Heissan. Voi ei, Maria (lohturutistus)..En tajua noista luvuista juuri mitään, mutta sun viestin sävy oli sellanen, et arvo ei ollut hyvä. Sitä olisin sulta kysynyt, että eikös se olisi hyvä, jos lähetettä saisi jonoon? Pitkään saa jonottaa, mutta kävisit yksityisellä jonotettaessa. Lapsettomuushoidoissa oleva ystäväni kertoi, että jonotus julkiselle on pitkä, mutta sen jälkeen toiminta suhteellisen ripeää ja puoli-ilmaista verrattuna yksityissektoriin..
Onkos Nukalla fiiliksiä johonkin suuntaan ja mikä on virallinen testipäivä? Jättipeukutukset sulle bdbdbdbdbdbd..Ja onko muita jännättäviä? Oon laiskasti seurannut ketjua=)
Kävin gynellä tänään spontaanin km:n jälkitarkastuksessa. Ultralla katsoi ja kohdussa oli joku massiivinen verihyytymä, josta rajut vuodot ovat johtuneet. Tällainen hyytymä aiheuttaa siis todella runsasta ja veristä vuotoa.
Hyytymän vieressä sitten nökötti somasti sikiö ja VAHVA syke läpätti ruudussa. Nöyränä tuijotin ruutua, kyyneleet valuivat pitkin poskia, enkä kyennyt sanomaan mitään. Lääkäri totesi, että siinä se vahva kaveri on, RV 7+2 ja toivotti hyvää loppuraskautta. Kertoi, että verihyytymä aiheuttaa omat riskinsä, mutta ennuste on suhteellisen hyvä.
Olen puulla päähän lyöty, täysin sanaton ja ihmettelen vaan. Tottakai tiedostan, että alkuviikoilla ollaan ja muutenkin on riski saada km ja minulla vielä kohonnut riski. Nyt koitan vaan mennä päivän kerrallaan. Enkä kyllä tohdi neuvolaa vielä tilata.
Voi kun mua itkettää..
Ihanaa viikonloppua!