Viikolla 4 jännittäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huh, kylläpä tekisi mieli jo viikonloppuna testailla, muta en kyllä testaa! Hitto, pakko olla sen verran tahdonvoimaa!
Vaikka oishan noita testejäkin, kun maanantinan varmaan tulee ne tilaamani ja kotona on yksi viime kuusta...

Mull aon tänään poltellut mahaa oikeestaan koko päivän. Samoin on ollut kipua hyvin alhaalla, ihan häpyluun tienoilla. Luulen, että minulla on ollut tälläisia tuntemuksia aina (ainakin nyt pillerittömän reilun puolen vuoden aikana), mutta en vaan ole harrastanut tätä itsetutkiskelua koskaan ennen. Tuntuu siltä, kuin joku rullaisi sellaisella nukkaharjalla alavatsaa sisölpuolelta. Ei siis mikään miellyttävä tunne!

Laskisi pakkanen edes pikkuisen (täällä reilu -30), niin pääsisi viikonloppuna lumikenkäilemään hangille! Pakko on kuitenkin käydä hevonen kävelyttämässä tälläkin pakkasella, joten eiköhän se riitä ulkoilusta :)

Hyvät viikonloput vaan kaikille, kohtahan se meidän jännäysviikko onkin jo käsillä!
Alias 24/26-33

Lauantaihuomenia kaikille!
Täällä menossa kp 22/26-30. Tänään ois tarkoitus istua iltaa tuttavapariskunnan kanssa + siihen kuuluu osana hyvä ruoka ja juoma. Tässä mietiskelinkin, että uskaltaakohan sitä kumota kuinka monta viinilasillista... Mut toisaalta sitähän sanotaan, että tässä vaiheessa mahd. sikiö ei ole vielä yhteydessä äidin elimistön toimintoihin ja sitä paitsi, en usko, että raskautuminen onnistuu tässä kierrossa. Niin monta aikaisempaa pettymystä on takana!! Mut eiköhän sitä muutama lasillinen tuu nautittua hyvällä omalla tunnolla, kunhan ei päätä täyteen vedä!
Mukavaa lauantaipäivää!!

Moi!
Mä kans liityn ketjuun.Yritystä takana melkein 5 kk.Täällä menosa kp20/26-32.Alavatsa kipeänä ja alkaa jo tuntua et vois menkat alkaa.Hirveä paine,ei voi edes mahallaan nukkua...Nuha on ja lämpöä,tais ovis loppua ja menkat lähenee.Alkaa olla jo pettynyt olo niin mulla kuin miehelläkin.Taidan turvautua ens kuussa ovistesteihin...

Minäkin liityn ensi viikon ketjuun ja samalla nostan pinkkaa ylöspäin. Mulla alkaisi kuukautiset huomenna tai ylihuomenna, nyt kp 20/21, kesästä lähtien ilman pillereitä. Viime kuussa sain tietää hyvän ystäväni raskaudesta juuri näihin samoihin aikoihin ja keksin siinä samassa itsellenikin tuhat ja sata varmaa raskauden merkkiä... No, alas tultiin korkealta ja kovaa, nyt ajattelinkin, että kaikenlaiset raskausjomotukset ja juilaukset on KUUKAUTISTEN merkki, ja jos pystyn olemaan ilman mitään nippailuja ja nännien kipeytymisiä niin sitten ehkä jotain muuta...

Ja käänteispsykologiaa vielä: ensi vkl olen lähdössä parin päivän helsinkireissulle ja sitä varten pitää itseään huijata, että ""ihan hyvä jos ei ole raskaana, voipahan kumota muutaman kupin yöelämässä"". No joo, en tosissaan toivoisi näin käyvän, mutta en taas halua läsähtää kuvainnollisesti lattianrakoonkaan.

Varasin ajan arvauskeskukseen ihan papa-kokeeseen ja samalla pitäisi jutella tästä minimaalisen lyhyestä kierrosta.

kuulostaa kyllä saaruska toi sun kierto aika lyhyeltä.. tiedätkö, koska sulla ovis tapahtuu?

kohta on meidän jännäysviikko käsillä, joten oireita ihmiset oireita =)

mulla kp 26/29(32) mä oon joka toinen päivä ihan varma, että oon raskaana ja joka toinen päivä oon varma etten oo. eilen aamulla oli ihan semmonen olo, niinku olis krapula (ei siis ollut =) muutenki väsytti koko päivän. tänään ei oo ollu taas kerrassaan mitään...

