Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Kummeista olitte keskustelleet.. me mieheni kanssa erosimme kirkosta viime kesänä joten nyt ei sitä "kummiongelmaa" ole. Kieltämättä tuo kummien löytäminen on ollut kahdelle viimeiselle aikamoinen homma :ashamed:

Meillä on täällä hulinaa kun sisko perheineen on vierailulla, joten kirjoittelen enemmän paremmalla ajalla..

MaMa ja kuutonen 27+3 :heart:
 
Hei taas!

Enpä ole hirveästi ehtinyt kirjoittelemaan. Paljon on viestejä tullut :)

Meidän vaavilla näytti kaikki olevan hyvin np-ultrassa. Mies ja anoppi olivat tukihenkilöinä. Oli aivan ihanaa, että anoppikin pääsi näkemään edes yhden lapsenlapsensa ultrassa (meidän vaavi on kymmenes lapsenlapsi). Näkyvyys oli hyvä vatsanpeitteiden läpi. Siellä näkyivät aivopuoliskot, sykkivä sydän, selkärankaa, kädet ja jalat varpaineen ja sormineen, ihan valmiin oloinen minipaketti rv12+3, jopa korvanlehdetkin näkyivät :heart:
Pikkuinen heilui parhaansa mukaan.

Mulla on pahoinvointi tehnyt comebackin. Mitkään liharuoat ei oikein tahdo maistua. Raikkaat, kevyet ruoat on in. Flunssa on lisäksi vienyt yli 2 viikoksi äänen ja voimat :/
Jospa se vointi lähtisi etenemään parempaan suuntaan.

Kummiasiaa ei olla vielä yhdessä mietitty. Miehellä on jotain suunnitelmia, kuten ristiäistenkin suhteen :)

<3:lla vatsakasilmanvauvaa ja "rakkauslapsi" 13+0
 
Heipä hei,

makea päivä on tullu vietettyä kun oli parit synttärijuhlat juhlittavana. :p Omassa olemuksessa ei mitään "raportoitavaa" ;)

Kummeja on tullut jonkin verran mietittyä, toivottavasti sinne asti päästään. Meillä on isännän kanssa erimielisyyksiä siitä että ketä kysyttäis.. Mutta eiköhän ne sitten selviä kun on tilanne ajankohtainen.

Nostellaan etusivulle. :LOL:
 
Hei kaikki ihanat kanssasisaret.
En ole saanut aikaseks kirjottaa. Tuosta vuodosta Evita , mullakin on joka raskaudessa vuotanut. On kai aika yleistä. Ikävää kylläkin.

Hienot tulokset sulla. Hauskaa jos miehes on killuttimet jo tossa vaiheessa nähnyt.

(.) Mulla niin kamalat olot ettei tosikaan. Oksentelen vasta kerran päivässä ja kerran yössä mutta tää jatkuva krapulan tai ykätaudin tunne ei meinaa hellittää. Mulla on rannekkeet ja ne auttaa hiukan mutta ne on oltava jatkuvasti käsissä, muuten ei auta.
Mä sain varattua ekan lääkäriajan. Se on keskiviikkona iltapäivällä. Sanoi puhelimessa tekevänsä ultrankin. Viikkoja silloin kyllä vasta 6+3, mutta on kuulemma niin hyvät uudet laitteet että näkyy varmasti jos on näkyäkseen.


 
Voi onnea =) Pikku bèbèn sydämensyke havaittu,170krt/min jyskytti ja äidin sydämestä tipahtu suuri lasti huolta :heart: :heart: :heart: Nyt lakkaan hermoilemasta,lähden ilolla lomamatkalle ja ensiviikolla onkin jo np-ultra =)
Olen niin tyytyväinen etten lähtenyt tohottamaan ja varailemaan kallista ultraa taas vaan kehtasin soittaa neuvolaan ja pyytää extra kuuntelua!Hyvä minä!
Miten yksi pieni asia,sydämen syke masusta saakin mielen aurinkoiseksi
:heart:
Vajaa viikon netti tauko edessä,voikaahan kaikki hyvin ja kasvattakaa ihania masuja :D

Evita ja bèbè8 rv 10+3
 
Ihanaa evi-ta ja oikein ihanaa lomaa. Kyllä nyt on mukava lomailla kun ei tarvitse murehtia :heart: :heart: =)

Noista kummeista sen verran, että on jo tiedossa. Esikoisen kummeina on mun sisko ja sen mies. Nyt esikoinen on jo niin iso että pääsee kesällä ripille. Tälle vaaville sisko haluaa myös kummiksi kun tämä edellinen kummityttö on jo hujahtanut melkein aikuiseksi.
Ja mikä ihaninta. Siskoni saa juuri ennen tyttäreni konfirmaatiota vauvan, jonka kummiksi tyttöni tulee. Ristiäiset pidetään heti perään samaan syssyyn konfirmaation jälkeen.
 
Ihanaa että evi-talla ja Viv:lla myös hyviä kuulumisia! :heart:
Täällä ei uutta, paitsi tää väsymys menee jo ihan yli, kun en saa öisinkään nukuttua. Silmät ristissä töihin ja sitten haukottelua koko päivä. Ihan ylikiree olo muutenkin ja kehitän kaikesta riitaa miehen kanssa, olen mm. mustis vaikkei tarvis jne. :ashamed: Hemmetin hormonit!!!! :headwall:

riemulle vielä jaksuja ökän kanssa, toi on karsee vaihe mutta onneksi se saattaa sitten kadota yhdessä päivässä kun sen aika tulee (toivottavasti sullakin jo pian)

Tuloksia odotellaan edelleen, toivottavasti puhelin ei soi, huonot ilmoitetaan puhelimitse..
 
Mun on pakko kirjottaa tänne... :D
Mä jotenkin haikaillen lueskelen tätä pinoa...itellä on nelonen mahassa.Mutta kolme enkeli vauvaa on meijän perheessä.
Ikuinen vauvakuumeilia tuntusin olevani... ;) Myönnän olevani. ;)
Haaveilen jo vitosesta vaikka nelonen vasta mahassa... :LOL: Hullu mä taijan olla..tai jtn.
Kutonenkin jonain pilkkeenä silmäkulmassa. :D
Mulla vaan meinaa terveys hakata vastaan...mulla on sokereiden kanssa ollut joka raskaudessa häikkää ja tuntuu aina pahemmaksi menevän... :ashamed:

Nyt tän nelosen jälkeen ollaan isännän kanssa puhuttu että jos nyt ainakin 2 vuotta maha ois tyhjä... :saint: saas nähä mite meijän käy... :saint:

Mä tulin ja änkäsin ihteni tänne teijän pinoonne...niin mä himoitsen...montaa lasta.
Aina oon sanonu et ois ihanaa ku ois aina semmoen pieni...alle vuoden ikäinen mussukka...Mut eihä se oo mahollista etes... :kieh: :LOL: :ashamed:

Joo no mä jätän tän pinon rauhaan kun en tänne kuulu....VIELÄ... ;) Ehkä mä joskus jos mun terveys antaa mulle luvan...tai meille paremminkin. Mä haluan et ukkeli on mukana tässä touhussa...en halua pakottaa. :p

Onnea teille...ja teidän isoille perheillenne. :heart: :heart: :heart:
Isoon perheeseen mahtuu paljon rakkautta!!!

sydämellisin terkuin
Daizz+"eemeli 30 tasan!! Jee.. :)
 
evi-ta Hienoa että masusta sykkeet kuului. :flower:

riemu Tsemppiä olojen kanssa. :hug:

(.) Tää alkuraskaus on kyllä niin tylsää/ikävää aikaa, kun tuntuu että aika ei kulu mihinkään. Sitten tulee murehdittua kaikkea maan ja taivaan väliltä. Olisi niin mukava jo saada jotain konkreettista sen tueksi että kyllä se vauva siellä masussa on ja voi hyvin. En malta odottaa, jos/kun sinne saakka päästään että alkaa liikkeet tuntumaan. Lisäksi tää väsymys on sellasta että ei tunnu edes saavan kotona mitään aikaiseksi. Kohta saan mieheltä jo huutia kun siivoukset kestää sen 3 päivää ja kaaos vaan lisääntyy. :D

Eipä miulla mitään asiaakaan ollut, kunhan valitin. Nyt sitten sen siivouksen kimppuun.

AngelEyes ja vaava 5+0
 
Huomenta,

daizz
Haaveilen jo vitosesta vaikka nelonen vasta mahassa... Hullu mä taijan olla..tai jtn.
Minulla itseasiassa oli sama homma, nelonen oli mahassa ja haaveilin jo vitosesta.. Tuumasinkin ystävilleni että tilatkaahan auto.. :LOL:

evi-ta Hienoa että saivat jo masusta sykkeet kuulumaan! :flower:

Angel Eyes
Tää alkuraskaus on kyllä niin tylsää/ikävää aikaa, kun tuntuu että aika ei kulu mihinkään. Sitten tulee murehdittua kaikkea maan ja taivaan väliltä. Olisi niin mukava jo saada jotain konkreettista sen tueksi että kyllä se vauva siellä masussa on ja voi hyvin. En malta odottaa, jos/kun sinne saakka päästään että alkaa liikkeet tuntumaan.
Sinäkin puit minun ajatukseni sanoiksi.. Vaikkakin kävin siellä ultrassa niin silti pelottaa koko ajan että vieläkö pieni sydän jaksaa sykkiä. Odottavan aika on pitkä. Minulla on viikon päästä ensimmäinen neuvola ja siellä on ikivanha ultrauslaite, joten ajattelin sievästi kysästä voisiko siellä vilasta vielä massuun.

riemu toivottavasti pahoinvointisi hellittäisi pian! :hug: Koin tuossa muutama yö sitten myötätuntopahaoloa ja melkein jouduin pönttöä halaileen.

Eilen kävi itselleni todella pelottava asia.. Iski ihan kunnon ahdistuskohtaus ja aloin itkeä. Syytä asialle en keksinyt, rupesi vaan ahdistaan. Pelottavaa, en ole ennen moista joutunut kokemaan. Noh, jossain brittiläisessä tutkimuksessa oli tutkittu että 18. tammikuuta olisi vuoden masentavin päivä, eli josko voisin sen piikkiin tuon laittaa. :LOL:

Jeps, mutta nyt taas aamuhommiin, jos vaikka jotain saisi tänään aikaseksi.. Joopa joo.. :whistle:
 
Onnea evi-talle hyvistä uutisista ja mukavaa matkaa!!

Mä kans murehdin jos jostakin. että tuolla mahassa ois kaikki kunnossa. Ja pelko lisääntyy joka raskauden kohdalla...
Multa otettiin perjantaina toksoplasma verikoe ja tulokset kestää viikon.....mitäs jos mulla on se, arvatkaa oonko tutkinut netissä......

Pahoinvointia on tai sellaista ällötystä kaiken päivää ja väsymyksen määrä on suunnaton.

Jospas kans siirtyis aamun hommiin.....
 
Tellu30 Joo no meillä on auton vaihto nyt eessä...kolmen kanssa mahutaan kyllä nykyseen farkkuun oikeen hyvin..mutta neljän kanssa ovet pullistelee jo nii et ei hyvä.
Meinattiin pikkubussiin vaihtaa tyylii 1+8 kunhan vaan sopiva löytyy.Mehä nyt sit tän mahaasukin synnyttyä täytetään vasta 6 paikkaa niistä...et tilaa jää vielä.

Isäntä huumorilla kai... :D Tuumannu tutuille ku ollaa asiasta puhuttu ....et sit o kai täytettävä auto loppuu asti..tyhjällä autolla sitte ajeta. :LOL: :LOL:

Kyllä se mulle passaa kuhan vaa terveys kestäis... :whistle:

Daizz...
 
daizz meillä mennään vähän samalla ajatusmaailmalla, ei sitä vajaalla autolla passaa ajella.. :LOL: Meillä ei ole nyt kuitenkaan enää kuin yks paikka vapaana ja se täyttyy sitten jos päästään onnellisesti tämän raskauden kanssa loppuun asti.
 
