Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Heipsan,
vihdoista viimein päivitetty etusivun lista :) Pitkään aikaan ei ole ehtinyt kirjoitella tänne. Toivottavasti ette ihan kerhoon siirry kokonaan :( mä olen huono kerhoutumaan,joten mielelläni täällä puolella jatkaisin..

Kävin tänään shoppailemassa ja ostin äippäfarkut ja 2 odotustunikaa, Reiman fleecehaalarin, Barbapapa-housut ja bodyn, velouriset lohikäärmepotkarit ja raitabodyn sekä Name Itin myssyn ja lapaset Lapaselle , kaikki yhteensä 119e. Oli Nickyssa ja Nellyssa kunnon ale! =) Kyllä piristi mieltä taas hankkia vähän uutta. Ja vaunuasiakin ratkesi, ostin itse asiassa kahdet Emmaljungat, toiset Ceroxit ja toiset Classicit, jotka on hyvin samanlaiset kuin Edge DUo, ilmeisesti runko vain vähän erilainen.

Turvakaukalo on nyt ainoa isompi juttu,mikä vielä puuttuu mutta on kyllä ruhtinaallisesti aikaa hommata ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kääkkänä ja Lapanen 16+4


 
Kyllä mäkin täällä puolen pysyn =) Kerhon ehkä vähän avoimemmin voi joskus purkautua ja niitä kuvia vaikka laitta =)

Meilläkin vaan turvakaukalo uupuu,mut sen ehtii paljon paljon myöhemminkin...

Mä oon viikon verran,satunnaisesti tuntenut liikkeitä.Yleensä eteenpäin kumartuessa,esm istuessa mutta myös yöllä maatessa ja doppleri vahvistaa että pajon liikkuu,kun moksahdukset kuuluu :heart:

Mulla menee ihan tavan vaatteet edelleen :eek: Hyvä oikeastaan niin,ehdin kyllä kirota niitä mammavaatteita sitten ;)

Mutta ystäviä tulossa kylään,nyt valmistautumaan :wave:
 
Turvakaukalosta vielä.. Vauva-lehdellä on ystäväntilaustarjous, että tilatessa saa valita mieluisensa värisen Brio Primo-kaukalon taikka sitten jonkun lasten polkuauton. Onhan se tyyris, oisko 88e 16kk, mutta toisaalta pelkkä kaukalo on yli 100e+ tossa saa lehden vielä. Ajateltiin tuo juttu tilata äidin kautta, ollaan sillain matkarattaatkin hommattu :)

VAU, Me9jaBonus, mä olen käyttänyt mammahousuja jo 1,5kk. Paidat menee kyl,mitä ny alamaha meinaa jäädä kittanoista paljaaksi, joten pikkuhiljaa alan siirtyä tunikoihin ja muihin vähän väljempiin. Ja edelleen osa porukasta työpaikalla kuvittelee mun ilmeisesti muuten vain lihoneen (eivät kai kehtaa suoraan kysyä) =)
 
Iltaa...

Feenikslintunen, mulla on neuvolan mukaan la 29.8 ja nt ultran mukaan 28.8, mut ei muutettu, kun päivän vaan ero....

Hankinnoista on ollut puhetta. Meillä kuopus täyttää alkukesästä kolme, joten häneltä on jäänyt paljon tavaroita, kun ostettiin tuolloin paljon uutena. Mutta jos tulokas on poika niin silloin lähes koko vaatekerta on laitettava uusiksi. Joka tapauksessa aina on ihan kiva ostella vähän uuttakin joukkoon.

Kääkkänä ja me9jabonus Onnea liikkeistä, sitä hetkeä taas liikuttuneena täällä odotellen.

Hauskaa illan jatkoa.

-tianna
 
Kääkkänä,mulla kans aiemmin vatsa pullahti ihan oikeasti esiin rv 10 mutta näemmä tästä ja seiskasta,masu ei kasvakaan samaan tahtiin :eek: Seiska pysyi piilossa rv 17 asti,vaikka mä oon aika pienikokoinen kaiken kaikkiaan :eek: Ja oli sitten pienempi syntyessäänkin(eka mulla pienin mutta muut lähes 4kg ja tämä seiska 3,4kg).Josko istukka ei sit enää toimi niin hyvin tai siis kohdun verenkierto ei oo enää niin tehokasta,että jaksaa kasvattaa isoksi......?

 
Hyvää Ystävänpäivää ja riehakasta laskiaista B)

... ja mistäs niitä vali vali vali -merkkejä saikaan? Seesteinen vaihe sai siirtyäkin syrjään yllättävän nopeasti :/ toivottavasti toistaiseksi! Kaikenlainen liikkuminen saa masun kovettumaan ja aikaiseksi illalla säryn. Turvotustakin pukkaa |O Ja lapsilla tuntuu olevan energiaa vaikka muilla jakaa ja itsestä ei ole mihkään... Huoh... Onneksi huomenna on neuvola ja saa tilanteen ajantasalle, saavat ottaa myös bakteeriviljelyn, ettei sieltä löydy supistelujen aiheuttajaa. Vaikkakin supistelu kuuluu jo asiaan...

