O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja christin4:Jos sulla ei ole antaa aloittajan kaipaamaa vertaistukea niin ehkä kannattais etsiä toinen aihe jossa voit antaa elämänohjeita ylhäältäpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja pilleri-ville:Juu mene sinä "siinäs nyt näki" vaikka Kelan kassalle väittelemään mielenterveysongelmista ja -lääkkeistä!
Alkuperäinen kirjoittaja täten:Mieheni petti luottamukseni. Viimeisen kahden vuoden aikana hän on tehnyt todella typeriä tekoja. Nyt hän on muuttunut, mutta minä haluan erota. Silloin kun kaikki oli pahimmillaan, en halunnut erota, vaan selvittää asiat, mutta nyt, kun asioista on puhuttu ja aikaa on kulunut, olen varma, että hän ei ole hyväksi minulle.
Hulluinta on minusta se, että tilanne on kääntynyt sillä lailla ylösaslain, että minusta on tullut "syyllinen" eroon, koska minä en hyväksy hänen aiempia hölmöilyjään. Minulla on velvollisuus antaa anteeksi, mutta kun minä en pysty.
Alkuperäinen kirjoittaja christin4:En ihmettele sitä, että ei kyetä antamaan anteeksi. Pitää rakastaa tosi paljon, jotta pystyy anteeksiantoon. Kyllä se uskottomuus on niin suuri kolaus. Se että saa tietää puolison olleen uskoton, vie pohjan koko elämältä ainakin vähäksi aikaa. Useimmille ihmisille avioliitto ja parisuhde kuitenkin on niin tärkeä osa elämää.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja täten:Mieheni petti luottamukseni. Viimeisen kahden vuoden aikana hän on tehnyt todella typeriä tekoja. Nyt hän on muuttunut, mutta minä haluan erota. Silloin kun kaikki oli pahimmillaan, en halunnut erota, vaan selvittää asiat, mutta nyt, kun asioista on puhuttu ja aikaa on kulunut, olen varma, että hän ei ole hyväksi minulle.
Hulluinta on minusta se, että tilanne on kääntynyt sillä lailla ylösaslain, että minusta on tullut "syyllinen" eroon, koska minä en hyväksy hänen aiempia hölmöilyjään. Minulla on velvollisuus antaa anteeksi, mutta kun minä en pysty.
No niin, kuka teistä on ylpeä ja erehtymätön?
Alkuperäinen kirjoittaja täten:Lisäys edelliseen: ei ole kyse siitä, ettenkö rakastaisi häntä edelleen. On kyse siitä, etten luota häneen enää. Minusta on tullut epäluuloinen ja levoton "kaikki hyvin"-teeskentelijä, enkä pidä itsestäni tällaisena. Jos olen kyvytön jatkamaan yhteiselämää luottamuksen mentyä, niin olen. Se on minun ongelmani, ja minun on ratkaistava se parhaaksi katsomallani tavalla.
Kuten totesin: hän ei ole hyväksi minulle.
Meidän suhteemme on kestänyt kolmisen vuotta. Noin vuosi sitten sain tietää että mies oli ainakin suhteemme alkuvaiheessa pitänyt yhteyttä toiseenkin naiseen. Väitti ettei kyse ollut kuin puhelinyhteydestä mutta meni luu kurkkuun kun löysin herran läppäriltä alastonkuvia tästä toisesta naisesta. Muutama viikko siinä meni pohtiessa maailman menoa ja uhkavaatimusten vs. uskollisuuslupausten jälkeen suhde jatkui.
Sitten taas syksyllä tuli tekstari jossa kyseltiin kuulumisia "pitkästä aikaa". Koska suhteen jatkumisen edellytys on koko ajan ollut että kaikki puhelimeen ja s-postiin liittyvä viestintä näytetään ja kerrotaan, sain tietää että tämä olikin nyt sitten toinen "pano" jossa on käyty "vain kerran joskus". Taas seurasi itkua ja hampaankiristystä. Tiesinhän minä että mies valehtelee - ei kukaan yhden illan juttu kysele perään monen vuoden jälkeen! Mies myönsi kyllä että tähänkin naiseen oli tullut pidettyä yhteyttä minunkin aikana, mutta "vain tekstareilla silloin tällöin" ja vain sen tähden ettei ole kehdannut sanoa toiselle että lopettaa yhteydenpidon ! No huh-huh. Kyllä itsekin nyt taas tätä kirjoittaessani totean että voihan venäjä kuinka s-tanan tyhmä minäkin olen... (kun siis edes kuuntelen tuollaista paskaa).
