vauvakuume mutta ei vielä

Täälläkin on peukut pystyssä Meritähdelle!

Eipä tässä itselläkään ole mitään kerrottavaa vielä tässä vaiheessa kiertoa, huomenna tai viim. lauantaina olisi ovulaation aika. Ollaan pupuiltu kyllä aika tiuhaan muutenkin eli jatketaan vaan samaan malliin :D

Eli ei ihmeempiä, tässä tämä aika menee greippimehua juodessa :)

RouvaSumppisuu
Heippati hei taas :wave: . Arvatkaas kuka olen? No, ei kukaan varmaan jaksa arvuutella, joten paljastan saman tien :LOL: . Katselin tuossa tohtori sykeröä ja bongasin sieltä tällaisen rouva sumppisuun ja nappasin sen nimeksi itselleni...eli vanha tuttu Mammukka81 on saanut uuden nimen. Jotain pitää aina keksiä, kun ei oikein muuta kirjoiteltavaakaan ole... :LOL: .

Poistin sut Mammutti-Mamma listoilta...heihei ja hyvää jatkoa :heart: .

Meritähdelle
+++++ ja kaikille kivaa torstaita!

Muoksista vielä: ilmoittelehan viiviliina jos haluat listoillemme =) .

RouvaSumppisuu: Hauska nikki! :D Tohtori Sykerö on kyllä yksi omituisimmista lastensarjoista ikinä. Mitäköhän hallusinogeeniä ne tekijät on vetäneet? =)

Peukkuja Meritähdelle ja plussatuulia :whistle:! Oletko jo uskaltanut testata?

Tänään on tentti ja maanantaina toinen! Viikonloppu meneekin sitten kivasti nenä kiinni kirjassa. Voi olla, että vietämme miehen kanssa myös enemmän aikaa vällyjen välissä, sillä ovulaatio alkaa lähestyä (toivottavasti!). Ainakin mulla on ihan hirveät kaasuongelmat ja maha turvoksissa! :eek: Täytyy toivoa, ettei ne vähennä mun vetovoimaani. :LOL:

Hauskaa alkavaa viikonloppua kaikille! :flower:

huoh lääkehoidon tentti ohi. Mukavaa flunssaa vietellään täällä. Arg. Ja menkkakivut. valivali :ashamed:

Hmm...täällä alotettiin minipillerit. Kuinkakohan luotettavia ne ovat? En nimittäis pistäis yhtää pahitteeks jos vaikka joku vahinko tapahtuisi.. :D

Nii ja hei ku alottaa minipillerit ni alkaako se ehkäsyteho heti ekasta pilleristä? Alotin ne toissapäivänä ku alko runsas vuoto.

Viikonloppuja! Ja tuu sit heti kertoilee testin tuloksesta ku oot testannu! Tsemppiä! :D

Olen huomannut että täällä taitaa olla useampi hoitsu/hoitsukis lukeva. :D Itsekin lukeudun näihin...

Ovista odottelen. Olin laskenut, että maanantaina mahdollisesti pitäisi olla, mutta vieläkään ei testiin ole tullut minkäänlaista testiviivaa. Aikaisemmin tässä vaiheessa on jo jotain näkynyt, mutta eipä vielä menetetä toivoa. Limoja on kyllä jonkinlaisia ollut.

Meritähti Mäkin odottelen tässä sun testitulosta! :)

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!

Meritähti, nyt heti tänne kertomaan uutisia! :)

Tää kierto on ollut jotenkin hassu. Olikos se jo sunnuntaina kun tuli kunnon ovislimat (tai no jotain limaa se oli :D ), mutta ei mitään ovistuntemuksia ollut. Eilen illalla sitten ihan odotetusti alkoi jomottamaan vasemmalta puolelta alavatsaa ja tänäänkin on ollut alavatsa hellänä. Mutta ei niitä ovislimoja ole nyt enää tullut. Taitaa olla tehokasta greippimehua, kun ovuloin päivätolkulla :D
No joo, katsotaan mitä tästä tulee vai tuleeko mitään :)

Hyvää viikonloppua!

Lilli-85 Mulla on kanssa ollut alavatsa herkkänä tässä jo viikon verran. Tuntuu välillä kuin olis ihan mietoa menkkakipua. Juon myös tuota greippimehua. :D Oiskohan siitä johtuvaa vai mistäköhän sitten johtuukaan. :kieh:

Meritähti olisi kiva näin viikonlopun alkajaisiksi saada plussauutisia! :D (Peukut pystyssä täälläkin!)

