Viikolla 4 jännittäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
*: Niin, siis luteaalivaihe ovulaation jälkeen on lähes aina sen 14 vuorokautta, mutta voi vaihdella 10 ja 6 päivän välillä. Sillä vaan mietin, kun jos ovis ollut viime ti, niin siitähän on vasta kuusi päivää, eikös näin?

No, tuo nyt menee ihan sivuraiteille!
Kiva, kun meitä on näin paljon ja kaikki tosian hyvinkin samoissa päivisää menossa!
Olen pitkin päivää miettinyt, miten ja milloin kertoisin raskaudesta omille ja miehen vanhemmille ja muulle perheelle. Kyllä ne menisi kaikki hyvin sekaisin onnesta! Meidän yrittelystä kun ei siis oikeestaan kukaan tiedä mitään. Mutta nämä ajatukset on käyty läpi joka kierrossa yrityksen aikana, eikä ne varsinkaan auta tätä asiaa millään tavalla!

Toivon plussia kaikille!

Iltaa kaikille,
olin jo tuolla vkon 3 jännääjissä, mutta koska viikko kului loppuun ja minä vielä edelleen jännään (kp.35/29-35) niin saanen liittyä teidän joukkoon?
Taustasta sen verran, että koin keskenmenon 10/05 ja parit menkat tuli välissä ja nyt tästä kierrosta on sitten ollut aktiivisempi uusi yritys käynnissä.. Olen 28 vee ja mies 32.

Oireista olen kehittänyt itselleni ainakin seuraavat: rinnat arat, lämmöt koholla, mahanippailuja, pohjaton maha eli siis jatkuva nälkä.. Lauantaina hätäpäissäni menin testaamaan ja negahan sieltä tuli.. Seuraavaa testiä suunnittelen loppuviikosta, ellei täti purjehdi paikalle =)
Plussatuulia kaikille +++++++++++++++++++++++++++
toivoo Tiuhti

Niin, en ole ottanutkaan tuota huomioon... No toivo elää silti ;). Odotetaan ja katsotaan... Mulla on joskus aikoinaan saattanut kierrot venähtää 35 päivään, jospa tää kierto olis sitten taas poikkeus (?).

Oli pitkä päivä koulussa ja vasta kuudelta olin kotona... Onneksi näin pitkiä päiviä ei tän kevään lukkarissa ole paljoa! Vähän harhailee ajatukset muualla ja ajatukset pyörii vaan siinä, että mitä jos ne menkat ei tulekaan ;).

Mä olen kertonut isosiskolle meidän yrityksen alkamisesta ja hän vannoi, ettei kerro siitä eteenpäin. Tuntui hyvältä jutella asiasta sellaisen kanssa, joka tietää mistä on kyse (hänellä 2v. tyttö). Äitiin kun en voi enää turvautua, kun on poissa tästä maailmasta...

Mutta odotellaan ja jännätään yhdessä! Tosi kiva, kun on tämmöinen mahdollisuus vaihtaa ajatuksia!

taitaa peli olla lopullisesti menetetty, tuhrua tuli paperiin vessassa... mulla tulee joskus tälleen oudosti tuhrua kp 27, sitte ei pariin päivään mitään ja kp 29 alkaa menkat. mistäköhän johtuu? kyllä vituttaa...

Voi kökkö kun on ollut huono päivä!!! Kiukuttaa ja päätä särkee. Eilen olin ihan varma että menkat alkaa ihan just, kun kivut olivat sellaiset. No, ei ne kuitenkaan alkaneet ja tänään ei taas kipuja.. Ihan pienenpientä ruskeaa vuotoa vessassa käynnin yhteydessä, niin kuin monena päivänä muulloinkin. Edelleen luulen, että johtuu siitä kierron sekoamisesta..

Vuoronperään kylmä ja kuuma, ihan kun olis vaihdevuodet tulossa... heh. Kipeä olo, muttei kuitenkaan kuumetta.

Jospa huomenna olisi jo parempi päivä... Niin, lähden pariksi päiväksi reissuun. Taidan testata vasta loppuviikosta jos tätiä ei edelleenkään näy.

Voihan p.....ele! Olihan se rintojen arkuus taas vaan oire niistä menkoista. Nyt kyllä ketuttaa aikas vietävästi... No, toivottavasti teillä jollain ois parempaa onnea.

Taisi täti tulla tännekin tänään tai viimeistään huomenna. Tuhrua oli aamull anähtävissä. Voi hemmetin hemmetti!
Näinä päivinä työtiimin raskaana olevat (kaksi) naista näyttävvät entistä kauniimmilta ja ne neljä raskaana olevaa ystävää varmasti viestittelevät kuulumisisa.

