viikon 35 jatkot:)

Perjantai 29.2.2008

HenLai.................kp 5/24-33...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 14/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 23/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 33/28-32..........yk7.............2.toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
 
Sunnuntai 2.3

miranda-81..........kp 4/28-32..........yk8.............2.toiveissa
HenLai.................kp 7/24-33...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 16/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 25/28-32.............yk11............1.Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
 
Meela, joo kohta päästään uuteen kiertoon, tosin tämä nykyinen voi hieman venähtää. Luulin tänään jo että menkat alkaa, mutta ei, jostain syytä tullut vaan hieman ruskeaa tuhrua. Luulen päätyväni tosiaan lääkkeelliseen vaihtoehtoon, ettei tartte stressata niin paljoa aikataululla.
Miten itse voit?
Mites Piitu-Liinu, sinusta ei olekaan vähään aikaan kuulunut?
 
Annuli ihan ok voidaan. Mitä nyt välillä on mahassa ja selässä niitä menkka juilimisia. Väsy on aivan hirveä |O
Mahaa turvottaa varsinkin iltaisin aivan hirveästi...
Hankkii vaan toi aika käydä tosi pitkäksi kun odottaa niin sitä neuvolaa joka on ensi viikon torstaina ja siitä viikko eteen päin keskiviikkona on se varhais ultra. Saisi aika mennä pikkusen nopeammin! Välillä aina tulee mieleen, että jos kaikki ei olekaan kunnossa, mutta yritän pitää mielen positiivisena ja välttää lukemasta täällä netissä kaikkia kauhu tarinoita!
Toivotaan, että pääset pian uuteen kiertoon ja varsinaiseen piinailuun, sinullakin on ollut pitkät odottelut takana :heart:
 
Oon ajatellu pitää vähä taukoo kaikesta mahollisesta mikä liittyy vauvoihin. Lämpöjä mittailen edelleen ku on jääny sellanen tapa mut muuten sit oon aika hyvin pystyny oleen erossa. Ihmettelen vaan ku mulla on jo kp vaikka kuinka mones ja lämmöt ei oo tippunu ku normaalisti ne tippuu pari päivää menkkojen alun jälkeen. Tiiä sitte mistä johtuu.
 
Hiljaiseloa tähän aikaan kierrosta niin ei ole kuulunut. :D
Täällä siis vaan odotellaan. Tänään kävin taas labrassa antamassa verinäytteet ja perjantaina olis se ultraus. Eikä lääkkeitä vieläkään. :eek: Eilen lääkäri soitteli ja käski uusiin kokeisiin ja ens viikolla ehkä kai luultavasti saan ne lääkkeet. Onhan nuita odotettukin. :headwall:

Plussatuulahduksia Mirandalle ja kaikille muillekkin tasapuolisesti. :whistle: :heart:
Ja Annulille hurjasti onnea mukaan PAS toimiin.

Meela: Kunhan on eka neuvolakäynti ja ultraus ohi niin siitä se aika lähtee kiitämään kauheeta kyytiä ja kohta onkin jo pieni nyytti sylissä. :heart:
 
En oikein osannut tulkita taulukkoa :D Mutta tuskin kannattaa huolestua, lämmöt vaihtelee niin paljon ihan muistakin syistä kuin kierron eri vaiheissa.
Minä poden flunssaa, jota tuntuu olevan liikkeellä todella paljon :headwall:
 
Hyvää Naistenpäivää arvoisat naiset :heart:

Mä oon käynyt lueskelemassa, mutta on ollut niin kovan luokan väsymys menossa etten ole jaksanut kirjoitella ollenkaan |O

Onko HenLain lämmöt vielä korkealla? Mä en osaa niistä kauheasti sanoa, kun itselläkin ne nousi oviksen jälkeen 37 ja laskivat vasta jo tädin tultua ja väliin ne jäi siltikin korkeammalle. Plussakierrossa ne jäi korkealle, mutta ainoastaan yhden kerran ne nousi hetkeksi tosi korkealle (37.8). Se oli se päivä kun sain ekan miehen kunnolla näkemän viivan, olisiko ollut 29/29?

Onko täti tullut jo Annulille kylään?
Piitu-Liinukin pääsee pian aloittamaan lääkkeet. Hyvä, että alkaa asiat etenemään!
Mitenkäs Miranda oletko jo ovistelemassa?

Meillä päin on ollut ihan hirveästi oksennus/mahatautia liikkeellä. Mä oon yrittänyt vältellä kaikkia paikkoja ja pysynyt pääasiassa kotona. Se on niin hirveä tauti etten sitä kyllä halua :x
Itsellä on alkanut pikkasen olemaan tota "pahoinvointia", mutta se menee ohi kunhan syö usein jotain pientä. Tisut on kauheat tykit, ihanaa :heart: En ole vieläkään kertonut kelleen tästä, toisaalta tekisi mieli sanoa jo, mutta paras odotella vielä sitä ultraa... vieläkin vajaa kaksi viikkoa...
 
