**viikko 33**

Tiistai 24.7

PulttiBois............kp 3/28...................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti.........kp 4/27-29...............yk 1.......................5.lapsi
sh07..................kp 5/28...................yk 5.......................1.lapsi
Matarena............kp 6/28..................yk 4........................1.lapsi
escina................kp 7/n.28(?)............ yk 2.......................3.lapsi
whisnefka........... kp 8/26-31..............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87........ kp 8/30-32.............yk 10......................1.lapsi
hannamamma.......kp 14/31...................yk 4.....................2.lapsi
 
Tiistai 24.7

PulttiBois............kp 3/28...................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti.........kp 4/27-29...............yk 1.......................5.lapsi
sh07..................kp 5/28...................yk 5.......................1.lapsi
Matarena............kp 6/28..................yk 4........................1.lapsi
escina................kp 7/n.28(?)............ yk 2.......................3.lapsi
whisnefka........... kp 8/26-31..............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87........ kp 8/30-32.............yk 10......................1.lapsi
Adeliina................kp 8/29-31..............yk 6.......................3.lapsi
hannamamma.......kp 14/31...................yk 4.....................2.lapsi
 
Hei!

Toivottavasti ette pahastu mutta menin ominpäin lisäämään itteni tonne listalle :D
Mä kyl vähän niin kuin ajattelin ottaa aikalisän tän palstailun suhteen, mutta minkäs teet? Mä niin kovasti toivon tätä lasta että en varmaan sen puolesta edes raskaudu. Meille ekaa "tehtiin" yli vuosi ja toinen tuli kerrasta ja varmaan menee taas se yli vuosi tän kolmannen kanssa... (salaa toivon ettei menis) On se kumma miten kovasti sitä aina pettyy kun näkee sitä punaista.

Tilasin halpa-testiltä ovistikkuja kun en oo varma oviksen ajankohdasta. Aloitin tikuttelun jo eilen.

No mä yritän käydä pistäytymäs joka päivä. Nyt toivotaan meille oikein hyviä plussatuulia tähän kiertoon :wave:
 
Keskiviikko 25.7.2007

PulttiBois............kp 4/28...................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti.........kp 5/27-29...............yk 1.......................5.lapsi
sh07..................kp 6/28...................yk 5.......................1.lapsi
Matarena............kp 7/28..................yk 4........................1.lapsi
escina................kp 8/n.28(?)............ yk 2.......................3.lapsi
whisnefka........... kp 9/26-31..............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87........ kp 9/30-32.............yk 10......................1.lapsi
Adeliina................kp 9/29-31..............yk 6.......................3.lapsi
hannamamma.......kp 15/31...................yk 4.....................2.lapsi
 
Huomenta!

Onko kellään muulla ovistikut käytössä? Mä otin nyt ekan kerran tähän kiertoon ja oon tikutellu kp 7 alkaen kun en ihan varma tosta oviksen ajankohdasta ole. Aattelin et se ois kp 17-20 mut jospa nyt varmistuis. Onko teillä muilla kokemuksia siitä et kun olette oviksen tikuilla löytäneet niin olis sit heti tärpänny?

Mulla on kyllä niin kova vauvakuume et ei varmaan sen puolesta meinaa onnistua. Koko ajan mielessä!

No täällä sitä mennään päivä kerrallaan ovista odottaen. Aika tuntuu kamalan pitkältä ja sit on vielä huono sää :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adeliina:
Huomenta!
Mulla on kyllä niin kova vauvakuume et ei varmaan sen puolesta meinaa onnistua. Koko ajan mielessä!

No täällä sitä mennään päivä kerrallaan ovista odottaen. Aika tuntuu kamalan pitkältä ja sit on vielä huono sää :'(
tätä ei ole kauhean vaikea peesata.. :whistle: :ashamed:
täällä kanssa niin hirveä vauvakuume että sitten mitään ei tulekaan. yritän nyt ottaa iisisti, työpäiviä enään 2 ennen lomaa ja ovista päästään lomalla siis jännäämään, etelään 2 viikoksi lähdetään jonka aikana kyllä selviää lopputulos tästä kierrosta.
saisi vauva kyllä tulla, muuten lomasta menee ainakin 3 päivää menkkojen merkeissä.. |O :x
ja kyllä mulla vaan keskenmenneen laskettu kummittelee mielessä,kk päästä oltaisiin kolmas saatu meille- nyt siitä vaan haaveillaan.. :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Huomenta!!

Ei sitä enään huomaa edes että minkälaista touhua kotona on kun neljä pörrää!
Meillä lähtee vanhin ekaluokalle just.

