vauvakuume

Heippa arvon naiset! Joko kaikki plussanneet kun on niin hiljaiseloa täällä:D
Siobhan42: Tervetuloa mukaan jännäilemään miten käy.. Sullahan on siellä jännät päivät, että miten tässä kierrossa on käynyt!!
Mä täällä sain popsittua ne keltarauhashormonit ja kuukautisetkin saatiin niillä vihdoin ja viimein joten eka kierto oli 73 pvä ja nyt siis toka kierto meneillään ja nyt kp 12 !! Meinaan nyt sunnuntaina kokeilla ovistikkuja vaikka niitä vastaan olenkin.. siis siksi että mietin tätä vauva-asiaa sitten ihan liikaa jos tästä enemmän voi vielä pohtia.. ihan rennosti ja miettimättä kun osaisi olla!

Mutta kertokaahan nyt muutkin kuumeilijat kuulumisia ja oikein ihanaa ja lumista viikonloppua kaikille!
 
Heippa vaan kaikille kuumeilijoille! Täällä yritetään saada esikoinen alulle, jolloin monien vuosien haaveet kävisivät toteen. Menossa on toinen kierto yritystä ja tämän viikon aikana pitäisi tilanteen selvitä suuntaan tai toiseen. En tiedä miten päin olisin kun en malttaisi odottaa sopivaa testinteko ajankohtaa. Jos kahta edellistä kiertoa olisi uskomista, pitäisi kuukautisten alkaa tänään tai huomenna, mutta viime vuosien aikana kierto on ollut niin epäsäännöllinen, etten tiedä mihin voin uskoa. :| Pakko oli johonkin kuumeiluporukkaan liittyä, kun ollaan ajateltu, ettei tästä julkisesti puhuta, ennen kuin on jotain varmaa kerrottavaa, mutta kun on NIIN vaikeaa olla puhumatta.. :D
Mietityttää vaan, että kuinkakohan kauan joudutaan yrittämään, nyt kun vihdoin olen löytänyt miehen, joka haluaa perheen kanssani perustaa.

Kuume sen kuin vaan nousee..
 
Kuules Siobhan, kuumeillaan yhdessä! Tulin odottajista takas kuumeilijoihin, raskaus päättyy keskenmenoon (vuodan edelleen, joten en tiedä, milloin on lopullinen päätöspäivä tällä). Yritystä pitänee aloitella, kunhan kierto taas alkaa. Esikoiseni sai alkunsa suoraan keskenmenon jälkeen, joten toiveissa on, että vuoden loppuun mennessä olis täällä taasen plussa!

Pakko vaihtaa tämä paha olo ja kipu positiivisuuteen, ei tätä muuten kestä.
 
Heipsankaikkaa ja kukkeliskuu!!
Täällä yks jo kahden lapsen äiti (tyttö -02 ja poika -04). Kovasti kuumeilee hän. Mulla on ollu reilut viisvuotta kierukka ja sinä aika on ehtiny olla montaa erimieltä lisä lapsista. Nyt on kuitenkin itsellä se ajatus että kolmas sais tulla jos on tullakseen.. Isäntä vielä vähän jäljessä ajatuksen kanssa, mutta tuskin olis maailmanloppu jos kolmas tulis.

Kävin poistattamassa 10.11. kierukan. Edelliset kuukautiset olivat kuun alussa. La ennen isänpäivää, isännän kanssa vähän "touhuiltiin" ja isännällä pääs lipsahtaan loppuun asti. Totes että no voi perkele. Oli täysin unohtanu, ettei ole ehkäisyä. Itse ajattelin, ettei näin pian voi "tarttua"...
Empä asiaa sen kummemmin miettinyt, ennen kuin tämän viikon maanantaina.
Aamulla isäntä totesi, että sulla on rinnat turvoksissa. Minä siihet, jotta joopajoo. Mut myöhemmin aloin ajattelemaan viimepäiviä.. Väsyttää ihan vietävästi, päätä särkee tämäntästä, hikoiluttaa ja sit taas palelee. Sukkahousut ahdistaa ja maha tuntuu aavistuksen kireältä "möykyltä". Siis voiko olla.. Ei passaa likaa elätellä toiveita.. Jokunen päivä pitäs malttaa odottaa testausta. Jos siis tarvii edes testata.

Edelliset lapsoset on kyllä saanut helpolla alkunsa. Tyttö alotti tiensä yhtenä jouluaattona , kun mentiin sen kerran riskillä ilman kortsua, lausahduksella, "hohhohhoo pukki tullee". Tulos seuraavana syksynä. Poika kans lähes sama homma. Yks kerta mennäänpä loppuunasti, ku sullahan oli vasta ne menkat.. Jepjep. Seuraavana kesänä pallero sylissä. Helposti sikiävää sorttia siis...
Joten hiimaillaampa täällä siihen asti, että ois jotain konkreettista..

