Vauvakuumetta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
kamala tilanne, olen vajaan 4v lapsen yh-äiti ja ihan hirveä vauvakuume.. On ollut jo pitkään :( Erosin reilu vuosi sitten lapseni isästä, ja vähän jo sitä ennen iski fiilis "mä haluun toisen lapsen", ajattelin kuitenkin odottaa, kun miehen kanssa meni niin huonosti... Eroon sitten lopulta päädyttiin, mutta yhä vain vauvakuume vaivaa :( Ja pahenee, kun ympärillä kaikki tuntuvat saavan vauvoja ja lapsenikin kaipaa kovasti sisarusta... Ihan kamala tilanne :(
Joo onhan sitä isompiakin murheita, mutta ajattelin kuitenkin kirjottaa ja valittaa, kun ystävillekään ei voi, kun ovat raskaana ja pitää iloita heidän raskauksistaan jne..

voisit olla yksi mun tuttu jos lapses olis just kolme.

ja ainut mitä hänelle voin sanoa et ÄLÄ HANKI SITÄ LASTA!!! kun et osaa pitää huolta ensimmäisestäkään.

mut joo. sun tilannetta en tiedä.

Tarkotin siis ei ole vielä ihan 4v, vajaa on näköjään murresana :D :D
Mä todellakin osaan pitää huolen lapsestani, ainakin omani ja läheisteni mielestä. Lapseni ei ole oikeastaan koskaan hoidossa, meillä on läheiset ja hyvät välit jne... Mutta en hanki toista lasta, kun ei ole ketään kenen kanssa sen tekisin :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
menee ohi tuokin kuume

Juu toivotaan ja sais mennä pian, on meinaan kestänyt jo 1.5v :(

mulla kesti n. 4v.
meni ohi.
lapsia ei ole.

:(
Tuskinpa minullekaan toista tulee, onneksi on toi minun ainokainen <3

ei se siis ole surullinen juttu, ettei meillä ole lapsia :)

Onko sulla ap ketään miespuolista tuttua, kenen kanssa voisit tehdä toisen lapsen? Ilman että miehen tarvitsisi ottaa lapsesta muuta vastuuta.

Täällä toinen vauvakuumeinen yh, joka kyllä nyt tapailee yhtä miestä. Ollaan tapailtu kolme kk, ja jätettiin kortsu pois, mulla siis pillerit. Mietin vaan että jos pilleri vaikka "unohtuis" tai "pettäisivät"...kun toisen haluaisin.

menee ohi tuokin kuume

Juu toivotaan ja sais mennä pian, on meinaan kestänyt jo 1.5v :(

mulla kesti n. 4v.
meni ohi.
lapsia ei ole.

:(
Tuskinpa minullekaan toista tulee, onneksi on toi minun ainokainen <3

ei se siis ole surullinen juttu, ettei meillä ole lapsia :)

Okei, hyvä että asia on teille hyvä juttu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja maame:
Onko sulla ap ketään miespuolista tuttua, kenen kanssa voisit tehdä toisen lapsen? Ilman että miehen tarvitsisi ottaa lapsesta muuta vastuuta.

Täällä toinen vauvakuumeinen yh, joka kyllä nyt tapailee yhtä miestä. Ollaan tapailtu kolme kk, ja jätettiin kortsu pois, mulla siis pillerit. Mietin vaan että jos pilleri vaikka "unohtuis" tai "pettäisivät"...kun toisen haluaisin. [/qu

Ei oo ketään sellasta tuttua, eksän kanssakaan ei onnistu kun muutti maasta pois :D Ymmärrän jos päädyt tollaseen ratkaisuun, mutta toisaalta onhan se aika väärin.. Mutta tosiaan ymmärrän :)

mä en hyväksy enkä ymmärrä yhtään sellaista "pilleri MUKA unohtuu"... en....

ei se, ettei meillä ole lapsia, ole hyväkään juttu, vaan neutraali :) :D
no mutta eipä tuon väliä...

Yhteistyössä