Kovaa vauvakuumetta olen potenut jo pitempään mutta vihdoin mies suostui.
Mutta se että milloin sitten se tulee niin eri juttu!
 
Huomenta!
Meilläkin esikoinen lähtee ekalle:)voi kuinka aika on mennyt nopeasti :'( Hempukka87 laittaisitko mun kiertopäiväksi 28-32.Kai se on vaan uskottava että tuohon entiseen 28kp ei ole enää luottaminen.Kävin eilen lääkärissä ottamassa papa-kokeen ja muutenkin tsekkaamassa että kaikki on kunnossa.Edellisestä raskaudesta kun on jo kulunut n.6vuotta...
Ja vauvakuume on valtava....
Mukavaa tiistai-päivää kaikille :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adeliina:
Onko kellään muulla ovistikut käytössä? Mä otin nyt ekan kerran tähän kiertoon ja oon tikutellu kp 7 alkaen kun en ihan varma tosta oviksen ajankohdasta ole. Aattelin et se ois kp 17-20 mut jospa nyt varmistuis. Onko teillä muilla kokemuksia siitä et kun olette oviksen tikuilla löytäneet niin olis sit heti tärpänny?
Mä ostin nyt kanssa ekaa kertaa ovistikkuja ja koitan selvittää miltä kiertopäiviltä se ovis löytyy. Piti heti eilen testata vaikka oli vasta kp6 menossa eikä tikussa mitään näkynytkään. Seuraavan kerran kokeilen parin päivän päästä.
Plussa-tuulia kaikille puhaltelen +++ :whistle:
 
Mulla oli ekaa kertaa ovistikut viime kuussa, aloitin testaamaan jo kp 11 ja menetin toivoni kun mitään ei näkyny.. Vasta kp 16 tuli ensimmäinen haalee ja sit kp 18 tuli jo tasavahva.. Tässä kierrossa en oikeen pysty testaamaan kun tulee vieraita ovulaation aikoihin, nyt vaan pupuillaan ja katsotaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko taaskaan mitään.. Siks en vieraiden aikana testaa, kun en halua et kukaan saa tietää tästä hankkeesta.. Kaks kaveria tietää mut kaduttaa et kerroin niillekään.. Nyt ne sit kyselee koko ajan et joko... Ja ei tää vaan onnistu.. :(

Plussatuulia..
 
Mullakin pari kaveria tietää meidän vauva-aikeista. Kerroin heille lähinnä siinä tarkoituksessa, jos sattuisivat itsekin innostumaan aiheesta. Olisi mahtavaa odottaa yhtä aikaa kavereiden kanssa. Olen kyllä huomannut, että tarkkailevat hiukan, että vieläkö mulle maistuu alkoholi, mutta eivät ole onneksi kyselleet suoraan mitään. Mutta on tämä niin arpapeliä. En halua kertoa muille yrityksestä. Riittää, että parhaat kaverit tietää, niin voin tarvittaessa purkaa heille huoliani. Tsemppiä!
 
Torstai 26.7.2007

PulttiBois............kp 5/28...................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti.........kp 6/27-29...............yk 1.......................5.lapsi
sh07..................kp 7/28...................yk 5.......................1.lapsi
Matarena............kp 8/28..................yk 4........................1.lapsi
escina................kp 9/28-32............ yk 2.......................3.lapsi
whisnefka........... kp 10/26-31..............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87........ kp 10/30-32.............yk 10......................1.lapsi
Adeliina................kp 10/29-31..............yk 6.......................3.lapsi
hannamamma.......kp 16/31...................yk 4.....................2.lapsi

 
meillä ei kukaan tiedä "yrityksestä" mutta muutma on kysellyt kakkoshaaveesta niin olen sanonut että on "varmat päivät" käytössä.. eiks se kuitenkin oo vähän niin ettei varmoja päiviä ole :LOL: kyllähän moni arvailee kun mullakin opinnot loppusuoralla jne. että kakkonen saa tulla jos on tullakseen.
 
Täti pakkas eilen kamppeensa ja läks.. :) Toivottavasti ei palaile pitkiin aikoihin meille..

Itsestä alkaa tuntua et toivo on menny koko tän vauvan saamisen suhteen ja minkäänlaista uskoa ei oo enää et meille sitä vauvaa tulis.. Mies jaksaa olla positiivinen sen asian suhteen ja uskoo et varmasti se vauva saadaan.. Mut saa nähdä..

Onneks on aika paljon töitä niin ei ehdi hirveesti asiaa ajatteleen mut vapaalla asiaa tulee pohdittua liiaksikin.. Tää asia ei vaan lähde mielestä vaikka kuinka yrittäisin muuta ajatella..
 
