**viikko 33**

Miten sitä tuntuu että päivät kuluu niiiiiin hitaasti? Vielä reilu viikko menee ennen kuin selviää pärähtääkö täti kylään vai ei. Minkäänlaisia oireita ei ainakaan täällä ole näkynyt. Kuitenkin kun ei tiedä onko tärpännyt vai ei, niin tulee mietittyä, että voiko juoda vielä saunaoluen tai kaksi. Vaikka eihän siitä pitäisi olla haittaa edes ennen kuin raskaustesti näyttää plussaa. Kun vain osaisi elää tässä päivässä. :/ Toivotaan parasta! :heart:
 
Maanantai 6.8.07

Tyyne-Täti..........kp 17/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 18/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 18/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 18/28....................yk6.......................2.lapsi
Meri-77..............kp 19/28-30...............yk 24....................2. lapsi
Matarena............kp 19/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 20/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 20/30-35................yk 9......................1.lapsi
Pikkumyy 42.......kp 20/28-30.............. yk 1......................4.lapsi
whisnefka...........kp 21/26-31...............yk 8......................1.lapsi
Adeliina..............kp 21/29-31...............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 27/31....................yk 4......................2.lapsi
 
heips kaikille! :)
Lomalta palattu... ei oo päässyt koneelle.
Hempukka87 olen todella surullinen puolestasi, mutta jos se olis sun miehellä ohimenevää! :( Ainakin toivotaan! Yrityskerrat samat kun mulla niin luulis että se siun mies olis kerennyt jo aika päivät miettiä tahtooko vai ei! :( koita jaksaa!

Minulla ovis mennyt ja nyt ei muuta kun odottelemaan että josko tärppäis!

Kaikille plussa tuulia!
 
Tiistai 7.8.07

Tyyne-Täti..........kp 18/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 19/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 19/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 19/28....................yk6.......................2.lapsi
Meri-77..............kp 20/28-30...............yk 24....................2. lapsi
Matarena............kp 20/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 21/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 21/30-35................yk 9......................1.lapsi
Pikkumyy 42.......kp 21/28-30.............. yk 1......................4.lapsi
whisnefka...........kp 22/26-31...............yk 8......................1.lapsi
Adeliina..............kp 22/29-31...............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 28/31....................yk 4......................2.lapsi

Hellurei! Täällä vieläkin kuulostellaan oireita tai lähinnä oireettomuutta. Mitenkäs Hannamamma ja Äippä2006 miten teidän oireilut voi? Entä mitä muille kuuluu? Plussapuhureita liikkeelle! ++++ :whistle: =)
 
Moi taas kaikille! onkos mitään tuntemuksia kenellään?
itellä sillee aika rauhallisesti etenee!
Hassua kun kaikki kaverit oottaa jo ja kokoajan kuulee lisää et se ja se oottaa...sit kun on udellut että kuinka nopeesti tärpännyt niin ekasta... aika epistä tämä elämä!!

jaksamisia kaikille! :hug:
 
kiitoksia kaikille tuesta :hug: on tää vaan niin ihana palsta.
just oli kaveri eilen käymässä ja juteltiin kun mulla oli parhaillaan ovis menossa ja lima tuli vuolaana, niin vitsailtiin miehelleni et ku naisella on ovis niin se on ku kiimanen lehmä joka mylvii ja tarvii sonnia... :LOL: :LOL: ja muutenkin kaikkea ihan tyhmää ja mies todellakin tajus et nyt on ovis. noh, mentiin sit nukkumaan niin eiköhän mies alkanut siinä vokotella ja pienoista touhuilua harrastettii B) ja viimeks ollaan yli viikko sitten... mut tais olla vähän myöhässä kun aamulla jo oli paikat ihan normit, sitä limaa tuli vaan toissapäivänä ja eilen... :ashamed: saa nyt nähä onko toivo jo mennyt. tuli vaan mieleen sellanen asia et ehkä tuo mies sit stressaa siitä kun mä ite puhun siitä vauva-asiasta niin paljon et ehkä se on sillä alkanut vaikuttaa tuohon seksiinkin. et ei siitä oo välttis nauttinut ku ennen.
nyt aattelin sit olla ihan stressaamatta kun nyt kahtena kertana oon todellakin huomannut oviksen ja sillon kyl tekee seksiäkin mieli niin ettei mitään järkeä, et luotetaan vaan tuntoihimme ja silleen... :D
nojoo tästä tuli aika avautunutta tekstiä ;)
niin ja kaikille ensviikkoon paljon ++++++!!
 
