**viikko 33**

Alkuperäinen kirjoittaja meri-77:
Perjantai 27.7.2007

Mäki liityin tänne kuumeileen taas, vaikka kiertoja on aika monta takana. Puhuin eilen tästä lapsettomuudesta pojan 4-v. neuvolassa ja täti neuvoi ottamaan yhteyttä äitiysneuvolaan, jos sieltä saisi neuvoja mitä tehdä... En tiedä, onko siitä apua. Johonkin pitäis kuitenkin kai jo ottaa yhteyttä, kun 2 vuotta yritystä takana...? Joo-o, voi kunpa tärppäis luomuna... olisin niin onnellinen.

On se niin väärin että miksi sitä tärppiä pitää odottaa kauan?!Varsinkin kun on jo ennestään lapsi ja tietää jo mitä odottaa!Ja sitten jos vielä esikoinen olisi saanut helposti alun!
Ystävällä kävi näin mutta hän haki äitiysneuvolasta pian apua ja sai teroluita ym..
Toivottavasti teillekin suotaisiin apua ja pikaiseen mikäli haluat apua!

 
Sunnuntai 29.7.2007

PulttiBois............kp 8/28...................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti.........kp 9/27-29...............yk 1.......................5.lapsi
sh07..................kp 10/28...................yk 5.......................1.lapsi
Meri-77..............kp 11/28-30...............yk 24......................2. lapsi
Matarena............kp 11/28...................yk 4.......................1.lapsi
escina................kp 12/28-32............yk 2.......................3.lapsi
whisnefka...........kp 13/26-31............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87...... kp 13/30-32............yk 10.....................1.lapsi
Adeliina..............kp 13/29-31.............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 19/31..................yk 4......................2.lapsi

en saanut mustattua mutta ilmotelkaa jos jollain on kp:t väärin. :)
 
Kiertopäivä 12/30-35 yk 9 ja ensimmäinen lapsi olisi toiveissa. Vielä yhdeksän kuukautta sitten naivisti luulin, että niitä lapsia tehdään. Voi kun olinkin väärässä :ashamed: ...Nyt toinen yk ovistikuilla. Toivottavasti tärppää. Peukutuksia kaikille kanssasisarille!
 
Käyn täällä taustalla lukemassa aina kun töiltäni ehdin..

Ovulaatio on vasta tuloillaan joten ei oo hirveesti mitään kerrottavaa.. Väsyttää kovasti kun jatkuvasti pitää olla töissä.. Tänään oli aivan mahdottoman rankka aamuvuoro taas vaihteeksi, huomenna onneks iltavuoro niin saa hieman nukkua... =)

Plussatuulia :heart:

Ai niin Kisut: tervetuloa! :wave:
 
Kisut: tervetuloa vaan joukkoon! joo eipä meilläkään niitä lapsia oo niin helposti tupsahdellu... :/ tosin se nyt ei oo mulle mikään yllätys ollutkaan kun en ikinä ole raskaana ollut vaikka niitä "vahinkoja" on tapahtunut useestikin lyhyen "aktiivielämäni" aikana.. mut toivotaan onnea et pian alkais jotain tapahtumaan! b =) d
 
Heissan kaikille :wave: ja Kisut tervetuloa!ovis rupeaa olemaan käsillä.Luulen että huomisessa tikussa on jo tumma viiva(tai ainakin toivon niin)Niin päästään itse asiaan :whistle: Lääkäristäkin tuli tulokset perjantaina että kaikki kunnossa,ja vihreää valoa näytti...ei muuta kun hommiin!toivoisin niin että tärppäis lähi kierroista.Olisi niin ihanaa kun saisi ensi kesäx nyytin kainaloon...Ovistuulia kaikille kanssasisarille!
 
Maanantai 30.7.2007

PulttiBois............kp 9/28.....................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti..........kp 10/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 11/28....................yk 5......................1.lapsi
Meri-77..............kp 12/28-30...............yk 24.....................2. lapsi
Matarena............kp 12/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 13/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 13/30-35................yk 9.......................1.lapsi
whisnefka...........kp 14/26-31..............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87...... kp 14/30-32..............yk 10.....................1.lapsi
Adeliina..............kp 14/29-31...............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 20/31....................yk 4......................2.lapsi
 
Tervetuloa Kisut! :wave:

Ovispäivää odotellaan täälläkin. Eilen taas kokeilin ovistikulla; tikussa taas haalea viiva, ehkä hiukan selkeämpi kuin aiempina päivinä muttei vielä kontrolliviivan vahvuinen. Ahkeraa pupuilua harrastettu varmuuden vuoksi. :D Täytyy tutkiskella nyt miten tuo ovis mahdollisesti ilmentää itseään, kun saan sen ajankohdan noilla tikuilla suurinpiirtein selvitettyä.
 
