Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Tervehdys!

Kiva, että uusia on tullut mukaan!

Meillä lapset on parantuneet (jihuu, tuuletusta, aaltoja... :D )!
Itselle on ilmestyneet ekat tiikeriraidat vatsalle. Näitähän ehtiikin tuonne heinäkuuhun mennessä tulla ihan reippaasti :/ . Aiemmissa raskauksissa ei rasvailusta ole ollut mitään apua, joten nyt en viitsi edes vaivautua.

Pieni liikkuu ihan hurjan paljon- on potkuja ja muksahteluja, välillä oikein tuntuu, kun sisäelimet joutuvat tekemään tilaa liikkeille.

T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 18+6


 
Iltaa :)

Kiitos, Me9jaBonukselle tsemppiviestistä tuonne lokakuisiin!!! Olin tosiaan heittänyt jo kirveen kaivoon lopullisesti. Maanantaina on seuraava kontrolliultra ja toivon totisesti että Sulo ilmestyy monitoriin terhakkaana :) JOs tuolla Taysissa on epäselvyyksiä, niin soitan taas ultra-ajan Ava-klinikalle. Saa luotettavaa tietoa. Eli vaihtoehtoina on nyt, että kaveri on hedelmöittynyt myöhemmin kuin menkkojen mukaan laskettuna taikka tuulimuna. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Oireet pahenee joka päivä. Onko sun olo helpottanut? Varmasti säikäytti tuollainen kipukohtaus!!!

Onnea Matamille minunkin puolestani!

Ihanaa, kun vatsakasilmanvauvaa tuntee liikkeitä. SE on kyllä maailman ihanin tunne kun pikkuinen kupuaa mahassa!

Kaikkea Hyvää teille jokaiselle!

Noora ja Sulo 6+1 tai vähän vähempi
 
Väsymystä on ollut , niin paljon , että olen koittanut lukaista viestejä , mutta en oo jaksanut edes kirjoittaa ... huoh , jospa lunten pikkuhiljaa lähtö parantaisi olotilaa ! Ja ihanaa 3 viikon sisälläolon jälkeen oltiin eilen kunnolla pihalla 2½ tuntia lähes koko poppoolla . Inhoan ylikaiken pitkittynyttä talvea ja kovaa pakkasta ....
tervetuloa uudelle /uusille ...

Liikkeistä , itse olen kanssa joskus tuntenut muutaman liikkeen , liekö tämän "ilma-masennuksen" vuoksi en ole ehtinyt kuuntelemaan itseäni ja liikkeitä tuntunut ehkä ehkä ehkä kerran päivässä , mutta edellispäivänä ... Vaavi päätti ilmoittaa olemassaolostaan kunnon liikeradalla , jota kesti muutaman minuutin ajan ja nyt olen tuntenut paljon paremmin liikkeitä ja päivittäin ! :)

neitim

*muoks* rv 17+1
 
Nooralle peukut ja varpaat pystyssä huoliselle :hug:

Neitimille tsemppiä väsymykseen :hug: Täällä tosin kohtalotoveri |O

Liikkeet täälläkin tuntuu,vaikka tuo istukka etuseinämässä :eek: Mutta kun huomaan bonuksen potkivan ja meinaan istahtaa tunnustelemaan masua,niin johan vaikenee :D

Tuolla meidän elokuun listassa oli kurjia uutisia vauvan menetyksestä ja eilen illalla kotidopplerilla kuunnellessa meinas tulla ihan paniikki. :/ En löytänyt ääniä sitten millään.Nyt pidempään on tuossa navan seutuvilla kuuluneet mutta bonus olikin hipsinyt takaisin alas ,lähes häpyluun tuntumaan ja mä haen ja haen ääni,kunnes viimein löydän :)Ja sitten alkoi tuntumaan liikehdintääkin :D

Täällä etelässä mennään plussakelissä,märkiä rättejä sataa taivaan täydeltä ja on harmaata |O Taidampa leipoa lasten kanssa,uloskaan ei tosiaan houkuta mennä...

:wave:


Muoks rv 16+2 vai 3....?
 