Äipällä on ainakin lupaavia merkkejä, toivotaan parasta. Ja kiva että hempukan mies on heltymään päin =) :heart:

Whisnefka: musta tuntuu kanssa että vauvoja sataa kaikille ympärillä oleville ihan helposti, tänne kanssa yksi! :p

Olen muutaman päivän reissussa tässä välillä, viikonloppuna taas palstalla. Nyt on ainakin kelit kohdallaan! :wave:
 
Matarena Hauskaa lomaa teille

Hempukka87 :LOL: :LOL:

Kaikille paljon plussaa :heart:

Huh, kohta esikoinen täyttää vuoden, 11.8
Tänään pessy pari ikkunaa ja vaihtanut verhot. Vielä oli olkkarin verhojen vaihto ja muutaman maton pesu. Ompahan muutakin mietittävää ku vauva :whistle:
 
Mulle myös vauva.. Sillon ku alotettiin tää yrittäminen, olin ihan varma et ekalla tärppää tai sit viimestään tokalla, mut nyt on jo viides kerta ja usko alkaa olla mennyttä.. Jotkut tulee tosi helposti raskaaksi, itsellä ei näytä olevan sellasia lahjoja... No, eikö se tästä, toivottavasti yllätyn positiivisesti reilun viikon päästä..

Tuntuuko kenestäkään muusta että aika matelee?? Mä en millään malttais odottaa ens viikkoon et pääsis testaileen.. Menis aika nopeesti ja saatas kaikki kaks viivaa r-testiin..

Sitä odotellessa plussatuulia puhaltelen jokaiselle :whistle:
 
Keskiviikko 8.8.07

Tyyne-Täti..........kp 19/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 20/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 20/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 20/28....................yk6.......................2.lapsi
Meri-77..............kp 21/28-30...............yk 24....................2. lapsi
Matarena............kp 21/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 22/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 22/30-35................yk 9......................1.lapsi
Pikkumyy 42.......kp 22/28-30.............. yk 1......................4.lapsi
whisnefka...........kp 23/26-31...............yk 8......................1.lapsi
Adeliina..............kp 23/29-31...............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 29/31....................yk 4......................2.lapsi
 
Mulle myös vauva.. Sillon ku alotettiin tää yrittäminen, olin ihan varma et ekalla tärppää tai sit viimestään tokalla, mut nyt on jo viides kerta ja usko alkaa olla mennyttä.. Jotkut tulee tosi helposti raskaaksi, itsellä ei näytä olevan sellasia lahjoja... No, eikö se tästä, toivottavasti yllätyn positiivisesti reilun viikon päästä..
Oli ihan pakko tunkee tänne pinoon sen verran, et oon tosta asiasta kyllä ihan samaa mieltä..
Meillä on vasta yk3 ja nyt jo epätoivo iskee..
mä oon yhtä hedelmällinen ku saharan autiomaa..
:LOL:
yks tuttuki on sellainen et sen ei tarvi ku nähdä ne siittiöt niin se on jo raskaana, 2 aborttia takana ja 1 pidetty lapsi.. On se vaan niin väärin.. plussa tuulia :whistle: teille kaikille ens viikkoon.
 
Äippä2006 mitäköhän on sinkuva lima? mulla oli eilen sellanen aika "kuiva" päivä mut taas tänään on alkanut tulla limaa, aikasemmin se oli sellasta venyvää ja aika paksua, nyt se on sellasta aika vetistä, vähän niinku löysä kiisseli :D taas alkaa tää oireiden kuvittelu ja yksityiskohtanen kertoilu muille :LOL: mäkin tos mietin jos vaikka alkais ottaa verhoja ikkunoista ja pesis ne ja matot (on lähellä mattolaituri) ja muutenkin pientä siivoskelua kun kohta tulee paketti postista kun tilasin verhoja. menis toi aika nopeempaa... mä oon muutenkin aika epätoivonen noitten kaikkien kodin sisustustekstiilien kanssa, tilasin ison ryijymaton ja niitä verhoja vaikka mulla on ennestään yli 50kpl verhoja ja mattoja. ehkä seuraavaks mä ostan uuden talon kaikille tekstiileille.... :D
 
