Ei Videtto mitkä röhönaurut sain
Tuohan oli loisto idea arvuutella nimen perusteella ihmistä. Itse olen kyllä hoikka ja vaaleakin satun olemaan sekä pääkaupunkilainen syntymästäni saakka...
No mä kans yritän:
äitti83 on sellanen "pullantuoksuinen" kotihengetär kenellä riittää aina ymmärrystä ja aikaa perheelle. Arvot ovat perhekeskeiset hänellä, mielikuvissani hän näyttää keskikokoiselta, sinisilmäiseltä ja punaposkiselta(kun touhuaa lapsosten kanssa päivät pitkät)
Janis ja pantalaimon, ovat "monitoiminaisia", jotka haluavat kiihkeästi yhteensovittaa perheen ja uran ja siinäpä vielä upeasti onnistuen nyt ja tulevaisuudessa. Eivät vähästä säikähda vaan menevät vaikka läpi harmaan kiven.
ulkonäöltään he ovat tummia ja hoikkia sekä heillä on silmälasit muotikehyksin
rouvasumppisuu: jostakin syystä miellän sut vahvasti itseni kaltaiseksi ( varmaan siihen vaikuttaa suht sama ikä, meitin tytöt miltein samanikäsiä, ollaan lisäksi samalla alalla samassa organisaatiossa). Voisin nähdä meidät rupattelemassa kahvin äärellä tyttöjen leikkiessä yhdessä ja mun typy ei tajuais kuka se oikea äiti onkaan
Omaat vahvan hoivavietin ja olet se ihminen kenelle ystäväsi aina uskoutuvat..
färbö: nuori nainen, jota elämä on kasvattanut vastoinkäymisillään :hug: hän kuitenkin aina vaikeuksien kautta voittoon. Elämänasenteeltaan avoin ja postitiivinen. Ulkonäöltään pienikokoinen ja vaalea...
kuumeilija: temperamenttinen ja sosiaalinen luonne. Viihtyy porukassa ja huolehtii läheisistään. Kun jotain haluat niin parasta olisi, että se tapahtuisi välittömästi
Nyt alkaa pää ylikuumentua tästä miettimisestä, eli parasta antaa teidän jatkaa. Pahoittelut, että mainitsin vain osan "profiilit", olette kuitenkin kaikki mielessäni :heart:
Omanapa: Väsymys piinaa, muuten olo aikalailla ihana. Tänään käytiin katselemassa sisarusvaunuja, eli tulipas hypisteltyä briot ja emmaljungat
ai miten niin malttamaton :kieh: Saunottiin illalla ja mietittiin kummeja ja nimivaihtoehtoja sekä sovittiin, ettei selvitetä sukupuolta ennen syntymää *minä ja mies pidetään sormet ja varpaat ristissä, eetä kaikki menisi hyvin loppuun saakka*
sHv ja hipsu 5+2 :heart: