Wish A Baby 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei kaikille ja tervetuloa Riinalle.

Eipä mullakaan mitään asiaa. Viimeinen päivä töitä ja olen vaan kiertänyt työkavereita ja hyvästellään ja ihmetellään pomoni valintaa ottaa joku ulkopuolinen hommaan, jota olen tehnyt hyvin jo vuoden verran. Kyllä määräaikaisena kelpaan, mutta vakinaiseksi en. Otetaan sitten 50 vuotias nainen tilalle. No, mitäpä minä siitä asiasta valittamaan täällä...

Minulla on oikein masispäivä päällä. Koko ajan päässä soi, että nyt ei voi tehdä lapsia kun työt loppui ja se saa itkun partaalle. Ei minua haittaisi odottaa muutamaa kuukautta, jos tietäisi milloin aloittaa yritys, mutta nyt kaikki on kiinni työpaikan saamisesta. Sitä taas kun ei tiedä milloin se tapahtuu. Siihen voi mennä kuukausi tai kuusi kuukautta tai enemmän. Tällainen epätietoisuus vaivaa todella paljon.

Meillä ei onneksi vanhemmat painosta lapsentekoon. Veljeni 5 kk poika vie äidin ajatukset minusta pois. Anoppi vähän vihjailee. Veljen vaimo taas joka kerta sanoo, että nyt lapsentekoon. En kehtaa kertoa heille, että ollaan tässä oltu ilman ehkäisyä 4 kuukautta ja en ole edes kuukautisia saanut. Jos nyt jo itse olen sitä mieltä etten lapsia saa helposti ja olen masentunut sen takia, en kaipaa heitä päivittelemään siihen kanssani.

Greippimehun ""taian"" olen minäkin ymmärtänyt olevan siinä, että se vahvistaa kohdun limakalvoa eli alkio tarttuu paremmin kiinni. Sitä pitäisi juoda ekasta kiertopäivästä ovulaatioon asti joka päivä. Tästä ei taida olla mitään tieteellistä tutkimusta, mutta jotkut uskovat sen auttavan.

Sori tämän päivän valitusvirsi, mutta on taas tälläinen oman navan pahaolo. Kyllä se huomenna taas auttaa, kunhan työkkäristä pääsen ulos ja sen jälkeen kun saan loppuviikon levättyä kunnolla.

Heikku anna tulla vaan pahaolo tänne, kyllä me jaksetaan kuunnella tai siis lukea. Jokaisella huonoja päiviä ja kiva kun paikka mihin purkaa pahaaoloansa. Mulla taitaa tulla seuraava valitus pätkä, anteeks vaan jo valmiiks:

Kävin nyt siel lääkäris ja tuomio oli pco ja kolmen kuukauden terolutkuurit määräs. Toiveikkaasti kyl puhui et kyl se siitä ettei mikään älyttömän paha homma ole, vaikka samaan hengen vetoon ihmetteli et kyllä sulla on tosiaan paljon noita rakkuloita ultrakuvia katellessaan, et mitähän tässä nyt uskois. No yritetään se kolme kk terojen kanssa jos ei mitään tapahdu ni uudestaan lääkäriin. Vähän on kyl toivoton olo :( Kohtu sentään oli ok jos jotai positiivista pitää yrittää kehittää. Ja toinen positiivinen asia ei ollut tulehdusta, vähän vaan ärtynyt. Eli samasta kuivuuden tuomasta ärtymystä täälläki kuin Syysmarjako siitä valitti. Nii no ei toi ärtymys tietty mikään positiivinen asia ole..

Niin tervetuloa Riina ja toivottavasti et nyt säikähdä heti meidän ruikutusta!!

Mietin vaan tuota greippimehua et saakohan sitä juoda terojen kaa, kun jossai oli et tehostaa joittenki lääkkeitten vaikutusta? Oletteko te kokeillu niitä ovistikkuja? Meneeköhän vähän liian tekemisen makuseks jos niitä viel tikuttelee.

