Pikkasen raskausasiaa
Siis nää hormoonit.....(pitkä stoori tulossa)
Perjantaina valmistin jauhelihakastiketta lapsille ennen töihin lähtöä.Hääräilin siinä välissä kaikkea muuta ja kun tulin keittiöön,melkeen laitoin jo ruokaa lautaselle,kun ihmettelin miksi kastike haisee pistävältä
No kaivoin j.lihapaketin roskiksesta: päivämäärä ok.Sitten kerman:
päiväys 1.2.10!!!!!!!!!!!!!!Ja tiistaina olin sen ostanut kaupasta.
Kastike lensi siltä seisomalta wc pyttyyn...
Mutta
mä kilahdin sille lähi k-kaupan kauppiaalle.Soitin sinne että "miten voi olla mahdollista että myytte
3 viikkoa vanhaa kermaa????Melkein syötin lapsille,7 kappaletta ja seuraavaksi ne olis oksentanut.Ymmärrän että vahinkoja ja huolimattomuutta tapahtuu,mutta että 3 viikoa vanha kerma!!!!!!!!!!"
Ensin tää kauppias oli puhelimessa tosi tyly:"et aijaa,mitenkäs nyt oikeen,onkohan näin.No kuittia vastaan saat uuden kerman"
Mä vastasin että ei käy,mulle ei riitä kerma,mulla meni koko ruoka j.lihoineen piloille ja ei,mulla ei oo enää kuittia!
Siinä vaiheessa yritti sönköttää että ilman kuittia ei anna hyvitystä.
Mä sanoin että itse kaupan alalla olevana tiedän että teidän kone merkkaa kaikki ostokset viivakoodista ja mä maksoin pk:lla ja tiedoissa näkyy mitä oon ostanut ja voinhan aina soittaa kuluttaja asiamiehelle!Johan hiukan muuttui ääni kellossa."no tule maanantaina niin korvataan"
Tänään kävin ja sain kaksin kertaiset j-lihat ja kermat ja kahvipaketin kaupan päälle ja sen anteeksi pyynnön mitä odotin turhaan perjantaisessa puhelinkeskustelussa.
Tässä jutussa musta uskomattominta se että
en saanut aluksi kuin vastaan väittelyä ,ei mitään pahoitteluja tms.
Ja mä en ole kovin tarkka päivämäärien kanssa,lapset ja me aikuiset ei kavahdeta juoda päivän pari vanhaa maitoa tai syödä jugurttia,mutta että 3 viikkoa vanhaa kermaa....
Mulla meni ton yhden kerman takia ihan perjantai sekaisin :ashamed:
Hormoonit hormoonit :saint:
Ja toinen raskauteen liittyvä asia,mikä ei niin miellytä.
Mä nään kamalan värikkäitä unia öisin,miten lähden milloin minkäkin miehen matkaan :ashamed: Viime yönä esikoisen opettajan
:ashamed:
Ja nää on ihan kamalia unia.
En koskaan edes vois kuvitella tekeväni mitään moista,rakasatan miestäni,ja mulla pelkistä unista jo huono omatunto aamuisin
Tässäkin kohtaa huudan:
HORMOONIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jepskeikkaa!
Tulkaahan nyt kertomaan muutkin kuulumisia ja ainakin saatte päivän naurut mun jutuistani