no laittelin viimeksi viestiä että meillä siirretään vauvan yrittämistä ainakin kevääseen/kesään. Olenko mä aivan idiootti kun nyt tuntuu taas siltä että kun yrityksen aloittamiseen on aikaa niin voin katsella asiaa taas ns. "vaalenpunaistenlasien" läpi? Munhan piti alun alkaen poistaa kapselit ensi kuussa mutta järki voitti (ja hieman pelko), edelleen olen sitä mieltä että meillä ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin siirtää yrittämistä MUTTA vauvakuume nousi sen myötä ihan uusiin lukemiin... olenko ihan pöpi? Eli voin haaveilla taas ja ajatella että voi kun kaikki on niiiin ihanaa...
Toinen urputuksen aihe on että tän kroppa on ihan sekaisin, nyt viimeiset kolmet menkat on tullut kahden viikon välein.... Siis mikä ihme mua vaivaa? Tiedän että kapselit voi tälläistä tehdä mutta nekin ollu mulla kaks vuotta ja tää olis ihan eka kerta kun tälläistä tekee... Ensimmäisen kahden viikon jälkeen mietin että häästressi aiheutti noin lyhyen välin mutta ei mulla nyt sitä enään ole. Menee hermot...
Mutta oikein ihanaa loppuviikkoa toivottaa koiruus!!!
Toinen urputuksen aihe on että tän kroppa on ihan sekaisin, nyt viimeiset kolmet menkat on tullut kahden viikon välein.... Siis mikä ihme mua vaivaa? Tiedän että kapselit voi tälläistä tehdä mutta nekin ollu mulla kaks vuotta ja tää olis ihan eka kerta kun tälläistä tekee... Ensimmäisen kahden viikon jälkeen mietin että häästressi aiheutti noin lyhyen välin mutta ei mulla nyt sitä enään ole. Menee hermot...
Mutta oikein ihanaa loppuviikkoa toivottaa koiruus!!!