Cami tiedän tarkalleen mistä puhut! Meilläkin tuo seksielämä on nykyään niin ohjelmoitua, sekstailla voi vaan illalla ehkä kymmenen jälkeen kun esikoinen nukkuu ja silloikin paras paikka siihen on olkkarin sohva! Pikkumies kun nukkuu meidän sängyssä makkarissa...Ja yleensä olen jo kymmenen jälkeen niin väsynyt että harvoin jaksan tehdä aloitetta, mies yleensä alkaa lämmitellä. Ja joskus harvoin voidaan sekstailla päivällä päiväunen aikaan, jos mies sattuu olemaan kotona. Yrittäjällä vaan on kiireitä aina päiväsaikaan, joten aika rajoittunutta on joo.

Kiitti Syysmarja kannustuksista! Yritän olla heittämättä kiervestä kaivoon, vaikka lähes satavarma olenkin ettei tärpänny...Tänään ei ole juilinut mahaa joten mieli on siksikin vähä parempi. Ja joo oishan se aika imelänromanttista jos tosiaan hääyönä ois tärpänny! Mut katsellaan hissukseen ja ens viikko sit jännätään ellei täti tule jo vk-loppuna.
Tuosta lasketusta ajasta: itse lasken lasketun ajan ihan vaan kalenterista, elikkä viimeisten menkkojen alkamispäivästä 40 vk eteenpäin, ja thäts it! Jos menkat alkoi esim. torstaina, niin laskettu aika tulee 40 viikon päähän torstaille. Näin meidän neuvolassakin lasketaan...

Lasten lukumääristä: Haaveilen neljästä, mutta mies sanoo et katsotaan sen kolmannen jälkeen mikä on olo...Mut luuen et aika helposti lähtee mukaan jos minä haluan vielä sen neljännen joskus...Kunhan nyt sen toisen saisi ees aluille...

Tuutikki: Hiiva on kyllä kiusallinen, mutta entäs jos käytätte lisäliukastetta? Meillä se on ollu synnytyksen jälkeen kovassa käytössä, kun ei oma kosteus tahdo riittää...Ihan kokeilemisen arvoinen ja menee esileikkinäkin ;)

No ei muuta tällä kertaa, päivittelen vaan tietoja... Terv. Kk kp25/27-36

Tervetuloa Riina! :)

Tinde: No höh tommosten pco:den kanssa :(. Mutta eikös ne terot yleensä vähän nopeuta raskaaksituloa..vai olenko nyt ihan väärässä? Onneksi ei ollut tulehdusta ja onneksi kohtu on kunnossa, kyllä se siitä ihan varmasti! Eikös yleensä huonot ja hyvät käy vuorotellen, eka tuli tuommoinen harmi ja seuraavaksi hyvä :).

Kk: siis neljän viikon eikä 40 viikon? ;) Minä peukuttelen täällä sulle!

Mulla kp 16/30, oon tähän asti laskenut koko ajan päivällä väärin *idiot*. Joten siis jos kierto on yhtä pitkä kun viimeksi, niin tänään olisi ovis. Nyt täytyy vaan sanoa, että ollaan kuksittu niin monena iltana jo, ettei enää kiinnostais yhtään. Menee turhaksi yrittämiseksi ja hauskuus loppuu jos väkisin yrittää :/. Jos ei tule niin ei väkisin. Eikös mulla olekkin mahtava asenne? ;) ;)

*TuplaIdiot* Nyt hävettää!Luin Kk sun viestin hätäsesti, sähän puhuitkin raskausajasta etkä kierrosta *nolonolonolo*. Mä meinaan tuossa myötäilin, että kun mulla alkaa menkat torstaina niin kierto kestää tasan 4 viikkoa seuraavaan torstaihin. Heh heh!

Meil ei kans ole ole ollut tuon kp16 jälkeen juuri minkäänlaista vipinää kammaripuolella, mitä nyt eilen, mut ennen sitä oli ties miten pitkä väli! Ei vaan kiinnosta kumpaakaan....Ehkä sitten uudella innolla ens kierrossa.