Lauantai 8.3.2008

miranda-81..........kp 10/28-32..........yk8.............2.toiveissa
HenLai.................kp 13/24-33...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 22/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 31/28-32.............yk11............1.Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela



Tulikohan päivät oikein?
 
Heissan!
Meela, eipä ole menkkoja vielä kuulunut. Taitaapi kierto tosiaan venähtää kuten lääkäri mainitsi voivan nyt käydä. Yritä jaksaa pahoivoinnin kanssa, sinänsä hyvä asia, kertoo että pikkuinen siellä todella on mukana! :heart: Täälläpäin ollut myös tuota vatsatautia ja flunssaa kamalasti liikkeellä. Luojan kiitos, ensimmäiseltä säästytty *kopkop*.
 
Heips!

Piti kokeilla tuo kuva ensin, kun kaikennäköistä kirjoittelin ja joka sana häipyi taivaan tuuliin. AARGHHH!!!!!!!!!

Eilen jo oli tarkoitus tulla naistenpäivää toivottelemaan, etten olisi aina joka asiassa myöhässä, mutta minkäs teet ;)
Mulla oli aamulla hauskaa, kun mies "möykkäsi" sängyssä, että koskas on miestenpäivä ja miksei heillä ole mitään vastaavaa. Sanoin, etteivät ole vielä olleet niin fiksuja, että olisivat keksineet itselleen oman "hemmottelupäivän" :LOL: Tosin tää naistenpäivä on meillä ollut justiinsa kuin kaikki muutkin päivät, erityisemmin ei olla sitä koskaan juhlistettu. Eilinen oli kyllä siinä mielessä pelkkää juhlaa, koska meillä oli yhteinen vapaa ja sain vielä kukkia tuliaisiksi kauppareissulta =)

Toivottavasti HenLain kohonneisiin lämpöihin on löytynyt syy, jos eivät ole normaalivaihtelua? Ite en oo koskaan mittaillut, mutta vilutuksesta tunsin niiden olevan aina kierron lopulla koholla.

Annulille kovasti tsemppihalauksia tulevaan passiin :heart: Itsellä ei oo tuosta lääkkeellisestä kokemusta, niin joudutko syömään hormoneita koko kierron ajan, vai ainoastaan ovikseen saakka?

Täällä odotellaan kovasti rakenneultraa, joka jo puolentoista viikon kuluttua. Alkuviikosta alkoivat Elmerin potkut hentoisesti tuntua - kaveri aktivoituu etenkin iltaisin :heart: =)

Ihanaa alkavaa viikkoa jokaiselle :heart: See you :wave:
 
Maanantai 10.3.2008

miranda-81..........kp 12/28-32..........yk8.............2.toiveissa
HenLai.................kp 15/24-33...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 24/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 33/28-32.............yk11............1.Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela





 
Kävin vakoilemassa sinua Annuli :whistle: Tuli tänään mieleen, että onko jo alkanut. Ihanaa, että sulla alkoi vihdoinkin menkat (en olisi uskonut koskaan sanovani näin kenellekään)! Nyt pääsette sitten vihdoin tositoimiin! Kyllä sinullakin on ollut pitkä aika odotella että alkaa tapahtumaan. Toivon niin kovasti, että tärppi tulisi heti ekasta passista :heart:
Mitenkäs nyt etenette?
 
Meela, pitikin tulla kertomaan että menkat tosiaan viimein alkoivat =) Minäkin teitä plussanneita vaklailen säännöllisin väliajoin :D Pitääkin perustaa joku pino tuonne odotuspuolelle meille kunhan täältä sinne porhalletaan... Miten sinä Meela jakselet ?
Ihana oli kuulla Kaneliomenastakin taasen. Jo rakenneultra pian! Minä olenkin monesti miettinyt, että mitenköhän iso massu sinulla jo alkaa olla, ihanaa että Elmeri jo liikkuukin! :heart:

Meillä ens viikon torstaina ultra, jossa päätetään siirtopäivä. Kaikki ajat meidän lääkärille oli jo täynnä kun tänään klinikalle soittelin, mutta onneksi sai jonkin rakosen tuohon ultraan meille järjestettyä. Huomenna aloittelen siis hormonilääkityksen, kun vkonlopullehan se taitaisi siirtopäivä mennä mikäli ovis siinä kp 18 tienoilla... Nyt ei tarvitse sitä stressata. Pitää toivoa, että edes joku meidän huurulaisista selviäisi sulatuksesta. Olen antanut alkioille nimet; Toivo, Tyyne ja Tauno, jospa ainakin Tauno sinnittelisi :LOL: Plussaa kovasti toivon tietysti, kun vaan vielä saisi jostain siihen uskoa! Helpottaa kyllä ajatus että mikäli tämä PASkaan ei nyt natsaisi, niin lähdettäisiin luultavasti vielä ennen kesää hoitoon uusiksi alusta saakka.
 
varasin tuossa viime viikolla ajan lääkärille tutkimusia varten. Oli syksyllä puhe lekurin kanssa että huhtikuussa voisi tulla uudelleen jollei ole tärpännyt. HIukan kyllä emmin mennäkö "vielä", mutta enää en emmi. Oli työn ja tuskan kanssa saada aika ensinnäkin vaikka onkin yksityinen paikka. Ehkä sielläkin sitten on jonoa. Ensi kuun lopulla sitten on aika odottamassa. Saa vaan nähdä tuleeko täti juuri silloin. Toivottavasti ei, jottei tarvii siirtää aikaa.

