viikon 35 jatkot:)

Himotestaajalla kuluu paljon testejä.. Tein aamulla mammaksin liuskan ja kyllä se oli hiukan vahvistunut, mutta ei se ole lähelläkään kontrolliviivan väriä... Aconin kasetin tein äsken ja pidätin pissaa 3 tuntia ja kyllä siinä ihan selvä viiva näkyy, tosin sekään ei ole niin tumma kontrolliviiva. Lauantaiseen kasettiin verrattuna ero on selvä. Kauhea pakkomielle saada yhtä tumma viiva... Lämmöt on huidellut reippaasti päälle 37 c. Mahaa turvottaa ja menkkaoireita on hetkittäin ilmassa.

Kiitos Nanna
Kyllä mäkin varmaan varaan sen varhais ultran jos tää nyt on sitä. Ei millään usko.
 
Ennen ajattelin, että uskon vaikka olisi millanen viiva kunhan se vaan näkyy :LOL:
Aconin testin ohjeessa ja varmaan monessa muussakin lukee ettei niiden viivojen tarvi olla saman vahvuiset, mutta jotenkin tuntuu, että uskoisi paremmin yhtä vahvaa tai vahvempaa viivaa. Kai se on jokin henkinen juttu! Helpottaa hiukan kuulla ettei kaikilla oo yhtä vahvoja... Oireita on silti joka lähtöön ja hetkittäin ei oo mitään ja sitten taas on jotain omituista ja ennen kokematonta ;)
 
Tiistai 20.2.2008

Piitu-Liinu............kp 4/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 13/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 23/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 24/24-33...........yk9............1.Toiveissa




Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
 
Uskaltauduin siirtään itseni plussanneisiin. Tänään tein Apteekin oman johon tuli kunnollinen vaaleanpunainen viiva. Siihen testiin luotan kun kaikki sitä kehuu ettei se näytä omiaan :heart: Yritän nyt soitella sinne labraan ja perun sen sperma näytteen ajan.
 
Tervehdys "vanhat" kamut vkolta 35! :flower: Piinailtiin aikanaan yhdessä ja olen raskautumiseni jälkeen seuraillut eloanne puolella silmällä - ja nyt osuin lukemaan kuulumisianne hienoon aikaan! Sylintäydeltä onnea Meela! Tarinasi antaa varmasti uskoa monelle, kun pitkän yrityksen jälkeen ja juuri ennen hoitoja sait plussan =)

Ja muutenkin oli kiva huomata, että lista on lyhentynyt huomattavasti - meitähän oli varmaan parikymmentä silloin aluksi! Nyt vielä toivotaan, että Piitu-Liinu, Annuli, Miranda ja HenLai plussaisivat pian :heart:

Meille kuuluu Nirpun kanssa hyvää; pikkusen ollaan jouduttu hiljentämään tahtia supistusten ja kohdunsuun muutosten takia, mutta mistään vakavasta ei kuitenkaan onneksi ole kyse. Töistä olen kuitenkin ollut "lepolomalla" pari viikkoa ja torstaina tapaan taas lääkärin. En kyllä usko, että hän minua enää töihin päästää, kun jäisin muutenkin pois 14.3. Mammaloma siis lähenee B) Hankinnat vauvalle alkavat olla kasassa; odottelen enää äitiyspakkausta ja pitää ostaa lipasto nyytin nutuille, mutta muuten on kaikki hankittuna! Vauva vaan puuttuu ja häntä pitää jaksaa vielä pari kuukautta odottaa ;)

Toivon teille paljon plussatuulia ja onnea hoitoihin, jotka niissä käyvät! Ja vielä kerran onnea Meelalle; pidän varpaatkin pystyssä, että pienokaisesi pysyy matkassa mukana =) Ja Meela: sikiö+syke näkyvät varmasti ultrassa 7. viikolla eli jos 1,5 viikkoa maltat odottaa niin näet pikkuisen kirpun siellä näytöllä ;) Itse kävin alkuraskauden ultrassa rv 6+5 ja siellä se pieni sydän sykki 171krt minuutissa :heart: :heart:

Kaikkea hyvää,

[/i]Carmen ja Nirppu-neiti rv 29+2
 
Kauhee kiire, mutta pakko nopeasti sanoa: ONNEA MEELA!!!! :heart: Sun kanssa jännäiltiin silloin aikoinaan tässä pinossa ja ai että mulle tuli niin onnellinen olo nyt sun puolesta! Niin ihanaa! Ja tsemppiä muillekin tähän pinoon! Itsellä kaikki ok, nyt meneillään jo rv28+1. Carmenin kanssa samassa odottajien pinossa ollaan!
 
