=) Vauvahaaveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuka74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin, sain labatulokset. Eli progesteroniarvo oli tasan 2, viimeks sentään 2,7. Nyt sit nostetaan taas clomiannosta 3 tbl kp 3-7. Ja sit ens labroista katotaan myös kilppari ja prolaktiini, pyysin, et selvitellään tarkemmin. Oisvat taas laittaneet lähetettä sairaalaan hoitoon... :( En tajuu, mikä vimma on yksityisillä ajaa julkiselle hoitoon!!? Katsotaan nyt vielä näin...sit saattaa lentää kirves kaivoon...toistaiseksi ainekin. Paska fiilis.

Heissan. Voi ei, Maria (lohturutistus)..En tajua noista luvuista juuri mitään, mutta sun viestin sävy oli sellanen, et arvo ei ollut hyvä. Sitä olisin sulta kysynyt, että eikös se olisi hyvä, jos lähetettä saisi jonoon? Pitkään saa jonottaa, mutta kävisit yksityisellä jonotettaessa. Lapsettomuushoidoissa oleva ystäväni kertoi, että jonotus julkiselle on pitkä, mutta sen jälkeen toiminta suhteellisen ripeää ja puoli-ilmaista verrattuna yksityissektoriin..

Onkos Nukalla fiiliksiä johonkin suuntaan ja mikä on virallinen testipäivä? Jättipeukutukset sulle bdbdbdbdbdbd..Ja onko muita jännättäviä? Oon laiskasti seurannut ketjua=)

Kävin gynellä tänään spontaanin km:n jälkitarkastuksessa. Ultralla katsoi ja kohdussa oli joku massiivinen verihyytymä, josta rajut vuodot ovat johtuneet. Tällainen hyytymä aiheuttaa siis todella runsasta ja veristä vuotoa.
Hyytymän vieressä sitten nökötti somasti sikiö ja VAHVA syke läpätti ruudussa. Nöyränä tuijotin ruutua, kyyneleet valuivat pitkin poskia, enkä kyennyt sanomaan mitään. Lääkäri totesi, että siinä se vahva kaveri on, RV 7+2 ja toivotti hyvää loppuraskautta. Kertoi, että verihyytymä aiheuttaa omat riskinsä, mutta ennuste on suhteellisen hyvä.
Olen puulla päähän lyöty, täysin sanaton ja ihmettelen vaan. Tottakai tiedostan, että alkuviikoilla ollaan ja muutenkin on riski saada km ja minulla vielä kohonnut riski. Nyt koitan vaan mennä päivän kerrallaan. Enkä kyllä tohdi neuvolaa vielä tilata.
Voi kun mua itkettää..
Ihanaa viikonloppua!

Voi Bellamaria, olen NIIIIIN onnellinen sinun puolesta <3 Saat varmasti koko ketjun peukutukset taaksesi että kaikki menee hyvin. Tuli oikein itsellekin hyvä olo kun kerrankin jollain on noin hyviä uutisia.

Mahtavaa, Bellamariia! On kyllä todelle sitkeä kyytiläinen matkassa:) Onnea todella paljon!!! Peukut on täälläkin pystyssä!!!

Pahoittelut mokkapavulle negasta ja vielä viimehetken peukutukset nukalle, ettei tätii näkyisi!!!

Maria, on todella outoo, että sysätään yksityiseltä julkiselle puolelle!!! Luulis että yksityisellä saisi ns. rahoilleen vastinetta! Toivotaan että uus clomiannos nyt puree! Tsemppiä teille tutkimuksiin, vaikka on kyllä todellä ymmärrettävää, että mieli on välillä maassa!

Pian on uusi vuosi ja uudet plussat:) joten +++++++tuulia!!!! ja Bellamariialle tarrasukkia:)

Meitsin tilanne on se et nyt jotain kp 14 tai jotain. Ovista odotellessa ja tässä kierrossa tikuttelen. En luota siihen sylkitestiin. Ja toissapäivänä sain lähes tulkoon yhtä vahvan viivan ovistikkuun ku kontrolliviiva, ero oli siis ihan minimaalinen, mut kait se kuitenkin nega oli, koska viivanha pitää olla yhtä vahva tai vahvempi ku kontrolliviiva. Niin ja sit ei lämmöt noussu, eli se kertoo jo aika paljon:) Ja sitte taas tänää ja eilen se toinen viiva on ollu tuskin erotettavissa. Että, ovista odotellessa.

Nukaa jännäillää ja olikos muita?

Vielä kerran peukutukset ja onnittelut bellamariialle!!!

Onnea Bellamariia! :)

Olen tässä ajatellut jäädä enempi taustailemaan toistaiseks. Tätä nykyä kun tuntuu, et tästä koko vauvahommasta on tullu ihan pakkomielle mulle. Ja pettymyksiä tulee vaan toisen perään, niin en valitettavasti enää osaa aidosti iloita teidän muiden puolesta. :(
Olen kyllä linjoilla edelleen, mut pidän matalempaa profiilia.

Kaikkea hyvää teille kaikille tulevalle vuodelle 2007! :)

Nukalle isot pahoittelut, miten se nyt sitten ei tärpännyt..ja Marialle myös lohturutistus.

Ei sinun tarvitsekaan olla iloinen kenenkään muun puolesta. Kuten sanoit, pettymys toisensa perään kuluttaa ja olisihan se nyt ihan absurdia iloita toisten plussista jne.
Toivotan silti kaikille meille/teille haaveilijoille oikein vauvarikasta 2007 vuotta!

Munkin puolesta pahoittelut Nukalle menkoista!

On Maria kyllä ihan ymmärrettävää, jos ei jaksa iloita toisten plussista ja haluat taustailla. Ilmottele kuitenkin itestäs aina, kun siltä tuntuu:)

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!!!!!!

Yhteistyössä