=) Vauvahaaveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuka74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi vitsit vauvis! Peukut on nyt kyllä todella pystyssä sulle!!! Toivottavasti vuoto lakkais! Olipa aika ihmeentyly tk täti:( Onneks sulla on tosiaan ihana mies! Toivotaan että vuoto nyt kuitenkin lakkais!!! Pidähän meidät ajantasalla! Tarrasukkia!!!!!!

Vauvis toivon todella onnea, että kaikki olisi kunnossa ja raskaus jatkuisi normaalisti.

Mä menen yksityiselle alkuraskauden ultraan 3.1. Peukut pystyyn, että eloa löytyy ja vielä oikeasta paikasta... Neuvola 8.1.

Mulla ajatukset kyllä ihan muualla kun joulussa. Teille joulumieltä ja onnea yritykseen. Peukut jännääjille.

Kyllä siellä on kaikki varmasti ihan kunnossa Vauvis! Tuo on todella yleistä, jollei ole kirkasta runsasta vuotoa. Nämä sanat ei tietysti nyt lohduta, mut onneksi huomenna asian laita selviää. Koita jaksaa huomiseen hermoilematta liikoja. <3

Täällä taustalla ollaan.

Peukkuja kaikille jännääjille! :) Bellamariia:sä olet kyllä urhoollinen!! db

Oma tila on.. sanoisinko sekava. Menkat ei ole (kunnolla?) alkaneet. Pientä ruskeaa tuhrua tullut nyt vajaan viikon! Ärsyttävää. Mitähän tämäkin nyt sitten on? Kellään samanlaisia kokemuksia?? Onko nämä nyt sitten jotkut e-pillereiden jälkeiset hormooneista sekavat kuukautiset vai mitä hittoa!? Miettinyt tässä, että pitäisikö tehdä uudestaan testi, mutta toisaalta masentaa saada sieltä nega vastaus..

Anteeks tää oma napa koko ajan, mutta on kyllä niiin masis.Tuntuu vaan niin masentavalta. Mä oon maannu sohvalla ja kävin just vessas. Verta oli tullu vähän. Koko ajan menkkamaista kipua mahas, ei hyvältä vaikuta. :(( Mieskin lähti sulkapalloa pelaamaan kun oli siitä aikaisemmin siitä jo sopinut. Soitin siskolle, mutta eihän se oikein mitään osannu sanoo.. Mä taidan tästä mennä sänkyyn makaamaan. Meen peiton alle ja yritän vaikka nukkua.. Onkohan tää nyt km?.. :(( Muahan on koko raskausajan ihmetyttänyt kun on ollut niin vähän oireita, ei esim.pahoinvointia.. Kauheen yksinäinen ja avuton olo... :(((

Palleroiselle; menkat voi tosiaan olla jopa kateissa e-pillereiden jälkeen. Tylsintä on, ettei voi kuin vaan sanoa, että ajan kanssa kierrot tasoittuu. Mulla oli justiinsa samanlaista vuotoa ja teinkin plussatestin myöhemmin (aiemmin ollut nega), joka päättyi sittemmin, kun todettiin tm. Kaikki tietysti mahdollista=)

lenalle vaan kärsivällisyyttä, eihän siihen mee kuin pari viikkoa=)
Vauvis; Tiedän tuon hirveän tunteen, mutta onneksi noilla viikoilla se verenvuoto tod.näk. johtuu siitä että istukka on lähellä kohdun suuta. Kohtu myös kasvaa ja limakalvot voi tällöin vähän verta tihkuttaa. Toivon sulle todellakin kaikkea hyvää. On kyllä varmaan kamala olla, mutta huomenna menet sinne neuvolanlääkärille ja sydänäänet löydetään ja voit olla taas huoleti. Näin sen on mentävä=)

kiitos kannustuksista, ne merkkaa kyllä tosi paljon! Mulla on kyllä sellainen tunne että ei tästä nyt hyvää seuraa. :( Toivon tietty parasta. ei tässä voi muuta kun itkeä enkä vessaankaan uskalla mennä.. koko ajan tunne että vähän verta tulis.. laitoin siteen, mutta en uskalla katsoa paljonko on verta tullut. mahaa särkee, muttei ne ihan kipuja ole. sellaista pientä särkyä. :((( tuun huomenna kertomaan kuulumiset.