Menkkamaista jomotusta havaittu mutta ei kai se täti vielä voi tulla kylään ku niin lyhyt aika vasta oviksesta kulunu. Ja alaselkää särkee joka ikinen aamu. Näin jo sellasta untaki että tuli tässä lähiaikoina plussa ja ennen sitä plussaa mulla tuli vaikka minkälaisia oireita. Saapa nähä pitääkö paikkansa.
 
Kiitos kaunis onnitteluista Carmen, Lilia :heart: ja Summer81
Lupasin joskus kauan sitten etsiä sinut Lilia käsiini kun tämä päivä koittaa ja et usko mutta kävin eilen katsomassa teidän pinoa ja ajattelin kirjoittaa sinulle parin päivän sisällä!
Ihan uskomattoman nopeasti aika menee kun Carmenkin jää äippälomalle pian! Jäättehän te muutkin pian nyt vasta tajusin. Kaikilla on pian nyytit kainalossa!

Täällä alkaa jo pikkuhiljaa menemään kaaliin, että raskaana ollaan.. Heräsin tänään hyvissä ajoin puoli kahdeksalta ja koko päivän on ollut aivan hirveä väsy. Kolmelta jouduin luovuttamaan ja nukuin 2 h päikkärit. Silti väsyttää!!! Varasin tänään ekan neuvolan ja se olisi 13.3. ja viikot olisi silloin n. 7+3. Oli todella ihana nuorehko tyttö puhelimessa ja jäi todella hyvä fiilis. Meinasi, että voidaan kokeilla sillon niitä sydänääniä. Vaikka silloin hänen mielestään aikaista onkin.

Henlai kuulostaa tosi hyvältä toi menkkajomotus! Mulla alkoi se aika pian oletetun oviksen jälkeen! ja jatkuu edelleen... Mä pelkäsin jo viikkoa ennen että täti tulee. Oletko vielä päättänyt milloin testailet ensimmäisen kerran? Oireista tulikin vielä mieleen sellanen, etä rinnat kipeytyivät paljon myöhemmin kuin normi kierrossa, se oli omituista.

Onko Mirandalla tuntemuksia vielä?

Mä en osaa pysyä poissa täältä meidän piinapinosta ollenkaan!
 
meela mä oon niin innoissani sun plussasta! Aivan ihanaa kun saa esimerkin että voi vielä plussata pitkän, pitkän yrittämisen jälkeen ja vielä ilman hoitoja. :)
Itsellä ei mitään oireita. Eilen kyllä jomotti oikealla puolen munasarjan kohdalla. Epäilin, että olis ollut ovistuntemuksia, mutta ei ne niitä voinut olla kun ovis oli testin mukaan jo to:na/pe:na. Tänään oon ollut masentunut. Syytä en tiedä. Mukava päiväkin ollut kun näin pitkästä aikaa hyvän ystävän. Mutta kyllä se tästä...
 
Kyllä se Miranda tuntuu niin uskomattomalta itsestäkin. Mehän vielä täällä pinossa puheltiin siitä, että monella tärppää just ennen kunnon tutkimuksia. En kyllä osannut aavistaa omalle kohdalle, vaikka menkka matikan mukaan se oli mahdollista. Mäkin oon ollut aina niin innoissani kun joku tästä meidän pinosta on plussannut :heart: Täällä kun on juteltu omia tuntemuksiamme toisille niin siitä on saanut itselleen niin hyvän mielen kun on tietänyt kaikki toisen yrittämisen vaiheet yms tyttöjen jutut. Noloa sanoa, mutta totta on että monen oikeasti oikeassa elämässäni tuntemani puolitutun plussat on herättäneet pienoista kateutta ja pahaa mieltä omalla kohdalla :ashamed:
Nyt alkaa pian kevät tulemaan ja hormonit jylläämään niin kyllä niitä plussia alkaa tulemaan ;)

Seuraavaksi sitten jännäillään Mirandaa ja Henlaita, aion seurata tiivisti teitä kaikkia. Ei se "napanuora" niin vaan katkea!
 
