Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Alkuperäinen kirjoittaja evi-ta:
Galluppia pystyyn :D

- Onko nykyinen/tuleva raskautesi se viimeinen?
-Oletko miettinyt ehkäisyä synnytyksen jälkeen?
-Ja hiukan aiheesta poiketen,onko nimet jo mietittynä?Helppo vai vaikea homma?
- Tämä on viimeinen raskauteni

- Synnytyksen jälkeen sitten jossain vaiheen menen sterilisaatioon.

- Nimiä ollaan hiukan varovaisesti välillä mietitty, ja vaikeaa tulee olemaan.. :LOL:

Vaunuista, meillä on brion singit ja olen ollut tyytyväinen niihin. Mitkään maastoihmeet nuo ei ole, mutta piti saada sellaiset vaunut jotka sopii "tila-auton" peräkonttiin ja valinnan varaa ei juuri ollut. Kaupoissa ja asfaltilla nuo on todella ihanat kääntyvien etupyörien ansioista. Löytyy meiltä myös tuplat, brion twinetet ja niistä tykkään myös. Ainut huonopuoli noissa on että työntösuuntaa ei saa vaihdettua.

Joko riemulla olo olisi helpottamaan päin? Toivotaan! :hug:

Tervetuloa uusille! :flower:

Oma napa ei ole muuta kuin turvonnut.. :LOL: Mammahousut on jo käytössä ja sitärataa. Tänään kävin verikokeissa ja ensi viikon torstaina olisi np-ultra. Hitto että ihmislasta voi jännittää se! Koko ajan pelkään että ei sieltä voi hyviä uutisia tulla.. Toivottavasti olen väärässä.

Taasen on mentävä, joten kirjoittelemisiin.

Arvon ladyt jo toistamiseen saman päivän aikana kakkos sivulla,grrrrr :whistle:

Meillä nuorimmalle nousi eilen kuume,mut muuta näkyvää oiretta ei :| Sais tula kevät,alkaa jo tää kylmyys ja taudit risoo....

Itselläkin väsymys vaan jatkuu ja jatkuu |O Vaikka mitä pillereitä popsin purkista,yhtä nuokkumista päivät....

Tänään varmaan raotamme salaisuuden lapsille,alkaa masu jo pulloottaa enkä halua heidän siitä arvaavan ,itse haluan kertoa,miehen kanssa yhdessä :heart:

Tänään oli eka neuvola, ei kuulunut sydänäänet vaikka kokeiltiin kuunnellakin. Laskettuaika olisi nyt virallisesti sitten 17.9., en usko että ultrassakaan muuttuu. Eipä tuolla mitään sen kummallisempaa ollut, papereita täyteltiin ja lähetteitä sain. Painosta sain mäkätystä ja hb oli nyt jo 108. :/
Parin viikon päästä pääsisi sitten ultraan katselemaan että onko siellä masussa ketään. :heart:

Olo on muuten vähän samanlainen kuin muillakin. Väsyttää, etoo ja muutenkin masentaa. Tulis kesä ja saisi vähän virtaa tähän elämään.

AngelEyes ja vaava 8+6

Heippa!

Iloisia kuulumisia nt ultrasta. Kaikki oli hyvin, siellä pikkuinen heitteli kuperkeikkaa, ettei meinattu saada edes mittoja otettua. Nt oli 0,8 eli hyvä...ja mikä helpotus sydän sykki ja siellä se pikkuvitonen oli ihan oikeasti.

Pahoinvoinnista kärsiville jaksuja, toivotaan, että pian helpottaa. Mulla on jo hivenen helpottanut....toistaiseksi.

Sairastaville pikaista paranemista. Meillä oli viime viikolla kaikki muksut kuumeessa.

Gallupiakin teillä ollut:

-Eli näillä näkymin tämä jää viimeiseksi
-Ehkäisy....jaahas hormooni kierukka ei käy, ehkä pillerit sitten.
-Nimistä...Tytölle ja pojalle on vaihtoehdot, mut varmaan muuttuvat vielä

Eipä tässä taas muuta, nyt herkuttelemaan jätskillä.

t.tianna

Huh. Vatsa täynnä. Outo tila. Muistaakseni tossa uuden vuoden tienoilla pystyi viimeksi ittensä ähkyksi syömään. Toivottavasti pysyy nyt sisälläkin :D
Miten tää väsymys voi tosiaan olla näin valtaisaa. Tekis mieli vaan nukkua ja mikään ei vois vähempään kiinnostaa. Alkais jo se ihana energinen kausi.

tiannallahan tuli oikein mukavia ultraus uutisia. Millä viikolla sä olet menossa? :flower:

Tellu, ei vielä varsinaisesti ole helpottanut kuin hetkiksi. Mutta onhan se jo jotain.

