viikon 7 plussaajat-pino

piu84
Tulin kertomaan onnellisesta perhetapahtumasta!!

MEILLE SYNTYI SULOINEN POIKA 26. PÄIVÄ KLO 11.32

PITUUS 51 CM, PAINO 3370 G, PÄÄN YMPÄRYS 34 CM.

Tänään päästiin kotia.

terveisin

Piu ja Artsi joka on aika rauhallinen veijari

Pah pah ja vielä kerran pah. Illalla alko jo kunnolla supistella, ja supistukset tuli säännöllisiksi. Ensin kymmenen ja sitten viiden minuutin välein. Ja tätä kesti melkeen kolme tuntia. Mutta kun aloin tulla vakuuttuneeksi, että lähtö on edessä ja kaivoin puhelinta soittaakseni lapsenvahdille ja synnärille, niin ne lopahti.Nyt on vain kipeät vatsalihakset ja #&%£$!*, vatsa tyhjeni supistusten tahdissa.Tympiii...

Käväsin yöllä vessassa ja ihan kuin ois tullu jotain vaaleanpunaista, mutta uskon että väsyneet silmät vain temppuilivat ja menin takasi sänkyyn. Siel sitte tuliki supistukset, mutta ei niin kovia ettenkö unta olisi saanut. :D Jotenki on tullu nyt vähemmän supistuksia, eikä kyllä haittaakaan. Torstai lähestyy...

- Rv 38+6 -

Alan kyllästyä näihin supistuksiin. Jos ei kerran aio syntyä vielä, niin piruako minua pitää kiusata?Enkä mie oo jo kärsiny tarpeeksi?
Ahh, hyvä syy perua huominen neuvola, kisu pitää viedä eläinlääkäriin, sen häntä on kipeä. Toivottavasti vaan ei oo poikki, luulen että on jääny johonki väliin tai koira purassu.

täällähän on hilijasta ollu, synnyttämäänkö kaikki on lähteneet? =) täällä ei viitteitä että tarvis mihinkään lähtä, ainut mikä vaivaa on se ettei saa yöllä nukuttua juuri ollenkaan. siispä nukkunutki tänään kolmet päikkärit. ;) vessassa joutuu ramppaamaan, miks muuten just yöllä, ku ei mulla päivällä oo tarvetta sen suuremmin käydä ku normaalistikkaa. :whistle: tai sit herää siihen että yks kipee suppari tulee yöllä, mut ei sen enempää..eli herättää vain. :eek: sellanen mitä oon jäänyt itekseni ihmetteleen, että mistä johtuu ku mulla on jatkuvasti ihan hirmeen kuuma. yöllä herää että hiki valuu, samoin päivällä jatkuvasti jos ei niska hiestä märkänä, nii sit kuuma kuitenki muutoin. itekseni tietysti toivon,että enteilis synnytystä. ;) kävästii mun vanhempien tykönä ja äiti meinas, et alkaa olla silmät sen näköset, että ei se synnytyskään kaukana oo. juu, no ei varmasti, ku ens vkolla la ja siitä jos viimestään 10 päivän päästä käynnistävät, nii eihän tuohon oo ku pari viikkoa maksimissaan. :kieh: estolääkekuuriki syöty nyt loppuun, että joutashan tuo jo syntyäkki tuolta. ;)

missäs kaikki on?! *miettii*

sieppo 39+4

Muutaman tunnin tässä supistellu ja vuotanu limaa. :headwall: :headwall: :headwall: Toisin kuin teillä, mulla supistukset ei niin kiva asia ja toivon että loppuu. :D Tulis muuten sektio päivystyksessä. Kun vielä 4 vrk kestäis...

- 38+6 -

onko täällä oikeesti enää muita ku haisu (vai onko sittekää) viblsp (sektion takia suotavaa =) ) ja minä?! =) missäs mm.valotzki? =)

täällä ei vieläkään tunnu et tarttis lähtä yhtää mihinkään. kertakaikkisen kokonaan lopahtanu kaikki tuntemukset. sitä limatulppaa tulee välistä, mut siinä kaikki. kävely on käynyt pidempiaikasena suorituksena hankalaksi. :whistle: mistähän muuten johtuukaan, että ruokakaupassa ei oo yhtää hankaluuksia käydä, mutta postilaatikolle kun vaivaantuu tohon 50m päähän, niin takas tullessa jo kävely hankaloituu taaperrukseksi ja maha on ihan kivikova. :/ *ihmettelen*

sieppo 39+5

Juu ei taida muita olla? :eek: Supisteli sellaset kivat 13 tuntia, tais kyl olla lähemmäs 14. Onneksi loppu sitte. Mahassa ja selässä tuntu. Kalenteri ja nea varmaan vauvaa ihastelemassa tällä hetkellä, saas nähdä missä vaiheessa tulevat ilmoittelemaan... :)

Heräsin yöllä vessareissulle, kuten joka yö. Kun tulin sänkyyn takaisin, käännyin kai jotenki huonosti kun sattui alavatsaan. Nyt kun yskäisin, sattui hemmetisti samaan kohtaan. Ja juuri tässä kirjoittaessa mietin että sen jälkeen ei ole vauva liikkunut, kun tuntui möyrintää mahassa, huh... =)

- Rv 39 + 0 -

haisuuuu!!! jokos poistuit synnyttään?! :D on kait se tämänkin, mä oon pitkin päivää käyny täällä ramppaamassa kattomassa että onko täällä ketään..ja aina vaan yhtä hilijasta!!! mihin kaikki on kadonneet?!