Häntä pystyyn sh07! Potkaise tätiä persuksille niin tajuaa ettei ole enää tervetullut ;) Kyllähän nää jutut kummittelee mielessä ja päiväunissa, täytyy vaan koittaa ottaa rennosti ja nauttia peittojen heiluttelusta miehen kanssa...
 
Perjantai 27.7.2007

PulttiBois............kp 6/28...................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti.........kp 7/27-29...............yk 1.......................5.lapsi
sh07..................kp 8/28...................yk 5.......................1.lapsi
Matarena............kp 9/28...................yk 4.......................1.lapsi
escina................kp 10/28-32............yk 2.......................3.lapsi
whisnefka...........kp 11/26-31............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87...... kp 11/30-32............yk 10.....................1.lapsi
Adeliina..............kp 11/29-31.............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 17/31..................yk 4......................2.lapsi
 
sain taas eilen kuulla vauvauutisia. olin oikeastaan hirveän onnellinen ystäväni puolesta. en tuntenut sitä pistosta joka on tullut kaikilla edellisillä kerroilla kun olen muilta kuullut plussauutisia. johtuukohan se siitä että tämä ystävä on erittäin ihana ja tärkeä mulle vaikka ei enää nähdäkkään kovin paljon sillä hän on muuttamut toiseen kaupunkiin. en tiedä.. niin ja kerroin sitten suoraan meidän yrityksestä ja pettymyksen tunteista joita jokainen tädin tuleminen aiheuttaa. helpotti jotenkin oloa. =) mutta uskon siihen että meistä jokainen plussaa joskus (tietenkin kiva ois heti tän kierron päätteeksi)
:whistle:
 
Itse en ole kertonut vauvan yrityksestä parhaalle kaverille koska hän on todella surullinen kun hän haluaa vauvan mutta mies ei. Kuitenkin heillä molemmilla on ennestään lapsia,yhteinen vain puuttuu.
Me aloimme yrittämään vauvaa viime marraskuussa mutta päätimme pitää tauon kun minä sain koira vauvan ja sitten mies päättikin että taukoa pidetään pari vuotta,petyin mutta nyt sitten mieheni "heräsi" ja tuumi että vauva olisikin tervetullut!
minä hypin ilosta kattoon!! :D

Mies vain tuumi että ei lasketa mitään ovispäiviä tms..Ja minä että ei ei.. ja silti koko ajan mietin että milloinka olis se ovis..Salaa vain.. :whistle:

Täti taitaa pakata kamppeita ja ehkä se tästä... ;)
 
Lauantai 28.7.2007

PulttiBois............kp 7/28...................yk 4.......................3.lapsi
Tyyne-Täti.........kp 8/27-29...............yk 1.......................5.lapsi
sh07..................kp 9/28...................yk 5.......................1.lapsi
Meri-77..............kp 10/28-30...............yk 24......................2. lapsi
Matarena............kp 10/28...................yk 4.......................1.lapsi
escina................kp 11/28-32............yk 2.......................3.lapsi
whisnefka...........kp 12/26-31............yk 8.......................1.lapsi
Hempukka87...... kp 12/30-32............yk 10.....................1.lapsi
Adeliina..............kp 12/29-31.............yk 6......................3.lapsi
hannamamma.....kp 18/31..................yk 4......................2.lapsi
 
Huomenta!

Tervetuloa kaikki uudet :wave:

Täällä etsitään vielä ovista mut kp:kin on vasta 12. Ihmeellisesti jomottelee tonne oikean puoleiseen munasarjaan. Oisko kasvukipuja?
En oo aikaisemmin kiinnittäny huomiota. Napukka takana ja mun mielestä auki? Siis onko ovis tuloillaan? Voi että on ihmeteltävää nyt. Onko kellään muulla tietoo noista asioista :D
 
Huomenta! :wave:
Mä en tiedä oviksista mitään,luulen vain ehkä tietäväni milloin itsellä on ovis,kivusta..Mutta että onko varmaa niin sitä en tiedä..

Taidan käydä siivoilemaan näin sadepäivän kunniaksi!Tänä kesänä onkin saanut siivota usein sadepäiven kunniaksi,niin paljon jotta oikein ärsyttää jo! Lupasivat niin intiaani kesää...
Mutta kuitenkin on puhtia eri tavalla kuin viime viikolla. ;)
Mies kun maanantaina tuumasi että jos kuitenkin tehtäisiin vauva niin olin pomppia kattoo,toki vain totesin asiallisesti miehelleni,neutraalisti että niin no,mikä ettei.. :D
 

Yhteistyössä