No meilläpä meni viikonloppusuunnitelmat uusiksi. Kuopus tuli taas kipeeksi, kuumetta 38,5 astetta. :( Eli kotona pysytään parannellen tuota minimiestä. Paitsi tytöt pääseekin huomenna pieneen reissuun mummun ja papan kans. Menevät junalla käymään Tampereella... Tyttöjä jännittää, kun pääsevät elämänsä ekan kerran junaan. =)

RouvaSumppisuu
Äitti-83, tuota nuhakuumetta taitaa olla enemmänkin liikkeellä...ainakin täälläpäin lähes kaikilla mun tuttujen lapsilla on ollut enemmän tai vähemmän nuhaa ja/tai kuumetta viimeaikoina, kurjaa. Meille ei pöpöt ole vielä onneksi iskeneet, mutta sitä odotellessa :/ .

Mä aloitan samantien tuon arvuuttelun eri nikeistä...varmaan kaikki on jonkun verran itsestään kertoilleet, osa on mulla ainakin unohtunut tässä kirjoitusten tulvassa, mutta kyllähän kaikista lähes on jonkinlainen mielikuva...

Äitti-83
ja Lilli-85 on mun mielikuvissa aika samanlaisia. Molemmilla on jo lapsia ja molemmat tällähetkellä kotiäiteinä muistaakseni. Teillä on ainakin mun silmiin aika samantyylinen tapa kirjoittaa, ja jotenkin nuo nikitkin on samantyyliset, niin ehkä sen takia ootte mun mielestä niin samanlaisia. Äitti-83lla on ihan selkeesti tummat pitkät hiukset ja asut jossain maaseudun rauhassa lapsinesi =) .

Toisaalta Miranda-81, sHv, kuumeilija- ja Pantalaimon on ihan selkeesti kaupunkilaislyylejä :D . Pantalaimon ja Janis ainakin on kunnianhimoisia opiskelijoita tän vauvakuumeen ohessa...voin hyvin kuvitella teidät jossain yliopistolla ison kirjapinkan takana pakertamassa =) .

Hyvää viikonloppua kaikille!!!
toivottelee entinen Mammukka81, nykyinen RouvaSumppisuu (kieltämättä tohtori Sykerössä on joskus vähän häröjä ja kummallisia juttuja, mutta silti se vaan on niin symppis koko sarja :heart: ).

Pakko tulla hehkuttamaan tännekin... Mun työt jatkuu näillä näkymin jouluun saakka! Jee! :) Tosin tämä ei vaikuta pätkääkään mahdolliseen äitiyspäivärahaan tms., sillä apurahalla mennään (perhanan akateemiset pätkätyöt!) Mutta saanpahan hyvin rahaa säästöön tulevaa varten ja ehkä saadaa ostettua se astianpesukone, joka haaveissani on (vauvan ohella) siintänyt. :D Eikä tartte enää mennä sinne kaupan kassalle kitkuttamaan!

Noista nikeistä. Hmm...aika vaikean pistitte. Voin yhtyä RouvaSumppisuuhun eli Lilli-85 ja Äitti-83 ovat aktiivisia kotiäitejä, nuoria ja nättejä. :) RouvaSumppisuu, sHv, Miranda-81, Meritähti, Janis ja kuumeilija- ovat tosiaankin kaupunkilaisia. sHv:n olen aina kuvitellut vaaleaksi ja hoikaksi :), Meritähden taas jostain syystä tummatukkaiseksi. :) Kenenkään ikää en oikein muista, paitsi tietysti niiden, joiden nikistä sen näkee. :heart:

Tohtori Sykerö on kyllä tosi symppis sarja. :D En vaan ole nähnyt sitä ikuisuuksiin. Pienenä mun favorite oli kyllä Halinallet (sekin on kyllä aika outo sarja, jos tarkemmin ajattelee)! :LOL:

Ei ole menkkoja näkynyt, nyt sitten olisi jo kp 33, mutta en ole vieläkään uskaltanut tehdä testiä, kun pelkään niin kovasti, että se näyttää negaa...
Ajattelin huomenna aamulla aikaisintaan testata, tarkoitus olisi kylläkin mieluummin sinnitellä maanantaihin jollei sitä ennen ala.
Jotenkin ei vain yhtään tunnu siltä, että olisi raskaana...
vaikka eipä kyllä tunnu siltäkään, että menkat olisi alkamassa.
Mutta hetken siis pidän vielä jännitystä yllä...

Pantalaimon; ihan oikein olet kuvitellut, olen tummatukkainen.
Kuumeilija sellainen muistikuva minulla on, että kun minipillereitä aloin syömään alkoi vaikutus heti siitä päivästä. En nyt ihan satavarma ole, mutta 99...