Olen aina silloin tällöin saanut 11 tai 12 päivä ovistikkuun tummimman viivan. Sekään ei tosin koskaan ole ollut testiviivaa tummempi, joten ehkä lääkäri osaisi sanoa, että mistä purkista söisin tabletteja ;). Muuten limoja on ollut samoihin aikoihin ja nyt mittasin ensimmäisen kerran lämpöjä about säännöllisesti. Nousivat kyllä loppukiertoa kohti.

Mulla on maha ollut tänään NIIn kipeä, että menkat alkavat vuorenvarmasti kohta. Mutta tyytyväinen olen jos alkavat, sehän tarkoittaa vaan sitä että mun kierto on normalisoitunut!

Nyt ens viikolla paljon plussia naiset!!!!

kuulostaa saaruska, että ovis tapahtuu, mutta se luteaalivaihe taitaa jäädä liian lyhyeksi, muistaakseni sen olis hyvä yli 11 päivää. en oo varma, mut näin muistelisin.. no, toivotaan, että saat gyneltä apuja =)

Heipsistä vaan kaikille!

Jokos joku teistä on kerennyt testailemaan? Itelläni on menossa kp 23/26-30, joten vielä on odotettava...
Kertokaa tuloksia, kunhan testailette! toivottavasti saadaan paljon ++++++++++ tässä kierrossa!

Mulla nyt kp 28/?.. huomiseen on ainakin odotettava.. tai siis pakko, ollaan anopilla oltu puoltoista kk evakossa kun kotona on vessaremppa, niin ei siellä kylässä voi ruveta testailemaan... kun ei olla kerrottu, eikä aiotakaan ennen ku on pakko.. ei kuitenkaan pokka pidä, jos se plussa sattuis tulemaan....

suunnittelin kyllä että odotan niitä menkkoja perjantaihin asti, mutten taida malttaa=)

vatsaa nippailee ja välillä koskee, silloin tällöin pahaolo iskee, voivat tietenkin olla menkkaoireita.. viikonloppuna väsytti ja vuorotellen masensi, vitutti tai itketti, että ainakin noi mielialat vaihtelee suht rankasti...

Hei vaan!
MItähän mun kone eilen sekoili, kun en löytänyt tätä ketjua ollenkaan...Laitoin sitten uudenkin, nyt en ehtinyt katsoa, oliko se täällä...
No, pikaisesti omaa napaa, kun töissä meinaa olla kiirus!
Mulla on vatsaa poltellut koko viikonlopun enemmän ja vähemmän. LIsäksi piti itkeäkin vähän lauantaina. No, en jaksa tosiaan uskoa raskautumiseen, joten ei niistä oireista sen enempää. Sitä paitsi tänään ei ole ollut jurikaan tuntemuksia mahassa, joten eiköhän e täti kurvaile paikalle viimestään keskiviikkona. Keskiviikkona meinasin myös testailla eka kerran, se on kuitenkin jo kp 29.
Plussaonnea!!!
Alias kp 27/26-33

jassoo.. parempaa +onnea teille muille.. täti löysi, vaikka olin töissä piilossa=(

tavallaan oli helpotuskin, mutta kyllä myös petyin.. no onpa taas ens kierrossa hyvä syy puuhastella ahkeraan ;)

Heippa!

Siirryin tuolta viikon 5 jännääjistä, kun huomasin, että täällähän on vk 4 jännääjiäkin... Toivottavasti voin vielä tuppautua mukaan.

Oma tilanteeni on se, että kp 26/28-32 menossa (eka yrityskierto siis). Ovis oli viime tiistaina ja simppoja oli kropassa jo valmiina (toivon mukaan ainakin). Lauantaina oli vatsa hellänä koko päivän ja illalla nukkumaan mennessä olin ihan varma, että menkat alkaa, kun alaselkäkin kipuili. Lisäksi pistelyä oikealla puolella vatsaa. Eilen kuitenkin oireet ohi, eikä oikein mitään tuntemuksia. Viime yöllä heräsin siihen ,että oli tosi kuuma ja tänään taas vatsa vähän arastellut oikealta puolelta ja selkä vähän arkana. Lisäksi ihme ""kuumia aaltoja"". Hassultahan tämä nyt tuntuu, kun ei mitään vastaavaa ole ollut ennen.