Keksikääs jotain hyvää galluppia taas. Mulla kai toi äo on lentänyt laatan mukana pönttöön, kun ei yhtään ideaa tule eikä muutenkaan kunnolla raksuta :xmas:

riemu ja ykä 9+4

Nooh,galluppia :D

1.Ihanin/kamalin asia raskaudessa?
2.Ihanin /kamalin asia synnytyksessä?
3 ihanin/"kamalin"asia lasten hoidossa?

Ja saa laittaa kaikista lapsista vaikka erikseenkin jos haluaa tai sitten yleisesti B)
Itse huomenna paremmin,väsymys ihan kamalaa,huonolla tuulella ollut koko päivän enkä jaksais mitään,eli nyt nukkumaan :wave:

Ai niin,kerhot-puolella mukava porukka suurta perhettä toivovia,jos sellaisen omaavia,kuumeilijoita ja jo odottavia.Vauvakuume -Taas!otsakkeella =)
Sinne voi vaikka kuvia ja muuta mukavaa mitä ei tällä avoimella puolen välitä laittaa ja kirjoittaa :D Salasanaa voi kysyä multa ja sitten hakea jäsennyyttä kerhoon!

Galluppi
1.Ihanin/kamalin asia raskaudessa?
- Ihanin on ehkä vauvan liikkeiden tuntuminen ja iso hieno maha. Kamalinta on tietysti tämä oksentelu

2.Ihanin /kamalin asia synnytyksessä?
-Ihanin tietysti kun saa vauvan syliin ja kamalin kova kipu ja pitkät synnytykset

3 ihanin/"kamalin"asia lasten hoidossa?
-Ihanin on vaan se että ne on niin ihania ja kamalin se ettei ne aina ole niin ihania ;)
Oikeesti kamalin on ehkä se, että mä ainakin pelkään ihan sairaalloisesti että heille sattuu jotain ja se meinaa tehdä mut välillä sekopäiseks.

Kerho olis kiva asia. Laitaks mulle y-viestinä salaisen sanan?

Kerho löytyy etusivulta kun rullaat alaspäin ja sitten haet oikean kerhon(Vauvakuume-Taas!)
kirjoitat antamani salasanan ja haet jäsenyyttä jonka kerhon perustaja hyväksyy yv:nä muutaman päivän sisällä.
Laitan salasanoja tulemaan B)

Galluppiin:

1.Ihaninta on kihelmöivä jännitys ennen testiä,olenko raskaana vai ei,ensimmäiset ultrat,vauvan ensimmäiset potkut,kasvava vatsa ja loppuraskauden kihelmöivä jännitys joko pääsee synnyttämään :heart: /kamalinta on raskauden pitkä kesto,nukkumisen vaikeus loppuraskaudesta,painon nousu :ashamed: ,ja loppupään väärät hälytykset ja jatkuvat supistelut :|

2. ihaninta on se voiman ja rohkeuden tunne kun synnytys alkaa ja se raukeus vauvan synnyttyä kun ensikertaa katsoo uutta tulokasta nappisilmiin eikä tajua ympäröivästä maailmasta tuon taivaallista,näkee vain sen pienen ja lämpimän ihanuuden :heart: /kamalinta on kai ollut vain kerran,kuutosen kohdalla kun vesi oli vihreää ja vauvan sydänäänet katosivat,niin huoli vauvasta ja sen voinnista.En vois sanoa että kivutkaan kamalat....

3.Ihaninta on rakkaus ja läheisyys,ihana iso joukko monenlaisia lapsia omine iloineen ja touhuineen ja pienessä vauvassa se vauvan tuoksu ja tuhina/kamalinta on väsymys ja siitä johtuva riitaisuus ja toraisuus ja toki tuo kova huoli lapsista.....