Riina, Titi ja Karkki, tervetuloa sakkiin... mukava saada uutta ilmettä ketjuun, nyt varsinkin kun plussien johdosta porukka on siirtynyt odottajien puolelle..

Itellä ei ole vielä yritys käynnissä, kun mies vielä ano pikkasen lisäaikaa asialle, mutta toivottavasti kohta puoliin päästäis yritys alottamaan!

Moro kaikille!

Ja Riinalle tervetuloa porukkaan.

Noh, niin.. Myönnän nyt etten jaksanut odottaa sinne loppuviikkoon(niinkuin aluksi kehuin) testin kans, joten tein sen tänään aamulla............. ja siihen ilmesty HAAMUVIIVA!!!!

En vieläkään pysty käsittään sitä kunnolla, ja sillonki olin hiukka suu ympyränä.. Aattelin nyt kummiski et testaan varmaan tossa pe uudestaan. =)

Moikka taas!

Mari:toivottavasti se ei oo pelkkä haamuviiva,ootan innolla sitä sun seuraavan testin tulosta.

Nyt on taas työpäivä takana,tuntuu ettei vaatekaupassa käykkään enää muita ku niitä kellä on pienet nyytit sielä vaunuissa.Sit alka itte vaan aattelee et toivottavasti mullakin ois tommonen pikku nyytti pian.

Ai ni siitähän mun piti kysä,harrastaako täälä kukaan jumppaa säännöllisesti,aattelin vaan kun tulee raskaaksi niin aiotteko jatkaa sitä kuinka pitkän ajan?Nää mun tyhmät kysärit on tälläsii!

kaikki sormet ja varpaat täällä pystyssä Marille.

Minä käyn säännöllisesti jumpassa. Ajattelin käydä, jos vauva joskus antaa kuulua, niin pitkään kun vaan jaksan. Meidän jumpassa käy eräs nainen, joka kävi jumpassa tiistaina, kun laskettu aika oli loppuviikosta! Ei tietenkään hyppinyt ja muutenkin teki sovellutusti liikkeet, mutta siis loppuun asti kävi jumpassa.
Joskus olen jonkun artikkelinkin raskausajan liikunnasta lukenut, siitä ei tietenkään mitään mieleen jäänyt. Jossain alkupuolella monelle tulee sellainen jakso, että liikkuminen tekee pahaa. Sen muistan, että kehoittivat liikkumaan, jos vaan hyvältä tuntuu. Joitan liikkeitä piti välttää. Ajattelin ottaa sitten selvää, jos/kun on ajankohtaista. Nämä on sitten näitä minun tyhmiä vastauksia :)

IHANAA MARI!!!!!! Haamu on haamu eli voi jo pikkasen onnitella!!!! Jos haluat varmistaa, tee toinen testi muutaman päivän päästä. Jos haluat olla varma nopeammin, käy terveyskeskuksessa antamassa näyte. Odottelemme täällä kynsiä purren!!!

Miks ne muuten ottaa nykyisin testin virtsasta tk:ssa? Olen ymmärtänyt, että ainakin ennen ottivat verikokeen...

Titi, mä harrastan jumppaa ja tanssia. Kyllä minä ainakin aion harrastaa niin pitkään kun pystyn. Näen myös monia tosi isomahaisia naisia jumpassa. Yksikin tanssi 8 kk asti. Ne ei tee esim. hyppyjä ja muita kovin villejä liikeitä vaan oman kunnon mukaan. Uskoisin, että neuvolassa toppuuttelevat sitten kun alkaa olla jumpat jumpattu.

Tinde, kurja juttu tuo pco. :( Sinähän taisit jo puhua siitä ja diagnosoit sen jo joku aika sitten. Millaisia oireita sinulla on? Mulla on ainakin ne viikset, jotka mainitsit. Pääsisinköhän minäkin tuohon ultraan? Voiko sinne mennä missä kierron vaiheessa vaan?