No jokatapauksessa taas jatketaan. Onhan mies kiltti ja kaikinpuolin ihana (muuten). Pelin henki on kuitenkin se että mihinkään ei hänellä ole oikeutta mennä yksin, tarkoitan siis iltamenoja, ja aika ajoin tarkistan kännykän lokin ja luen s-postitkin.
Ja silti mielessä kaikertaa vähintään pari kertaa kuukaudessa, ainakin heti silloin jos mies soittaa töistä lähtiessään käyvänsä kotimatkalla "jonkun" kautta. Sama asia jos itse olen illalla poissa, ja mies kotona niin mietin kieltämättä että mitäpä tuo puuhastelee, onko edes kotona ?!
Ja sitten taas joskus käy sääliksi kun hän on nykyisin niin tossun alla, mutta mielestäni kuitenkin saa alistua tähän koska on itse soppansa keittänyt.
Saa nähdä tuleeko luottamus koskan takaisin ?
Oletko "siinä taas näki" itse koskaan kokenut mitään vaikeaa elämässäsi?
Meidän suhteemme on kestänyt kolmisen vuotta. Noin vuosi sitten sain tietää että mies oli ainakin suhteemme alkuvaiheessa pitänyt yhteyttä toiseenkin naiseen. Väitti ettei kyse ollut kuin puhelinyhteydestä mutta meni luu kurkkuun kun löysin herran läppäriltä alastonkuvia tästä toisesta naisesta. Muutama viikko siinä meni pohtiessa maailman menoa ja uhkavaatimusten vs. uskollisuuslupausten jälkeen suhde jatkui.
Sitten taas syksyllä tuli tekstari jossa kyseltiin kuulumisia "pitkästä aikaa". Koska suhteen jatkumisen edellytys on koko ajan ollut että kaikki puhelimeen ja s-postiin liittyvä viestintä näytetään ja kerrotaan, sain tietää että tämä olikin nyt sitten toinen "pano" jossa on käyty "vain kerran joskus". Taas seurasi itkua ja hampaankiristystä. Tiesinhän minä että mies valehtelee - ei kukaan yhden illan juttu kysele perään monen vuoden jälkeen! Mies myönsi kyllä että tähänkin naiseen oli tullut pidettyä yhteyttä minunkin aikana, mutta "vain tekstareilla silloin tällöin" ja vain sen tähden ettei ole kehdannut sanoa toiselle että lopettaa yhteydenpidon ! No huh-huh. Kyllä itsekin nyt taas tätä kirjoittaessani totean että voihan venäjä kuinka s-tanan tyhmä minäkin olen... (kun siis edes kuuntelen tuollaista paskaa).
No jokatapauksessa taas jatketaan. Onhan mies kiltti ja kaikinpuolin ihana (muuten). Pelin henki on kuitenkin se että mihinkään ei hänellä ole oikeutta mennä yksin, tarkoitan siis iltamenoja, ja aika ajoin tarkistan kännykän lokin ja luen s-postitkin.
Ja silti mielessä kaikertaa vähintään pari kertaa kuukaudessa, ainakin heti silloin jos mies soittaa töistä lähtiessään käyvänsä kotimatkalla "jonkun" kautta. Sama asia jos itse olen illalla poissa, ja mies kotona niin mietin kieltämättä että mitäpä tuo puuhastelee, onko edes kotona ?!
Ja sitten taas joskus käy sääliksi kun hän on nykyisin niin tossun alla, mutta mielestäni kuitenkin saa alistua tähän koska on itse soppansa keittänyt.
Saa nähdä tuleeko luottamus koskan takaisin ?
10 vuotta rinnakkaissuhteessa eläneenä tiedän että konstit löytyy kyllä. Olen nyt naimisissa rakastajani kanssa.Tiedoksi, halutessaa kyllä löytää sen ajan pettää. Olen kuullut tapauksista, jossa ilmoitetaan töihin olevansa sairaana tai etätöissä, ja kotiin sanotaan, että lähden töihin. En antaisi anteeksi, varsinkaan toistuvaa sekoilua. Kyllä pettäminen on aina valinta