Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Tervehdys!

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!!! Ja muistakin hyvistä uutisista.

Mä sain tänään postissa pahoinvointirannekkeet ja nyt vaan toivon että ne auttais.....

Anopeista ja kommenteista, mun anoppi vois reagoida samalla tavalla kuin nainen 1981 anoppi.....mun anoppi on hirvee, samoin kuin tuo mihenen veli, on saanut aikaan meidän perheelle niin ikäviä asioita. Poliisi on viimesimmässä jutussa mukana. Anopilla ja noilla miehen veljillä on porttikielto meille ja kielto ottamasta yhteyttä meihin ja lapsiin. Että voitte kuvitella millaisia ihmisiä....

Pää lyö ihan tyhjää....

Miia ja Tyylistyllerö....oiskohan tasan 8

Jos mäkin sitten anopeista :D Tai yksi mulla vaan :LOL:
Mulla on ihan kiva anoppi,kun osaa katsoa sormien välistä :whistle:
Hän hoitaa paljon,omasta tahdostaan lapsia,kutoo vaatteita sen mukaan mitä muksut tarvii ja haluu ja leipoo ja laittaa ruokaa meille!

Mutta on erittäin mustavalkoinen ja "aina oikeassa"tyyppi.Miten lapsia on hoidettu silloin kun heidän oli pieniä,on ainut oikea tapa ja miten nykypäivän hömppää on kamalasti.Ei lapset tarvii harrastuksia,pistää vaan pihalle leikkimään jne.
Perunaa pitää antaa joka ruoalla,pasta tai salaatit on hyödyttömiä ja puuroa aamuin illoin,jugurtit ja leivät sekä myslit ihan hukkaan heitettyä...
Välillä naurattaa nää jutut joita toistaa toistamistaan mut välillä pistää suututtamaan :kieh:
Ja sillo mulla nousee karvat pystyyn ja suuttumus leimahtaa kun itse tarjonnut lasten hoito apua ja kun tulen kotiin,istuu katsomassa jotain näitä vanhoja dekkarisarjoja joita iltapäivisin tv pursuaa,lapset pyörii lattialla ja sotkua joka nurkassa.

Mutta joo ihan ok anoppi on ;)

evita ja bonusbaby rv 12

Anopeista...hmmmm... en oikeestaan ole väleissä ollenkaan. Emme ole nyt riidelleet tai mitään, mutta en siedä hänen itsekkyyttään ja olen loukkaantunut siitäkin,ettei hän edelleenkään 15 vuoden jälkeen hyväksy minua ja miestä perheenä vaan näyttää sen,että poikansa on hänelle tärkeä ja minä vain "pakollinen jatke". Lapsiamme hän ei hoida lainkaan, enkä kyllä pyytäisikään. Appiukko sen sijaan oli lämmin ja rakastava, mutta nukkui pois 7v sitten. :(

Karsee päivä ollut, kaikki menny ihan pieleen. Onneksi pian on jo ilta ;)

Nukkumatti on kadoksissa. Siellä on kyllä täysi kuukin, että liekö silläkin osuutensa asiaan. Ja mies on työmatkalla enkä osaa oikeen yksin nukkua.
Pahoinvointi on ollut jotain aivan kamalaa parin viikon ajan. Oksenneltu on noin tunnin välein (myös ilman vatsatautia) Eilen illalla pystyin kuitenkin ekan kerran syömään aikoihin ja tänään illalla uudestaan. Jos se tästä alkais pikkuhiljaa helpottamaan. Pelottaa vaan että onkohan vauva jo nääntynyt mahaan, jollei ole tullut oksennuksen mukana ulos, kun tuntui välillä että sisuskalutkin lentää :x
Miia mullakin on ne rannekkeet... yötä päivää ranteissa. En uskalla ottaa pois jos vaikka sitten oksentelisin vieläkin enemmän :| Kipiää kyllä tekevät penteleet. Välillä ranteet ihan sinisillä kuopilla ja jurmuilla.

Mitäpä sitä tässä nyt muuta tähän aikaan. Taidanpa kattoa tuleeko tv-kaistalta jotain katsomisen arvoista. Se on kyllä mukava palvelu. Näen kaikki Suomen kanavat ja ne pysyy tallentuneina aina kaksi viikkoa. Joten saa katsoa milloin lystää.

