viikon 35 jatkot:)

Tulin taas teitä kurkkimaan...
Kyllä se alkaa pikkuhiljaa menee kaaliin, että raskaana ollaan. Mies kehaisi muutama päivä sitten, että kyllä sulla on kauhean kokoiset tissit! Oikein mieltä lämmitti ;)
Oireita on tisujen kasvu ja arkuus. Sekä menkkamaiset alaselän ja alavatsan juilinnat. Ja aivan hirveä VÄSY :eek: Muuten on ihan huippu olo. Vatsakin on alkanut pömpöttämään turvotuksesta. Toivotaan, että ei kovin nopeasti näy ettei tarvitse kertoa vielä kaikille.... Olen aika lyhyt ja "laiha" (lue: normaali painoinen) niin voi paljastua aika nopeastikin.

Varasin alkuraskauden ultran, mutta se on vasta 19.3. kun oli kaikki ajat varattuja. Sillon pitäisi olla n. 8+3. Siihen on vaan niiiiin pitkä aika, melkein kuukausi. Kova pelko on, että jos onkin tuulimuna tms. mutta yritän pitää mielen positiivisena ja iloita asiasta, ettei mene koko alku kauheeseen panikointiin. Eka neuvola onkin viikkoa ennen tota ultraa. Vähän jänskättää :eek:
Olen kovasti miettinyt "pikkuselle" masu nimeä ja jotenkin siitä sitten tuli/muotoutui Kroisos Pennonen kun pyörittelin pikkuista ja pienokaista mielessäni! Rakastan Aku Ankkaa yms.. Täytyy jotenkin "yksilöidä" ettei puhu vaan vauva-nimellä. Ei mulla ole mitään tunnetta kumpaa sukupuolta arvailisin, eikä se haittaa vaikka nimi on pojan kun nyt saa luvan käyttää omaa mielikuvitusta :heart: Toivottavasti siellä masussa joku on...

Päätitkö Annuli alkaa hormonit vai menettekö luomuna? Oletko nyt käynyt lääkärissä? ...utelias...

Henlai Mä kirosin tädin pois eikä se tule häiritsemään sua!

Mitä Miranda, ootko testaillut???

Mukavaa sunnuntaita minunkin puolestani kaikille ja plussa myrskyjä!!! :heart: :heart:
 
Juu, oltiin viikonloppu reissussa ni nyt pääsin vasta koneelle. Heti tulin kun olin saanut tavarat purettua ja pojan nukkumaan. ;)

Ei tänne oikeastaan mitään. To:na tais tulla tippa tai pari verta valkovuodon joukossa paperiin pyyhittäessä, mutta en jaksa uskoa että merkkais mitään...tai ainakaan raskauteen viittaavaa! Testannut en ole vielä. Aikasintaan voin kuvitella, että testaan ensi pe:na kun on dpo 14. Silloin mulla on yleensä täti tullut. Oli siis ovis tässä kierrossa aika myöhään.

Ihanaa meela kun pyörit täällä meidän kanssa edelleen. :D Kuulostaa niiiiiiin ihanalta noi sun oireet. Tuli itelle mieleen ihan esikoisen alkuraskaus. ;)

Plussatuulia HenLai ++++++++++++++ :whistle:
 
Meela, ei olla vielä päätetty. Katsotaan kun nuo menkat alkaa, että miltä aikataulu näyttäisi. Äkkiä kuukausi menee, ja sitten saatkin jo kuulla pienen sydänäänet :heart:

Mirandan tilanne kuulostaa kanssa hyvältä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja meela:
Henlai Mä kirosin tädin pois eikä se tule häiritsemään sua!
Toivottavasti ei tulis. Tänään ois dpo 13 joten ei vielä oo täti myöhässä. Pisimmillään mulla on ollu luteaalivaihe 14 vrk mut yleisin 12 vrk. Mietin et jos täti ei oo tullu keskiviikkoon mennessä ni sillon vois testata.

Alkuperäinen kirjoittaja miranda-81:
Plussatuulia HenLai ++++++++++++++ :whistle:
Kiitoksia. Toivottavasti ne auttais eikä tarvis enää tippua tuonne jonon hännille.

 
Miranda hyvältä kuulostaa toi pikkuvuoto, koska mullakin tuli sitä n. 5 päivää aiemmin ennen kuin menkkojen piti tulla... Nyt alkaa kyllä tosissaan jännittämään sinun puolesta:heart:

Mä en pysty millään pysymään poissa tästä meidän piinailupinosta, kun täällä on yhdessä jännäilty elokuusta asti! Kyllä on pitkä aika, yli puoli vuotta. Tää meidän pino onkin vanhin "jatkopino" vauvakuume palstalla :D :heart:

Millä sä Henlai maltat olla testaamatta?! Mulla ei oo koskaan ollut selkärankaa jättää testaamatta :ashamed: Kyllä se on silti viisaampaa odottaa ettei testaile liian aikaisin. Tää ei vaan koskaan mennyt mun päähäni ja testeihin on mennyt niin paljon rahaa etten uskalla edes miettiä...