Terveppä terve vaan kaikille kanssa sisarille!
 
Sandemar: Tosi ikävä asia että päätyi keskenmenoon, mutta eipä siinä auta muu kuin tosiaan mennä eteenpäin, ihana asenne sinulla.. vaikka tosiaan jokainen tietää että suru&kipu on suuri..
Sirususanna:Sinua voinee jo onnitella plussasta!!!!
Ja kaikki uudet tervetuloa mukaan jännäilemään..
Mä täällä jännäilen tuleeko ovista ollenkaan.. nyt kp 18 ja haaleita viivoja olen saanut ovistikkuihin kp 14 asti jolloin aloitin tikuttamisen.. kun ei ole kokemusta noista ovistesteistä ennen ja kun kierrosta ja ovulaatiostakaan ei ole hajuakaan tapuhtuuko mun kropassa mitään vai joudunko taas kuurille että saadaan menkat jos ei taas ala itsestään.. onpas tämä nyt niin vaikeaa, viimeksi kun kaikki kävikin liian helposti...
 
Jees.. Elämä on täynnä pettymyksiä.. Tuli se täällä paljon puhuttu täti käymään.. Prkl!
Perjanataina kuulin myös että työt loppuu, joten keskiviikkona ollaan sitten työkkärin jonossa.
Isännän kanssa, käytiin kuitenkin keskustelu, että vauva saa sitten tulla, kun on tullakseen. Toivotaan, että saisin äkkiä töitä, niin ei tarvis sitten murehtia.

Oishan se ollukki vähän liian hyvää ollakseen totta, että tämä työ olisi ollut pysyvää ja olisin tullut raskaaksi... Kaikkea ei aina saakkaan niin helpolla, mutta ehkäpä se aurinko taas joskus paistaa tähän risukasaan. Hengaillaan sitten tällä ja kuumeillaan.
 
Todella ikävää Sandemar ja Sirususanna. Jaksamista :hug:

Pahoittelut myös Koiksalle tädistä.

Mä näytän ehtineen kirjoittamaan tänne huimasti tuon yhden kerran, plussasin nimittäin reilu viikko sitten. Eli hyvä ketju tämä on kuitenkin :D
 
Heippa vaan jälleen! Nyt oli vaan pakko tulla "puhumaan" ja purkaamaan olotilaa.. eli täällä olen tulisilla hiilillä, nyt kp 30 enkä ole testaillut. Ajattelin että sunnuntaina testaan, nyt jo mietin et jos torstaina.. olen vain ihmetellyt jopa miehelle ääneen kun mun tukka rasvoittuu nyt tosi helposti. Yleensä menee 3-4 päivää ihan hyvin mutta nyt tekisi mieli pestä joka päivä. Laitoin nettiin rasvoittuvat hiukset niin eikö sieltä sitten tullutkin että se saattaa olla alkuraskauden oire.. :confused: yritä täällä nyt sitten olla testaamatta kun meni lukemaan juttuja tuollaisista :D
Onko muilla kokemusta asiasta?
Nyt tuli vain omaa pölpötystä... hauskaa alkavaa viikkoa kaikille ja kaikille oikein paljon plussatuulia:xmas:
 
:xmas: Joulua odotellessa. Luomukiertona tämä mennään, mitään ihmeitä en tältä kierrolta odota. Ovis ajoittuu ensi viikolle ja testata saan vasta joulun jälkeen, jos on aihetta. Mieliala tasainen. Miten Sandemar sinulla?
 
Sirususanna, km-surut takana ja uutta yritystä. Ovulaatio kolkuttelee ovella, juilii todella kipeästi alavatsaa eli hilkullaan se tässä on. 3 pvää vanhat siittiöt on vielä tallessa kehon lämmössä, mutta uutta yritystä pitäisi tässä yritellä ja isäntä on yövuoroissa!! Jos lapset sais jonnekin naapuriin toviks ni vois tosi tunteella ja intohimolla (justiisa joo!) peuhata punkassa ihan asiakseen :) Miettinyt olen, että jos vuoden loppuun ei täti kyläile niin toivoa olisi. Tietysti punainen on joulun väri, että eiköhän se sieltä kuitenkin eloa synkennä vielä joulun aikaan.
 
Terve pitkästä aikaa.

Ei ole tullut vähään aikaan kirjoiteltua tänne. Täällä on nyt siis yk 2 menossa ja ovis oli tossa viikonloppuna, hyödynnettiin hyvin. Toivotaan, että tuottaa tulosta. Jouluviikolla sitten jännäillään. Toivotaan tosiaan täälläkin, että se punainen ei ole joulun väri.

Mites muilla? Onko jänniä päiviä joulun tienoilla?
 