Enkelinäiti Onnea! Voi miten ihania uutisia! :flower:

Vitsit vatsamakkaroiden kanssa, kun en saa kotidopplerilla ääntä kuulumaan :/ En tosin ole sitä pitkäjänteisintä tyyppiä, eli vikaa voi olla siinäkin... Täytynee kohta taas yrittää.

T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 13+2
 
heh...Näin mennää meilläki...Isännän mukkaan ainaki ku aika pihi tapaus on.. :whistle: :LOL: Tilaautoa ei haluta vaihtaa ku ei oo sitte tilaa niille vaunuille tms.Muutenki ois aina välillä pakettiautolle työtä...remonttitarvikkeita roudatessa.Ni se on sit pikku bussi vaihettava...kuhan saan tuon pihin ukkelin autokaupoille.. ;)

Teillä taitaa sitten olla lapsikiintiö täynnä...vai??Mikäs auto teillä on?

D..
 
daizz
Meillä on tuollainen seat alhambra, eli tila-auto. Ja joo, kyllä meillä lapsiluku on tämän jälkeen täynnä. =) Vaikkakin ollaan puhuttu josko sellainen pikkubussi pitäisi meilläkin laittaa niin siinähän taas paikat lisääntyisi.. :whistle: :LOL: Nuo "tila-autot" on kyllä jotain aivan ihmeellistä, eli paikat on seitsemälle mutta mihin ihmeessä ne kaikkien tavarat mahtuu??? |O Noh, tuo seat on kyllä suhteellisen iso että kattoboksin kanssa sopii hyvin meidän tavarat kyytiin vaunuineen. Vaunut on siis sellaiset todella pieneen menevät Brion sing (vai oliko sign?) Ja plussana seatille vielä että kaikki penkit on ns. oikeita penkkejä, ei kevyt penkkejä kuin esim. renault grand scenicissä (josta myös kokemusta.)

Tässä kun kirjoittelin niin tulikin mieleen että pitäsköhän sitä sitten jossain vaiheen ruveta autokauppiaaksi kun tuli näkyy sen verran tekstiä.. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vatsakasilmanvauvaa:
Enkelinäiti Onnea! Voi miten ihania uutisia! :flower:

Vitsit vatsamakkaroiden kanssa, kun en saa kotidopplerilla ääntä kuulumaan :/ En tosin ole sitä pitkäjänteisintä tyyppiä, eli vikaa voi olla siinäkin... Täytynee kohta taas yrittää.

T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 13+2
Onkos sinulla ollut aiemmissa raskauksissa tuota doppleria käytössä? Minä kun ajattelin tästä raskaudesta tehdä täydellisen :LOL: ilman murheita ja huolia niin mietin josko tuollaisen dopplerin hommaisin kotiin. Onko siis kannattavaa?

 
Tellu30 Huh helpotus, äsken kuulin pienen höyryveturin puuskuttavan :heart:

Aiemmissa raskauksissa ei ole kotidoppleria ollut. Nyt kun asutaan kohtalaisen pitkän matkan päässä neuvolasta, niin ajattelin sen hommata. Jossakin vaiheessa kuitenkin iskee epäluulo vauvan voinnista (viimeistään siellä loppuraskausaikana, kun nukkuu vaikka tavallista pidempään), ja täältä on tosiaankin pitkä matka lähteä neuvolaan.
Heti huomasin, että tässä on huonokin puoli: tuo jos ääniä ei saakaan heti kuulumaan...kummasti ikäviä asioita alkoi tulla mieleen, vaikka järjen ääni sanoi, että kaikki on kunnossa (oireet jatkuvat etc.)

Niin, eli ei tuollakaan masiinalla ihan murheetonta raskautta voi viettää :LOL:

T. vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 13+2

Niin ja mie tilasin masiinan huutonetistä-ihan uuden veroinen eikä hintakaan ollut paha


 

Yhteistyössä