Jos nyt puhutaan tuosta seksielämästä, niin minähän sanoin vetäväni lyhyimmän korren. Meillä seksiä on about 3 kertaa kuussa. Eli kerta viikossa ja menkkaviikolla ei yhtään kertaa. Tai näin ainakin pillereillä. Silloin kun jätin pillerit pois, halut kasvoi ja oli aika jolloin saatoimme käydä makuuhuoneen puolella parin/kolmen päivän välein. Mutta sitten kun niitä menkkoja ei tullut, hormoonitoiminta jäi ""nukkumaan"" ja minun halut katosivat saman tien. Nyt sitten odottelen, että kierron alkukuivan jälkeen taas hormoonit toimisivat ja antaisivat saman halukkuussysäyksen kun marras-joulukuussa.

Mies kyllä olisi halukas, mutta hän vaan puhuu, mutta ei saa tehtyä aloitetta. Minä taas olen liian väsynyt tekemään aloituksen. Olen väsynyt, koska nukun liian lyhyet yöunet (ilmeisestikin), olen töissä klo 8-16, siitä menen melko suoraan salille, tanssimaan, jumppaan, kaupungille tai tapaamaan kavereita. Siihen päälle kaupassa käynti ja kotihommat, niin tuntuu, että kun vihdoin pääsen kotiin, haluan istua sohvalle ja katsoa telkkaria. Siitä menemme makuuhuoneeseen, jossa katsomme telkkaria kunnes nukahdan. Mies valvoo myöhempään, koska hänen ei tarvitse herätä niin aikaisin. Pitäs varmaan poistaa makkarista telkku, koska siinä kun makaat alastomana pimeässä, niin saattaisi joitakin ajatuksia tulla päähän.. ;)

No mutta olipa taas omaa napaa...

Huomenna lisää. Ekä päivä työttömänä.. Todella hohdokasta.. Vauvaunia ja vauvapölyä kaikille! :)

Huh huh! Kun päivän on toisaalla, olette kirjoitelleet niiiiin paljon, etten varmana muista kaikkea mahdollista kommentoida... :) Hyvä siis, että olette kirjoitelleet ja paljon!

Marille ensimmäisenä: ONNEA ONNEA ONNEA :)))))))) Tulehan sitten heti uuden testin tehtyäsi tänne kertomaan. Hui, niin vaan tuo porukka pikkuhiljaa siirtyy tuonne odottajiiin, hyvä näin.

Riinalle tervetuloa joukkoon! Toivottavasti näiden kaiffareiden valitusvirret (juu, niitä tänne saa ja pitääkin kirjoitella) eivät pelästyttäneet sinua. Oikeasti ollaan kyllä tosi reipas ja positiivinen porukka, joten vielä kerran, tervetuloa! Oliko susta jotain infoa, vai voitko vielä laittaa? Kato kun pää on niin sekaisin näistä monista viesteistä ;)

Tindelle pahoittelut pco:sta, taisit itsekin sitä jo epäillä, vai kuinka on? Mutta koska sait jotain apuakin, niin toiveet ylhäälle ja peukutan täällä sen plussan puolesta :)

Titikö se kyseli noista jumpista?? Juu, käyn säännöllisesti 2 kertaa viikossa jumpassa ja kerran kuntosalilla sekä salibandyä pelaan epäsäännöllisen säännöllisesti. Olen ajatellut näin, että plussan saatua otan liikunnan rauhallisemmin kuin ennen, mutta pyrin käymään mahdollisimman pitkään. Tuo salibandy taitaa olla sellainen laji, jonka sitten jätän kokonaan pois, on sen verran rajua meininkiä ja törmäyksiä tiedossa, etten uskalla ottaa riskiä. Mutta muuten kyllä aion käydä niin pitkään kuin mahdollista. Kroppa varmasti ilmoittaa, mitä saa ja mitä ei saa tehdä, ja kuinka kauan. Ja varmasti neuvolasta saa myös tarvittaessa apua.

