Voi sitruuna79, kuulostat niin samanlaiselta tilanteessasi kuin minäkin. Ja tämä seuraava kappale on täsmälleen kuin omasta elämästäni:
"Teen ruoan ja eväät hälle, hoidan pyykit yms kotityöt ja tuon selvästi isomman tilin kotiin kuin mies. En tarvisi tuota miestä mihinkään siis, en ole taloudellisesti, sosiaalisesti tai muutenkaan riippuvainen hänestä. Mutta rakastan häntä. Sen takia kärvistelen puutteessa ja vihaan itseäni. Pidän itseäni miesnaisena tai epänaisena, rumana, kuvottavana, oksettavana, epäseksikkäänä monsterina, lähinnä
"
Itsellisenä naisena on jotenkin vaikeaa myöntää elävänsä suhteessa, joka ei vastaa käsitystäni "hyvästä parisuhteesta". En ikimaailmassa aiemmin olisi uskonut jääväni tälläiseen suhteeseen, mutta se rakkaus mieheeni on jotain niin suurta, ettei "pikkuasiat" sitä hetkauta. Näistä pikkuasioista (eli seksin ja erotiikan poissaolosta) on vain vuosien mittaan kasvanut niin suuria, että pelkään olevani jo nyt eri nainen kuin suhteeseen ryhdyttyäni.
Olen miettinyt, ettei sitä "kipinän" puutetta rakastavassa parisuhteessa osaa ymmärtää, ellei sitä ole kokenut. Ja ilmeisen moni nainen on pitkässä liitossa miehen kanssa, jolla vain on isommat halut. Meillä vain tämä asetelma on toisin päin. Siksi haluttoman miehen kanssa eläviä naisia morkataan rumiksi/läskeiksi/lahnoiksi tai mieheiä epäillään heti pettureiksi. Jännittäväähän tässä on se, että nämä haluttoman miehen kanssa elävät naisethan ovat juuri niitä erotiikasta ja seksistä nauttivia naisia, joita yleensä miesten keskuudessa kaipaillaan. Haluttoman miehen naiseen kohdistuu eräänlainen sosiaalinen leima: esim. oma mieheni on kertonut ystävilleenkin, että minä olen se halukkaampi osapuoli, mikä on herättänyt kummastusta (minua pidetään nymfona/huonona sängyssä ja miestäni impotenttina/ei-rakastavana). Toisaalta mieheni kertoi, että myös jotkut hänen ystävänsä ovat valittaneet, etteivät enää halua yhtä paljon seksiä kuin heidän naisensa - en siis usko, että tämä on niin harvinaista.
On taas ollut vaikeat pari viikkoa, huomaan, että kevät saa ajatukseni villeiksi ja flirttailen miesten kanssa ehkä aiempaa enemmän. Oma mieheni ei keväästä ole piristynyt, joten "eroottinen elämäni" (joskin vailla fyysistä kontaktia) pysyy kodin seinien ulkopuolella. En voi käsittää miksi hänen hormooninsa eivät herää auringon valon lisääntyessä? Kaikki muut 14 - 80 vuotiaat miehethän tuntuvat hymyilevän ja flirttaavan, missä minun mieheni pilke silmäkulmassa on?
Harrastimme tässä joku aika sitten seksiä, sain noin kahden minuutin pikapanon usean viikon tauon jälkeen. Esileikkeineen kaikki oli ohi ja mies takaisin netissä varmaan alle 10 minuutissa. En saanut orgasmia ja kun yritin ehdottaa toista erää, olin liian vaativa eikä minulla ollut mitään oikeutta olla surullinen, kun olin jo kerta saanut seksiä. Jee. Näissä pikapanoissa on loukkaavaa se, etten koe että mieheni välittäisi lainkaan minun tarpeistani tai mielihyvästäni. Klitorista hän jaksaa kiihottaa tosi lyhyen aikaa ja yhdyntäkin loppuu lyhyeen, jos en ehdi saamaan niin oma vika ilmeisesti..ei tämä edes ole seksiä vaan jotain heikkolaatuista korviketta.
Mutta sitten sohvalla ollaan kainaloikkain ja muutenkin hellyyttä riittää, mutta se tuntuu minulle samalta kuin koiraan tai ystävään suuntautuva hellyys. Nykyisin en kuulemma enää anna tarpeeksi helllyyttä miehelleni ilman "taka-ajatuksia". Olen huomannut toki saman, mutta miten voin koskea mieheeni ja olla lähellä ilman, että vartaloni viestii siitä mielettömästä kaipauksesta seksiin? Olen niin kiimainen ja puutteessa, että on vaikeaa hallita käsiään ja huuliaan, en siis halua koskea mieheen ollenkaan. Miksi minun pitää voida tukahduttaa normaalit haluni? Ymmärrän nykyään niin hyvin sitä yleisempää kitinää, mitä haluttomat naiset harrastavat, eli sitä, ettei heidän miehensä koske heihin ilman että se viittaisi seksiin. Normaaleilla/aktiivisilla haluilla varustettu ihminen ei vaan voi poistaa sitä seksuaalisuuttaan itsestään. Jos kosketus nostaa halut pintaan niin ei sitä aina ymmärrä/muista ettei se toinen taaaaaskaan koe samaa. Ja te jotka olette haluttomia: ei teihin pidemmän päälle tee mieli koskea, kun olette vieneet meiltä seksuaalisuuden ja joudumme kieltämään halumme ja elämään ilman sitä ihanaa tunnetta. Eli se hellyyden puute on kyllä paljolti tulosta siitä pihtaamisesta..itseänne saatte syyttää. Ikuinen kierre kai.
Tiedän että on lapsellista olla näin kiukkuinen, mutta oikeasti tunnen vihaa ja katkeruutta pihtareita kohtaan. Miksi nuo haluttomat nahjukset eivät voi muumioitua keskenään? miksi pitää pilata niin monen kumppanin elämä sillä kyvyttömyydellään? Tiedän, että asioilla on aina kaksi puolta, mutta minun puolstani haluttomat ihmiset voisi steriloida ja lähettää luostariin. Kyllä, olen tänään katkera.