Ainiin omasta navasta vielä sen verran, että voihan vaikka mikä sentään, kuinka valtava vatsa mulla on. Vauva on kirpun kokoinen, enkä ole syönyt aikoihin, niin mitä ihmettä tää on. Voiko olla pelkkää pierua täynnä? Onko teillä samaa ongelmaa? Nolottaa vastata, jos joku kysyy, että millonkas laskettu aika on. - No joo, no onhan se tossa syyskuussa.... :ashamed: :snotty:

Noista anopeista, ei niillä aina ihan kaikki muumit taida laaksossa olla.

Hyvää alkanutta sunnuntaita rakkaat kanssasisaret

toivoo: riemu ja ykä 8+0 poks

riemu, oisinpa aukassu koneen yöllä. Mä yritin ja yritin nukkua, mutta tosi huonosti uni tuli. Sitten, kun uni tuli näin taas aivan hirveitä painajaisia:

Unessa synnytin pojan, jonka silmät olivat ihan hurjan kirkkaansiniset-sellaiset oikein epäluonnolliset. Jätin pojan lepäämään sairaalasänkyyn ja käänsin hetkeksi selän- sillä välin vauva pyöri kuin väkkärä sängyn päätypulelta jalkapäätyyn (tuli ihan manaaja mieleen) ja lopulta tipahti lattialle :(
Siihen sitten heräsinkin...Mistä näitä unia oikein tulee?

Onkos toisilla taipumus nähdä raskausaikana painajaisia? Mie kyllä muistan joka raskaudessa nähneeni jonkun kamalan painajaisen.

Anopista, Mulla on ainakin mukava anoppi kenen kanssa tullaan hyvin toimeen. On tietty välillä ollut jotain erimielisyyksiäkin, mutta ei mitään sellaista, mitä ei olisi pystynyt sopimaan. Aika on hionut särmiä molemmista osapuolista :)
Nyt olen vähän huolissani, kun anoppi on reissussa Perussa ja siellä on ne mutavyöryt :/

Voimia kaikille pahoinvoinnin kourissa riutuville. Mulla auttoi pakastemarjat, mehujää ja juomana kivennäisveden ja tuoremehun sekoitus.

Ihanilta tuntuu nuo pienen pienet hipaisut vatsan sisällä :heart:

Pitää lopettaa, kun kohta taas iskee sähkökatkos. Täällä on hirveästi tykkylunta ja puut on ihan notkollaan linjojen päällä :|

T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 15+0

Riemu siis mulla oli ihan pyöreä vauvamasu sielä sveitsissä ollessa :D Ei mennyt housut kiinni ja miehelle sanoinkin että kotiin tullessa jäädään kyllä kiinni,ei tätä enää piilotella(mul oli viikot 10-11 sielä )Sitten tuli se ripuli,paino laski ja vatsa katos samalla :eek: Ei oo tavallista kummempi nytkään(viikot 12+)ei kukaan kyllä siis huomaa.

Mutta ilmaa on vatsassa senkin edestä,pierettää ihan nolosti :ashamed:

Pahoinvoiville paljon voimia :hug:
Itsellä on jo päiviä ettei ole pahaa oloa mut nyt eilen ja edellispäivänä meni taas rannekkeilla.Ja nyt tänään on kyllä niin huono olo että tekis mieli parit rumat sanat tähän laittaa.... :headwall: Sellaista järkyttävää etomista yhdistettynä järkkyyn väsymykseen.
Ja taas mä ripuloin Niinkuin reissussa...Voiko ripuli olla kuitenkin myös raskauspahoinvointi oire??????? :x
Mulla on just nyt niin samanlainen olo kuin silloin reissussa kun luulin vatsataudin saaneeni?Ei kai sitä mahatautiin viikon välein voi sairastua ja kun en mä oksennakaan.... Enkä oo tautia tartuttanut kehenkään perheessä :eek:

Voi vitsit tätä oloa!!!!! :headwall: :headwall:

Väsymys on edelleen ihan kamalaa luokkaa |O Kasin aikaan illalla alan olla ihan sänkyvalmis...