Juu, eikös tuo greippimehu tosiaan auta noiden limakalvojen ""kasvuun"", että on sitten munasolun/alkion parempi kiinnittyä. Mutta eikös se mene niin, että sen mehun latkiminen täytyy myöskin sitten lopettaa siihen oviksen aikoihin??

Kukaan ei missään nimessä kysele mitään tyhmiä (paitsi minä, kun kyselin noista r-testeistä), eikös täällä olla juuri auttamassa ja tukemassa muita?

Heikulle tsempitykset ekaan työttömyyspäivään, usko pois, kyllä se päivä paistaa vielä risukasaankin :)

Mintulle MOI! Olet ollut taas vissiin niin pimennossa vähään aikaan, että meinaa unohtua jo. Ajattele positiivisesti, että kesään ei ole enää kuin 3-4 kk aikaa ;)

Kk, usko pois, ei toivoa ole menetetty vielä. Peukut pystyyn plussan puolesta :) ++++++

Oma napa: kp on nyt sitten 8/30-35. Aamukammassa piikkejä enää 29, reissu lähenee :) Ja kilot ei karise ;(

On se vaan sillä lailla että tää meiän ketju näyttäs olevan onnekasta laatua, koska niin moni on jo plussaillu ja Marille tuli jo haamuviiva! =)

Onnea Mari!

Nyt täytyy vaan toivoa omasta puolestani että se mies jossain vaiheessa asiasta innostuis... Se tosiaan sano että katotaan kesän lopusssa uudestaan, mutta sitäkään kun ei tiedä että onko se sen ""kattominen"" vain taas uusi toteamus et katotaanko sit jouluna uudelleen! Koko ajan yritään asiasta vihjailla, mut ei oo ottanu sen suhteen minkäänlaista tuulta purjeisiin! :(

Tinde, nyt kun pco on todettu, niin on helpompi hoitaa asia päiväjärjestyksestä ja tulla raskaaksi, vai kuinka? En hirveästi ko. asiasta mitään tiedä mutta...

Heikku, todella toivon että saat jostain sen työpaikan löytymään, eiköhän se jostain löydy, toivon niin.

Mut juu, nyt taas päivän askareisiin...

Joo mullaki on ollut sen verran kiireitä töissä, etten ole kerennyt lukea kaikkia viestejä ajatuksen kanssa ja toisaalta nyt pää täynnä omaa napaa, kun on sulattelemista ton pco:n kanssa..

Mutta ihanaa kuulla, että plussia tulee vielä meidän ketjuun! Sylintäydeltä ONNEA Marille! Vauvaliima ja tarrasukkia et haamu tulee selkeäks plussaks ja pysyy matkassa seuraavat yhdeksän kuukautta.

Titikö se kyseli jumpasta, joo meinaan harrastaa. Jostain luin et kaikkee saa harrastaa (ei nyt ihan mitään taistelulajeja ym. lajeja missä tulee potkua jne.) mikä tuntuu itsestä hyvälle ja kroppa kyl kertoo mikä on hyväks ja mikä huonoks.

Syysmarja kilot on ja pysyy täälkin, eka sain tiputettua hyvin jokusen kilon, mut nyt jymähti paikalleen ja tuli herkuteltua luvattoman paljon viime viikolla synttäreitä ja valmistujaisia juhliessa.. Eilen söin ihan silkkaan v*****kseen, mut tänään taas ollaan kovasti laiharilla, koska myös painonpudotus auttaa pco:hon.

ON:
Joo, arvelinkin itse jo et mulla saattaa olla pco, mitä noista oireista olen lukenut. Eilisilta meni itkua vääntäessä, kun olin varma et meille ei tule ikinä vauvaa. Mies yritti lohdutella parhaansa mukaan. Nyt jo parempi mieli, onhan se tosiaan eteenpäin et saa hoitoa ja lääkäri oli kuitenki positiivisella mielellä.

