~ Viikko 21 ~

Tervehdykset kaikille! Hyppäisin mukaan teidän kelkkaanne näinkin myöhäisessä vaiheessa... Vihdoinkin mies lämpeni kunnolla tähän yrittämiseen - sopivasti nyt äitienpäivän merkeissä. Nyt menossa kp 17/26-28 ja 1. yrityskierto ja 1. lapsi toiveissa. Meikäläisellä vielä pari kiertoa sitten lopetetun hormooniehkäisyn vuoksi on vähän vielä kierron pituus hakusessa. Taidettiin ryhtyä tälle kierrolle hiukan liian myöhään asiaan. Oviksen ajankohdasta ei ole oikein selkeyttä kun olen ollut nyt pari päivää kuumeessa, aika raihnainen olo... Mutta ainahan sitä saa haaveilla =) Tsemppiä kaikille! Ensi viikolla tiedetään taas enemmän...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:27 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:21 PippurinenMamma kirjoitti:
Jahvetti:
mä kanssa olsiin valmis jo ostamaan testin, tiedän ettei vaan näytä tässä vaiheessa muuta kuin negaa vaikka oikeasti olisi tapahtunutkin jotain- sitä kiusaisi vaan itseään turhalle liian aikaisella negalla :whistle:


Kuin mun suusta =) Olin apteekin ovella tänään, menossa ostaa jotain extraextra herkkää testiä, mutta sain itseäni takatukasta kiinni ja poistuin takavasemmalle.. Laskin tossa että kyllä jo on 10 mahdollisesta hedelmöittymisestä, että testin vois tehä, mutta kun ei oo mitään oireita, niin aika turhaa.. Pettyy vaan taas..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 17:45 Äityli -84 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:27 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:21 PippurinenMamma kirjoitti:
Jahvetti:
mä kanssa olsiin valmis jo ostamaan testin, tiedän ettei vaan näytä tässä vaiheessa muuta kuin negaa vaikka oikeasti olisi tapahtunutkin jotain- sitä kiusaisi vaan itseään turhalle liian aikaisella negalla :whistle:


Kuin mun suusta =) Olin apteekin ovella tänään, menossa ostaa jotain extraextra herkkää testiä, mutta sain itseäni takatukasta kiinni ja poistuin takavasemmalle.. Laskin tossa että kyllä jo on 10 mahdollisesta hedelmöittymisestä, että testin vois tehä, mutta kun ei oo mitään oireita, niin aika turhaa.. Pettyy vaan taas..
sulla päivät jo käsillä pian. odota vielä kuitenkin muutama päivä ainakin jos tuntuu ettei oireita oikein edes ole..
toivotaan parasta kuitenkin :heart: :hug: ;)
 
Maanantai 14.5.2007


Matarena...............kp 17/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 18/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 18/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 18/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 18/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 19/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 19/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 19/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 19/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 20/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 20/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 20/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 20/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 20/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 21/28.....................yk ?........3. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 21/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 21/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 22/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 24/34....................yk 9.........2. toiveena


Tervetuloa uudet!

täällä ei mitään oireita, kuvotuskin on kaikonnut... eli tuskin tästäkään kierrosta tärppää. :\|
 
Moik!

Tervetuloa uusille myös minun puolestani. :)

Mrs K-H, vielähän ehtii oireitakin tulla, ei vielä kirvestä kaivoon... :hug:

Täällä ei sen kummempaa, välillä masussa vähän sellaista tätimäistäkin oloa mutta hyvin lievää, voi olla mitä vaan jälleen kerran. En kovin ole tunnustellut oloja, kuumeilu on edelleen pysynyt vaihteeksi maltillisena. Yritystä ylläpidettiin kaiken tietomme mukaan oikeaan aikaan, mutta eipä tässä sitten muuta voi tehdä.

MUTTA: siitä huolimatta, ne jotka täällä oli testanneet aikaisin, tuohan on ihan arkipäivää mullekin! Vaikka järki sanois mitä, mäkin oon välillä testannut jo ihan alkukierrosta (valetädin toivossa) sekä ovisnippailujen aikaan (sama juttu + raskausoireiksi luulemani oireet). Minkä sille mahtaa. Kunhan ei niitä kalleimpia testejä suosi, niin eihän tuo nyt omaisuuksia maksa. Tällä kertaa oon siis välttänyt testailun toistaiseksi, saa nyt nähdä, missä vaiheessa sulaa jäät sieltä hatusta.