Toivotaan että Viv:nanoppi selvii mutavyöryistä ilman pelästystä kummempaa :hug:

Yritin tossa päivittää pinoa,mutta taisi joku jäädä pois. Eli hihkaiskaa kunnolla,jos haluat itsesi lisättävän listaan :)

Voi kökkö,huomenna taas töihin, miten voi kehtuuttaa näin kamalasti nykyisin työssäkäynti???? :( Kuukauden päästä olis viikon loma,mutta mitenhän sitä jaksas sinnekin asti kun väsyttää aamusta iltaan...

Mulla vaivana sairas iskias kipu jo toista viikkoa.Tosi inhottavaa.Muuten olo onki ihan hyvä.Pahaolo on lähes kokonaan hävinyt ja väsymyski laantunut.Tiistaina olis sitte lääkäri neuvola ja np ultra. Kaikkea hyvää kaikille
Nainen1981 ja papu 12+1

Niin ja ENKELINÄITI minut voi lisätä listaan.Sinun yv laatikko vain on täynnä joten en voinut kirjoittaa sinne =)

Heipä hei!

Ensinnäkin tasapuolisesti Onnea kaikille hienoista uutisista!!!

Eipä ole aikoihin tullut kirjoiteltua. Päivät menee niin haipakkaa ja illan tullen kun lapset saatu nukkumaan olo tuntuu liian väsyneeltä avata konetta :ashamed:

Omassa olossa ei suuria muutoksia. 2,5 kk kadoksissa olleet menkat saapuivat kolme päivää sitten ja vuoto niin rankkaa että mietin jo että onko lääkäriin lähdettävä. Pienintä kun nosteli niin silmissä musteni :eek: , mutta nyt näyttäisi rauhoittuvan. Nähtäväksi jää tuleeko tästä nyt ovulaatiokierto, on tämä naisen kroppa niin omituisesti toimiva juttu. Ja olisihan se hienoa plussata, kun kerran valmiiksi on jo tälläiseen pinoon liittynyt :LOL:

Hyviä vointeja kaikille ja talvista helmikuuta toivottaen!

HotMilk

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu30:
Alkuperäinen kirjoittaja evi-ta:
Ei mulla mitään asiaa...
Pierettää,kiukuttaa ja väsyttää :ashamed: Päivän päälimmäiset :D
Samoilla linjoilla.. :LOL: :whistle:

Komppaan, minua myös oksettaa alituiseen, pelkään jo iltoja, kun mikään ei pysy sisässä. Ei voi mennä kauppaan katsomaan, mitä tekisi mieli, koska ne lemut :x :x :x
En tiedä, selviääkö tästä täysjärkisenä

Feenikslintunen 10+2

Moi Tellu aattelin jo että missä luuraat =)

nainen1981 toi iskias on vihuliainen vaiva. Mulla se alkaa kanssa kohta. On ollut joka raskaudesta pahempi. Jostain kumman syystä menee paremmaks loppua kohti, vaikka vatsa kasvaa. Toivotaan että sulla helpottaa, eikä koko aikaa vaivaa.

vatsakasilmanvauvaa olipas sulla hurja uni. Kyllä niitä painajaisia tulee toisinaan nähtyä. Outoa miten aivot toimii yöllä. Päivällä ei semmoset asiat edes tule mieleen ja yöllä saattaa nähdä kokonaisen kauhuleffan.

evi-ta voiskohan toi sun ripuli johtua jostain vitamiineista tai magnesiumista, se on ainakin semmonen joka laittaa vatsan ruikulille. Ei sulla varmaan se noro ollut, koska se tarttuu niin helposti. Meillä oltiin kaikki siinä taudissa. Ja kyllä siinä yrjötkin lentää.

Mulla on tänään lepopäivä. Mies tuli työmatkalta ja hoitaa kotihommelit tältä päivältä ja mä saan maata loikoilla sängyssä. Jee.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Kurkkasin sinun profiiliin, olisiko yllätys viitonen ilmoittanut tulostaan :whistle: :D Tuli vaan mieleen kun en muista että olisit tähän pinoon aiemmin kirjoittanut...