Heikku niitä yleisimpiä oireitahan on nimenomaan epäsäännölliset/pitkät kierrot tai kokonaan pois jäävät menkat, hirsutismi eli liikakarvaisuus (lääkäri kysy et onko rinnoissa myös, huh luojan kiitos siltä olen vielä välttynyt), finnit ja luin et myös ylipaino on yleistä pcolaisille, itse olen painorajojen yläpuolella eli en ylipainoinen, mut en laihakaan, mut painon tiputuksesta on varmasti hyötyä.

Suosittelisin lämpimästi sulle ultrassa käymistä, koska sulla on jo kaks noista oireista ni jos sullakin on pco(toivon ettei kuitenkaan ole) niin saisit asianmukaista hoitoa.
Ultraan voi mennä mis kierron vaihees tahansa. Makso 125 € yksityisellä, mut kyl mun mielestä oli hintansa väärti. Aamulla viel soitin sille lääkärille ku jäi vaivaaman pari asiaa.
Luin et pco:ta hoidetaan nimenomaan clomifeeneilla, joten kysyin et miks ei määränny heti niitä mulle, ni sano et yritetään kuitenki alkuun melkein luomuna, et jos ei terot auta ni sit otetaan jääremmät aseet käyttöön. Ja jos teroillakaan ei menkat tuu ni yritetään jollai muulla hormoonilla, et senki takia sun kannattais mennä uudelleen lääkäriin, kun et kunnon menkkoja saanut. Ja vaikka ette ihan vielä olisikaan töiden takia tekemäs vauvaa, niin ainahan se sit olis nopeampaa ku varsinainen yritys alkaa, ku olis hoidot aloitettu ja tiedä vaik saisit hyvinki nopiaan uuden työpaikan bd !!

Meillä on kans telkkari makkaris ja jossai oli tutkimus et ne joilla on töllö makkaris ni harrastaa puolet vähemmän seksiä, ku ne joilla ei ole. Et äkkiä se telkku pois makkarista, ni johan alkaa sänky pöllyämään, hih ;)

Minttu ootappa vaan kyl se mies siitä viel innostuu. Vie se paikkoihin mis varmasti törmää vauvoihin jos vaik kipinä syttyis…

Joo nyt tuli tarinoitua tooooooosi pitkään, toiv.jaksatte lukea.

Mari onnea!!!!Tää on huippu ketju, takuuraskaaksi tai rahat takas=)

Mulla kp 10/25,kohta on jänskät paikat.

En halua maalata piruja seinille ,mutta varoittaisin hiukan ,jos on hirveen paljo liian unelias seksielämä...Ymmärtäväisinkin mies saattaa lähtee jossain vaiheessa hakee seksiä muualta.Itse ainakin tällä elämänkokemuksella (tässä kuussa 35v) ryhdyn petipuuhiin vaikkei aina ihan hirveesti nappaa.Kyllä siinä itsekin sit innostuu.Mut siis jos molemmat on tyytyväisiä harvahkoon seksitahtiin,niin mikäs siinä.Olemmehan yksilöllisiä.

Jumpata voi raskauden loppuun.Raskaus ei ole sairaus!Ennenvanhaanhan naiset synnyttelivät perunannoston tai heinänteon lomassa!

Tuutikki, sinäpä sen sanoit: takuuraskaaksi tai rahat takas.. Hih! Kyllä on ollut aika nopeaa tämä sikiäminen tässä ketjussa. Olenko oikeassa, että kaikki kolme nyt jo odottajaa sai tärpin ekalla kierrolla? Tai ihan ekoissa kierroissa kuitenkin. Ja nyt Marikin vielä! :D

Tuutikille nyt puhtia vällyihin! Kohta sitten jännätään sinuakin :D Hyvä huomio tuosta seksielämästä. Kyllä minäkin innostun sitten kun vauhtiin pääsee, mutta en jaksa väsyneenä tehdä aloitetta. Ja ei kyllä tee mieskään. Eli siihen se jää. Paljon puhetta, että pitäisi harrastaa enemmän seksiä, mutta kumpikaan ei tee asialle mitään. :(

