:wave:
nainen1981 Tervetuloa täältäkin. :flower: Kurjaa että anoppisi noin kurjasti otti uutisen vastaan.
evi-talla oli hyviä ultrakuulumisia, hieno juttu että kaikki oli hyvin. :heart:
CrystalBlue Tuo siun vauvakuumeilu kuulostaa niin tutulta.
Mie oon ainakin sellanen kroonikko että eroon tuosta ei pääse millään. Tosin tämän viitosen jälkeen oon kyllä vakaasti sitä mieltä että sterilisaation otan, vaikka haluaisinkin lisää lapsia niin alkaa tää oma jaksaminen olla aika lopussa. Ei uskalla ottaa riskiä että tulisi lisää yllätysvauvoja.
Feenikslintunen Miulla on tyttö- ja poikaraskaudet ihan erillaisia. Pojista olo oli mitä parhain, ei pahaa oloa, ei finnejä eikä järkkyä painonnousua. Tytöistä taas ollut sitten kaikki nuo edellämainitut oireet. Eli tyttöä veikkaisin nytkin, saa nähdä miten käy.
Tosin tuossa voi tietysti olla vaikutusta että on melkein 10 vuotta noilla raskauksilla väliäkin, ehkä sitä nuorempana ei vaan kärsiny noista oireista ja nyt tuntuu niin rankalta.
HotMilk Toivottavasti se plussa sieltä pian teille pärähtää. :hug: Me ollaan ostettu meidän talo 3 vuotta sitten. Tällänen 130 neliön 5h+k okt meillä on. Tää on täällä vähän syrjemmässä maaseudulla, tonttia on 4000 neliötä. Ollaan tosi paljon tykätty asua täällä, mutta tilanpuute alkaa nyt kyllä iskemään.
Meillä on pojilla omat huoneet ja tytöt asuvat nyt sitten samassa huoneessa. Kaipa tämä tulokas sitten tuonne tyttöjen huoneeseen on jotenkin saatava mahtumaan, koska eipä nuo pojat suostu noista omista huoneista kyllä luopumaan.
Haaveissa olisi rakentaa itse talo, sellainen missä on isot huoneet ja tarpeeksi tilaa kaikille. Tällä hetkellä tuo rahatilanne vaan on vähän vastaan, mutta ehkä sitten joskus.
(.) Paha olo vaan jatkuu, väsyttää ja koti on kaaoksessa. Ärsyttää ja ahdistaa ja välillä itkettääkin tää kun ei vaan jaksa. Haluan jo sinne energiaa pursuavaan keskiraskauteen. Töissä olo ottaa päähän, oon jo miettinyt vaikka mitä kikkoja että voisin jäädä hoitovapaalle kotiin jo nyt. Harmi että mitään järkevää ei sillä saralla ole tullut mieleen. No ehkä se tästä vielä iloksi muuttuu.
AngelEyes ja vaava 7+3