Huomenta..
niin,sitä pitäisi tosiaan touhuta tuolla makuuhuoneessa että sitä vauvaa meinaa... :whistle:
Melko hiljaista ollut..Että kyllä mä ainenkin roikun näillä listoilla varmaan pitkään tällä menolla.Ja mieshän ei sitä ymmärrä että suru tulee samalla kuin täti kaartaa pihaan..
 
Moi!

Mä täällä tuskailen tän oviksen kanssa. Voikohan olla mahdollista et ovis meni vuorokaudessa ohi koska en sitä koskaan tikkuun saanut näkyviin. Toissapäivänä oli hailakka haamu eli nega ja nyt ei enää toista viiva eilen näkynytkään. Onko teillä kellään ollut sillein et ensin on kahta viivaa ja sit yks viiva ja taas kahta viivaa ja sit vasta tasavahvat kaksi viivaa. Huh!

Mä oon kyl tehnyt sen testin aina viiden kuuden aikaan illasta. Vissiin paras aika ois puolilta päivin? Kohdunnapukka oli ennen tota haamua ja vielä eilen auki ja takana. Tänään kiinni ja aika kuivan oloinen. Et noitten tuntemustenkin perusteella se mun ovis ois menny jo. Mut mullahan vois olla se ovis vasta myöhemminkin kierron pituuden puolesta. En ala on niin vaikeeta. Sorry tää purkautuminen :ashamed:
 
Adeliina ovistikkujen testituloksiin voi vaikuttaa jos on juonut vettä tms runsaasti kahden tunnin aikana ennen testausta. Ainakin mammaksin ovistikkujen ohjeissa oli näin. Ehkä syynä voisi olla moinen?
kn-juttuja en ole itse seurannut vielä joten en osaa tuohon kommentoida.

Mä taas testasin ovista nyt iltapäivällä ja vihdoin alkaa testiviiva ja kontrolliviiva olemaan suht samanlaiset. Masu on vähän turvoksissa ja pikkuisen nipisteleekin alavatsaa. Olisko nää nyt ne mun ovis-oireet? Limoissa en ole vielä huomannut eroa :/

Just sunnuntaina pupuiltiin ahkerasti enkä usko että mies olisi nyt taas kovin kiinnostunut aiheesta, voisin malttaa huomiseen ;)
 
Tiistai 31.7.2007

PulttiBois............kp 10/28.....................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti..........kp 11/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 12/28....................yk 5......................1.lapsi
Meri-77..............kp 13/28-30...............yk 24.....................2. lapsi
Matarena............kp 13/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 14/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 14/30-35................yk 9.......................1.lapsi
whisnefka...........kp 15/26-31..............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87...... kp 15/30-32..............yk 10.....................1.lapsi
Adeliina..............kp 15/29-31...............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 21/31....................yk 4......................2.lapsi
 


PulttiBois............kp 10/28.....................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti..........kp 11/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 12/28....................yk 5......................1.lapsi
Meri-77..............kp 13/28-30...............yk 24.....................2. lapsi
Matarena............kp 13/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 14/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 14/30-35................yk 9.......................1.lapsi
whisnefka...........kp 15/26-31..............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87...... kp 15/30-32..............yk 10.....................1.lapsi
Adeliina..............kp 15/29-31...............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 21/31....................yk 4......................2.lapsi
Pikkumyy 42.......kp 14/28-30 yk 1......................4.lapsi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne-Täti:
Huomenta..
niin,sitä pitäisi tosiaan touhuta tuolla makuuhuoneessa että sitä vauvaa meinaa... :whistle:
Melko hiljaista ollut..Että kyllä mä ainenkin roikun näillä listoilla varmaan pitkään tällä menolla.Ja mieshän ei sitä ymmärrä että suru tulee samalla kuin täti kaartaa pihaan..
voi vitsit miten tämä on kuin kirjoittamani :whistle:
meillä ollut kanssa tosi hiljaista, onneksi nyt ovis tuloillaan tai mistä minä tiedän milloin se on mutta kuitenkin :D
ja loma aloiteltiin juuri ja turkin matkalle ollaan lähdössä, jospa sitä seksielämäkin piristyisi.. *toivossa on hyvä elää* :saint:
laskin että ekan viikon saan matkalla olla ainakin ilman tätiä, sitten toinen viikko menee tädin kanssa :kieh: tai onnellisesti tajuten että meille tulee vauva :heart: eli vauva-uutinen kiitos meille :D

 
mä olen miettinyt että yrittääköhän ne parit enemmän saada vauvaa kenellä ei vielä ole jälkikasvua kuin esim minä/me joilla jo lapsia on.
välillä vaan lukee rivien välistä joillakin että joka päivä lähes harrastetaan seksiä- ei meillä vaan.
vaikka kovasti toivotaan kolmatta niin silti meillä on aika hiljaista tuo elämä, tiedä sitten mistä johtunee.
toki jokainen, lapsellinen tai lapseton saa harrastaa niin paljon kuin haluaa :D sitä en tarkoittanut vaan mietin vaan.
kyllä mä muistan ennen esikoista, pantiin menemään joka päivä melkein, välillä parikin kertaa. hyvä jos nykyään pari kertaa kuussa :LOL:
*avautuu ja avaa sateenvarjon valmiiksi* :xmas:
 
