vauvakuume mutta ei vielä

pantalaimon: :hug: Onneksi miehesi selvisi.

Färbö: Saako kysyä mitä siskollesi on tapahtunut...? :hug:

sHv:eilen tein clear blue testin ja oon aika varma et se näytti negaa. semmonen epämääränen viivanpaikka hiukan väriä jossain kohassa. Elikkäs mitäs, onkos nyt kp 32? vissiin... ni kyllä se testi varmaankin ois jo kunnon plussan antanu. :) ihme että kierto nyt tällee venyy ja venyy... ehkä siks ku nyt ois tarkotus alottaa minipillerit joksku aikaa. :D pari päivää on tullu tuhrua. Ärsyttää et ei voi alkaa kunnolla jos on alkaakseen. Nytteki tekis mieli mennä ostaa joku testi.... :ashamed:

Färbö: :hug: Lueskelin tuolta ketjun alkupäästä, että toinen isosiskosi kuoli hiljattain. Oliko kyseessä auto-onnettomuus? Varmasti kauheaa. :( Itse olen esikoinen, eli minulla vain pikkusisaruksia, mutta olisi kyllä melkein maailmanloppu menettää joku heistä.

Kuumeilja-: Jaksuja! :hug: Varmasti on ärsyttävää, kun ei yhtään tiedä missä mennään.

ON: Pitäisi tiskata ja järjestellä papereita sekä opetella sieniä. :D Hmmm, mistäköhän aloittaisi...

Kiitos onnitteluista! Tämä on ollut ihana pino, vaikkakin itse vähemmän aktiivisesti olen kirjoitellut. =) Nyt jatkan palstailua odotuspuolella sisarHENTOvalkoisen kanssa.. :D Käyn kyllä varmasti kurkkimassa.. B)

Niimpä... Mekin ollaan oltu 4 kuukautta mieheni kanssa naimisissa, masentaa kun yritystä on, molemmilla vauvakuume ja kaverit vaan saa vauvoja oikein rutiinille... Meillä tulee aina naistenvaivat vastaan ja tuntuu ihan kamalalta... :ashamed:

Heippa kaikki...
Pakko tulla tänne purkamaan tuntoja, kun en oikein tiedä miten päin olla.
Kerroin parhaalle ystävälleni, että olemme jättäneet ehkäisyn pois.
Siitä asti hän on ollut jotenkin tosi vaivautunut seurassani, jotenkin surumielinen.
Arvelen tämän johtuvan siitä, että heillä ei ole miehensä kanssa yritys vielä alkanut. En ollut aikonut kenellekään vielä kertoa, mutta kun ystäväni kertoi heille käyneen vahingon ja pohti tulevatko menkat, tuntui jotenkin sopivalta hetkeltä paljastaa meidän salaisuus...
Olivat kuulemma jo suunnitelleet sitä, mutta ystäväni sitten itse oli halunnut odottaa vielä, kun koulua on hänellä vielä pari vuotta jäljellä.
Nyt kai suunnittelevat keväällä tai viimeistään kesällä jättävänsä ehkäisyn.
En oikein kuitenkaan ymmärrä miksi hän on niin surullisen näköinen... en siis ole hänelle vihainen tai häneen pettynyt, tahtoisin vain ymmärtää, jotten ainakaan pahoita hänen mieltään lisää.
Onko joku kohdannut vastaavaa? :attn:
Olisikohan ystäväni kenties ajatellut, että saamme vauvat yhtäaikaa tai jotain, ja pelkää nyt jäävänsä jälkeen? Emme kyllä sellaisesta ole puhuneet...vai mitä tämä voi olla? Ajatuksia kenelläkään?

Voi, voi. Ollut jotenkin ihme aikaa muutenkin. Serkkuni ja ystäväni, 20-vuotias kahden pienen lapsen äiti, sai sydänkohtauksen. Näyttää kylläkin onneksi toipuvan.
En vain kerta kaikkiaan ymmärrä; niin nuori ja kaikin puolin terve, terveelliset elämäntavat, eikä suvussa kulje mitään. Ei mene minun kaaliini.
Pistää vähän ajattelemaan...

Mammukka81
Meritähdelle :hug: . Onneksi serkkusi on toipumaan päin, tuollaiset läheltä piti -tilanteet pistää kyllä aina miettimään...ja arvostamaan sitä kaikkea minkä olemassaolon aina välillä unohtaa :heart: . Muistan vaan itse, kun olin juuri raskautunut ja perheenjäseneni oli todella vakavassa auto-onnettomuudessa ja kuin ihmeen kaupalla selvisi siitä rytäkästä. Pisti kyllä miettimään syntyjä syviäkin ja sitä, kuinka kaikki voi olla sekunnin murto-osasta kiinni. Pantalaimonille myös :hug: .