Huomenia... Aamutuimaan tulin tänne lueskelemaan ja nyt meinaa itku päästä vauviksen puolesta.. Taidan kytätä tätä ketjua koko työpäivän, että tiedän missä mennään.

Ymmärrän kyllä että sinua pelottaa, onneksi tänne palstalle saa purkaa sitä pelkoaan jos ei pysty just sillä hetkellä ääneen sanomaan ja käpertymään miehen kainaloon. Se muuten oikeasti on ainakin minua helpottanut, kun on saanut edes kirjoittaa pahaa oloaan ja kiukkuaan.

Minäkin olen täällä hengessä mukana, menet lääkäriin ja sitten tiedät mitä masuasukille kuuluu *tukirutistus*

.....Oma napa: odottelen menkkoja edelleen, eilen koitin muistella mikä päivä se oli kun ovisoireet loppu mut ei siitä selvää saanut. Luulen, et se oli kp 13. Odotellaan nyt torstaille perjantaille asti ihan lunkisti (helpommin kirjoitettu kun tehty).

Voi Vauvis! Miten voisinkaan lohduttaa?! Rutistus ja tsemppiä!! Toivon sydämmestäni, että kaikki on hyvin!!
Serkulla vuoti kanssa tosiaan melkein koko raskauden ajan ja nyt hänellä on puoli vuotias tyttö.. olet ajatuksissa!!

Nuka Kp 17/30-31

Kyllä tämä raskaus valitettavasti meni kesken. Illalla jo jotenkin intuitiivisesti tiesin. Yöllä ei tullu verta eikä ollu kipuja, mutta tiesin kuitenkin.Miehelle sanoinkin yöllä että näin käy.. :( Aamulla alkoi kovat aaltoilevat kivut /supistukset ja verta tuli vähän. Lähdettiin sairaalaan ja autossa jo tunsin että verta tuli jo runsaasti (housujen läpi). Kotona lähinnä itkin pelosta ja sanoin miehelle että en kestä että keskenmeno tulee kotona. Kun ei halua nähdä mitä sieltä tulee ulos... :(( Sairaalassa sitten lääkäri veti pihdeillä ulos sen mitä sieltä olikin tulossa. Helpottavaa ettei tarvinnut nähdä mitään ja ainoastaan näin että verta tuli.. Verta tulikin ihan kauheesti.. Lääkäri sanoi että raskaus oli mennyt ihan lähiaikoina kesken ja että sikiö siellä oli ollut. Luultavasti jotain rakenteellista vikaa ja ainakin pahasti jotain oli pielessä. Ja onneksi ei tarvittu kaavintaa. Sairaalassa oli onneksi tosi hyvä hoitaja ja sitten tämä lääkäri. Tukivat ja juttelivat. Sanoinkin sitten kun lähdin kotiin että kyllä oli apua siitä että sairaalassa oli niin hyvä hoito! Miestä kävi kauheesti sääliksi. Autossakin mä ihmettelin että miten se edes näkee ajaa kun se itki melkein koko matkan...

Harmittaa vaan että raskaus ei mennyt jo aikaisemmassa vaiheessa kesken. Toisaalta tällaista sattuu. Niin yleistähän tämä on. Kyllä mä tästä selviän ja nytkin on taas vaihteeksi ihan ok ja suht positiivinen olo. Mulla on kuitenkin rakkaat miehet (iso ja pieni) tukena sekä ystävät ja läheiset. Halirutistus myös teille km:n kokeneille-nyt tiedän miltä teistä tuntuu!! Toivon teille paljon plussia!! Itse tuntuu nyt siltä ettei jaksa ajatella kovinkaan kauas eteenpäin. Enkä edes mitään yritystä mieti. Kaveri sai muuten tyttövauvan samaan aikaan kun mulla km.. Samassa sairaalassa. Kuitenkin todella onnellinen hänen puolestaan.

Onneks mulla on sairaslomaa loppuviikko ja sitten tulee joulu. Menen taas lepäämään..

