Hellou sisters!
Tänään -äsken itseasiassa- kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin. Mä oon jotenkin tosi tumpelo tuon kotidopplerin kanssa. Terkkari sai sydänäänet kuulumaan heti. Se kyllä neuvoi minua hivuttamaan anturia hitaasti-eikä silleen eestaas sutimaan pitkin vatsaa
Tähän mennessä on ollut ihan tyttöolo, mutta nyt kun kuulin sydänäänet, niin kelkka keikahti. En tiedä- varma olen enää epävarmuudesta
Mies haluaisi tietää sukupuolen etukäteen ja minä taas välttämättä en. Toisaalta tiedän, että rakenneultrassa kuitenkin silmät hakeutuvat katsomaan automaattisesti, että kumpiko tulokas on
Meillä tauti jatkuu vaan- en oo tännekään jaksanut kirjoitella. Jokaikinen ipana, mies (ja koirakin :/ ) on antibioottikuurilla
Kiva tauti tuo angiina- sellaista pöpörinkiä vedetty tässä perheessä, että huh huh! Yhden parannuttua onkin liuta muita sairastunut jne.jne. Jospa se nyt lähtisi tällä "perhepaketilla" pois...?
valivali-rintanappi on kyllä nyt oikealla henkilöllä
Jos jostain asiasta voi valittaa, niin en varmaan oo jättäny valittamatta.
Mukava kuulla teidänkin hyviä uutisia ja pahoinvoinnin kanssa kamppaileville voimia :hug:
Itsellä alkoi pahoinvointi helpottaa - ruoka maistuu kuin hevoselle, vaikkakin aineenvaihdunta onkin ihan jumissa (taas valivali).
Mukavan kirpeää pakkaspäivää mammat. Tää lähtee nyt lämmittämään uuneja ja hellaa (hrr..)
T: vatsakasilmanvauvaa ja hurjana potkiva ja heiluva rakkauslapsi 17+3
P.S. Mulle voisi päivittää iäksi 34 vuotta ja la. 25.7. -Kiitos Kääkkänä jo etukäteen !