Moikka!
Monta kertaa pitänyt kirjoitella, mutta en vaan saa aikaiseksi. En saa aikaiseksi mitään muutakaan.....huusholli on hirvee, pyykit pesemättä yms. Koko ajan on niin paha olo.... Rannekkeista ei oo mitään apua!
Onnea hyvistä uutisista niitä saaneille!
Eka neuvola on viikon päästä, silloin on viikkoja 10. Toivottavasti siitä pian on ultra.
Asumisesta olitte puhuneet. Me muutettiin tännelandelle 3.5 vuotta sitten. Vanha (meille vähän liian pieni) talo, oisko neliöitä 125 ja vessoja vaan yks! Mutta mä rakastan tätä paikkaa, vaikak tilanpuute väliin vaivaakin. Meillä on tuossa toi iso navetta edellisen omistajan toimesta remontoitu asumiskäyttöön. ei meillä siellä kukaan asu, mutta siellä on harrastustilaa ja vessat ja sauna yms.
Tyttö ja poikaolosta en osaa sanoa, tyttöä vähän veikkaan. Huonosti oon kyllä voinut kaikista muista paitsi esikoisesta. Esikoinen on siis poika, sitten on kolme tyttöä, poika ja tyttö, että kaippa se nytkin on tyttö tolla kaavalla.....
Lapsilla oli tiistaina enkeleitä matkassa koulutiellä. Meillä koulua käy siis 4lk, 3lk ja 1lk, kulkevat taksilla, matkaa 12 km. Tiistaina oli huono keli, kun tuli sitä lunta. (nais) Kuski puhui kännykkkään ilman hansfreetä ajon aikana ja auto läksi hallinnasta. Oli pyörinyt kolme kertaa ympäri, siis renkaillaan pysyen ja syvälle ojaan siitä, karvaa vaille ettei mennyt puuhun. Kyllä iski paniikki kun tuo 3lk tyttö soitti itku kurkussa ja sanoi että äiti tule hakemaan me ajettiin ojaan. Mulla osa porukasta vielä nukkui ja ois kestänyt hetken päästälähteen ja paniikkikin vähän oli. Soitin sitten koululle ja sieltä rehtori lähti hakemaan lapsia kouluun kun pääsi huomattavasti nopsempaan. Soittelin monta kertaa lapsille että onhan kaikki ok ja sitten rehtori soitti että ovat ok, kun sai heidän kyytiin. Taksikuski ei ilmoittanut mihinkään, ei kouluun, ei kotiin. Jos lapsilla ei ois ollut puhelinta niin mitään ei ois tiedetty. Olen hieman antanut kuskista palautetta. Kun noita on viisi kuskia ja yksi ajaa aina viikon. Tähän asti sujunut moitteettomasti. Tolla tieosuudella vielä kulkee runsaasti rekkoja yms. Onneks ei osunut tielle samaan aikaan. Selvittiin onneks säikähdyksellä.
Mutta nyt tarttis yrittää tehdä jotakin.....
Miia ja Tyyristyllerö 8+6