Alkuperäinen kirjoittaja sitruuna79:
Mutta nyt mies on muuttunut kuin napinpainalluksesta totaalisesti, hän on nyt ollut aivan täydellinen, ihana, ottaa minut kaikessa huomioon ja seksiä (täydellistä sellaista) on ollut joka päivä. '
Olen entistä ahdistuneempi kun en käsitä tätä. Miten ja miksi juuri nyt kun olen jo luovuttanut? Hän sanoo itkuisena ettei halua menettää. Ihmettelen, miten sitä ennen kaiken selittävää masennusta ei nyt sitten olekaan vaan hän pystyykin itse vaikuttamaan itseensä, seksin määrään, huomioimiseen, kaikkeen. En haluaisi että tämä jäisi vain hetkelliseksi huumaksi mutta toisaalta tästä on nyt tosi vaikea nauttiakaan, kun tunteet on muualla.
Onko kokemusta näistä äkkimuutoksista, onko se vaan sitä että saadaan toinen taas henkisesti sidotuksi ja kaikki jatkuu ja sitten taas palataan vanhaan vai voiko tästä vanhasta oikeasti tulla jotakin parempaa?
mitä tuosta mies voi lukea ? Mies halusi vain takaisin ihan iskemismielessä ?
Vai voiko olla näin ?
Mies oikeasti rakastaa ja haluaa olla yhdessä, mutta seksi ei vain kiinnosta (tällaisia naisiakin muuten on,joita ei seksi kiinnosta). Ja hän saadakseen rakkautensa takaisin, saa itsestään esiin pakotettua sen seksuaalisuuden, mitä häneltä odotetaan. Eli hän muuttuu saadakseen haluamansa. Ja toivoo, että tällä käytöksellään voi osoittaa, että rakastaa, koska seksi on hänelle enemmän suorite kuin nautinto. Hän toivoo näyttävänsä tällä, miten paljon välittää ja miten paljon on valmis itsestään uhraamaan, että saisi rakkaansa takaisin.
ja minä kun luulin, että te naiset tajuatte jotain tunteiden päälle. prinssi ja valkoinen heppa taitaa pyöriä kaikkien päässä.
Olin yhdessä exäni kanssa neljä vuotta. Aluksi seksiä oli paljon ja se oli suht tyydyttävää. Noin 1,5 vuoden yhdessäolon jälkeen tilanne muuttui. Seksiä oli ehkä kerran kahdessa kuukaudessa ja viimeisten kahden vuoden aikana tahti oli 2krt/vuosi. Yritin keskustella aiheesta eli seksin vähyydestä, mutta sain vastaukseksi "en minä mikään panokone ole". Päätin erota (syitä oli muitakin kuin seksin puute). Kun kerron hänelle erosta, tilanne olisi muuttunut. Meilläkin mies itki ja olisi ollut valmis seksiin vaikka heti. Mies muutti pois, mutta pommitti minua tekstareilla ym. ja kertoi ikävästään+rakkaudestaan.
Noin puolen vuoden kuluttua joku kipinä syttyi taas välillämme ja meillä oli hyvää seksiäkin. Tyhmänä ajattelin, että jos tämä suhde sittenkin toimisi ja jotain olisi oikeasti muuttunut. Toisin kävi, kun suhdetta oli lämmitelty n. 4kk, mies muuttui taas aidoksi itsekseen eli ei halunnut seksiä tai seksi oli "kaksi kertaa sisään-ulos ja sitten nukkumaan". Minusta tuntui, että minua oli petetty. Tuntui siltä, että aluksi hänen puoleltaan seksiä oli "iskemismielessä" ja sitten seksin saattoikin unohtaa, kun meistä oli tulossa taas vakipari. Meillä äkkimuutos oli siis pelkkää teatteria, jolla ex sai hetkellisesti minut takaisin.