samoilla päivillä/viikoilla kun mennään niin on pakko pokkanan kysyä että onko jollain muulla yhdyntä tuntunut ihan kuin kohdussa asti?
mies tänään taas "erehtyi" :whistle: takaapäin ottamaan :p ja tuntui kipeeltä jossain kohdun tietämillä.
ei viikko, kaksi, kolme sitten tuntunut mitään. nyt 3 päivän aikana vaan kun kahdesti temput tehnyt.
mies varma että vauvaa odotan vaikka eihän sitä voi tietää, en edes oireista ole puhunut hälle.
:heart:
joten kovasti odotan että tuo kipu voisi olla jotain ihanaa :heart: :heart:
tosin maha muutenkin "kipeä" alhaalta tai sellainen arka.
 
Moi Kaikki :wave:

Kone on ollut huollossa niin en oo päässy kirjoittelee. Ovis oli viikko sitten tai niin ainakin luulen. Tasavahvoja viivoja en saanut mut sillein et toinen reuna oli yhtä tumma. Luulen et tasavahvat viivat meni ohi kun testasin kerran päivässä ja iltapäivällä/illalla.

Ja ei sitten kerrassaan minkäänlaisia tuntemuksia tai oireita. Että ei muuta kuin odotellaan. Plussatuulia kaikille ++++
 
Torstai 9.8.07

Tyyne-Täti..........kp 20/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 21/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 21/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 21/28....................yk6.......................2.lapsi
Meri-77..............kp 22/28-30...............yk 24....................2. lapsi
Matarena............kp 22/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 23/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 23/30-35................yk 9......................1.lapsi
Pikkumyy 42.......kp 23/28-30.............. yk 1......................4.lapsi
whisnefka...........kp 24/26-31...............yk 8......................1.lapsi
Adeliina..............kp 24/29-31...............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 30/31....................yk 4......................2.lapsi
 
Hip!
Näin on koulut alknut ja mulla päivät helpottuu.Kotiin jää kaksi kun kaksi lähtee koulutielle! =)

Mitenkäs teillä on olot?
hannamamma :wave: miltä näyttää?
Omista oloista en tiedä mutta nälkä tulee tosi pian.Vaikka syön hyvin ja säännöllisesti niin hetki menee ja nälkä iskee kova.
Niin kova että oikein nipsaa masua.. :eek:
Viikko olis vielä jännättävää että mistä johtuu tuo nälkyys.
Täti tietty ajelee kylään aikataulusta edellä..
 
Hellurei!
Oon taas pikästä aikaa palstailemassa ja juur laskeskelin et jotai saattas selvitä tuol vkol 33...hih,mikähä lienee selvii :D

Tuttu nimikii het näky...moikka Pulttis,"piiitkäst "aikaa :wave:
Pien siulle peukkui!

Mitää tiukkaa jännäämist ei oo tarkotusta alottaa,mut jos kivast käy nii tuun kertoo.

Plussa onnee kaikille :whistle:
 
heipsan!

tyyne-täti oireita ois mut aattelin että odotteleb että menkat ois myöhässä. eli jos vaikka launatina testaan :LOL: huikean paljon myöhässä jopa yks päivä. kyllähän tässä jännäilen ku koko päivän oli semmonen olo että menkat alkaa mut ei alkanu vielä. mut katellaan ainakin huomiseen. jos hakisin testin huomenna ja testaan la aamuna. :D (jos tarvii)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Hellurei!
Oon taas pikästä aikaa palstailemassa ja juur laskeskelin et jotai saattas selvitä tuol vkol 33...hih,mikähä lienee selvii :D

Tuttu nimikii het näky...moikka Pulttis,"piiitkäst "aikaa :wave:
Pien siulle peukkui!

Mitää tiukkaa jännäämist ei oo tarkotusta alottaa,mut jos kivast käy nii tuun kertoo.

Plussa onnee kaikille :whistle:
hei myös sinulle.. :wave:
täällä mies varma että nyt on siementänyt hyvin. eli plussasta puhui nyt ekaa kertaa moneen vuoteen :D
saa nähdä pitääkö paikkansa.
enään 2 yötä niin lähdetään turkkiin 2 viikoksi, matkalla saan joko onnellisen uutisen :heart: tai sitten kesken loman ällön tädin paikalle :x joten ei kun jännäämään vaan.
mitäs sulle oikein kuuluu? missä viikko pinossa olet? :hug:
 

Yhteistyössä