Voi Vauvis! Jaksamista... Kyllä todella ikävä juttu, paha mieli Teidän puolesta. Nyt ei voi muuta kun yrittää haudata ajatukset joulun viettoon, vaikka vaikeaahan se on. Sure rauhassa ja tule tänne purkamaan ajatuksia kun siltä tuntuu.

Osaa ottaen Lena.

Olen todella pahoillani vauviksen puolesta. Onneksi sullakin on ystäviä ja perhe tukemassa. Onhan näitä keskenmenoja ja silti tiedän ettei sua yhtään lohduta. *LOHDUTUSRUTISTUS*

Minä.. taas.. täällä....

Työt alkaa olemaan jo hyvällä mallilla lomalle jäämistä silmällä pitäen. Vielä saa kuitenkin mapittaa, järjestellä, kopioida jne.. että hommat on kasassa. Nyt kuitenkin huilitauko.

Omaa napaa tulin påhtimaan. Olenkohan tulossa kipeäksi just joulun pyhiksi vai tankkaako täti autoaan..? Ei nääs ole mitenkään maan mainio olo. Paleltaa ja mahassa tuntuu olevan kivenmurikka tai kaksi. Ja yritän kovasti puhua itselleni järkeä, että tuskinpa nämä nyt raskausoireita on mutta minkäs sitä mielikuvitukselleen voi. Tänään on kuitenkin kp 29 / 25 - 28. Jää nähtäväksi vaihtuuko ykköseksi jossain vaiheessa päivää mutta olispa se ihana joululahja, kaksi viivaa testissä *huokaus*

Onkohan vauvis kuulolla? Ihan tuntuu pahalta tämä mun jännääminen (vaikka oikeasti ei pahemmin ole toivoa raskautumisesta) *nolona*. En oikein löydä sanoja sinulle, mutta tiedän kuinka paljon merkitsee läheiset ihmiset ja varsinkin oman miehen tuki näissä vastoinkäymisissä. Tuntee olonsa turvalliseksi vaikka maailma myllertääkin.

Minun taitaa olla parasta lähteä lounastauolle, vaikka ei pahemmin nälätä. Taustailen lopunkin (työ)päivän ketjussa ;o)

Tonne vanhan ketjun puolelle päivällä jo runoilinkin (sokeana en huomannut tätä uudempaa) mutta kiitos palleroiselle että infosi tästä uudemmasta ketjusta. :)

Eli kopioin nyt tuolta toisesta mitä kirjoitin:
Jos jotain pientä esittelyä- olen pian 23v ja avokki pari vuotta vanhempi. Tjottailtu ollaan hyvin ei-ryppyotsaisesti kesäkuusta. Nyt tosin tilasin ovistikkuja kun tuntuu etten ovista onnistu muuten ollenkaan bongaamaan. Muuten harmaita hiuksia välillä aiheuttaa lyhyehkö kierto 21-24 pvää.
Tällä hetkellä eletään kp 17/21-24 eli joulun yli saadaan "jännäillä" :)

Vauvikselle ja miehelle kovasti voimia! <3

Kaks päivää töitä ennen joululomaa, joka onkin ruhtinaalliset neljä päivää... :/ Mut kiuteski! :)

Lämpimästi tervetuloa mokkapapu (hauska nicci!!) tarinoimaan! Tämä menee taas hokemiseksi, mutta on aina mukava saada uusia keskustelijoita mukaan! Mistäpäin maalimaa olet?
Aaja: bd bd bd!!!! :D Jännäillään...
Oma napa: kp 23/mitä lie, ei minkäänlaisia tuntemuksia. Aiemmissa kierroissa kp 26 on rinnat kipeytyny. Prog.kokeen tulokset saan vasta ens ke, mutta eihän se koe sinänsä sen kummempia kerro, ainostaan sen mahd. tapahtuneen ovulaation...
Kuinka Vauvis jakselee..?

Tervetuloa mukaan mokkapapu minunkin puolesta!!! :) Jännät päivät sulla sitten ennen uutta vuotta! bd bd

Aajalla vaikuttaa lupaavalta! EIhän oo tätiä näkynyt vieläkään? Eihän? PIdä meijät ajantasalla bd bd bd bd Ja Marialle kanssa:) Onkos muita jännääjiä?

Mikä vauviksen vointi on?

Yhteistyössä