Kyllähän se välillä kaivaa mieltä, että entäs jos mies hakeekin jossakin vaiheessa seksiä muualta. Hän kyllä vakuuttaa, että tulee toimeen vähälläkin. Hänen exä asui 400 km:n päässä ja näkivät vain kerran-kahdesti kuussa. Tapailivat melkein 2 vuotta. Sitä edellinen exä oli mieheni tyttären äiti. Heillä seksi loppui raskaustestin plussaan (äidin halun takia) ja vauvan syntymän jälkeen harrastivat seksiä noin 1-2 kertaa vuodessa. Erosivat kun lapsi oli 2 vuotta ja risat. Mieheni ei ole kuitenkaan pettänyt kertaakaan.

Tinde. Onpa aika kallista tuo 125 euroa. Kyllähän se kannattaa tietysti tarkistuttaa ihan oman mielenrauhan takia. Ajattelin, että jos seuraavat menkat odotuttaa taas hirmu pitkään, silloin menen ultraan. Mut toivotaan, että ne tulee sieltä suunnilleen ajallaan. Tsemppiä sulle! Hyvä että tiedät mistä kaikki johtuu, saat lääkkeet ja asia hoituu. Lääkkeillä saattaa jopa tulla nopeammin raskaaksi, kun kroppa saa kunnon tönäisyn eteenpäin. Sinä taisit kysellä myös niistä ovistikuista. En ole niitä käyttänyt, mutta minuakin ne on ruenneet jonkun verran kiinnostamaan. Haluaisin tietää ovuloinko ollenkaan. Missäköhän vaiheessa pitäs aloittaa testaus ja mihinköhän kiertopäivään asti? Nyt siis kp 9. En kyllä pidä ovulaatiota ollenkaan mahdollisena eli saatan vaan heittää rahani hukkaan. Pitää katsoa ensi kierrossa, riippuu tämän kierron pituudesta. En muista kirjoititko Tinde ovulaatiosta mitään. Mitä lääkäri sanoi siitä? Onko ovulaatio mahdollinen?

Täytyy jatkaa myöhemmin. Äiti päätti tulla piristämään työtöntä tytärtään ja vie minut lounaalle kiinalaiseen ravintolaan. Mukavat päivänjatkot kaikille!

Hyvä heikku,että olette avoimesti puhuneet asioista,se kyllä kantaa.Mutta silti miehet on miehiä ja aivot ja munat voi vaihtaa ajoittain paikkaa,joten aloitteen tekoon vaan rohkeasti!!!=)

Uskomatonta,että pian taas on ovulaation aika...

ON: kp 17/30. Eiköhän se ovulaatio ole jo ohitse.. Viikonlopusta lähtien on paleltanut koko ajan. Eikös oviksen tienoilla lämpö nouse ja pysyy ylhäällä jos raskautuu? Hmm.. ;)

Muut navat:

Kyllä mä olen sitä mieltä, ettei noita pettämis juttuja oikein voi yleistää. Joillekkin sopii harvempi tahti, joillekkin jatkuva tahti ja joillekkin siitä väliltä.
Meillä on miehen kanssa suhteen aikana vaihdellut määrät ihan hirveesti. Ja minä kuuluin siihen naisjoukkoon, joille raskausaikana ei seksi maistunut ollenkaan (koko raskausajan sekstailut laskettavissa yhden käden sormilla). Oikein ällötti kun mies koski. Niin ja mulla oli paikat niin kipeinäkin, ettei siksikään huvittanut. Mutta ohi meni sekin ja siitäkin selvittiin eikä mies muualta panoa hakenut. Pääasia on, että molemmat on tyytyväisiä ja jos ei ole niin asiasta keskustellaan. Tällä hetkellä mies on näiden asioiden kanssa rauhallisempi kun minä, mutta eiköhän tuo tuosta taas muutu :).

Mitäs muuta.. ei muista.