Ehkä Meritähti, paras ystäväsi jotenkin suree sitä, ettei vielä itse pääse kunnolla yrittämään raskautta eikä vielä osaa iloita puolestasi. Jos heilläkin on kova vauvakuume, mutta olosuhteiden pakosta joutuvat vielä odottelemaan ja tämä teidän yritys tuli heille kovana yllätyksenä...vaikea sanoa, ihmiset reagoivat ja näyttävät tunteensa niin eri tavoin.

Asiasta taas viidenteen, Pantalaimon, sain hihityskohtauksen kun luin että sun pitää tiskata, järjestellä papereita ja opetella sieniä :LOL: ...miksi ihmeessä opettelet sieniä???

Heissulivei kaikki :wave: ja hyvät yöt |O !!!

Pantalaimon Hui kauhee! Onneksi ei käynyt kuinkaan...Onni onnettomuudessa. Tuommoiset asiat pistää miettimään, kuinka hyvin asiat onkaan juuri näin...

kuumeilija- Oletko tehnyt vielä uutta testiä?

liitu Kuinkas kauan teillä on yritystä takanpäin? (Meillä on pisimmillään yritetty vauvaa 6kk.) Toivottavasti saatte tekin pian plussattua!! =)

Meritähti Kamalaa tuo serkkusi juttu. :( Pistää tosissaan miettiin... kaikki ei aina ole itsestään kiinni. Kamalaa! Onneksi serkkusi kuitenkin on toipumassa! Tuosta ystävästäsi... en oikein tiedä, mitä voisi olla. Jos häntä vaivaa mahdollinen yllätysraskaus, kun heille ei vielä kuitenkaan yrittämällä ole vauvaa yritetty, niin sitten on jotenkin surullinen... Onko ystävälläsi vielä lapsia? Entäs sinulla? Jos sinulla on ja ystävälläsi ei, niin jos hän on vähän kateellinen siitä, kun teillä jo yritetään uutta vauvaa ja he joutuvat vielä odottaan yrityksen alkamista? Vaikee sanoa...

Meillä kävi tänään esikoinen ja molemmat pojat hammaslääkärissä. Ja arvatkaa vaan, saiko käyttää mielikuvitusta, että avasivat suunsa? No, loppu hyvin, kaikki hyvin. :D

Hyvähyvä että täällä ollaan plussattu mun poissaollessa. Mentiin naimisiin ja oltiin lomalla, joten mua ei ole täällä vähään aikaan sen takia näkyny. Mutta nyt tämä rouva voidaan listata tositoimijoihin, vaikka ei me nyt niin tosissaan vielä yritetä, mutta kumit on jätetty laatikkoon. Joten eihän sitä koskaan tiedä vaikka on tärpännykki. Asenne on kuitenkin että ei heti tärppää (pessimisti ei pety)

Meritähti: Aika kinkkinen juttu. Voithan vaikka kysyä siltä kaverilta että miks oot jotenki noin surullisen olonen..? Että johtuuko se siitä mitä kerroin? Vai onko jotain muuta mikä painaa mieltä..? Just tänää ite puhuin yhen koulukaverin kanssa vauvakuumeesta ja siitä ku mulla ei oo ketään kaveria, joka ois samalla aaltopituudella tän asian suhteen. Sitte kaveri paljasti että seki on jo laskeskellu että jos nyt tulis raskaaksi ni laskettu aika ois toukokuussa ym.! :D Eli en ollukkaa ainoo joka miettii joka päivä näitä asioita.. Tsemppiä sinne.. Ja vähänkö hieno asia, että ootte voinu jättää ehkäisyn pois, iloitse siitä täysin rinnoin!! =) eiks je?

Enpä oo uutta testiä tehny ku oon vuotanu pientä vuotoa jo 3-4 päivää. Alkais nyt se kunnon niagraputous vuoto, ettei tarttis elätellä turhia toiveita!

pilvilinna oikein paljon plussaonnea sinnepäin!! :D

Täällä lapset saatu nukkumaan. Oli taas melkoinen apinointi päällä ennen iltatoimia... Hetken jo kauhistelin, että olenko ihan seko, kun vielä vauvasta kuumeilen. Ja nyt taas on niin varma tunne, että voisin ottaa sen pikkunyytin vaikka heti! :D :heart:

Mammukka-81: Juu, et lukenut väärin. Opettelen toden totta tunnistamaan sieniä. :D Meillä on sellainen kurssi meneillään. Joskus aiemmin paljastin, että opiskelen biologiaa, joten siihen liittyen. Tänään oltiin mettässä ja löytyihän niitä itiöemiä, vaikka aika kuivaa on ollut.