No, päätin seuraavaa:
1) Menen käymään gynellä tarkastuksessa ja samalla kysyn siitä klamydian ja lapsettomuuden yhteydestä tarkemmin
2) Tilaan ihan saatanasti ovistikkuja ja tikutan vaikka saatana joka päivä
3) Ostan litroittain greippimehua ja juon lasin punaviiniä ensi viikolla joka päivä
4) Varaan ajan aromaterapiaan ja kerron toivovani raskautta (seitsemän kuukautta yrittäneellä ystävälläni tämä toimi heti!)
5) Harrastan miehen kanssa kivaa VÄHINTÄÄN joka toinen päivä
6) Nukun tyyny pyllyn alla ja/tai käytän kuukautiskuppia, jotta simpat eivät pakene väärään suuntaan

Jos ei ala tulosta tulla, niin vaivun synkkyyteen, oli jo nytkin aamulla sen verran negatiiviset fiilarit.
Tsempit vielä jännääville! Muiden kanssa palailema kai asiaan sitten ...ööö. viikolla 8.

Alias, toi sun ""sota"" suunnitelma kuulosti aika hyvältä. Mä kanssa päätin et käyn otattaan papa-kokeet yms. kun edellisistä jo hetki kulunut... Ja kait mäkin otan noi mun ovistikut käyttöön... Oon vaan pitänyt niitä tuo kaapissa ja koittanut että josko se vauva tulis ihan ""luonnollisesti"", mutta nyt alkaa oleen aika ottaa apuvälineet kehiin. Alkaa jo masentaan, eikä siitä ainakaan minkäänlaista apua ole raskautumisen alkuun... Voi vitsi, kun sais nyt edes tän tupakkalakon pitään, harmittaa ja ketuttaa vaan tällä hetkellä aikas paljon. Mutta, palaillaan asiaan vkolla 8:kö?

Kp 27/24-25 menossa ja menkkoja ei vielä kuulu. Sunnuntaina testasin siis negan, mutta taidan kokeilla tänään uudestaan... Toivon niin kovasti, että tärppäis! Aiemmin tosiaan kierto on ollut miltei kellon tarkka (24,5 vrk). Raskausoireita ei muita ole kuin masussa nipistelee ja vähän kuvottaa.

Heipsis... Täällä kans jännäillään :) Toivon et olis tärppi tällä kertaa käynyt.. pillerit olen lopettanut vasta 5kk1vko sitten ja joka kuukausi olen ollut 100% varma, että menkat tulee mutta nyt en olekkaan.. menossa kp34 ja menkkoja ei kuulu.. lämpö edelleen korkeella rinnat ja nännit olleet siis todella kipeet ja arat.. vatsaa pistelee ja välillä nippailee.. Koskaan ei tälläistä ennen menkkoja! Ja mä olen sellanen ihminen etten pienestä ajattele että nyt tärppäs.. :) Mut en vielä viitsi testailla.. ettei mene testi turhaan! Mutta himo on kova...

Testasin plussaa just kp 34 kohdalla eli vajaa 2 vk sitten. Nuo oireesi ovat tismalleen samanlaiset kuin minulla ja nimenomaan tuo nännien kipeytyminen viittaa vahvasti raskauteen! Testaa nyt ihmeessä niin saat varmuuden esim. jos on juhlia tulossa tms. Onnea matkaan! :)

Tsemppistä Aliakselle ja SynnyDay:lle!! Nähdään sitte viikon 8 merkeissä, jos itekkin (mikä on hyvin tod. näk.) sinne saavun...

Tänään (kp 28/28-32) taas ollut vatsa pitkin päivää silloin tällöin arkana ja nännit entistäkin kipeämpinä. Lisäksi kirjaimellisesti hohkaan lämpöä! Tuli sitten mitattuakin ja 37.5 oli mittarissa. Yhtään ei oo kuumeinen olo. Ei käsitä mistä johtuu, mutta ilmeisesti ne menkat sieltä pikkuhiljaa tuloillaan...

Joko ootte olleet äänestämässä ennakkoon? Me oltiin äskettäin ja itse en äänestänyt kumpaakaan. Ehdokkaat ei olleet mun mieleen. Tietty olisin voinu olla menemättä vaalikoppiin ollenkaan, mutta halusin kuitenkin saada ääneni rekisteröidyksi. Onhan se tietty kanta tämäkin....

Että semmoista tällä kertaa! Koitetaan plussailla :)!

