Vauvan liikkeet ja rakenne ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuppu2008
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nuppu2008

Uusi jäsen
12.04.2008
27
0
1
Olisin kysynyt toisten meilipidettä siitä, millä viikoilla aloitte tuntemaan vauvan liikkeitä? mulla viikkoja nyt 20+1 enkä ole varma oliko eiliset alavatsan tuntemukset liikkeitä =) toivottavasti. Olen uudelleen synnyttäjä ja edellisestä synnytyksestä tulee aika tarkkaan 10v.
Sit olisin kysynyt et kun on rakenne ultra(mulla viikoilla 21+2) kuinka varma on tieto tulokkaan sukupuolesta? et kandeeko kysyä tuleeko prinssi vai prinsessa? vaikka samahan tuo on, mut olisi kiva tietää,kumpi tulee. Esikoisesta ei kysytty aikoinaan vaan jännitys oysy aina synnytykseen asti
:)

mä kävin ultrassa viikolla 20+5 ja saatiin tietää että poika tulossa :heart: ja ultraaja oli "varma" asiasta. näin kyllä itsekkin pojan vehkeet ja sain mukaan kuvan alapäästä =)

Esikko pidettiin yllatyksena vaikka varma olinkin etta poika tulee ja niinhan se tuli. Kakkoselta pili oli selvasti nakyvissa rv21 ja poika siis tuli. Nyt masuasukki naytti tytolta rv21+0 ja rv24+4 ultrapuolen erikoislaakari esitteli tyton vehkeita ruudulta tarkemminkin, piti sukupuolta varmana. Nama ultraukset on tehty Englannissa missa sukupuolen kertominen rakenne-ultrassa on ihan vakio osa tutkimusta jos sen tietaa haluaa ja se melkein aina halutaan. Ultrat tekee ekspertti joka ei sitten muuta teekaan. Erehtymisprosentti on todella pieni.
Suomessa kuulee vaarista arvauksista vahan valia. Asiaan ehka vaikuttaa ultraajan kokemus, suomalaisia katiloita yhtaan vaheksymatta. Toisaalta kannattaa muistaa etta "paha kello kuuluu aina kauemmas" eli kun vaarin on mennyt sukupuoli niin siita pidetaan aanta, myoskin talla palstalla.
Liikket on tuntuneet rv17, rv16 ja rv15 nailta kolmelta.

Esikoiselta tunsin liikkeet rv 16. Rakenneultrassa hoitsu ei muka nähnyt kumpi on, vaikka meidän silmiin oli selvä poika (rv 20+0) ja poika tuli.

Nyt toinen lapsi tulossa. Liikkeet tuntuivat jo rv 14. Rakenneultra oli rv 19+3, sukupuolesta ei saatu varmuutta. Ite epäilen tyttöä, kun ei mitään näkynyt, mut katotaan nyt.

Uskallan siis olla lähes "varma" 21pvän ultran tuloksista, mikäli vauvan sukupuolen pystyy näkemään. Kaverilla kävi niin,että vaaveli piti jalkoja ristissä ultrassa. Siskolle oli taas sanottu, että poika siellä on ja poika syntyi. Pieniä liikkeitä oon nyt tuntenut muutaman päivän. Luin juur neuvolasta saatua kirjasta missä luki että tästä viikosta parin viikon sisällä pitäisi alkaa kunnolla tuntea likkeet...i :) niitä tässä odotellaan :heart: Onko muuten kenellekkään tehty sitä testiä, että oma sormus hiuksen varassa kämmen päälle ja sormuksen liikkeistä näkee kumpi on. Mulle teki tuleva kummitäti ja "tulos" oli tyttö-poika-poika-tyttö. Esikoinen on tyttö. Et jos "taikoihin" on uskomista tämän pitäisi sitten olla poika... saa nähdä. :heart: täytyy jännittää ultraan. uteliaisuuttani vielä kysyn millä viikoilla odottajat täällä ovat? Aurinkoisia kevätpäiviä :flower: :hug:

Yhteistyössä