ON: Kp on 9 ja vähän sellaista kummaa nippailua on ollut molemmilla puolilla alavatsaa. Johtuu varmaan oman hormonitoiminnan uudelleen starttaamisesta. :) Täytyy toivoa, että siellä munasolu kypsyisi.

Nyt pitää mennä vielä laskemaan laskuja yhteen toiseen kurssiin. En ole tuntenut itseäni näin tyhmäksi sitten lukion (pitkän)matikan. :ashamed: Jotain on silti pakko saada paperille...

Plussatuulia! :whistle:

Hupsista, taas täällä :p Toivottavasti teitä ei haittaa kun täällä vaan pyörin, vaikka itse "kuumeilu" siirtynyt odotukseen :/ mutta kun oli niin ihana pino ja oppi "tuntemaan" teitäkin... ja kummasti tuo hiire klikkaa aina vauvakuume-osioon ennen odotuspuolta :kieh:

Liitu: Tiedän, että odottavan aika on todella pitkä. Ihan todella tiedän tuon esikon kohdalta, häntä kun yritettiin miltein vuosi. Eli :hug: sulle, yritä jaksaa, kyllä se odotus vielä palkitaan :heart:

meritähti: Ystäväsi on varmasti onnellinen puolestasi. Mutta niinkuin mammukka81 sanoi, niin ihmiset reagoivat niin erilailla ja uskon myös, että hän peilaa asiaa itseensä ja on pettynyt kun oma-aika ei ole vielä käsillä. Omalla kohdallani myös hyvä ystäväni on kuumeillut kanssani vuosikausia, muttei yritys hänelle vielä mahdollista elämäntilanteen vuoksi. Hän oli todella onnellinen puolestani kun typyä aloin odottamaan, vaikka silmistä näkyikin tietynlainen suru häneen itseensä liittyen. Nyt pelottaakin kertoa hänelle toisesta raskaudesta kun tuntuu, että veistä kääntäisin haavasta, mutta toisaalta tämä meidän onni ei ole keneltäkään pois häneläkään :)

Omanapa: Töissä hajut alkaneet ällöttämään siis kysymyksessä leikkurissa leijuvat käryt "vuotavien suonien poltot", intubaatioputken limat jne. :x muuten vointi mitä mahtavin ja ruoka maistuu vielä :)

Onnea rouviintumisesta Pilvilinna, ja paljon tärppionnea!

Tervetuloa kirjoittelemaan vastaisuudessakin [/b]sHv, kivahan teistä plussanneistakin on kuulla :heart:

Olen ollut pojan kanssa niin kovasti liikkeellä etten ole vauva-asiaa hirveästi edes ajatellut. Mitä nyt silloin kun täällä käyn :) Ja sen tietysti huomioin että ovis lähestyy, mutta en siihenkään päiviä laske :) Jospa pystyisin näin iisisti olemaan vielä oviksen jälkeenkin...

Iltapala kutsuu :p

Enpä ole täällä vähään aikaan taas käynytkään.
olemme nyt siis saaneet onnellisesti toisemme ja häät olivat täydelliset. Vauvakuumehan se sieltä taas on nostanut päätään häiden jälkeen mutta hieman erinlaisempana kuin odotin :whistle: Meillä näillä näkymin siirtyy yritys keväälle, tämä on kyllä aivan paras ja mahdollinen ratkaisu.
Meillä on koiran astutus seuraavista juoksuista joulukuun alussa ja jos onni lykästää saamme uuden pennun sitä kautta. Nyt kun on hieman kovin höyryäminen laantunut pystryy näkemään asian realistisemmin kuin esim kesällä. Toisen koiran kanssa menee oma aikansa ennenkuin oppii tavoille jne. Enkä missään nimessä halua "vaaraantaa" hänen pentuaikaa jolloin oppiminen on kiivainta. Jos olisimme alkaneet yrittämään joulukuussa niin pennun kanssa olisi voinut olla hankalaa aamupahoin vointineet, mahdollisine raskausmyrkytyksineen edellyttäen sen että raskaaksi olisin tullut/tulen.

Käyn välillä teitä täällä kurkkimassa mutta palaan tiiviimmin kun yrityshetki lähenee.