Tein testin ja PLUSSA tuli :D:D en voi uskoo tätä todeksi :) Äijä ei vielä asiaa ottanut mitenkään, nukkuu ja on itsekkin vähän sekaisin! :D Paljon onnea yrityksille ja toivottavasti teillä muilla tärppää kans! Pelottaa vaan kun on yks keskenmeno takana! :/

Oikein, oikein paljon Jennifer! Mä täällä koitan olla luomatta itselleni taas turhia haavekuvitelmia, kun ei ne mun menkat nyt näyttänytkään alkavan.... En tiedä näinkö aamulla sit harhoja vai mitä oli, mutta ei ainaskaan nyt tähän mennessä oo mitään sen enempää näkynyt... No, eiköhän ne aamuun mennessä taas anna jotain itsestään kuulua. Mut tsemppiä kaikille ja vielä kerran onnea plussasta jenniferille!

iltaa

Täällä oollaan vielä pelissä mukana. Tämä päivä olisi ilmeisesti ensimmäinen myöhästymispäivä, siis 22/21. Tällasta ei ole aikaisemmin tapahtunut... Mutta siis ei juuri oireita, jos oikein tarkasti tutkailee, niin vasemmanpuolen alavatsaa taitaa vihloa. Maha tuntuu täydeltä, kuten aina ennen kuukautisia...

Huomiseen, nyt kohta Jack Bauer aloittaa maailman pelastamisen.

Hienoa Jennifer!! taidatkin olla eka plussaaja tässä ketjussa. Toivotaan että tulee vielä muitakin...
Itselläni on tänään kp 26/26-30 ja on ihan normaalit ""menkkaoireet"". Eli en kauheesti oota mitään tältä kierrolta... Tietysti iloinen yllätys olisi aina tervetullut!!
Mutta kirjoittelen kuulumisia heti kun jotain tapahtuu...

Huomenta kaikille, pakko oli vielä ennen töihin lähtöä käväistä täällä. Ei vieläkään kuukautisia, nyt on toinen myöhästymispäivä aluillaan. Uskaltaisikohan aloittaa jännäämisen oikeasti??? Järki sanoo, että kuukautiskierto vaan pitenee normaalimmaksi.

Muuta oiretta ei ole kun kuukautiset myöhässä, paleltaa ja joskus juilii alavatsaa toiselta puolelta. --> kierto pitenee normaaliksi, alavatsa on kipeä kun kuukautiset on tuloillaan ja vasta oli pakkasta pirusti.

Siinä se. Mutta kuitenkin.

Mulla oli aluksi tosi säännöllinen kierto kun lopetin pillerit, mutta tällä hetkellä heittelee 25-29 pvn. välillä. Ja oikeesti, joka kuukausi joku ""uusi"" menkkaoire (jota tietenkin ""kuvittelen"" aina raskausoireeksi), kun pillereiden kanssa ei ollut mitään. Ja antoihan ne tietenkin sitten tänään itsestään kuulua niinkuin arvelinkin... Plussaonnea kaikille joille ""täti"" ei ole vielä ennättänyt! :)

Hei vaan jännäilijät!
Täällä ""mattimyöhäisenä"" mukaan tunkee pirppa 30 vee.
Ensimmäistä ollaa yritetty elokuusta 05 alkaen. Oviksen tikutin ekaa kertaa tässä kierrossa 15.1. Nyt menossa kp 22/26. Mahaan on nippaillut jo muutaman päivän, mutta muita oireita ei sit olekkaan, vaikka kuin hakisi. Aikaisemmin on ennen tätejä ollut rinnat tosi kipeinä, mutta nyt sekin jäi kokematta. Kummallista tämä naisen elämä??? No, vielä muutama päivä ja pääsee tosissaan jännittämään... Tuntuu vain että aika kuluu niin hitaasti... :)

Heissan,

täällä jännätään edelleen, kp.37/29-35... Testaamista olen kaavaillut perjantaille, joten siihen asti jännätään.. Plussaonnea kaikille!+++++++++++++++++++++++
toivoo Tiuhti

Iltaa. Ei kuukautisia vieläkään, nyt 23/21. Tässä vaiheessahan mahdollinen raskaus ei vielä näkyisikään, mutta testasin kuitenkin illansuussa ja negan sain.

Huomenna olen lähdössä ilman miestä helsinkiin ja ajattelin aamulla seuraavan kerran testata, olisi kiva jos plussa tulisi niin mieskin olisi vierellä... Mikäli tilanne jatkuu negana eikä kuukautisia vielä kuulu, testaan perjantai-iltana (illalliset tulossa, joissa viiniä tarjolla). Jos vielä sittenkin sama jatkuu, nii sitte sunnuntaina...

Tiuhti: Hyvältä vaikuttaa!! Toivotaan että teet +-testin!!

Sitten omaa napaa... Kp 27/26-30, tuntuu että pitää vähän väliä juosta vessassa kattomassa, että joko siellä pöksyissä jotain näkyy-ärsyttävää!! Sitä vain NIIN kovasti toivoo, että tässä kierrossa sittenkin tärppäisi. Testauksesta en haaveile kuin ehkä vasta lauantaina, jos siihen mennessä ei täti ole tullut kylään. Odottavan aika on todellakin pitkä!!

Yhteistyössä