:wave: hei vaan,
ei ole täälläkään oikeen ollu fiiliksiä mihinkää. Se norovirus tuli sitten minuun ja pari päivää lensi molemmista päistä, nyt enää ylemmästä n. tunnin parin välein, mutta tää nyt taitaa olla vaan raskaudesta johtuvaa. Mikään ei ole pysynyt kahteen viikkoon sisällä. Painokin pudonnut mukavat 5kg. Alkaa pikkuhiljaa v....tamaan
:x Noh, näillä mennää, kyllä se aurinko taas kohta paistaa. Ainakin 5kk:n päästä pitäis helpottaa
:kieh:
evi-ta Baselissa asustellaan, maalaiskunnan puolella. Pienessä kylässä nimeltään Muttenz, tässä aivan ranskan ja saksan rajalla. Eli ei aivan alppien juurella.
Tellu mä olen samanlainen hölösuu kuin sinäkin. Olen kertonut jo kaikille, ihan facebookkiinkin laitoin innoissani ilmoituksen :ashamed: :snotty:
Vastaanottoa on ollut kaikenlaista. Appiukko sanoi "Voi ei"!! Mutta ei se haittaa, en kyllä tiedä miksi sanoi voi ei, kun ei sen ole ikinä tarvinnut lapsia hoitaa. Muutaman kerran vuodessa käy kylässä. Noh, en mä siitä suuttunut ja varmasti appi kuitenkin vauvasta tykkää kun se syntyy. Kiva mies hän on.
Miia En kerro miehes veljelle sitten mitään kun häneen törmään, kun kerta noin ikävä ihminen on B) =) Ikävää tietysti tollainen että lähisukulaisten kanssa riitaa on. Meitä on niin moneen junaan, ettei tietysti kaikkien kanssa voi toimeen tullakkaan. Paitsi minun :saint: hih. Kylläpä mä olen nyt vitsikkäällä päällä.
AngelEyes olet aivan oikeassa tuon ultran suhteen, mä en vaan ollut paikalla kun malttia ja kärsivällisyyttä jaettiin, joten en voinut olla menemättä :snotty:
neitim kuinka nopeasti tuon veriseulan tulokset pitäisi tulla?
nainen1981 lämpimästi tervetuloa =)
:wave: tää siirtyy nyt tuonne pyykkihuoneen puoleen. Siellä odottais kaikki meidän ykäset lakanat, pyyhkeet ja sohvan päälliset ja valtava vuori vaatteita. Oh jeah :headwall: :headwall: