Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

En oo saanu kirjoteltua :/ Pahoinvointi vaivaa. :headwall: alkaa niiiiin jo tympimään :headwall:
Ylihuomenna olis aamulento Suomeen. Sinänsä aika mahtavaa mutta en tiedä miten selviin. Mulla on kyllä mukana vaan kaksi lasta, joten sen puolesta ei ongelmia. Mutta kentältä pitäis vuokra-autolla huristella joku 150km. Otin varulta automaattivaihteisen niin on helpompi oksennella :kieh:

Hitsi Feenikslintunen , sä olet mua jo pari viikkoa edellä ja vieläkin pahoinvoit. Eli ei toivoa sitten mullakaan. Loppuis ees oksentelu. No, nykyään kyllä pystyn jo syömään, että sen puoleen vähän parempi.

oletkos Me9 ollut kovinkin kiukkuinen =)

Ainiin. Millä viikolla Suomessa tehdään Nt/Np ultra? Luin jostain että ennen vko12 tai 11. Onko totta? Mulla olis vasta 12+3.

Jaksuja kaikille t: riemu ja ykä 10+3
 
riemu: minulla on aiemmin tllut olo normaaliksi rv 16-17, näin hulluna ei ole tosin jyllännyt. Mutta on sinullakin toivoa, íhan yksilöllistähän tuo on.
Itse olin nt-ultrassa rv 11+6.

Jaksamista ylihuomiselle reissaamiselle -pussia vain mukaan ja sellaista syötävää, joka maistuisi :hug:
 
Tervetuloa suomeen Riemu =) Kurjaa vaan että huono olo edelleen jyllää :hug:
Feenixille myös tempit huonoon oloon :hug: Loppuista nyt pian jo!!

Mulla nt-ultra tehtiin rv 11+4

Joo kiukkua on ollut :D Mut johtuu tästä huonosta tuurista,vesivahingosta....Kaikkea kanssa....

Mulla olo on aika ok,väsymys hurjaa |O Torkahtelin just sohvalla kun vajaa 3v katsoi lastenohjelmia ja 1v nukkuu partsilla vaunuissa.Ihan tieto poissa |O
Huomenna mulla gyne ja kyselen näistä oloistani.Kiva kun ultrataan :D

 
Hellou sisters!

Tänään -äsken itseasiassa- kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin. Mä oon jotenkin tosi tumpelo tuon kotidopplerin kanssa. Terkkari sai sydänäänet kuulumaan heti. Se kyllä neuvoi minua hivuttamaan anturia hitaasti-eikä silleen eestaas sutimaan pitkin vatsaa :D

Tähän mennessä on ollut ihan tyttöolo, mutta nyt kun kuulin sydänäänet, niin kelkka keikahti. En tiedä- varma olen enää epävarmuudesta :)
Mies haluaisi tietää sukupuolen etukäteen ja minä taas välttämättä en. Toisaalta tiedän, että rakenneultrassa kuitenkin silmät hakeutuvat katsomaan automaattisesti, että kumpiko tulokas on :)

Meillä tauti jatkuu vaan- en oo tännekään jaksanut kirjoitella. Jokaikinen ipana, mies (ja koirakin :/ ) on antibioottikuurilla :(
Kiva tauti tuo angiina- sellaista pöpörinkiä vedetty tässä perheessä, että huh huh! Yhden parannuttua onkin liuta muita sairastunut jne.jne. Jospa se nyt lähtisi tällä "perhepaketilla" pois...?

valivali-rintanappi on kyllä nyt oikealla henkilöllä :LOL: Jos jostain asiasta voi valittaa, niin en varmaan oo jättäny valittamatta.

Mukava kuulla teidänkin hyviä uutisia ja pahoinvoinnin kanssa kamppaileville voimia :hug:
Itsellä alkoi pahoinvointi helpottaa - ruoka maistuu kuin hevoselle, vaikkakin aineenvaihdunta onkin ihan jumissa (taas valivali).
Mukavan kirpeää pakkaspäivää mammat. Tää lähtee nyt lämmittämään uuneja ja hellaa (hrr..)