Tänään tas tli pientä vuotoakuten viime kuussakin näihin aikoihin. :/ Mua alkaa huolestuttamaan mitä tuo on. Ovulaatio kun ei voi olla. S e oli viime kuussakin paljon myöhemmin ja, ja....

Annulille onnea menkoista! pidän niin paljon peukkuja sulle että teillä onnais nyt!!! :heart:

Ihanaa kun te raskautuneet käytte kertomassa täällä kuulumisia!
 
Torstai 13.3.2008

Annuli81..............kp 3/28-32.............yk12...........1.Toiveissa
miranda-81..........kp 15/28-32..........yk8.............2.toiveissa
HenLai.................kp 18/24-33...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 27/28-30.............yk12...........2. Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela


menivätkö kp:t kaikilla oikein?


[/quote]

 
Mitenkäs Piitu-Liinulla vointi?

Toivottavasti tuo Mirandan vuotelu ei kuitenkaan mitään vakempaa ole. Onko se ihan kunnon vuotoa vai miten? Oudolta kyllä kuulostaa jos ei oviskaan vielä ole. Jospa se on jotain munarakkulan kasvusta johtuvaa, voikohan semmosta olla? Toivottavsti teillä lähtee asiat lääkärissä käyntiin, tai vielä mieluummin tietenki ei tarttis mennä koko vastaanotolle =) !

Annuli: Siirretäänkö teillä kaksi nyt vai miten? Toivottavasti tosiaan nyt Tauno nappais kunnolla kiinni :D . Sinulla taitaa mennä jännäily sitte tuohon huhtikuun alkuun?

Entäpä Henlai? Miten niiden sinun lämpöjen kans kävi?

Nannalla on taas kysely ikä :LOL: .
 
Kyllä se on Miranda helpottava tunne kun on saanut lääkärin varattua. Voit hengähtää ja ottaa kierron siten paineettomasti, että pian on apua ja selvyyttä tulossa. Ehkä se auttoi itseänikin, jos vaikka sinullakin tärppäisi nyt kun tietää lääkärin ajan lähestyvän :heart: Aika jännä juttu toi sinun tiputtelusi. Toivotaan, että se on vaan jotain ovikseen liittyvää ettei sen vakavampaa.
Mirandalta pitikin kysyä, etä miten kauan yrititte ensimmäistä?

Tähän pinoon on niin kotoisa tulla kun ollaan oltu aika pienellä porukalla.

Kävin eilen ekassa neuvolassa. Käynti meni hyvin ja terkkari täti oli tosi kiva. Harmi vaan, että hän siirtyy toisiin tehtäviin ensi kuussa... Käytiin läpi etukäteen täyttämiäni lomakkeita, vein pissanäytteen. Hemoglobiini oli hyvä 140. Sain myös ajan nt-ultraan joka on vasta 8.4. Onneksi mulla on ensi viikolla keskiviikkona yksityisellä ultra. En kestäisi odottaa huhtikuulle asti. Vähän kyllä pelottaa toisaalta kun tuolla meidän lokakuisten pinossa on lähipäivinä tippunut monta pois :( Pidän silti parhaani mukaan mieleni positiivisena... Omien laskujen mukaan mulla on nyt 7+5 ja La 27.10, mutta neuvolan mukaan 7+6 ja La 25.10. No ultrassa sitten näkee sen paremmin. Luulen kyllä, että se olisi lähempänä tota myöhäisempää päivää.

Mäkin oon miettinyt samaa kuin Nanna, että siirretäänkö Annulille yksi vai kaksi? Kuinka paljon teillä olikaan "tavaraa" pakkasessa? Aloititko jo hormonit?

Onko Piitu-Liinu saanut jo lääkkeet?
Entäs Henlain lämmöt?

Superhyper mukavaa viikonloppua kaikille! :heart: Toivottaa Meela
 
Heissan! Kiva kuulla Meela että neuvolassa kaikki sujunut hyvin! Tulehan kertomaan sitten ultrakuulumiset ensi viikolla, uskon että kaikki on loistavasti!

Minä aloittelin lääkkeet keskiviikkona ja ultra on ens torstaina. Siirto sitten kaiketi seuraavalla viikolla, mikäli kaikki sujuu hyvin. Kaksi aiotaan siirtää nytkin, mikäli selviää hengissä!
Mukavaa viikonloppua minunkin puolestani kaikille :heart:
 

Yhteistyössä