Pulttibois meillä on vaihdellen harrastettu seksiä n.1-3 viikossa. Ensimmäistä lasta yritetään, mutta yhdessä ollaan oltu aika kauan. Nyt yritän bongailla ovista ja tiivistää tahtia oikeaan aikaan. Muulloin sitten hiukan hiljaisempaa kanssakäymistä... Voi olla että tuo ekan lapsen yrittäminen saa vällyihin enemmän vipinää, ainakin meikäläinen tekee useammin aloitteen asiaan nykyisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matarena:
Pulttibois meillä on vaihdellen harrastettu seksiä n.1-3 viikossa. Ensimmäistä lasta yritetään, mutta yhdessä ollaan oltu aika kauan. Nyt yritän bongailla ovista ja tiivistää tahtia oikeaan aikaan. Muulloin sitten hiukan hiljaisempaa kanssakäymistä... Voi olla että tuo ekan lapsen yrittäminen saa vällyihin enemmän vipinää, ainakin meikäläinen tekee useammin aloitteen asiaan nykyisin.
meillä mitä enemmän ovis lähenee, käyn turhan paljon ahdistelemaan miestä ja homma kaatuu siihen. nyt uusi taktiikka menossa, en puhu vauva asiaa. mennään eteenpäin vaan ja nautitaan lomasta.. jospa se auttaisi vauvan tuloon tai edes siihen vauvanteko puuhaan :p

 
Kiitos matarena kun vastasit kysymyksiini. Eilen tuli taas kaksi viivaa mut toinen reilusti haalempi. Jos se täs joku päivä vahvistuis. Noissa halpa-testin mukana tulleissa ohjeissa on voinutkin olla tietoa noista samoista asioista joita mainitsit, mut kun perhana ovat ruotsiksi niin ei kaikkea ymmärrä :LOL:
 
Hmm.. Kyllä mä muistan kun tuota mein nuorinta,tai siis minun neljättä ja mieheni ekaa silloin puuhattiin niin... Kyllä meillä lakanat sängyssä sai kyytiä joka yö..
Nyt,vuosien jälkeen on paaaaaaljon hiljempaa!! :(

Että voisi ihmeeksi kutsua jos tärppäisi ja pieni alkunsa saisi...

Ja miehelle minun pitää vaan näyttää ettei tunnu miltään vaikka kuinka "tekis kipeetä" kun täti ajelee kylään.
Eihän ne miehet voi sitä ymmärtää.Olenkin yrittänyt tehdä vertaus kuvaa.
Että mies kulkee pyssyn kanssa metsässä (siis meillä on metsämies joka innolla odottaa alkavaa metsästyskautta...) ja hän näkee jäniksen ja jokin ääni sanoo että "älä ammu nyt,ammu sitten ensi kuussa..
"...Ja näin jatkuu kuukausia..

Kyllä se vois alkaa ottaa päähän..
Kun se että tiedän että menkkoja voi varmasti odottaa kun ei ole juuri mitään minkä takia ei odottais ja silti sitä vauvaa toivotaan,molemmat.
Ja silti odottaa toivoen jospa silti ja pettyy...

Vaikea ehkä näin kirjoittaen kertoa...
 
Tiistai 31.7.2007


PulttiBois............kp 10/28.....................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti..........kp 11/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 12/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 12/28....................yk 1.....................2. lapsi
Meri-77..............kp 13/28-30...............yk 24.....................2. lapsi
Matarena............kp 13/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 14/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 14/30-35................yk 9.......................1.lapsi
Pikkumyy 42.......kp 14/28-30................ yk 1......................4.lapsi
whisnefka...........kp 15/26-31..............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87...... kp 15/30-32..............yk 10.....................1.lapsi
Adeliina..............kp 15/29-31...............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 21/31....................yk 4......................2.lapsi

 
keskiviikko 1.8.07

PulttiBois............kp 11/28.....................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti..........kp 12/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 13/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 13/28....................yk 1.....................2. lapsi
Meri-77..............kp 14/28-30...............yk 24.....................2. lapsi
Matarena............kp 14/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 15/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 15/30-35................yk 9.......................1.lapsi
Pikkumyy 42.......kp 15/28-30................ yk 1....................4.lapsi
whisnefka...........kp 16/26-31..............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87...... kp 16/30-32..............yk 10.....................1.lapsi
Adeliina..............kp 16/29-31...............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 22/31....................yk 4......................2.lapsi


huh, elokuu jo! :whistle: vielä ei oo kummempia ovistuntemuksia, ehkä vähän alkanut limat lähteä liikkeelle :D pitää taas alotta ahkera pupuilu. tosin, heikonlaista menestystä voi olla luvassa kun mies suuttu ja sano nukkuvansa koko viikon sohvalla.... :/
 

Yhteistyössä