Mitä Piitu-Liinulle kuuluu?
 
Maanantai 25.2

Piitu-Liinu............kp 10/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 19/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 29/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 30/24-33...........yk9............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela


 
sori oma napaisuus, mutta taitaa alkaa tuhruttelemaan jo. :'( Tosin ihan toooosi pienesti vasta. En vaan jaksa uskoa nyt että olis tärppi käynyt. Taitaa olla aika varata aika lääkärille pikku hiljaa. Huhtikuussahan oli lupa mennä uudelleen. Tosin odopttelen vielä kunnon menkkoja ennen.
 
Maanantai 25.2

HenLai.................kp 1/24-33...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 10/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 19/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 29/28-32..........yk7.............2.toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
 
Tiistai 26.2

HenLai.................kp 2/24-33...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 11/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 20/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 30/28-32..........yk7.............2.toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
[/quote]

 
Voi ei, Henlai. :hug: :heart:

Onko Miranda vielä pelissä mukana? Et ole vielä sortunut testailemaan?
Mä tein tänään viimeisen jäljellä olevan aconin liuskan ja siihen pamahti heti vahva ja paksu punainen viiva. Kyllä ne viivatkin ajan kanssa näköjään tummenee.
 
mukana ollaan edelleen. :) Se tuhruttelu loppu siihen paikkaan eilen ja ei oo tähän mennessä näkynyt. Saa nähdä miten käy. Myönnettäköön, että eilen testasin ja negaa näytti. :( Illalla kyllä tein ja vielä niin että olin juonut hirveesti. Miten tuolleen sorruinkaan testaamaan kun en yleensä testaa ennen kuin tädin olis oletetusti pitänyt saapua. :/
 
Mirandalla alkaa näyttää päivät hyviltä. Puhaltelen tätiä pois sieltäkin. :whistle:

Ihana Meela kun käyt edelleen moikkailemassa meitä täällä. Äläkä unohdakkaan meitä tänne. :) Toivottavasti väsy menis nopsaan ohi. Ootko ollu miten pahoinvoiva vai onko iskeny ollenkaan?

Mää en oo vieläkään saanu niitä pirun tuloksia enkä lääkitystä päälle. Tää kierto menee sit ihan hukkaan mutta täytyy nyt kuitenkin yritellä jos ihme tapahtuis. Kohtahan tuo aikakin alkais olla. Ei vaan oo kyllä yhtään inspiraatiota koko hommaa kohtaan nyt kun tosiaan tuntuu ettei se sieltä ikinä tule. :/
 
Heissan naiset :heart:

Miranda :hug: negasta. Kuitenkin kuulostaa tosi lupaavalta nuo aiemmin tulleet muutamat veritipat ja pelkkä tuhruttelu - mulla kävi justiinsa sillä tavalla. Täällä sulle peukut ja varpaatkin pystyssä plussan puolesta :heart: =)

Piitu-Liinulle suuri tsemihalaus :hug:

Mulla on vähän sama kuvio kuin Meelalla... Teidän kanssa on tullut juteltua niin pitkät ajat - viime syksystä saakka - että aina tuntuu, kuin tulis vanhaan kaveripiiriin, kun täällä käy. Jotenkin niin helppo kirjoitella kaikkea =) Ja se jännityksen määrä, kun jollakin piinikset on täyttymässä ;) Viimeksikin piti miehelle kertoa, kun meela plussasi - kyllä se tosin vähän aikaa ihmetteli, että kuka meela :LOL:

Mahtavaa, kun aurinko on alkanut pikkuisen paistelemaan B) Odotan jo ihan innolla pääsiäistä ja vappua - kunnon kevään merkkejä mulle =)

Oikein suuuuuuuuuuuuuuuuret halaukset teille kaikille :heart: Hyvää alkanutta viikkoa!
 
Miranda kyllä se voi vielä plussaksi muuttua jos sinulla oli ovis myöhemmin ;) Mäkin tein päivän ennen ekaa haaleata haamua clearbluen testin eikä siinä näkynyt yhtään mitään! Kaikki on vielä mahdollista kun täti pysyy poissa :heart:

Piitu-Liinu mä en pysty pysymään millään poissa täältä :whistle: käyn aina ihan ekana katsomassa tämän pinon ja sitten vasta muita! Lupaan, että en unohda teitä. Mä käyn täällä niin kauan, että viimeinenkin on plussannut!
Varmaan turhauttavaa, että et ole saanut vielä tuloksia ja lääkitystä, mutta ehkä se voi tehdä hyvääkin kun on yksi kierto jossa ei ota hirveitä paineita niin ei tiedä mitä vielä tulevaisuudessa tapahtuu....Kyselit vielä oireista. Mulla ei oo mitään pahoinvointia (koputan samalla puuta kop,kop) ja toivottavasti säästyn siltä! Päikkäreitä voisin ottaa vaikka kuinka monet päivän aikana. Aamulla taas herään tosi aikaisin, enkä pysty sillon nukkumaan. Tisut on suurentuneet ja kipeät. Mahassa ja selässä on aina hetkittäin menkka jomotuksia, ne ei tunnu kovin mukavilta. Ruoka maistuu enkä oo niin nirso sen suhteen kuin normaalisti ;)

Odotan nyt kovasti, että seuraavat pari viikkoa menisi nopeasti, että pääsis sinne ekaan neuvolaan ja siitä viikon päästä on se ultra. En millään jaksaisi odottaa sitä ultraa vaan haluan sinne nyt heti (kolme viikkoa)!!!