Meritähti: tsemppiä sinne hirveesti..noina kiertopäivinä voit kyllä varmaan huomenissa hyvin mielin testin tehdä. =) Mä pidän täällä sulle peukkuja. Ja jos näyttää negaa niin sitten vaan uutta yritystä kehiin! :hug:

:LOL: :LOL: :LOL: Ei Videtto mitkä röhönaurut sain :p Tuohan oli loisto idea arvuutella nimen perusteella ihmistä. Itse olen kyllä hoikka ja vaaleakin satun olemaan sekä pääkaupunkilainen syntymästäni saakka...

No mä kans yritän:
äitti83 on sellanen "pullantuoksuinen" kotihengetär kenellä riittää aina ymmärrystä ja aikaa perheelle. Arvot ovat perhekeskeiset hänellä, mielikuvissani hän näyttää keskikokoiselta, sinisilmäiseltä ja punaposkiselta(kun touhuaa lapsosten kanssa päivät pitkät) :)

Janis ja pantalaimon, ovat "monitoiminaisia", jotka haluavat kiihkeästi yhteensovittaa perheen ja uran ja siinäpä vielä upeasti onnistuen nyt ja tulevaisuudessa. Eivät vähästä säikähda vaan menevät vaikka läpi harmaan kiven. :) ulkonäöltään he ovat tummia ja hoikkia sekä heillä on silmälasit muotikehyksin ;)

rouvasumppisuu: jostakin syystä miellän sut vahvasti itseni kaltaiseksi ( varmaan siihen vaikuttaa suht sama ikä, meitin tytöt miltein samanikäsiä, ollaan lisäksi samalla alalla samassa organisaatiossa). Voisin nähdä meidät rupattelemassa kahvin äärellä tyttöjen leikkiessä yhdessä ja mun typy ei tajuais kuka se oikea äiti onkaan ;) Omaat vahvan hoivavietin ja olet se ihminen kenelle ystäväsi aina uskoutuvat..

färbö: nuori nainen, jota elämä on kasvattanut vastoinkäymisillään :hug: hän kuitenkin aina vaikeuksien kautta voittoon. Elämänasenteeltaan avoin ja postitiivinen. Ulkonäöltään pienikokoinen ja vaalea...

kuumeilija: temperamenttinen ja sosiaalinen luonne. Viihtyy porukassa ja huolehtii läheisistään. Kun jotain haluat niin parasta olisi, että se tapahtuisi välittömästi ;)

Nyt alkaa pää ylikuumentua tästä miettimisestä, eli parasta antaa teidän jatkaa. Pahoittelut, että mainitsin vain osan "profiilit", olette kuitenkin kaikki mielessäni :heart:

Omanapa: Väsymys piinaa, muuten olo aikalailla ihana. Tänään käytiin katselemassa sisarusvaunuja, eli tulipas hypisteltyä briot ja emmaljungat :whistle: ai miten niin malttamaton :kieh: Saunottiin illalla ja mietittiin kummeja ja nimivaihtoehtoja sekä sovittiin, ettei selvitetä sukupuolta ennen syntymää *minä ja mies pidetään sormet ja varpaat ristissä, eetä kaikki menisi hyvin loppuun saakka*

sHv ja hipsu 5+2 :heart:

RouvaSumppisuu
Ihanaa sHv, kun jaksat tulla meillekin kertomaan teidän kuulumisia. Otat sitten ne kaikkein fiinimmät ja muodinmukaisimmat vaunut kaikin extravarustein teidän hipsulle :heart: :heart: :heart:. Piti tulla vielä katsomaan viimeisimmät kuulumiset ennen unille menoa, mieskin on iltamenoissa niin mikäs tässä on mamman surffatessa (taas) :D .

Mikähän tossa mun nimimerkissä oikein on, kun joskus ennenkin on ollut tämmöistä arvausleikkiä tuolla toisessa "osiossa" niin joka kerta joku laittaa et oon pullantuoksuinen. :LOL: No, kyllä mä tykkään leipomisesta ja aika usein tulee jotain leivottuakin... Ja joo, mulla on tummat aika pitkät hiukset ja aika maalla asutaan... :D Ja kai mulla ihan normaalivartalo on. Ja mies on joskus sanonut että olen meidän kodin hengetär :LOL: Ja silmät on siniharmaat.

