, eli just äsken napattu kuva meikäläisestä.
Sivulla 6 on musta toinen kuva. Oonks mä samannäköinen siinä? En itse osaa katsoa .Sä näytät kuvissa aina jotenkin samalta. Siis en tarkoita huonossa mielessä, jotkut vaan näyttää aina ihan erilaisilta eri kuvissa. Sä taas näytät oletettavasti aina itseltäsi (En tosin ole nähnyt sua livenä) Hyvä kuva!
No kyllä sä mun mielestä olet tunnistettava Musta tuntuu, että itse näytän aina ihan erilaiselta eri kuvissa. Niissä onnnistuneissa mahdollisimman vähän itseltäniSivulla 6 on musta toinen kuva. Oonks mä samannäköinen siinä? En itse osaa katsoa .