Onneksi jaksoin sentään laskiaispullat leipoa, saan anteeksi ärähtelyjä :ashamed: :heart:

Oliivitar ja Heppuli 22+2
 
Tervetuloa Taaperotx5 :flower: Oon noita kuukausittaisia odotuspinoja selaillut ja muistan sut sieltä,aina monen lapsen äidit kiinnostaa :ashamed: Ootko turusta,niin muistelisin?Onnittelut vauvasta ja tsemppiä kuumeeseen :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
Tervetuloa Taaperotx5 :flower: Oon noita kuukausittaisia odotuspinoja selaillut ja muistan sut sieltä,aina monen lapsen äidit kiinnostaa :ashamed: Ootko turusta,niin muistelisin(itse turkulainen)?Onnittelut vauvasta ja tsemppiä kuumeeseen :hug:

Juu Turusta ollaan.Missäs päin turkua te asustelette??Me asutaan täällä itä Turussa.Ja kiitos onnitteluista.

 
Morjens!

Mahtusko tämmönen "viime metrienkin" odottaja ihan sivusta vielä messiin? Meille on viides tulos, 17.3 on laskettu aika eli viikkoja on 35+5 nytten :) Tais olla joskus ennemminkin tää sama ketju missä muutaman sanasen kirjottelin mutta se jäi välissä. Mulla on kerhoonvienti tässä aamusta joten palaan asiaan myöhemmin :wave: 28vuotias muuten oon ja pojat on 6 ja 7vuotiaat, tytöt 3 ja 4v :wave:
 
Moikka!
Jos nyt yrittäis keretä. Mihin lie tuo aika menee jaon olevinaan vipinää ja sit kuitenkaan mitään en saa aikaiseksi. Tuo aikaansaamattomuus ärsyttää niin itseäkin.

Meillä on yrjötauti perheessä ja valitettavasti alkumetreillä, olen nyt jo niin väsynyt valvottuani kaksi yötä ja ties kuinka monta on vielä edessä. Tyttö 7v oksensi 1.5 vrk putkeen. Ja sit kun sairastuu ite. Tuo tauti on niin syvältä :headwall:

Eka neuvola oli viime viikolla, eikä siellä mitään ihmeitä. tai ainakaan juuri mitään uutta. Labra-aikoja tilasin tänään ja samaten sokerirasitusta jonne meen ens tiistaina, kun arvot oli hiukan koholla viime raskaudessa. Samoin nt ultran varasin ja sain sen hiihtolomaviikolle.

Muuten olo on vaan väsynyt ja paha olo koko ajan. Pahoinvoitirannekkeet heitin jo kaapin perälle, kun ei niistä mitään hyötyä ollut.

Mä tarttisin parit äippähousut, mutta ei oo mitän kalliita varaa ostaa.

Mutta nyt kotihommia pitäis ainakin yrittää tehdä....

 
Tervetuloa Lahja Lintikka ja Taaperotx5, olette nikkeinä kumpainenkin tuttuja :) Taisin kuumeilla jossain vaiheessa viime talvena samassa pinossa kanssanne. Lisäilen taas listoille kotikoneelta jossain välissä.
Töissä siis ja vääsyyyyttttäääää. Meillä kuopus kanssa kovassa flunssassa ja valvotti viime yön. Mulla alkaa aina armoton suppailu jos en saa nukutuksi,joten sitä taas.. lisäksi tuntuu siltä,et pöpö taitaa iskeä miuhunkin ja viikko vasta alussa :eek:
Toi yrjötauti on kyllä kaikista pahin,joten kovasti tsemppistä miialle selättää se :hug:

Myöhästyneesti myöskin toivotan hyvää ystävänpäivää, neitim oli niin kauniin tervehdyksen lähettänyt :heart:
 
Täällä kuume pahenee päivä päivältä.Aina kun näkee jossai vauvamasun niin on pakko kääntyy kattomaan kun ne on aina niin ihania :heart:

Viime yönä meitin vauva halus nukkuu koko yön vaan mun masun päällä.Mikää muu paikka ei käynyt.

Kunpa tulis meillekki jossain vaiheessa taas + testiin mutta sitä täytyy viel odottaa kun tätikää ei o löytäny synnytyksen jälkee ees tietä tänne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja neitim:
Laitan linkin tännekin , eli suomenkielinen kiinalainen kalenteri siitä "tuleeko tyttö vai poika"

http://www.smartaboutyou.com/email/libero/new/kinesisk_kalender_fi.pdf

neitim
tarkistin tämän ja kaikki tähän mennessä pitänyt paikkansa :eek:
Nyt toivotaan poikaa.. ja ton mukaan olis poika tulossa jos siis vaan on saanut/ saa tässä kuussa alkunsa hmm... aikas mielenkiintoista :D
 
Nostelen... nyt se flunssa sit selätti lopullisesti. Eli tuli pari kotipäivää tähän, mitä en kyllä yhtään pistä pahakseni :) Kun vaan menis sit viikonlopuksi ohi. Päivitän taas etusivun listan ja lisäilen uudet sinne. Toivottavasti Crystal Bluelle on ok,että lisään sut kuumeileviin ;) ;) :D
 

Yhteistyössä