:heart: :heart: Moikka pitkästä aikaa :heart: :heart: Reilun viikon taisin olla käymättä palstalla. Tulin eilen illalla Suomesta. Mahtavaa oli. Ei ollut riemulla rajaa kun pääsin suomiherkkujen kimppuun. Ja nyt tuntuu että pahoinvointi alkais olemaan takanapäin. En ole oksennellut kolmeen päivään. Jee.

Tervetuloa kaikille uusille :wave:

Auringonkukaksi JEEEEEE! Mä olen niiin odottanut sua tälle palstalle. Mahtavaa kun tulit.

Nyt alan lukemaan kuulumisianne.

riemu ja ykä 12 poks
 
Pikkasen raskausasiaa :D

Siis nää hormoonit.....(pitkä stoori tulossa)

Perjantaina valmistin jauhelihakastiketta lapsille ennen töihin lähtöä.Hääräilin siinä välissä kaikkea muuta ja kun tulin keittiöön,melkeen laitoin jo ruokaa lautaselle,kun ihmettelin miksi kastike haisee pistävältä :eek:

No kaivoin j.lihapaketin roskiksesta: päivämäärä ok.Sitten kerman: päiväys 1.2.10!!!!!!!!!!!!!!Ja tiistaina olin sen ostanut kaupasta.
Kastike lensi siltä seisomalta wc pyttyyn...

Mutta mä kilahdin sille lähi k-kaupan kauppiaalle.Soitin sinne että "miten voi olla mahdollista että myytte 3 viikkoa vanhaa kermaa????Melkein syötin lapsille,7 kappaletta ja seuraavaksi ne olis oksentanut.Ymmärrän että vahinkoja ja huolimattomuutta tapahtuu,mutta että 3 viikoa vanha kerma!!!!!!!!!!"

Ensin tää kauppias oli puhelimessa tosi tyly:"et aijaa,mitenkäs nyt oikeen,onkohan näin.No kuittia vastaan saat uuden kerman"

Mä vastasin että ei käy,mulle ei riitä kerma,mulla meni koko ruoka j.lihoineen piloille ja ei,mulla ei oo enää kuittia!
Siinä vaiheessa yritti sönköttää että ilman kuittia ei anna hyvitystä.

Mä sanoin että itse kaupan alalla olevana tiedän että teidän kone merkkaa kaikki ostokset viivakoodista ja mä maksoin pk:lla ja tiedoissa näkyy mitä oon ostanut ja voinhan aina soittaa kuluttaja asiamiehelle!Johan hiukan muuttui ääni kellossa."no tule maanantaina niin korvataan"

Tänään kävin ja sain kaksin kertaiset j-lihat ja kermat ja kahvipaketin kaupan päälle ja sen anteeksi pyynnön mitä odotin turhaan perjantaisessa puhelinkeskustelussa.

Tässä jutussa musta uskomattominta se että en saanut aluksi kuin vastaan väittelyä ,ei mitään pahoitteluja tms.
Ja mä en ole kovin tarkka päivämäärien kanssa,lapset ja me aikuiset ei kavahdeta juoda päivän pari vanhaa maitoa tai syödä jugurttia,mutta että 3 viikkoa vanhaa kermaa....

Mulla meni ton yhden kerman takia ihan perjantai sekaisin :ashamed: ;)

Hormoonit hormoonit :saint:

Ja toinen raskauteen liittyvä asia,mikä ei niin miellytä.

Mä nään kamalan värikkäitä unia öisin,miten lähden milloin minkäkin miehen matkaan :ashamed: Viime yönä esikoisen opettajan :eek: :ashamed:
Ja nää on ihan kamalia unia.
En koskaan edes vois kuvitella tekeväni mitään moista,rakasatan miestäni,ja mulla pelkistä unista jo huono omatunto aamuisin :(
Tässäkin kohtaa huudan:HORMOONIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jepskeikkaa!