alkaa tuskastuttaan tää raskaus!! tahtois jo synnyttään! :wave: josta taas muistui mieleen se viime viikkonen käynnistys-yritys. voitte kuvitella kui ihanan kuulonen oli, ku makoilin ite ja otettiin käyrää, niin käytäviä pitkin kantautui jonku vauvan ihana ensiparkaisu!! miten se voiki olla aina yhtä ihanan kuulonen..*huoh* haluttaa oikeesti jo saada kuulla oman vaavin ensiparkaisu! :heart: =)

Täällä ollaan. Kiukuttelevaa miestä yritän kestää, mie en jaksa. Mitä menee mihinkään kouluun, jos se on nuin vaikeaa ja rasittavaa.
Käytin kisua eläinlääkärillä, hännäntyvessä oli inha mätäpaise :x Nyt se tuolla saunassa makaa ihan raatona.
Ei supista, mutta ei kyllä tarvikkaan. Ei huvita synnyttää, ei sitten yhtään. Pysykööt mahassa, kun ei kerran voi kertarykäyksellä tulla ulos.
Unohin sen neuvolan aivan totaalisesti.

iltoja!!

voi kun tän kauheen kipiää käyvän vauvan liikkumisen sais vaihettua suppareiksi. :whistle: viimeset kolme ja puol tuntia riehunu tuolla mahassa niin, että tuskallista olla ja "pelottaa" että potkasee ittensä ulos vielä sieltä. liekkö tuo innostunu puolesta rasiasta juhlapöydän konfetteja jotka pistelin naamaan ja siks noin riehuu. :whistle: mut jotenki tuntuu, ettei tuo nyt kauheen "kiinnittyny" tuonne alas voi olla, ku noin kauheeta elämää pitään. :$

mä aloin täs pelkäämään, et jos se lähteeki syntyyn niin,että veet menee..*kääk* en halua, mieluummin suppareilla, niin tietää ainaki missä vaiheessa kandee sairaalaan lähtä. :) jäin täs miettiin sitäki, että esikko meil oli jo tässä vaiheessa syntyny, kakkonen lähti syntyyn "ens yönä" ja kolmonenki oli jo syntyny tässävaiheessa, eli kaikki päivät mitä huomisen yli menee tätä raskautta on enempi ku aijemmin. :) mikshän muuten se la päivä tuntuu, että se on just se parasta ennen päivä ja sen jälkeen "jokainen päivä on liikaa." :whistle:

sieppo 39+5

ihanaakin ihanampi herätys aamulla klo.6.15, ku tyttö alkoi itkeen ja itkusta ei sit tullu loppua, syykin selvis, oli kakannu vaippaansa ja sehän se haittas, liekkö polonen nukkunut pitkäänki kakkasella vaipalla, ku oli pylly kerenny "palaa". no, pojat sit heräsivät tietysti siihen itkuun, normaalisti oisivat nukkuneet vähintään tunnin pidempään ja nyt sit koko talo on ollu jo puoltoistatuntia hereillä ja mulla väsyttäis ihan sairaasti. :/ yö meni kivasti, ku ei tarvinu kun kolme kertaa käydä vessassa, ;) vaik se ylösnouseminen onki aina yhtä vaikeaa..luut kolisee / paukkuu selässä ja nois liitoksissa. *auts*

millonhan tästä pääsee synnyttään..huomena ois neuvola!

sieppo 39+6

Jospa se sieppo sitten laskettuna aikana syntyisi. ;)

Tääl herättiin klo 7 aikaan siihen, että poitsu kiipes sänkyyn pelleileen. Kisko mua hiuksista ja höpötteli omiaan. Kahvit valmiina kohta. Taispa talviaikaan siirtyminen vaikuttaa unirytmiin hyvin. :)

Ylihuomenna sektio ja ihan pikkuisen kutkuttaa vatsanpohjassa ehkä. Ei vielä jännitä silti.

Anopin 7-vuotiaalla kai korvatulehdus, nyt sitten onkin enemmänkin jännitettävää siinä, että pääseekö anoppi tänne vai ei. :\|

Rv 39+1

Järkyttävä yö takana. Poika alko yskimään kahen aikoihin, ja samaan aikaan aloin oksentaa ja tavaraa tuli myös toisesta päästä. Poika yski tuntikausia, eikä meinannu itkusta tulla loppua. Nyt aivan helkkarinmoinen selkäkipu, oon kohta tajuton tän kans. Saapa nähä, jaksanko lähteä kouluunkaan, ehkä on parempi jäädä kotiin, jos tämä on vielä illalla kipeä, miten sitä jaksaa istua viittä tuntia paikallaan, jos on kipeä selkä?Mulla muuten kans sattuu tuon vauvan potkiminen, ja yöllä, ku yrjösin, se vain villiinty potkimaan entistä enemmän.

ilmeisesti ollaan viimeset. :D ihana aamu takana, ku pojat nukku liian lyhyet yöunet, niin ollukki sit yhtä tappelua, varsinki ton 4 vuotiaan kans. :eek: äsken oli ite menny penkoon kaapista keksiä ja tiputti sit samalla sokerikipon alas kaapista ja kukahan siivos... :attn:

ei supistele, mutta alamaha kipee kuin ois menkat alkamassa, ollu jo tunnin verran, et jos en ois raskaana näinki viimesillään, niin oisin varma, että tänään alkaa menkat..

haisu: voimahalit sinne, mä en menis kouluun! :hug: jäädäänköhän me kaksistaan tänne, ku viblspki huomena poistuu... =)

viblsp: iltaa kohti varmaa alkaa sulla jännittään... :whistle: ;) :D

Heheh, sieppo sekoilee. :LOL:

Eli juu, ylihuomenna sektio. :) Varmaan siis huomenna rupeaa jännittään viimeistään.

Tänään täydentämään ostamaan pari juttua lisää sairaalakassiin. Phuuh että pitiki supistusten taas iskeä. :kieh:

Yhteistyössä