täällähän on hilijasta ollu, synnyttämäänkö kaikki on lähteneet? =) täällä ei viitteitä että tarvis mihinkään lähtä, ainut mikä vaivaa on se ettei saa yöllä nukuttua juuri ollenkaan. siispä nukkunutki tänään kolmet päikkärit.
vessassa joutuu ramppaamaan, miks muuten just yöllä, ku ei mulla päivällä oo tarvetta sen suuremmin käydä ku normaalistikkaa.
tai sit herää siihen että yks kipee suppari tulee yöllä, mut ei sen enempää..eli herättää vain.
sellanen mitä oon jäänyt itekseni ihmetteleen, että mistä johtuu ku mulla on jatkuvasti ihan hirmeen kuuma. yöllä herää että hiki valuu, samoin päivällä jatkuvasti jos ei niska hiestä märkänä, nii sit kuuma kuitenki muutoin. itekseni tietysti toivon,että enteilis synnytystä.
kävästii mun vanhempien tykönä ja äiti meinas, et alkaa olla silmät sen näköset, että ei se synnytyskään kaukana oo. juu, no ei varmasti, ku ens vkolla la ja siitä jos viimestään 10 päivän päästä käynnistävät, nii eihän tuohon oo ku pari viikkoa maksimissaan. :kieh: estolääkekuuriki syöty nyt loppuun, että joutashan tuo jo syntyäkki tuolta.
missäs kaikki on?! *miettii*
sieppo 39+4