Viimeksi muokattu:
Palailin minäki tänne osastoon eli km tuli, pikkuinen kuoli kohtuun n 7 viikon iässä ja eilen todettiin viikolla 11+1 asia, kun pääsin lääkäriin tiputtelun ja alaselkäsäryn takia.
Nyt toiveissa syysvauva, kunhan saan kohdun lääkkeill'ä tyhjäksi ja yritys voi ensi vuonna alkaa...
Plussatuulia kaikille!
 
Ikiäiti: :( :hug: Eipä taida olla oikein sanoja tähän.. ikävä kuulla, ihan surulliseksi tulin itsekin. Myös hyvä ystäväni sai km äskettäin ja sitä olen vierestä seurannut joten voin vain kuvitella olosi.. oikein paljon jaksamista sinulle !!!
 
Kiitos kaunis teille kaikille osanotostanne! Elämäni kurjin viikonloppu takana, kerran aemmin ollut spontaani km, mut tää oli tuplasti rankempi ku sen joutu itse tekemään :'(
Nyt kun toivottavasti kaikki on tullut pois, yritän keskittyä uuteen mahdolliseen raskauteen kunhan vuoto loppuu j a jälkitarkastus on tehty. TOivottavasti puheet uuden raskauden nopeasta alkamisesta km jälkeen pitävät paikkansa...
No, mutta nyt vain plussatuulia kaikille ja tarrasukkia kaikille niille, joilla on jo plussannut!
 
Heippa!
Meitsikin taitaa osallistua tähän kun tuolla "syysvauva 2011"ssa tuntuu olevan niin hiljaista...
Vauvakuumetta tosiaan on ollut nyt ilmassa kun naimisiin mentiin elokuussa. Siitä lähtien ollaan ajateltu että vauva voi tulla jos tahtoo mutta nyt pari kuukautta ollut jo oikein yrittämisen meininkiä:) Toistaiseksi ei ole tärpännyt. Ovulaatio- tai raskaustestiäkään en ole vielä tehnyt ensimmäistäkään. Olen aina vaan odotellut menkkoja..tai tätiä niinkuin täällä taidetaan asia ilmaista. En ollut tuommosta slangia ennen kuullutkaan mutta vähitellen tajusin mitä sillä tarkoitetaan.
Ikää tuli lasiin 30.v ja opiskeluissa viimeinen vuosi meneillään. Molemmat syyt vaikuttaa siihen että vauva alkais olla jo tervetullut asia. Täällä on sitten yhdessä mukava jännittää. Seuraavat yritykset taitavat ajoittua ensi viikonlopulle, sitten taas jännitetään, hui, kyllä tää on jännää muutenkin:) Ihmeellinen ajatus että tulis äidiksi...!
 
Heippa kaikille!
Pikku hiljaa alan päästä jaloilleni menetyksestä, välillä tosin huonommin mutta välillä paremmin...
R-testin tein eilen ja näytti eka selkeän negan, mut sallitun ajan sisällä tuli vielä haalea haamu, mut todella haalea eli aika hyvin varmaan hcg lähteny laskuun kun jo 5 vrk päästä oli jo pelkkä pieni haamu... Nyt toivon ettei mulla kierrot ym muut oo menny sekaisin ja pääsis nopeasti taas yrittämään uutta pikku tulokasta, tuntuu että se on ainoo ajatus mikä pitää pinnalla vaik tietty nää 6 ympärillä pyörivää lapsukaista on suuri henkireikä...
Kertokaas nyt (vaikka mullakin 1 km takana jo aiemmin, mut siitä aikaa jo 13 vuotta..) että onko nopeesti tärpänny km jälkeen, ku nyt ku oon juttuja lueskellu niin plussaaminen on tapahtunu monelle todella nopeasti km jälkeen, jo pa ennen ekoja kuukautisia. Itsekin raskauduin km jälkeen uudestaan heti yhden kierron päästä, mut ikääki oli silloin 13 v vähemmän kuin nyt...
huh huh, kun nyt vaan aika menis nopeemmin... Onneks tuleva joulu saa ajatuksia hiukan uusille urille, edes hetkeks!
 
Heiopa,

vieläkö saa liittyä mukaan kuumeilemaan? Olen 34 v. ja meillä ennestään poika 09/09. Toinen kierto on nyt yritystä meneillään, mutta kuume on kova :)! Nyt on kp 21/28, joten viikko vielä pitäisi jännittää tästä kierrosta.. Mukava joululahjahan se olisi, jos plussat pärähtäisi!

Plussatuulia toivottelen kaikille!
 
Täällä on eilen tehty ensimmäinen testi vaikka tädin pitäis tulla vasta alkuviikolla. Haamuviiva sinne testiin kuitenkin saatiin. Tänään sitten testailin uudelleen ja se haamu siellä edelleen on. On kyllä sellaisa testejä joiden pitäisi näyttää vasta tädin saapumispäivänä. Toivon nyt, että haamu sitten vahvistuis.
 

Yhteistyössä