Sit suihkuun ja nukkumaan! Plussaisia tuulia!
Kalenteri
 
Tervetuloa vaan uudet jännääjät :flower:

Omaa napaa...ei pitäs,mut ku...juu,oviksesa jäi painontunne alavatsaan,pientä menkkamaista tunnetta,rinnat oudon tuntuset,yöt ihan kummia unii katellessa ja väsy. Oliskoha täs tarpeeks taasen mielikuvitusta tälle kierrolle :headwall:
Ja kun niin lupasin itellein etten rupee tuntemuksii miettii...nii täs sitä taas ollaa.
 
PippurinenMamma
Tervetuloa vain uusille :wave:
*************************
Täällä sato kamalasti aamulla, mutta nyt onneks ei enää..
Tänään sitten hammasl., kun tuo yks vihlotteli koko weekendin :kieh: , että kakut jäi lähes syömättä ja nyt tekis mieli :'( + tuota suklaata, jonka sain ukkeliltani :p :p . Täytyy kysellä sitten kärsiikö makeeta syyä.. :p .
Tänään tarhalaiset ja ph.t lapsineen marssivat kaupungilla päivähoidon 100v. juhlaa.
Täytyy mennä kattomaan pikasesti B) .. Tytykin mukana eskarilaisena.
Ihanasti sanottu jäitten sulamisesta Kalenteri :LOL: ...!! Mulla ne on sulaneet jo aikaa sitten :LOL:
 
Enpä arvannut että tämä piinaviikon odottelu jännittäisi näin paljon. Sen verran pessimisti olen, etten usko jännäämisen loppuvan heti "kertalaakista" :D Sairastelun vuoksi on vielä lämmöt hiukan korkealla, mutta taitaa sentään olla jo laskemaan päin, kun kädet hikoilee niin vietävästi... Yhtäkaikki ihanaa kun vihdoin pääsin siirtymään odotuksen odotuksen odottajista tälle puolelle! Kyllä on mieliala herkässä täällä.
 

Tiistai 15.5.2007


Matarena...............kp 18/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 19/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 19/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 19/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 19/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 20/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 20/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 20/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 20/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 21/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 21/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 21/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 21/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 21/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 22/28.....................yk 1........3. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 22/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 22/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 23/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 25/34....................yk 9.........2. toiveena


 
Ursula, toivotaan että painontunne olis pieni salamatkustaja! :heart:

Mäkin oon nähnyt piiitkästä aikaa taas vauvaunen, viime yönä. Siinä saatiin pieni tyttö joka tällä kertaa myös syntyi... Olen nimittäin nähnyt vuosikausia raskausunia mutta ikinä vielä ei ole vuva päässyt syntymään. Olen siis aina ollut niissä raskaana mutta menneet kesken tai en ole halunnutkaan vauvaa. Tämä uni oli tosi hassu, vauva rupes jo parin kk:n päästä kävelemään ja puhumaan, puhui imetyksen aikana äidilleen!! :LOL: Ja sit tää äippä ei aina muistanut oman lapsensa nimeä! :LOL: :whistle:

Meitsi on tuhlannut tässä kierrossa jo 8 ovistestiä, ja niistä noin 6 on näyttänyt haamua, viimeksi toissapäivänä suht vahva haamu, mut tasaviivoi ei vaan näy. Jos on raskaana, niin näkyykö ovistesteissä se kahtena tasaviivana? Estäkää mua ostamasta vielä raskaustestiä!! :eek: Oon varmaan kuvitellut jo joitakin oireita; koko ajan nälkä (oli myös km:eessä raskaudessa), rinnat jotenkin täyteläisemmän ja sisältä kovan oloiset ja välillä nippailee alamasusta navan alta. Nää nyt on varmaan niin melikuvituksen tuottetta, lämmöt silti vaan 36,4.. :ashamed:

En vaan osaa hillitä itteeni tän kuumeilun kanssa. :headwall:

Toivonmukaan noin 10 päivän päästä täällä on jo iso liuta plussia!! :heart:
 
Moikkelis koikkelis!!

Sarjassamme typerät kysymykset: Minkälaisia kiinnittymis oireita tiellä jo ennestään lapsen omaavista on ollut? Ite en muista ensimmäisestä raskaudesta. Jos oikein bongasin niin mulla ois ollut ovis kp 15-16 ja eilen oli sellasta pientä polttelua alavatsassa. Vähän niin kuin ennen tädin tuloa! Tuleekohan sitä vähän liikaa tuijoteltua omaa napaa ja sitten rekisteröi kaikki nippaukset ja pienetkin kivut!
Sitä se vauva kuumeilu taitaa teettää! ;)

Viikon päästä vois jo testata, jos ei ala olemaan mitään kovia tädin tulo oireita!! Milloinka muut aitotte testata ekan kerran?

Toivotaan kovasti plussa tuulia!! :heart: :heart: :heart:
 
Vieläkö pääsee mukaan?

