Vietkö lapsesi varahoitoon joulunpyhinä?

  • Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti
liuski
En vie... Mulla on joulu aina vapaata.
Siskon 4 lasta tulee hoitoon miulle ja aattona parhaan ystävän 3 lasta. Mahtaa olla vilinää ja vilskettä, sattuu olemaan nuo seitsenviikkoiset koiranpennut vielä kotona ja kaikki omat lapsetkin tulee jouluksi kotiin :D mutta ihanaa vain..
 
tyl
Meillä oma päiväkoti päivystää ja lapset menevät hoitoon tänään, pe ja ensi viikolla ma, ti, to ja pe, kun mulla on töitä. Joidenkin on pakko olla töissä ja minulle se ei tuota ongelmaa ollenkaan, me lomaillaan lasten kanssa muulloin. Mulla alkaa työtkin sen verran aikaisin, että en viitsi muita asiasta vaivata.
Ja vaikka oma päiväkoti ei olisi päivystänyt, niin silti lapset olisivat menneet hoitoon, en näe tuota varahoitoa mitenkään pahana asiana, omat lapset ovat ainakin aina viihtyneet, on heillekin vaihtelua.
 
[QUOTE="Hoitaja";29365457]Tämä ei varmaan tapahtunut minkään suuren tai edes keskikokoisen kaupungin kunnallisessa päivähoidossa, kun jopa 10 päiväkotia suljetaan ja yhdistetään lapset päivystävään yksikköön? Tuonne minäkin tahtoisin töihin. :( Nyt vedän syvään henkeä ja odotan kauhulla noita välipäivien työvuoroja. :([/QUOTE]

Yksi Suomen suurimmista, ihan metropolialueelta :D
Ei sinne päivystyshoitoon tuoda varmaan puoliakaan ilmoittautuneista lapsista, aina jää vajaaksi.
 

Yhteistyössä