Oikein paljon onnea sHv:lle ja Pipalle :flower: :heart:

Mammukka81
:heart: Haaveilijat: :heart:
Aavikkokahlaaja
ak84
BlueAngel
Deluxxe
Dive
Farouk
Färbö
harald haaraparta
Hellu1
hilja
Janis
Kitty1979
koiramamma
kuumeilija-
Laala
LeenuLiinuTiinu
lemmuAmmu
Mincki77
Mimosa81
M-J
Muusa78
Mökönen
Näätänen
ninsku85
Pearl84
Perhoinen84
Pikku myy ja haisulimamma
Ripsuh
Sigurd
Vaahteramäen Iita
Venus
viivi
Äitti-83
Äitsykkä

:heart: Tositoimissa: :heart:
futuremami
Katbe
Lilli-85
l0ttis
Meritähti
Miranda-81
Nuhnus
Pantalaimon
Pantteri76
Peikkotyttö07
Pilvilinna
RouvaSumppisuu
sonja R
Tikkunekku

:heart: Plussanneet: :heart:
Mamitre
pippa LA 16.5.2008
sisarHENTOvalkoinen LA 17.5.2008

Färbö: Pahoittelut täältä ja iiiso :hug: Kuinka oot jaksellu?

Erikoistutaan sun kanssa samaan, ja en oo itekkää vielä päättäny aihetta... :ashamed:

Ainiin, kunnon vuoto alkoi! Mutta kyllä täältä vielä joskus perässä tullaan. :)

Färbö: Pahoittelut täältä ja iiiso :hug: Kuinka oot jaksellu?

Erikoistutaan sun kanssa samaan, ja en oo itekkää vielä päättäny aihetta... :ashamed:

Ainiin, kunnon vuoto alkoi! Mutta kyllä täältä vielä joskus perässä tullaan. :)

Onpas taas tapahtunut ihania ja kauheita asioita monille palstalaisille :hug: kaikille tarpeen mukaan. Etenkin Färbölle jaksamisia.

En ole vähään aikaan kirjoitellut. Olen kyllä käynyt säännöllisesti lukemassa kuulumiset, mutta en ole saanut aikaiseksi itse raapustaa mitään. Ei ole oikein mitään uutta kerrottavaa. Kierto vaan venyy ja mahassa on välillä ilkeä olo ja varsinkin iltaisia välillä ällöttää ja väsyttää. En tiedä onko hormooneista vai stressistä vai mistä.

Katsoin kanssa tuota meidän listaa ja tosiaan paljon on sellaisia jotka ei ole piiiitkään aikaan kertoneet kuulumisiaan. Olis mukava kuulla miten on "projekti" kullakin edennyt.

Moi taas kaikille tasapuolisesti! :D

Färbölle oikein paljon jaksamista! Kamala asia tuommoinen! :'( :hug:

Meillä on tuo kuopus, joka täyttää huomenna 10kk, keksinyt, että mullan kaivaminen tommosesta ison "palmun" ruukusta on oikein hauskaa! Päivälläkin mentiin semmoista ympyrää... poika meni kaivaan multaa, minä otin pojan pois ja vein käsien pesulle ja laitoin pojan takaisin lattialle leikkiin. ---> Poika meni taas kaivaan multaa, taas käsien pesu ja lattialle. ---> Ja taas sama... noin 10 kertaa peräkkäin... :kieh:

Äitti-83, kyselit onko meillä tai ystävälläni vielä lapsia: ei ole kummallakaan. Kovasta vauvakuumeesta kärsitty molemmat jo jonkin aikaa, ja kaippa se sitten tätä ystävääni harmittaa, kun on jäänyt ikään kuin jälkeen tässä, kun ollaan aikaisemmin vain kuumeiltu yhdessä, ilman että kummallakaan olisi vielä yritystä.
Ajattelin nyt häntä tavatessani pitää kieltäni vähän kurissa ja olla aiheesta enemmän hissukseen, ellei hän asiasta ala puhua.
Tänään taas tavattiin ja meni jo vähän paremmin, luulen, että hän tarvitsee vain aikaa vähän sulatella asiaa.
Varmasti on kuitenkin onnellinen puolestamme jos meillä tärpää, jotenkin minulle tuli vaan huono omatunto, että yleensä kerroin hänelle jo nyt...mutta eipä tässä mitään.

Menossa nyt kp.31...
En ole uskaltanut vielä testata, kun on kierron pituus heitellyt niin kauheasti minipillereiden lopettamisen jälkeen, enkä haluaisi hätiköidä, kun voi olla, että kierto taas vaan venyy, eikä oikein ole kovin kummoisia tuntemuksiakaan suuntaan eikä toiseen, mitä nyt vähän juilimista ja viluisuutta.
Mutta eipähän tarvitse enää kauaa arvuutella, pian tietää, pitäkää peukkuja pystyssä.

Yhteistyössä