Joo totta että nuo seksihalut vaihtelee.Raskaus ja imetys voi vaikuttaa niisn ettei huvita sitä vähääkään,mutta myös saattaa haluttaa koko ajan.Lyhytnäköistähän se mieheltä on,jos hyppää vieraaseen petiin kun vaimo on raskaana.,Mutta lähinnä tarkoitin sitä,ettei tilanne ole vuosikausia epätasapainossa.Jos mies haluaisi eikä nainen halua milloinkaan vaan torjuu ilman syytä,saattaa se johtaa jos jonkinlaisiin tilanteisiin.Itse luotan mieheeni niinkuin varmasti kaikki meistä,mutta en silti ole ylimielinen sille tosiasialle,että mitä täydellisimmätkin suhteet ovat joskus kaatuneet tähän pointtiin.Kyllä mahtaisi harmittaa,jos muuten toimiva ja ihana parisuhde kariutuisi siihen ettei viitsinyt rakastella miehensä kanssa hiukan useammin.

Heips!

Kiitos, kiitos kaikille =)

Toivotaan nyt et se toinenki testi näyttäs sit jotain positiivista. Aattelin tehdä sen tos ylihuomenna. Ja mullahan on muuten nyt vasta kp29/27-30. En vaan malttanu odottaa, ku maha on välillä kouristellu todella pahasti, siis alavatta, vähän niinku menkkakivut mut potenssiin miljoona.. Koko ajan oon ravannu vessassa, et entäs jos menee kesken, ku käy niin kipeetä, mut ei mitään oo kyllä näkyny.

Mä ilmottelen sit pe! =)

Heippa!

Kiitti noist jumppa kommenteista,niin kyllä aattelin ittekki harrastaa sitä jumppaa loppuun asti,tottakai omien tuntemusten mukaan.Lähipiirissä on tuttu joka on raskaana ja hää vaan makaa kotona ja sitten kun ehdottaa kävelyä niin hän on ihan että ei raskaana voi kävellä,mut tosiaan se ei oo mikään sairaus.

Mä olin tosi haluton sekstailemaan sillon kun söin pillereitä,nyt kun jätettiin ne pois on halut tullu ihan kaksinkertasena takasii,ihan itteeki ihmetyttää,onks kellään muulla käyny näin?

Hirveesti tekee koko ajan mieli jotain makeeta esim.karkkia,ei vaan hirveesti viittis syödä kun tota painoa tulee sitten raskaana olles aika paljon lisää,ei jäis sitten hirveen paljon kiloja.

Titi, mulle kävi myös niin että pilsut kun jätin (okei, vasta tämän vuoden ollut ilman, mutta kuitenkin), niin halut palasi. Ei ehkä mitkään megahalut, mutta haluan kuitenkin PALJON enemmän kuin pilsujen aikaan.

Samoin tuo makeanhimo on kyllä nostellut päätään, mutta sitä en sitten tiedä, mistä johtuu... viimeksi neljä vuotta sitten kun pidin ½ vuotta taukoa pilsuissa, laihduin 10 kiloa...elämäntilanne kyllä aivan täysin erilainen kuin nyt, mutta ei silloin ainakaan makeanhimoa ollut.

Mari, tulehan heti laittamaan uutta plussaviestiä :) ++++

Se on kuulkaas tytöt taas työviikko lähellä loppua...vielä yksi päivä ja sitten taas saa nukkua...kroooh

Ja aamukammassa piikkejä 28!!!! Tasan neljän viikon päästä olen sitten varmaan jo koneessa matkalla kohti LOMAA!!!!!! Jes =)

Heippa

Tuntuu kyllä ettei tää viikko lopu millään,ehkä kun on näit tyhmiä iltavuoroja millon mennään yhteen ja päästään pois vast seittemältä.

Mulla on ollu maha kipee nyt eilisestä asti,en ymmärrä mistä se johtuu, koska kierto ei oo etes puolvälissä,tottakai sitä mielikuvitus tekee kaikenlaista mut en jaksa nyt oikee uskoo mihinkään.

Ootan innolla sitä Marin viestiä,peukut on pystyssä sun puolesta,toivotaan et plussaa näyttää.

Yhteistyössä