RouvaSumppisuusta tulee mieleen tummat paksut hiukset, suunnilleen olkapäille asti pitkät. Silmälasit. Tykkää kahvista. :D Jotain 165cm pitkä, vähän pyöreähkö vartalo. Semmoinen hössöttäjä-luonne. :D

Meritähti tummat, kiharat hiukset. Siniset silmät. Semmonen kiltti, aina toisia ensin ajatteleva luonne. 160cm pitkä, normaali vartalo. :D
Plussaonnea kovasti täältäkin suunnasta!!! :heart:

Heh, on aika hauskoja noin nikkien arvailut. :D Joo, olen tosiaan tumma, ja silmälasitkin on, tosin en tiedä onko nämä nyt mitkään muotikehykset. B) Hoikka en kyllä ole hyvällä tahdollakaan :LOL: , pikemminkin mukavan pyöreä, mutta ehkä sinne hoikkaan päin ollaan menossa. - 7kg jo! :)

Oih, olisipa kiva olla pian samassa tilanteessa sHv! :heart: Meillä on suunnitteilla matka Lontooseen helmikuussa ja jo nyt mietin mitä kaikkea kivaa sieltä voi ostaa... :p :ashamed:

Meritähti: Joko, joko, joko teit testin?! Onpa jännää! b =) d

RouvaSumppisuu
:LOL: :LOL: :LOL: Tää nikkiteema oli niin hauska, että jatkampa vielä hiukan:
Färbö: pieni mutta pippurinen, sinnikäs tyyppi, joka menee läpi vaikka harmaan kiven. On sisukas, mutta toisaalta ajattelevainen pohdiskelija, jolle toisten hyvinvointi ja perhe on tärkeitä. Pohjoisesta kotoisin.

Kuumeilija-:tykkää mennä ja touhuta, ulospäin suuntautunut puhelias ihminen. Aina monta rautaa tulessa, ei pysy kauaa paikallaan.

sHv: vaikuttaa ihmiseltä, joka on aina tiennyt, mitä elämältään haluaa. Toisaalta päämäärätietoinen rationalisti, mutta toisaalta romanttinen haaveilija. Empatiakykyinen, osaa tarjota lohduttavan olkapään aina sitä tarvitsevalle.

Meritähti
: nikistä tulee mieleen ihminen, jolle luonto ja saaristo on tärkeitä. Herkkä ja siro ulkonäöltään.

:LOL: Ehkä nyt lopetan, ennenkuin oma sisäinen psykologini täysin riehaantuu... :LOL: :LOL: vaikka monesta muustakin palstalaisesta voisin kertoa näitä "totuuksia" :D .

Testasin ClearBluen testillä aamuvirtsasta negan...
Kp 34 jo eikä vieläkään menkkoja eikä plussaa.
Tosin oltiin kyllä tässä kierrossa ulkomaan reissussakin, että ehkä sitten matka on järkyttänyt kiertoa oikein kunnolla.
Odottelen nyt tässä muutaman päivän ja jolleivat menkat ala testailen vaikka tiistaina uudelleen, silloin olisi sitten jo kp 37.

Nikkien arvailusta, tunnun itse olevan niin huono tässä...
Mutta täytyy kommentoida muiden arvailuja sen verran, että tummahiuksinen olen juu ja pitkä on tukka, mutten sanoisi kihara, vaikka välillä vähän laineileekin. Silmät on sinivihreät.
Pituutta on 175 cm ja siroa ei minusta kyllä saa tekemälläkään =)
Olen tosi lanteikas ja rintava ja sitten vielä löytyy noita ylimääräisiä kiloja paljon enemmän kuin olisi suotavaa. =)
Luonnosta ja vedestä kyllä tykkään, niin kuin arvailtiin: järven rannalla unohdan kaikki arjen murheet ja rentoudun paremmin kuin missään muualla.
Teen töitä niin hektisessä ympäristössä, että vaikka nautinkin työstäni, tarvitsen vastapainoksi jotain aivan päinvastaista; ja sitä tarjoaa luonto, erityisesti uiminen.

Hui kun ollaan tiputtu, taitaa kaikki olla viikonlopun vietossa.

Minä täällä tuskailen edelleen epätietoisuudessa, kiertopäiviä nyt 35 joten eiköhän tässä kohta joko menkat ala tai plussa tule, jälkimmäistä tietenkin toivotaan.

Heipsan kaikille! En ole aikoihin tänne kirjoitellut, vaikka palstaa päivittäin seuraankin.. Ajattelin, jos se vauvakuume vähän talttuisi, mutta ei niin ei.. On tää kumma "tauti". Tiedän, että vielä ei ole aika vauvalle, mutta eipä tälle kuumeelle mitään mahda :whistle: Siskolle syntyi jokin aika sitten pieni tyttö ja sen myötä kuume vaan kasvanu.. No ei mahda mitään :ashamed: Ehkä joskus mullakin oma nyytti on kainalossa..

RouvaSumppisuu
Meritähdelle :hug: negasta. Mutta toivoa ei pidä menettää, testaukset jatkukoon =) ...

Heipsan Vaahteramäen Iitalle! Kiva kun kävit taas "näyttäytymässä" =) . Varmasti meillä kaikilla on vielä joskus omat nyytit kainalossa...ihan varmasti!!!

Nyt valmistautumaan BB -iltaan...säälittävää mutta totta :LOL: !!!

Yhteistyössä