Tulin taas teitä kurkkimaan...
Kyllä se alkaa pikkuhiljaa menee kaaliin, että raskaana ollaan. Mies kehaisi muutama päivä sitten, että kyllä sulla on kauhean kokoiset tissit! Oikein mieltä lämmitti
Oireita on tisujen kasvu ja arkuus. Sekä menkkamaiset alaselän ja alavatsan juilinnat. Ja aivan hirveä VÄSY
Muuten on ihan huippu olo. Vatsakin on alkanut pömpöttämään turvotuksesta. Toivotaan, että ei kovin nopeasti näy ettei tarvitse kertoa vielä kaikille.... Olen aika lyhyt ja "laiha" (lue: normaali painoinen) niin voi paljastua aika nopeastikin.
Varasin alkuraskauden ultran, mutta se on vasta 19.3. kun oli kaikki ajat varattuja. Sillon pitäisi olla n. 8+3. Siihen on vaan niiiiin pitkä aika, melkein kuukausi. Kova pelko on, että jos onkin tuulimuna tms. mutta yritän pitää mielen positiivisena ja iloita asiasta, ettei mene koko alku kauheeseen panikointiin. Eka neuvola onkin viikkoa ennen tota ultraa. Vähän jänskättää
Olen kovasti miettinyt "pikkuselle" masu nimeä ja jotenkin siitä sitten tuli/muotoutui Kroisos Pennonen kun pyörittelin pikkuista ja pienokaista mielessäni! Rakastan Aku Ankkaa yms.. Täytyy jotenkin "yksilöidä" ettei puhu vaan vauva-nimellä. Ei mulla ole mitään tunnetta kumpaa sukupuolta arvailisin, eikä se haittaa vaikka nimi on pojan kun nyt saa luvan käyttää omaa mielikuvitusta :heart: Toivottavasti siellä masussa joku on...
Päätitkö
Annuli alkaa hormonit vai menettekö luomuna? Oletko nyt käynyt lääkärissä? ...utelias...
Henlai Mä kirosin tädin pois eikä se tule häiritsemään sua!
Mitä
Miranda, ootko testaillut???
Mukavaa sunnuntaita minunkin puolestani kaikille ja plussa myrskyjä!!! :heart: :heart: