~ Viikko 21 ~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äityli -84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta päivää!

Heräsin tänään tukkoiseen nenään. Ei saanu henkeä enää nenän kautta, vaan oli pakko röhistä su auki. Esikko nauroi vieressä kippuralla kun äiti "kuorsaa" ja toimitti reippaana tyttönä nenäliinaa viereen. Eikö joku ole joskus sanonut että flunssa voisi olla oire raskaudesta? *elättelee toiveita*

Lisäksi aina istuessa johonkin tulee sellainen "pompsahdus" vatsassa, kohdun seudulla. Mutta siihen ne oireet sitten jääkin. Nyt tosiaan tulee muuta ajateltavaa kun esikko leikataan huomenna (sori, kun kokoajan höpötän samasta asiasta, mutta hermoilen sitä). Kunhan se ei nyt saa tätä mun flunssaa.

Piinaileva olo kun testaus/täti viikkoon on vielä niin pitkä aika. Kaksi viikkoa, kuinka te ihmiset jaksatte odottaa? Vinkkejä?

:)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:30 Äityli -84 kirjoitti:
. Eikö joku ole joskus sanonut että flunssa voisi olla oire raskaudesta? *elättelee toiveita*
Piinaileva olo kun testaus/täti viikkoon on vielä niin pitkä aika. Kaksi viikkoa, kuinka te ihmiset jaksatte odottaa? Vinkkejä?

:)

samaa kuullut. tosin mulla ollut nyt flunssa 5 päivää joten toivottavasti ei jatku vielä 9kk ajan :laugh: :whistle:
2 viikkoa on kyllä lyhyt aika tässä asiassa, missä muussa vaan se menisi hetkessä- joten en osaa auttaa. olen niin malttamaton näissä jutuissa että :whistle: ;)

Tää on niin sitä itteesä....

Opiskella pitäisi, mutta opettaja on itse kaikkea muuta kuin innostunut opettamastaan aineesta...

Seinän takana jyrrää kaikenaikaa vielä katupora tai joku vastaava. Mitä tässä voi muka oppia...

Onnkesi on kuitenkin netti käytössä ja voiedes surffata...

Kummallisen kipee oon ollu siitä "huti"tapahtumasta asti :\| . selkää kolottaa, jalkoja ja välillä mahasta...Olen kans tukkoinen, että olisko tärpänny, vai onko mulla vaan flunssa :ashamed: .. Ottaapi kupoliin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:36 PippurinenMamma kirjoitti:
Kummallisen kipee oon ollu siitä "huti"tapahtumasta asti :\| . selkää kolottaa, jalkoja ja välillä mahasta...Olen kans tukkoinen, että olisko tärpänny, vai onko mulla vaan flunssa :ashamed: .. Ottaapi kupoliin.

ja mulla muka nipistää vatsaa ja paineen tunnetta alapäässä kun vasta eilen oltiin sillain menkkojen jälkeen (ilman ehkäisyä siis) :p :whistle:
eli kuvittelen että nyt olisi heti raskautunut tämä mamma :laugh:

ei auta kun pari viikkoa odotella.. :wave: :heart: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:38 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:36 PippurinenMamma kirjoitti:

ja mulla muka nipistää vatsaa ja paineen tunnetta alapäässä kun vasta eilen oltiin sillain menkkojen jälkeen (ilman ehkäisyä siis) :p :whistle:
eli kuvittelen että nyt olisi heti raskautunut tämä mamma :laugh:

ei auta kun pari viikkoa odotella.. :wave: :heart:

Rasittavaa oottaa, mutta pessimistinä ootan ---------- pitkää....------

mulla on taas aivan päinvastaisia ajatuksia kuin teillä muilla.. oon aivan varma etten oo raskautunut/raskaudu tässä kierrossa.. yrityksestä ei ainakaan oo ollu puutetta, mulla on vaan sellanen tunne et meille ei tää tuu olemaan niin helppoa kuin joilleki.. mulla on yks ystävä, jolla on useampi lapsi ja kaikki on saanu alkunsa heti ekasta kierrosta..

toivomus olis kyllä kova, tätä yrittämistäki oon oottanu vuosia.. mä tiedän, että on vasta toinen yrityskierto ja aikaa on, kun oon vasta 23-wee, mut mä toivon niin kovasti ja samalla pelkään vielä kovemmin.. mut ei se auta kuin odotella ja yrittää.. =)

Hei vaan kaikille ja etenkin uusille! :wave:

Jännä juttu toi Pulttiksen risti, mä ainakin uskon että se merkitsee jotain, positiivista! :)

Monilla alkaa olla jo jännät paikat, meillä varmaan vasta tulossa kun noi mun kierrot on mitä on. Mut muutamana päivänä oon saanut aika vahvat viivat (haamut kuitenkin) ovistesteihin. Ostin vielä jotain surkeeenoloisia testejä, jotka on jotenkin hailuja, jo ihan kontrolliviivakin, oliko nyt kotitesti.comista. Mulla on noin viikon ollut melko voimakkaita tuntemuksia, munasarjojen kohdalla nippailee, tuntuu et menkat alkais just millä hetkellä hyvänsä sekä painetta alapäässä... :laugh: ihanat kuvailut...

Mulla on kanssa ongelmia saada ajatukset muualle, opiskeltavaakin olis vaikka kuinka, mutta keskittyminen on niin surkeeta kun ajatukset vauvassa. Loppukuun otan kyllä hyvän spurtin, niin josko unohtais tai sais edes vähemmälle tän piinailun. Täälläkään ei oo sitten minkäänlaisia tuntemuksia siitä, mitä tuleman pitää, peukut pystyssä kuitenkin. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:15 empula81 kirjoitti:

Jännä juttu toi Pulttiksen risti, mä ainakin uskon että se merkitsee jotain, positiivista! :)
, peukut pystyssä kuitenkin. :heart:

todellakin jännä- vieläkin mietin sitä. ehkä se oli merkki jostain, hyvästä toivottavasti :heart:

Mäkin tuota Pulttiksen ristiä mietin, että joskus noita jänniä juttuja sattuu. Vaikka onkin ihan järjellä selitettävissä (että valo näkyi verhon raosta), niin silti siinä tuntuu olevan jotain voimakkaampaa taustalla. Samaan tyyliin, kun joskus kun on ollut oikein vaikeaa elämässä jne. niin näen yhtäkkiä unta 20 vuotta sitten kuolleesta isästäni ja yhtäkkiä kaikki on seuraavana aamuna paljon helpompaa. Kaikella on toivottavasti tarkoituksensa! =)

Täällä myös tuli ovistestiin tänään aavistuksen vahvempi viiva, mutta ei vielä kontrolliviivan vahvuinen. Myös alavatsalta on nippaillut silloin tällöin ja valkkari on lisääntynyt, joten ovista kohti kai mennään. Ollaan nyt pidetty sitä "joka toinen päivä" -tahtia makkarissa yllä, joten ei pitäis myöskään olla ajoituksesta kiinni, vaikka ovis oiskin ehtinyt livahtaa tikutuksen ohi ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 20:52 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:15 empula81 kirjoitti:

, peukut pystyssä kuitenkin. :heart:

todellakin jännä- vieläkin mietin sitä. ehkä se oli merkki jostain, hyvästä toivottavasti :heart:

Juu, mulle tuli ihan kylmät väristykset kun aattelin tota teidän ristiä. Jotenkin ensin kauhuinen olo, mutta sitten tuli ihmeen hyvä ja liikuttunut mieli. Uskon minäkin, että on merkki hyvästä.

Iltaa pitkästä aikaa,

oon pitänyt vähän palstataukoa eli en liiemmin ole täällä käynyt paitsi välillä kurkkimassa. Otti pattiin se viimekertainen tädin tuleminen, vaikka mukamas niin osasin odottaa, harmitti ensin ja sitten turrutti, ystävänikin ihmettelee, kun kiinnostus on ollut näin laimeaa. Jotta en aivan katoamistemppua tekisi, palailen täten tänne ilmoittautumaan.

Pulttikselle toivotaan ristin muotoa eli plussaa myös r-testiin sitten parin viikon päästä! :) Jos siis teet sellaisen testin, johon tulee plussatessa viivat ristikkäin. Mutta tosiaan hurja ilmiö. Täytyy kertoa, miten itselleni kävi joskus noin 15-vuotiaana vastaavaa. Kummitädin ja -sedän tyttö, mun ikäinen, oli meillä yökylässä. Oltiin valvottu ja juteltu tosi myöhään, oikeastaan aamunsarastukseen asti (kesällä se koitti jo kahdelta), ja siinä kun kipusin parvisängylle nukkumaan ja kaverini jäi siihen alas, missä oli patja lattialla, hän rupesi tuijottamaan nauliutuneena seinälle ja sanoi näkevänsä ristejä! Kipusin alas ja siinä sitten tuijoteltiin. Verhojen raosta tuli tosi hätkähdyttävä näky, ristejä oli siinä montakin. En ollut silloin hiukkaakaan uskonnollinen, oltiinpa jopa päivällä vähän naureskeltukin kaupungilla kristillistä radiokanavaa mainostaville nuorille, mutta siinä hetkessä säikähdettiin niin että ruvettiin välittömästi rukoilemaan! Sitten aurinko nousi ja kuviot muuttuivat ja käytiin lopulta rauhoittuneina nukkumaan.

No mutta itse asiaan sitten. Kp on ilmeisesti jotain 15. En oikein ole tunnustellut, tekiskö ovis tuloaan, joka tapauksessa mies ainakin on työmatkalla huomisiltaan saakka, joten yritykset ovat parin päivän tauolla. ;) Viime kierroissa ovis on ollut myöhemmin, joten eipä se nytkään taida olla vielä käsillä vaan vasta noin viiden päivän päästä. Tikkuja en ole hommannut enkä aiokaan tällä kertaa, r-testejä on kaapissa yksi ja yritän saada sen siellä pysymäänkin ainakin pari viikkoa tästä eteenpäin. Meininki muutenkin nyt yllättävän tjot ollakseen mä. =) Voi olla, että kierron loppua kohti riehaannun taas, mutta nyt nautin kuumeilusta ilman ylikuumenemista. :)

Taidanpa käydä Sims 2:n ääreen hetkeksi ennen kuin menen petiin. Pitäis toki mennä nukkumaan, kun ei tiedä, missä vaiheessa poika herättää.

Kaunista torstaita,
t. Kalenteri =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 23:52 Kalenteri kirjoitti:
Iltaa pitkästä aikaa,
Pulttikselle toivotaan ristin muotoa eli plussaa myös r-testiin sitten parin viikon päästä! :) Kaunista torstaita,
t. Kalenteri =)

kiitos, kuten myös- saisi sinnekin vahva plussa ilmestyä ;) :heart:
ja ihanaa torstaita myös sinulle ja kaikille muille tässä pinossa :wave:
tänään miehellä alkaa 10 päivän työputki joten saa nähdä missä vaiheessa sitä ehtii edes mitään touhuta.
tuskin yksi kerta "RISTIN AVUSTAMANA" saa mua sikiämään kun periaatteessa oviskin vasta edessä hetkenä minä hyvänsä :whistle: ellei mennyt jo kun outoa tunnetta oli pari päivää sitten.. :whistle:

miten teidän muiden ovis muuten, onko keskellä kiertoa noin vai miten?

mulla ennen keskenmenoa oli aina kierron keskivälissä ovis, viime kierrossa tunnistin oviksen myöhässä ja nyt musta tuntuu että olisi ollut aikaisemmin eli jo kp 11-12 kohdilla :/
en tiedä-sekaisin taisi tämän mamman elimistö mennä kuitenkin km:stä vaikka toisin ajattelinkin.
no, tulee mitä tulee- toivottavasti kuitenkin iiiiiiiiso plussapino meille :heart:

täällä helsingissä aurinko paistaa ihanasti, taidan pakata lapset ja suunnata puistoon leikkimään =)

Moi,

ovisasioissa täälläkin... Mulla on yleensä ollut ovis silleen, et menkkojen alkuun on sen jälkeen mennyt 12-16 päivää.

Tänään tuli muutama veritippa vetisen valkkarin seassa, otaksun sen merkkaavan sitä, että ovis alkaa olla päällänsä. Onko muilla tullut hiukan verta oviksen aikoihin?? Oon lukenut, että se ois ihan normaalia...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:04 Piipi79 kirjoitti:
Moi,

ovisasioissa täälläkin... Mulla on yleensä ollut ovis silleen, et menkkojen alkuun on sen jälkeen mennyt 12-16 päivää.

Tänään tuli muutama veritippa vetisen valkkarin seassa, otaksun sen merkkaavan sitä, että ovis alkaa olla päällänsä. Onko muilla tullut hiukan verta oviksen aikoihin?? Oon lukenut, että se ois ihan normaalia...

Mulla on ainakin tullut oviksen aikaan vuotoa, mutta ei nyt ihan viime aikoina. Pillereitä syödessä usein tuli ihan keskellä kiertoa vuotoa, mutta sehän nyt on tietty ihan asia erikseen...

Mun ymmärtääkseni kai tollanen ovisvuoto on ihan normaalia.

Ja Pulttikselle vastausta: Mulla ovis on aika tarkkaan kierron keskellä, eli nytkin oviskivut kp 14-16 ja kierto on 19-32 niin aika tarkkaan siihen keskelle menee. Mutta sekin kai on aika yksilöllistä eikös?

Torstai 10.5.2007

Bunny....................kp 10/28-32.................yk 12.....1. toiveena
PulttiBois................kp 14/28-30.................yk 1.......3.toiveena
Piipi79....................kp 14/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 14/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 14/28-30.................yk.2.......4.toiveena
Jahvetti..................kp 15/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 15/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 15/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Vio-la.....................kp 16/28-31................yk 3.......1.toiveena
Kalenteri................kp 16/29.....................yk 4.......2. toiveena
Heluna...................kp 16/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 16/35.....................yk 1........1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 17/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 17/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 18/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 20/34....................yk 9.........2. toiveena

Mulla taitaa olla ovis käsillä \|O Ainakin limoista päätellen :whistle: Eli, kun tänään alkoi tulla enmmän sitä paksua limaa, niin milloin ovis suunilleen on? 2-3 päivän kuluttua? Vai? Aina saa kysyä näitä samoja asioita :laugh: :laugh:

Pitää tänään soittaa mies aiemmin töistä kotiin, että jaksaa peitot vielä pyllyyttää illalla :whistle: :whistle: ;) :laugh:

Heippulis kaikille ja tervetuloa uusille (niitä oli kai muutama?).
Taas on mennyt muutama päivä niin hurinalla, että ei ole kerinnyt tänne mitään kirjoittelemaan, oon vaan käynyt viestejä pika pikaa lukemassa.

on: Mulla taisi ovis olla eilen tai sitten on parhaillaan päällä. Eilen ainakin nippaili munasarjasta ja kp:kin ois 15 eli aika keski vaiheilla kiertoa menossa. Saanut nähdä tarttuuko mitään mukaan. Tiistai iltana pöllyteltiin peittoja ja jos tänään viellä sais aikaseksi niin ois hyvä. Ite oon kyllä menossa yöllä jakamaan postia, joten tiiä häntä jaksaako sitä illalla mitään tuohuta :) .

Parin viikon päästähän sen sitten näkee tartuiko mitään mukaan, toivottavasti :heart: :heart: .

Mistä voi johtua tää mun rankka väsymys+hiki olo?
Minusta ovis juttuja ei mulla tälleen oo ollu....
En tiiä olenko jo tulossa luulosairaaksi :laugh: ..

Kp.18 nyt siis menossa....

Aika tarkkaan menny kk. kierto viime aikoina, että kait se ovisjuttukin alkaa oleen jo ohi...Äh, en tiiä.

*Kaipais sen babyn kyllä massuun :heart: *

huomenta ja kaunista perjantai päivää =)

nostellan samalla tätä pinoa :whistle:

ja kerrotaan että tänään ekat yrjöt vedin vessanpönttöön, tuli sellainen vähän isompi "lima" suuhun ja siitä oksu tuli sitten. samoin eilen en saanut otettua yskänlääkettä illalla, oksetti koko haju siinä niin etten saanut alas otettua ja jäi siis kaappiin odottamaan parempaa päivää.. :whistle: ;)

maha pinkeenä ja sellainen hassu olo, en kyllä usko että olisi sitä mutta niin vaan yhtä hullu olo on ku edellisen raskauden alussa :whistle:
tuo haju juttu laittoi vähän miettimään, mulla flunssaa vielä vähän joten en edes herkällä haista mitään B)

saa nähdä mitä tuleman pitää :D

Yhteistyössä