Eli jännäilyä täälläkin kovasti on! Jännäpäivät siis 24.-28.1.

Nyt pitää kiiruhtaa luennolle...

MInäkin tuolta viikon 5 jännääjistä eksyn tänne oikeaan jännäyspaikkaan. olin hiukan kalenteria väärin k atsellut luultavastikkii... :D elikkäs nytten menossa kp 23/28 :) mut nyt pitää kiirusta...

Pahoittelut pulmu82 tädin tulosta!! No, onneksi tunnut jo innolla (?) odottavan uuden kierron puuhailuja!
Minäkin ilmoitin jo miehelle, että ensi kierrossa vallitsee sitten joka-toinen-päivä-tahti, ettei ainakaan sen taia jää mitään arvailujen varaan! Eihän tuo valitellutkaan...

Nyt on iltapäivästä taas alkanut se alavatsan polttelu. Salillakin kyllä aamulla kävin, että voihan ne lihaksetkin vihoitella..

Vielä...
Helinä, oliko sulla siis vasta viime tiistaina ovis? Mietin vaan, että eikös oviksesta ole melkein saletisti 14 vrk tädin tuloon? Muuten taitaa se luteaalivaihe jäädä lyhyeksi...
Saatoin ymmärtää siis väärinkin, jos sun ovis oli siis kaksi viikkoa sitten tiistaina..

Mä ajattelin nyt kanssa liittyä joukkoonne. Kauheeta oikeesti yksin jännäillä ja odotella kuin käy. Kesäkuusta -05 yritetty, ja taas tälläkin kertaa luulen että bongattiin ovis... Katotaan nyt kuin käy. Mulla on rinnat ollut nyt kohta viikon tosi arat ja turvoksissa, moista ei ole ennen ollutkaan. Saas nähdä onko taas vaan joku ""uusi"" menkkojen oire, niitä kun on tässä joka kuukausi tupannut tuleen lisää... Tällä hetkellä kp25/25-28. Kenties pientä toivoa kuitenkin olisi, aina menkkojen yhteydessä tuleva alaselkäkipu ei ole vielä laisinkaan antanut itsestään merkkejä, mut katsotaan nyt...

innolla innolla.. halutkin on ihan toista luokkaa kun pillereitä popsiessa..

kun vielä pääsis kotiin omaan rauhaan, niin ei tarvis seksiä ajottaa marttakokousten kanssa samaan aikaan =DD ainoa hetki jollon on talo tyhjä...

Mulla tänään kp 26/24-25. Menkkamaisia kipuja on, mutta mitään ei tapahdu. Eilen tein testin, joka oli nega.
Mun ongelmana saattaa olla lyhyt luteaalivaihe, ovis on siinä kp 14 - 15 normaalista. Tällä kertaa kp 17!!!
Lopetin pillerit elokuussa ja sen jälkeen kierto on ollut joka toinen kerta 24 ja joka toinen kerta 25. Tässä kuussa olisi pitänyt olla 24...
Paljon plussia kaikille! (tai ainakin yksi teille jokaiselle!)

Ei raportoitavaa. Ilman mitään oireita olen ja sinänsä hyvä, sillä, viime kierron ""oireet"" oli siis menkkojen oireita. Tänään maanantaina kierron viimeinen päivä, mikäli mennään niinkun aikaisemminkin niin huomenna päivällä alkaa kuukautiset.

Ei siis odotuksia.

tervetuloa vaan uusille jännääjille, kyllä joukkoon mahtuu =)
ja pahoittelut pulmu82:lle. sun täytyy ens kierrossa ettiä parempi piilo, ettei täti löydä paikalle ;)

täällä kp 27/29(32) ja olen 99% varma, ettei tärppiä taaskaan =( ei mitään oireita ja lämmötkin on melko alhaalla (olen siis mittaillut ahkerasti jo pidempään) lisäks on migreenin tynkää ja mulla se pukkaa päälle aina pari päivää ennen menkkoja ja jatkuu menkkojen ajan + pari päivää jälkeen. joten blaa, ei lupaavalta täällä vaikuta... mulla olis pari testiä kaapissa, mutta ei edes huvita ajatella testaamista, ku on niin varma olo, että ei kannata vaivautua..

Yhteistyössä