T: vatsakasilmanvauvaa ja hurjana potkiva ja heiluva rakkauslapsi 17+3

P.S. Mulle voisi päivittää iäksi 34 vuotta ja la. 25.7. -Kiitos Kääkkänä jo etukäteen !
 
Päiviä,
on taas päivitelty :) En jaksanu alkaa vaihtelemaan LA-paikkoja, joten muutamat päivät ovat väärässä järjestyksessä. Muutamien tarkat LA: t vielä puuttuvat, joten voin niitä taas lisäillä joku päivä jos niitä laittelette.

Täällä edelleen kipeenä, huomenna pitäs töihin kuitenkin raahautua, voi kauhistus! Jotenkin tuntuu,et raskaana ollessa sairaudet vie vielä huonompaan kuntoon kuin normaalitilassa. Meillä myös 10v jäi tänään kotiin potemaan.

Jaksamista myös kaikille muille kipeileville!
 
Riemu, lisään sen seuraavalla kiekalla =)

Voi ei..mieskin valittaa jo väsymystään ja palelee. Sai kyllä eilen sikapiikin,että voi johtua siitäkin. Toisaalta koko porukka alkaa täällä olemaan joko jo sairastanut tai parhaillaan potevaa,ihmehän se on jos tästä selviää.

Saadaankohan me käyttää jotain Nasolineja yms.? On niin tukossa jo nenä,että ahdistaa jo etukäteen tuo yönseutu. Kun ei saa nukuttua ja töihin pitäs mennä. Tosin täällä landella apteekki menny jo aikaa sitten kiinni,joten eipä taida tähän hätään auttaa suihkeetkaan. Voi bläääääääähhhhh.
 
Kääkkänä kyllä sitä nasolinia voi hätätapauksessa muutamana päivänä käyttää. Ja jos sulta ei nyt tähän hätään sitä löydy, niin koklaa semmosta, että pilkot sipulia nenä melkein leikkuulaudassa kiinni, niin että oikein itkettää, räkä lentää ja aivastuttaa. Nenä aukeaa mukavasti. Ainakin hetkeks. Koittakaahan jaksaa ja parantua. Minä tässä oottelen että mies saa mulle pihvin paistettua. Rupes tekemään mieli härän sisäfilettä ja vielä oikeen veristä semmosta. Harmi vaan että tässä tilassa pihvit pitää paistaa piloille.
 
Voi riemu, ei saa kertoa mitään tuollaisia pihvijuttuja. Täällä kuola valuu niin, että on rinnukset märkänä :D

Mulle vinkkasi lääkäri, että suolavedellä voi kurlata kurkkua ja sitä voi tipoittain laittaa nessuun. Mun flunssan aikana hommasin sellaisen suihkeputelin, missä oli merisuolavesiliuosta ja ajattelin, että ensi kerralla teen ko. lääkkeen ihan itse :) Mulle lääkäri ainakin ehdottomasti kielsi nenäsuihkeet- onkohan näissäkin jotain linja-eroavaisuuksia ?

Nälkiintynyt vatsakas etc.
 
:p Olipas hyvää pihviä :p vatsakas , huomenna sitten pihvikauppaan.
Mies otti piffinsä kanssa lasin punaviiniä, minä sitä sitten nuuhkaisemaan niin voi kauhistus mikä haju! Hyi hyi ja oli olevinaan vielä oikeen laatuviintä. Minä joka normaalisti rakastan punaviiniä, niin nyt meinas pelkästä nuuhkasusta oksut tulla. Ei sillä että raskausaikana joisin. Halusin vaan sen ihanan tuoksun nenääni.
Mulle lääkäri sanoi joskus että voi ottaa vähän otrivinia (täällä ei ole nasolinia). Otinkin silloin sitten lasten otrivinia, kun ajattelin ettei olisi niin vahvaa. Mutta tietysti raskausaika pitäisi olla lääkkeetöntä aikaa. Itse jouduin lopettamaan pikkuhiljaa joulukuun lopulla beetasalpaajat(reikä pumpussa) ja migreenilääkkeet (reikä päässä). Hih, kun olen hauska :LOL:

Ainiin, onko kellään lentopelkoa? Mulla on niin kamala että kuralle menee vatta, vaikka usein lennänkin.