Kaneliomena vähän ihana toi, että kerroit miehellesi musta :heart: Mitenkä sinun odotus menee?

Annulillakin on tämä kierto jo voiton puolella, sinäkin varmaan odotat jo kovasti että aika menisi nopeammin!

Mitkä fiilikset HenLailla on?
 
Keskiviikko 27.2

HenLai.................kp 3/24-33...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 12/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 21/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 31/28-32..........yk7.............2.toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
[/quote]

[/quote]

 
Onpas Mirandalla ollut yksinäistä :( Mä kävin päivällä täällä kurkkimassa eikä ketään näkynyt!
Onko sulla aina tuhruttelua ennen tätiä vai voisiko se olla jotain muuta tuhruttelua?!? Eikö tää oo nyt jo toinen tuhrupäivä? Jännäksi alkaa vetämään :eek: Niin kovasti toivon, että sieltä se plussa sinulle vielä pamahtaisi! Meinaatko aamulla testata? ...mä en malta odottaa, että oot testannut... :heart:
 
Huomenta! Miranda, toivottavasti tuhruttelu ei kuitenkaan tarkoittaisi tädin tuloa, peukut täällä pystyssä!
ON: Täällä ei mitään erikoista. Odotellaan, että menkat tuossa parin viikon sisällä alkaisi, ja sitten mietitään tehdäänkö se PAS lääkkeelliseen vai luonnolliseen kiertoon. Tavattiin joidenkin pk-seutulaisten lapsettomuus/hoitorumbassa olevien kanssa tiistaina nyt toista kertaa. Tapaamiset ovat olleet todella antoisia, kun kaikki ovat samassa veneessä. En olisi uskonut että lähden tuntemattomia ihmisiä tapaamaan, mutta täytyy sanoa että kyllä kannatti uskaltaa :heart:

Mukava että käytte täällä Meela ja Kaneliomena, olisi todella tylsää jos yhtäkkiä häviäisitte, kun pitkään yhdessä piinailtiin :heart:
 
Kyllä mulla aika usein (ei kuitenkaan aina) tulee tugrua ennen menkkoja. :( Tänään tulee jo enempi ja vatsassa tuntuu jomotusta. Huomenanhan olis se päivä jolloin olis 14pvää oviksesta ja milloin aina täti on saapunut kylään. Luulen kyllä ettei mene enää huomiseen.
 
Mites Miranda?

Minäki täällä kyllä vielä joka päivä käyn lukemassa kuulumisia, mutta itellä ei vielä kummosempia kerrottavia ole ollu. Ens viikon neuvolaa odotellen...

Annuli: Miten tuo PAS tehdään?? Eli jos nyt päätätte että tehdäänkö se siihen lääkkeelliseen vai ei niin laitetaanko ne alkiot sitte jo ens kierrossa kiinnittymään ja kasvamaan vauvaksi vai miten? Tuosta IVF:sta ja ISCI:sta yms kyllä olen lukenu, mutta PAS on jääny oudommaksi termiksi...
 
Nanna, PAS on pakastealkion siirto. Lääkkeellisessä kierrossa aletaan syömään alkukierrosta hormoneja, ja kun ultrassa todetaan limakalvon olevan tarpeeksi paksu voidaan siirto tehdä. Lääkkeettömässä kierrossa aletaan tikuttamaan ovista, ja kun ovisplussa on tullut, siirto parin päivän päästä. Tässä vaan se ongelma, että siirtopäivä tarkka, eli jos ovisplussa pamahtaisi perjantaina, siirron pitäisi olla sunnuntaina, jolloin siirtyisi seuraavaan kuukauteen koko homma.Stressittömämpää olisi ehkä vetää nuita lääkkeitä, vaikkakin hormonit ei houkuttaisi juurikaan.
Tsemppiä Nanna sinulle neuvola käynnille. Mikäs raskausviikko nyt olikaan menossa?
 
Onko niissä onnistumisprosenteissa jotain eroa? Siis lääkkeelisessä ja lääkkeettömässä? Varmastihan se omalle elimistölle olis parempi ilman suuria hormonimääriä pelata, mutta sitten taas... (Puhuu ihminen joka sai hommattua itselleen maksakasvaimen e-pillereillä )

Nyt on menossa viikko 9. Mulla menee ihan kalenterin mukaan noi viikot:D. Helppo muistaa missä ollaan menossa (ihan niinku ei muuten olis itellä selvillä suunnilleen tunnilleen :D ).
 

Yhteistyössä