Moikka!
olen uusi,saanko liittyä joukkoon?
Onhan täällä jossain tutut tuolta viidettä kuumeilevista?
Tellu,riemu,jne.???????????
Olen nimittäin plussannut ja nyt uskallan siirtyä tänne palstailemaan :heart: :heart: :heart: :heart:
Vielä ei kyllä uskalla tuuletella,ennekuin taas pääsee 12 vkon ultraan toteamaan jotta kaikki olis hyvin tuolla masussa :|
piinaavaa tää alku kun joutuu ootteleen...
Tänään ois omien laskujen mukaan 7+0 =)
tosin vaikuttaahan oman kierron pituus jonkin verran tuohon aikamäärittelyyn mutta aina ennen mulla on ollut 28 kierto ja nyt ois 31 mut en usko sitä ihan sillä mulla alko tiputtelu 28 pvänä ja menkat kunnolla vasta 31 pvänä,joten kuitenkin varman voin hyvillä mielin neuvolassa ilmoittaa kierron pituudeksi 28 päivää,kun joka muussakin raskaudessa on ollut.ja näkyyhän ultrassa sitten jos laskettua aikaa pitää vaihtaa....
Mut saa muuten lisätä listaan jos joku osaa :flower:
ja viidettä siis odotellaan ja lasketun ajan katoin nettilaskurilla jotta tonne 10.10.2010.
menis,aika ihana päivämäärä,tosin kukaan ei ole ajallaan syntynyt niin ei se niin päivänpäälle mulla ole.
pahaa oloa viä oottelen,joka raskaudessa ollu kivat oksentelut että saas nähä koska ne nostaa päätään...aamuisin kyllä jo heikottaa ja suussa on tosi paha maku koko ajan,onko teillä ideoita millä saisi suhun paremman maun?
Mulla on salmiakkia ja sitruunavesi koko ajan jääkaapissa..ja erilaisia mielitekoja on ollut.
olen miettinyt jos sen pahoinvointirannekkeen hommais nyt ajoissa..eihän siitä mitään haittaa voi olla?onko tietoa?
ja tajuton väsy koko ajan.
No mutta kiva tulla tänne jutskailemaan ja nyt alan lukeen vähän tätä ketjua ni oon perillä kamujen voinneista!!