Tässä teille kukkia kun olette niin kivoja :flower: :flower: :flower: :flower:
 
:wave:

Lentopelkoa ei oo,matkustetaan paljon :whistle:

Just vein esikoisen koululle,viettävät talviurheilupäivää ja hän lähti laskettelemaan himokselle :D

Nyt kuppi kuumaa kahvi!

Ps mä himoitsen viiniä,mun ei tekis yhtään pahaa mutta taistelen himoani vastaan :ashamed:

Päivän kimput multakin,samaa mieltä,ootte niin kivoja :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Hengissä ollaan mutta ei paljon kerkiä kirjoitella tai lukea.Kaikki mennyt ihan hyvin vaikka paha olo yllättää aina välillä ku ei muista syödä ajoissa.Viikon kuluttua olis tarkoitus lähteä lomalle lappiin.Meillä on talo myös siellä joten lomat vietethään siellä.Matkaa olis taas autolla melkein 900km.Joten siinä se päivä sitte menee autossa istuen koko lapsi katran sekä koiritten kans.Täytyy vain toivoa että ei kukhaan tulis kipeäksi.
Voimia kaikille jotka ovat kipeännä tai muuten vain on huono olo ym.
Nainen1981 ja papu 14+5
 
Hei rakkaat kanssasisaret!

Kertokaa nyt mitenkä te selviätte järjissänne yms vatsatautiepidemian kohdatessa????
Meillä ollut nyt vatsatauti lauantai-illasta saakka. Neljä lasta sairastanut, viimesin toipumassa. Kaikki oksentaneet 12-22 tuntia yhtäsoittoa :x Kaksi lasta vielä sairastamatta ja me aikuiset. Mä oon nyt jo ihan rikki, poikki, katki, olen valvonut ties kuinka monta yötä......ja ollaan vasta ns. puolessavälissä.

Miten te muut jaksatte tällaisen ja saatte päänne kestämään????? :headwall:
 
Miia , meillä oli tuo tauti 3 viikkoa sitten. Se oli niin kamalan kamalaa että kaikki sympatiani sulle :hug: Eikä se meillä jättänyt ketään terveeksi. Minä sain sen viimeisenä. Olen kyllä kuullut että joillakin tautiin eivät sairastu kaikki, joten toivoa on.
Se on upea tunne sitten kun kaikki ovat terveinä. Osaa taas arvostaa miten mahtavaa on olla terve.

Minä alan vähän kattelemaan että mitä pakkaisin suomeen mukaan.
Me9 Eihän se vaarallista ole jos joskus viiniä vähän maistat. Ainakaan täällä se ei ole vaarallista, ehkä suomessa sitten :LOL: Täällä olin ekan kerran lääkärissä aika yllättynyt kun lääkäri suositteli pahoinvointiin pienen lasin viiniä joka ilta. En kyllä pystynyt silloin ottamaan. Joskus puolenvälin jälkeen teki otin joskus sen pienen lasin. En muista että Suomessa olisin ravintolassa koskaan nähnyt että odottava äiti ottaa viintä, mutta täällä se on ihan tavallinen näky ja sitä pidetään terveellisenä. Suomessa olen kyllä nähnyt pari kertaa raskaana olevan naisen täydessä tuiterissa, joka on sitten jo asia erikseen. Kulttuurierot ovat siinä suhteessa aikamoiset.
 

Yhteistyössä