Tulkaahan nyt kertomaan muutkin kuulumisia ja ainakin saatte päivän naurut mun jutuistani :D
 
:LOL: :LOL:
Hormoonit jyllää ja sen kyllä huomaa täälläkin. Mulla on tossa muutama kuukausi sitten käynyt sama juttu kerman kanssa. Olin paistanut kanat ja kaadoin kermat joukkoon niin humpsista vaan purkista plöpsähti iso paakku joka haisi aivan kamalalle ja sen perään lirisi vielä jotain keltaista lirua. :x Mutta onneks huomasit. Ties mikä ripuli siitä olis seurannut. Yäk.

Älä suotta pode huonoa omaatuntoa, minkäs sitä unilleen mahtaa. Mä näin kerran miehen kaverista niin irstasta unta ja tietysti se tuli samana päivänä kylään. En tiennyt miten päin olisin ollut. Tuntu kokoajan että mun naamasta näkee mitä olin unissani hänen kanssaan touhunnut. Ja en todellakaan ollut ajatellut aijemmin kyseistä henkilöä siinä mielessä. Harvemmin sitä omasta miehestään tommosia unia näkee :whistle:

Mä en voi uskoa etten oksentanut tänäkään aamuna. Voisko se olla jo takanapäin. Pieniä kuvotuksen aaltoja tulee välillä, mutta ne ei haittaa. Tää olis jo neljäs hyvä päivä. Mulla ei ole ikinä loppunut pahoinvointi näin aikaisin vaan aina on menty ainakin viikolle 18. Toivottavasti kaikki on silti vielä kunnossa. Ylihuomenna on ultra, niin sittenhän se selviää.

Oli muutes aikamoinen ilmaston muutos tulla lumisesta ja kylmästä suomesta tänne takas. Aurinko paistaa ja tulppaanit ja muut kevät kukat loistaa pihalla. Ihanaa. Pakko vaan alkaa pesemään ikkunoita kun aurinko paljastaa kamalat lika kerrokset. Ja ikkunoitahan tässä talossa piisaa. Olkkarissa jopa 6metriä korkeita. Pakko kai laittaa mies sinne keikkumaan, vaikka ei tuo taida olla ikinä ikkunoita pessytkään. En vaan viittis nyt rojahtaa alas sieltä, vaikka aika suojassahan tuo pikku Ykä vielä on.

riemu ja ykä 12+1
 
Täällä kans nähty kerran unta että vehtasin jonkun muun kun oman mieheni kanssa .. kerroin tosta kyllä aamulla miehelle ja sanoin että olin ihan puulla päähän lyöty ja piti aamulla oikeen varmistaa että vieressä on mun oma mies !!! :headwall:

neitim
 
riemu Meidän perheestä löytyy esikoistyttäreni 20v joka hiljan muutti kihlattunsa kanssa yhteen. 8-vuotiaat kaksostytöt, pian 7v täyttävä ainut poikani (kaksoset ja poika asuvat isänsä kanssa) ja 5kk:tta vanha tyttönen. Luonamme asuu myös mieheni adoptiolapset 18 ja 12v tytöt sekä 6v poika.
 
Kyllä mäkin nään tollasia unia. Milloin kestäkin miehestä ja milloin tekemässä mitäkin. Ja aikken tosiaankaan ajattele mitään tollasia :ashamed: Ja muutenkin unet on tosi vilkkaita ja todentuntusia. aamulla täytyy väliin hetki miettiä mikä on totta ja mikä ei.

Mulla kans ultra keskiviikkona, np ultra ja jännittää tosissaan. Huomenna pitäisi saada veriseulan tulokset jotka pitää sitten ottaa mukaan niin lekuri kertoo riskiluvut ja muut. Joka lapsen kohdalla jännittää entistä enemmän.


Tervetuloa mamastellalle mukaan ja onnea plussasta! Ja muillekin uusille tulokkaille.

Meillä täällä hiihtoloma ja kaikki muksut tappelevat kotosalla.....no kohta lähden viemään kahta lasta pariksi päiväksi mummulaan.

Pahoinvoitni on täälläkin taakse jäänytttä elämää, onneksi. Kun vielä tuo väsymys helpottais.

Miia ja Kerttu-Inkeri 12+4
 

Yhteistyössä