Moi

ja hipheihuraa :D :heart: :D :heart: :D :heart:

Nt-ultrassa oli kaikki mainiosti. yksi vauva ja oikein ihanainen ensitapaaminen ---eipä nämä tunteet minnekään haalistu lapsiluvun kavaessa :heart: turvotus oli 0.6, koko vastasi suunnilleen viikkoja -kaikki oikein mallillaan!

Juu, kaikki rynnimään tonne kerhoon, saadaan se eloon ja voidaan tarvittaessa hieman yksityisemmin jutella!

Niin Miia, kuinka ensimmäisessä neuvolassa meni?

Riemu, nyt minäkin uskallan väittää, että tuosta olosta ja oksennuksen ja epätoivon ympäröimästä elämätä voi selvitä hengissä :hug: Ehkä tämä on vain hetkellistä minulla, mutta eilisilta ja yö olivat minulla vain sellaiset normipahoinvointiset. Ihan hurjasti voimia toivon vielä sinullle ja muille samassa tilanteessa mielen mustaamille -se helpottaa kyllä, ihan oikeasti!!! :hug: :hug: :hug:

Angel Eyes, kyllä ne syämensykkeet pian alkavat kuulua =)

Tiannallakin hienoja ultrakuulumisia! :flower:

Moi!

Riemu kysyit mun raskausviikkoja. Huomenna poksuu rv 12 jo! Kyllä tuo eilinen nt ultra oli niin ihana kokemus, sain kyllä tosi hyvän mielen ja helpotuksen...se on vaan niin piinaavaa aina kun ei tiedä vielä vauvasta mitään.

Feenikslintuselle myös iiisot onnittelut ihanista ultrakuulumisista!

Galluppi:

Ihanin ja kamalin asia raskaudessa:

Ihanaa on aina plussata, ensimmäiset liikkeet ja kasvava masu. Kamalinta pahoinvointi ja alkuraskauden epätietoisuus.

Ihanin ja kamalin asia synnytyksessä:

Tietysti ihanin asia on saada viimein se vaavi syliin. Kamalinta se loppuhuipennuksen kipu ja kolmosen syöksysynnytys, pelko että vauva syntyy autoon.

Ihanin ja kamalin asia lastenhoidossa:

Ihaninta onnelliset ja terveet lapset. Ilo ja rakkaus, mitä heistä saa. Kamalinta huonot päivät ja tosiaan tuo ainainen pelko, että jotain ikävää sattuu.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

-tianna

Onnittelut Tianna ja Feenikslintunen :flower: :heart:

Vastauksia G:iin:
1. Ihaninta raskaudessa kaunis vatsa, vauvan liikkeet
Kamalinta se kun liikkeitä ei ehdi kuunnella ja rupeaakin pelottamaan että onkos niitä tuntunut lainkaan. Loppuajasta minulla kamala närästys ja hankala olo.

2. Ihaninta synnytyksessä se huumaava hetki kun vauva nostetaan rinnalle. Tuntuu kuin maailma pysähtyisi siihen hetkeen. Mykistävää on katsella vauvaa, hänen silmiään ja katsetta - valtava euforia joka valtaa hetkessä. Väsymys on hetkessä hävinnyt.
Kamalinta viime kerralla oli pelko siitä että synnytän autoon. Matkaa oli vielä useita kilometrejä kun vedet meni ja alkoi kovasti ponnistuttamaan. No, ehdimme sairaalaan ja 15 min kerettiin olla kun tyttö syntyi :heart:
3. Ihaninta lapsissa on se tunne jonka he saavat aikaan, rakkaus joka melkeinpä pakahduttaa.
Kamalinta se kun esiteini-ikäinen mellastaa oikein kunnolla ja tekisi mieli siirtää hänet ulkoruokintaan, tai kun 15 v istuu tylsistyneenä sohvalla ja mikään ei kiinnosta paitsi tekstailu, mesettäminen tms. :headwall:

).( Menkat tosiaan loppuivat ja nyt olisi kp 15. Jännä nähdä millainen kierto tämä on, ovista vai ei? Mies yötöissä joten siemennyksiä ei pahemmin pystytä tekemään, eilen tehtiin talletus, täytyy toivoa että pikkukaverit pysyisivät hengissä :whistle:

Hups, tulipas yksityiskohtaista tekstiä, mutta laitetaan se yömyöhän piikkiin ;)

Pahoinvoiville jaksamista :hug:

Hyvät yöt :wave:

Yhteistyössä