Viikolla 4 jännittäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei vain!
Täällä kp 23/ n.26 ja ne vähäisetkin tuntemukset hävisivät, eli enää ei edes nipistele masua... Saas nähdä, kuin muijan käy? Toivossa on hyvä elää...
Tiuhti ja Saaruska: Tämä täällä jännittää teidän puolesta, toivon niiiiin kovasti että plussat rävähtää näyttöön kun testailette. Antaisi itsellekkin uskoa, jos ja kun joku meistä plussaisi pian. ;)
Ilmoitelkaahan meille muillekkin sitten....???

*pirppa kuittaa ja pitää peukkuja muille jännääjille*

Tilannetiedotus: kp 30/28-32 menossa. Edelleen masussa ajoittaisia väänteitä, alkaen iltapäivä/ilta. Lisäksi viluttaa. Eli ei mitään uutta tällä rintamalla. Kaipa ne menkat vaan tekee tuloaan... Ei oikein viitti vielä testaillakaan, on liian aikaista...

Mutta plussausonnea kuitenkin kaikille ja peukut pystyyn!!!

Tervehdys kaikille,

pientä tilannetiedotusta tähän väliin, eli täti se vaan on pysynyt poissa täältä suunnalta =) Huomenna olisi aikomus testailla.. Kiitokset kaikille mukana jännääjille, tulen kertomaan tuloksen tänne heti kun ennätän!

Pidän peukkuja pystyssä myös muille jännäilijöille (Saaruskahan se taisi olla =)) ja plussasäteitä kaikille,
toivoo Tiuhti

Täällä taas kävi ihan toisin kuten odotetusti... :( tai onhan sitä toivoa vielä kun on vain tuhrua mutta empä oikein usko ku ihan menkkamaisia kipujakin on... mutta no ehkä ensi kierrosta sitten :)

Huomenia kaikille,
täti sitten löysi kuin löysikin myös minut.. Alkuun tuhrustellen, mutta nyt jo kunnolla =( Eli haaveilu jatkuu..
Parempaa onnea muille ja tsemppiä tädin nujertamille.. Kyllä vielä joskus on meidän vuoro =)
Toivoo Tiuhti

Voi voi! Olen pahoillani. :( Ei kivaa. Minulla ei ole vielä menkat alkaneet mutta tiedän että ne alkaa jossain vaiheessa koska kävin verikokeissa jo tämän viikon alussa ja se oli negatiivinen. Tällä palstalla joskus luin greippimehusta ja punaviinistä. Mitä niiden ajoitus oli? Auttaisiko ne? Oliko mehu ennen ovulaatiota ja viini sen jälkeen? Kiitoooos!

Moi,
greippimehua kuuluis juoda kierron alusta ovulaatioon asti ja viiniä ovulaation jälkeen, eli greippimehu vahvistaa limakalvoja ja limoja =) ja punkku kuulemma auttaa kiinnittymisessä =) Että tällaisin asein uuteen yritykseen =)
Tiuhti

Heipsistä vaan kaikille!
Täällä kirjoittelee ikionnellinen plussaaja!!!!
En malttanut ootella kp maksimiin (on siis vaihdellut 26-30 välillä, nyt kp 28), vaan kävin ostamassa clearbluen raskaustestin (tuplapakkauksen varmuuden vuoksi...) ja tein sen.
Nyt pitää vähän väliä käydä veskissä kurkkaamassa, että onko se varmasti + ?!?!
Olo on jotenkin onnellisen typertynyt, olin ihan varma että kyllä se täti tännekin löytää, mutta toisin taisi käydä. Nyt vain kovasti toivon, että tämä raskaus kantaisi loppuun asti, sillä edellinen päättyi km:n puoli vuotta sitten ;(
Toivon kovasti onnea kaikille, jotka jännäävät uudestaan viikolla 8. Ja onnea kaikille tämän kierron plussaajille!