Taustaa:

Kierukka poistettu 1,5 kk sitten, käytin hormonikierukkaa yhteensä 11 vuotta. Yhden kuukautiset tulleet sen jälkeen.

Kaksi lasta entuudestaan, 15 ja 13 vuotiaat. Miehellä 2 omaa lasta. Eli tämä toivottu olisi minulle kolmas ja ensimmäinen yhteinen.

Yk on ilmeisesti yrityskierto? Eli se olisi minulla ilmeisesti ensimmäinen jos ei lasketa sitä kiertoa kun kierukka poistettiin.

Kummallisia oireita on ollut, mutta niin oli myös edellisessä kierrossa. Ilmeisesti normaalit kuukautiskiertoon liittyvät oireet ovat onnellisesti päässeet unohtumaan 11 vuodessa...

Eli olisko se sitten:

NinnuK...kp23/28....yk 1.....3. toiveissa

Muoks: kiertopäivät korjattu<br><br>
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:58 muumi82 kirjoitti:
Moikkelis koikkelis!!

Sarjassamme typerät kysymykset: Minkälaisia kiinnittymis oireita tiellä jo ennestään lapsen omaavista on ollut? Ite en muista ensimmäisestä raskaudesta. Jos oikein bongasin niin mulla ois ollut ovis kp 15-16 ja eilen oli sellasta pientä polttelua alavatsassa. Vähän niin kuin ennen tädin tuloa! Tuleekohan sitä vähän liikaa tuijoteltua omaa napaa ja sitten rekisteröi kaikki nippaukset ja pienetkin kivut!
Sitä se vauva kuumeilu taitaa teettää! ;)

Viikon päästä vois jo testata, jos ei ala olemaan mitään kovia tädin tulo oireita!! Milloinka muut aitotte testata ekan kerran?

Toivotaan kovasti plussa tuulia!! :heart: :heart: :heart:
Nippailua vain mulla ollut:)

Kukas vastais mun simppa kyssään?
 
Pippurinen oon jostain lukenut että simpat elävät 1-3pv naisen sisällä, mutta oikein hyvissä oloissa jopa 5 päivää. Eli siihen vaikuttaa jokun ph arvo, en tiedä kumpaan suuntaan pitäisi olla. Sit myös simpat elävät paremmin niissä "hyvissä limoissa" eli niisstä vetisissä ja munanvalkuaista muistuttavissa, kun taas tahmeassa ja kermaisessa limassa ne kuolevat nopeammin. En tiedä pitääkö kuinka paikkaansa, mutta oviksen aikoihin siis luultavasti elävät pidempään. =)


Ihanaa kun muillakin alkaa ne jäät sulamaan siellä hatussa, se oli loistavasti sanottu!!! :LOL:

Muumi82 jos kiinnittymiseen menee se 6-7vrk niin ovulaatiosta se aika, niin silloin voisi jo jotain näkyä herkällä testillä. Teehän pian se plussa niin saadaan aloittaa plussapino! :heart:
 
Silmukka
Hei ja tervetuloa mukaan kaikki uudet!

Mulla kp20 ja ei juuri mitään tuntemuksia. No ehkä valkkaria on enemmän kuin tavallisesti näihin aikoihin.

Muumi kyseli kiinnittymisestä. En muista eka raskaudessa tunteneeni mitään just kiinnittymisvuorokausina. Mut sen jälkeen n. viikko ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa, mahaa pakotti koko ajan.
Ja kp30 sitten kipristeli tosi voimakkaasti toisella puolella mahaa. Silloin arvasin, että oon raskaana. Testasin sitten plussan kp32.

Toivon totisesti että simpat elää sen viisikin päivää. Tai ainakin kolme. Muuten ei tässäkään kierrossa ole oikein mahkuja.

Kukahan meidän plussatilin avaa? Saataispa paljon paljon paljon plussia kasaan!!
 
Kp 20/26, vatsa sellainen "outo", niinkuin kyllä aina ollut kun raskautta olen toivonut :LOL:
Tunne on erittäin vahva, että NYT ON tärpännyt. Mulla ei meinaa vanhat housut mahtua kiinni enää :x Enkä omasta mielestäni ole liiemmälti enempiä syöpötellykään :/
Nyt vain kassellaan ja odotellaan =)
 
PippurinenMamma
Ihanaa, jos eläisivät sen 5päivää :heart: . mä olen ollut kyl tosi limanen eiliseen asti :snotty: . Kauhee, kun hävettää kirjottaakkin näistä, hih :D .
Päätä särkeny koko päivän ja lämpö oli 36,7??
, kun otin kesken pois syystä..
Yleesä siis max 36,5.
Yhäkään en usko raskauteen...
 

Yhteistyössä