vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoks

Vieras
Onkohan täällä "kirjautumattomien osastolla" muita vauvakuumeisia.
Ikää tulee ja vauvakuume pahenee. Olen jo äiti, mutta isoja ovat.
Mikäs se olis vauvanteossa, mutta kun sitä mieleistä isää ei näy.
Pakko kai haudata vauvahaaveet. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Huoks:
Onkohan täällä "kirjautumattomien osastolla" muita vauvakuumeisia.
Ikää tulee ja vauvakuume pahenee. Olen jo äiti, mutta isoja ovat.
Mikäs se olis vauvanteossa, mutta kun sitä mieleistä isää ei näy.
Pakko kai haudata vauvahaaveet. :(

ei sitä isää tartte:) kyl tietty tekemiseen mut ei muuten mä oon sitä mieltä et parempi ilman isää jos isä on kelvoton.silloin lapsikin on huonovointinen.mul itel 7kk täyttävä tyttö ja avopuolisoni ei ole tytön biologinen isä mut isä sille kuitenkin oikeesti. vauvakuume meinaa itelki välil tulla vaikka tyttö on viel vauva:)

Joo, mutta kyllähän sen siinä tekovaiheessa tarttee. Kyllä mä hyvinkin pärjäisin tän perheeni kanssa ilman miestä, vaikka vauva olisikin. Olisko jossain miehen lainauspiste....
No klinikka vois tietty auttaa, mut viittiskö sitä lainaa ottaa, jos tärppääminen epävarmaa.

Hei, täällä toinen kuumeilija. Eikö niitä ole niitä miehen vuokrauspalveluita? Et saa miehen johonkin esim. remonttihommaan. Saisko sieltä miehen vauvantekoon? Heh! Mullakaan ei ole miestä ja lapset jo isoja mut silti kuumeilen. Ei kai auta, kun alkaa odotella lastenlapsia. Mut kun nuo tytöt taitaa "vaan" opiskella...

Mitähän ne sanois, jos tilais miehen ja tarjois muumimukia ( seksi kun niiden palveluihin ei kuulu )?? Mulla mennee vielä vuosia niihin lapsen lapsiin, kun vanhinkaan ei vielä riparia oo käynyt ja se on kovasti enemmän kiinnostunut opiskelusta. Ite oon piirun alta 40..

Yhteistyössä