(.) Meillä se muutto on nyt sitten edessä tämän kuun vaihteessa :D Ja parasta on että synnytys olisi sitten Kuopiossa =) Muuten olo on kuten arvata saattaa.. Närästää, masukki valvottaa öisin pyörimisellään ja olo alkaa olla aika "täysinäinen" :D eli kaikki hyvin :heart:

MaMa ja kutonen 29+5 :heart:

Jyvänen ja Nainen1981 lisätty listaan, ja poistinpa vanhoja yksäreitäkin niin mahtuupi taas lootaan postia :)
Kiva kuulla HotMilkistäkin pitkästä aikaa,juuri yksi päivä mietin että mitähän sulle kuuluu?!=)
Feeniksille kovasti jaksuja, kylläpä nyt koettelee toi pahoinvointi,liekö sieltä tyttö tulossa??? Mulla on nyt kyllä toistaiseksi niin helppo poika masussa,että oikein ihmetyttää, vai liekö tietää että äidillä ei oikein nyt olisi varaa voida pahoin töiden puoleen ;) Hirmu kiirettä pitää ja harmittaa,kun tuntuu ettei kaikki hoidettavat asiat meinaa oikein pysyä edes mielessä. Pelottaa että unohtaa hoitaa jonkun tärkeän työasian.

Tuosta kertomisesta vielä, että mäkin sitten sain taas perinteisen "sä olet ymmärtänyt Raamattua väärin, ei sun tarvi yksinään lisääntyä ja täyttää maata"-kommentin eräältä työ"kaverilta",joka muutenkin varsin yksinkertainen ulosannissaan. Mutta hitto että suututti kun en jotenkin taas siinä tilanteessa osannu sanoa mitään räväkkää vastavetoa :( Uskoisin,että tää sama tyyppi viljelee vielä tätä keksimäänsä fiksua vetoa vastaisuudessakin, sillä koko työryhmä ei vieläkään tiedä raskaudestani. Ajattelin kertoa joko loppuviikosta tai ensi viikon tiimissä...

Hmm, mä täällä taas kihisen kiukusta ton meidän vanhimman pojan kanssa, meillä jotenkin kipinöi jatkuvasti ja mua niin ärsyttää se hälläväliä-asenne ja laiskuus,mikä hänellä on tällä hetkellä kaikkeen. Herra pitäs kuskata läheiselle luistelukentällekin autolla, kun ei jaksa kävellä itse,aaaaarrrrggggh. Noh, tilanne tuskin paremmaksi muuttuu pariin vuoteen joten parempi kai totutella tähän nahisteluun kun näitä murkkuja tupsahtelee tulevaisuudessa kuin sieniä sateella :D

Eä *poksuu huomenna rv15*

Enkelinäiti, tuollaisista mekin pidämme kiinni, on pakkokin: ei liikaa palveulja lapsille, tottuvat niin pian ;)

Vaan eipä tämä oloni ole lupia kysellyt, olisikin. Isoin koetinkiveni tässä jutussa, ihan kaiken muun kestän. Lupaan ja vannon, etten marise mistään enää, kun tämän olon saan taakseni. Moni vannoo rannekkeiden nimeen, minä en kyllä valitettavasti saanut niistä mitään apuja.

Vai että tytöstä voidaan pahemmin, onko monillakin niin? Meille on syntynyt vuorotellen tyttöjä ja poikia, mutten ole oloeroja huomennut, ei myöskään ole ollut mitään tuntemuksia puoleen tai toiseen.

ChrystalBlue, tulehan nyt valaisemaan meitä! =)

:D joo siis hulluks tullu tms. kun tahtoo vauvan :LOL:
Onhan tää pikkunen jo kohta 3kk :whistle: Ekat menkat synnytyksen jälkeen ja täysimetyksellä mennään. Mutta saa siis tulla un on tullakseen. Jos joku tuttu tätä lukee ni tipahtaa pyllylle ja joku saattaa saada jopa sydärin :LOL: :saint:

Oikea meininki [/b]CrystalBlue , uutta pullaa uuniin vaan. Mullakin oli aikoinaan vauva kolmekuinen kun uutta aloin odottamaan. Ja täysimetyksellä mentiin myös. Nyt tuleekin pitkä ikäero. Ihan ensisynnättäjäksi ittensä tuntee. :D Tänne vaan kuumeilemaan. On täällä muitakin jotka eivät ole vielä plussanneet. Ja antaa niiden tuttujen puota persiilleen.. Niinhän ne ovat tehneet jo neljännestäkin.

riemu ja ykä 8+1

Yhteistyössä