Keskiviikko 20.2.2008

Piitu-Liinu............kp 5/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 14/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 24/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 25/24-33...........yk9............1.Toiveissa




Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
[/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja meela:
Henlai kuulostaa tosi hyvältä toi menkkajomotus! Mulla alkoi se aika pian oletetun oviksen jälkeen! ja jatkuu edelleen... Mä pelkäsin jo viikkoa ennen että täti tulee. Oletko vielä päättänyt milloin testailet ensimmäisen kerran? Oireista tulikin vielä mieleen sellanen, etä rinnat kipeytyivät paljon myöhemmin kuin normi kierrossa, se oli omituista.
No täytyy myöntää että oisin aika ihmeissäni jos ei plussaa tulis tästä kierrosta. Tai no ainahan sitä voi käydä toisinki mutta ihan hyvä ettei etukäteen tiedä. Oon nyt nähny jo kahtena yönä sellasta vauvaunta ja toisessa mulla tuli kaikki maholliset oireet ensin eikä plussaa kuulunu ihan heti mut raskaana oltiin. Harmi ku heräsin kesken sen unen. Viime yönä sitte näin kans jotain unta jossa olin raskaana ja meille synty tyttö mut en oikeen hyvin muista sitä muuten.

Meinasin testata aikasintaan ens maanantaina ku sillon ois dpo13. Mulla ei oo herkkiä testejä kaapissa joten ei siitäkään syystä kannata testata aikasemmin. Jos nyt se tätipaholainen ymmärtää pysyä pois täältä. Lonkkajomotukset vaan kuuluu niin selkeesti menkkoihin ja nyt on vaan ollu aika kosteeta mut punasta ei oo vielä näkyny.

 
Mua alkaa nyt oikein jännittämään sun puolesta Henlai!!! Monet sanoo, että niillä on tullut niin vahva tunne plussasta että ovat olleet jo etukäteen varmoja. En tiedä miten pysyn nyt housuissani... :D Mä kiellän sitä tätiä tuleen lähellekään sua!!

Mä kävin äsken kirjastossa ja siellä oli myynnissä kaikenlaisia poistolehtiä. Löysin vuoden 2003 Vauva-lehdet ja otin koko satsin, yht 12 lehteä ja hinta oli 1,20 ?!! Ihanaa saada vähän lukemista. Tilasin KaksPlussankin kun se oli tarjouksessa alle 20 ?/puoli vuotta.
 
Torstai 21.2.2008

Piitu-Liinu............kp 6/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 15/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 25/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 26/24-33...........yk9............1.Toiveissa




Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
[/quote]

[/quote]

 
Perjantai 22.2

Piitu-Liinu............kp 7/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 16/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 26/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 27/24-33...........yk9............1.Toiveissa




Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81

Meela
 
Sunnuntai 24.2

Piitu-Liinu............kp 9/28-30.............yk12...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 18/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 28/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 29/24-33...........yk9............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela


Alkuperäinen kirjoittaja meela:
Mitenkäs Miranda ja Henlai?
Mä jännittelen täällä teidän kuulumisia, päivät on jo pitkällä ;)
Ei mitään uutta paitsi että tänään p*skalla käydessä tuntu ihan samanlainen pistävä kipu ku menkkojen eka ja toka päivänä. Tosin vuotoo ei näy vielä missään ja nyt kumminki on jo dpo 13 ku mulla on yleisimmin ollu luteaalivaiheen pituus 12 vrk. Vielä ei oo myöhässä sen perusteella mutta jos huomiseen mennessä ei oo mitään tapahtunu ni sitte testailen.
 

Yhteistyössä