Voi säde, paljon onnea odotukseen!! Ihanaa, kun joillakin sentään onnistaa :)!

Itse olen vähän alamaissa kun kp 31/28-32 menossa ja tänään tuli ihan vähän vaaleanruskeaa tuhrua housuihin. Nyt vatsaa taas vähän vääntelee ja kova vilu. Ihan vilunväreet menee hetkittäin ja lämpö edelleen sen 37.
Eipä taida meillä onnistaa tällä kertaa :/....

Mutta peukutetaan vielä muille jännääjille!

Onnea Säde! Ja muutkin plussaajat! Olin vähän aikaa masentuneena pois kuvioista.
Mulle täti tuli keskiviikkona. Kiertopäiviä yhteensä siis normaalista poiketen 27 oli viimeksi. Nyt kp 3 mennään. Olin aika masentunut tädin tulosta, mutta nyt alkaa jo näkyä valoa tunnelin päässä. Päätin hakea uutta työtä, ostin iiison karkkipussin ja aion viikonloppuna viettää OIKEIN epäterveellistä elämää. Nautin siis hetkestä! Kun en vielä ole raskaana eikä ole lapsia jaloissa pyörimässä niin eletään nyt sitten tätä elämää kunnolla!
Positiivista on myös se, että luteaalivaihe ei ollutkaan niin tajuttoman lyhyt vaan 11 - 12 päivää, vaikka lyhythän sekin on, mutta ei sentään 9 päivää, kuten olis ollut normaalilla kierron pituudella (ovis oli myöhässä tässä kuussa).
Oikein mukavaa viikonloppua teille ja onnea niille, joilla vielä toivoa tässä kuussa!

Täti löysi tiensä eilen meillekin, vihdoin kp 33. Nyt sitten vaan katse eteenpäin, viikolla 9 jännäilen minä seuraavan kerran.

Onnea plussille ja toivottavasti tulisi vielä lisää plussia viikonlopun aikana! :)

Heip!

Kaikki muut on tainneet jo poistua tältä ketjulta, kun viikko 4 on jo lopuillaan, mutta tulinpahan mattimyöhäisenä ilmoittamaan, että menkat ne alkoivat täälläkin suunnalla tänään aamulla. Joten uutta jännäilyä odotellessa!

Aurinkoista sunnuntaita kaikille :)!

Hei vain!

Eipä tarvitse enää jännäillä, täti pyyhälsi kylään aamulla. :(
Eikä fiiliksiä varmaankaan tarvitse erikseen kuvailla.
Päähän ottaa... taas kerran.
Mutta ei muuta kuin uusi tsemppi päälle ja toivomaan tärppiä tulevaksi.

Moi. Tännekin tuli ne parhanan kuukautiset. Paska. Kierto piteni nyt 21 --> 24, eli jotain sekin. Toisaalta nyt seuraavalla kierrolla jännäystä pitää siirtää vielä muutamalla päivällä eteenpäin. *huokaus*

Tein summa summarumia, elikkäs tällä viikolla taitaisi olla vain kaksi plussaajaa, jos oikein selasin viestejänne. Kuusitoista kirjoittajaa ja kaksi plussaa, raskaus prosentilla 12.5. (Toivottavasti huomioin kaikki tämän viikon jännääjät)

Negoja:

Saaruska, Alias, Pulmu82, Niisku, Katri, Tango, SunnuDay, tiuhti, Puna, Helinä, Tytsy ja Pirppa

EI tietoa:

Sinikukka, T80

Ja Plussaajat:

Jennifer ja Säde

Kiva lukea nyt jälkeenpäin plussaajien oireita ja jännäämistä... Jospa sitä itse kukin meistä on vuorollaan plussaajien puolella. Oikein paljon kärsivällisyyttä meille kaikille yhden viivan naisille ja onnea tulevaan kiertoon

toivoopi Saaruska

Yhteistyössä