Kiitos teille ihanaiset onnitteluista :heart:
Uskottava se vaan on. Ei ole menkat alkaneet, muutenkin mulla alkaa aina tiputtelemaan 1-2pvää ennen "tulvaa" ja nyt ei mitään muuta kun v.vuotoa. Rinnat pikkasen kipeät ja mahassa edelleen vihloo. Nyt kp 31/28-32, hmmm eli rv 4+0 ja LA 17.5.2008...
On kyllä todella epätodellinen olo. Vaikeaa tajuta, että olen raskaana. Varsinaisen yrityksen kun tuli alkaa vasta ensikevään mittaan ja piti ennättää olla hetki töissäkin parempien äippärahojen toivossa. Nyt on monia ihan käytännön asioita mietittävänä. Onneksi sentään asuntoon mahtuu.
Miehelle kun näytin +raskaustestiä niin hän todella iloinen asiasta, ei edes ""järkyttynyt"
innoissaan alkoi vaan miettimään tilavampaa autoa *miehet* :kieh:
Nyt vaan odoteltava pysyykö pikkanen matkassa...
kuumeilija-:Tilasin aikoinani tuolta testejä varuiksi...
http://www.halpa-testi.fi/raskaustesti_liuska-c-1_2.html
Testiin tuli heti kontrolli viivan jälkeen toinen viiva, joka kuitenkin haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin aivan selkeä punainen viiva. Ajattelitko vielä itse testailla, vai odotteletko miten käy? Toivon niin, että siirtyiset mun kanssa tuonne toukokuisiin :heart:
:attn: Kertoisitteko te, joilla pieni ikäero lapsilla miten on perhe-elämä sujunut uuden vauvan syntymisen jälkeen: oma jaksaminen, esikon suhtautuminen jne. Meijän typylle ja pikkukakkoselle kun tulee väliä vaivaiset 1 1/2v. jos kaikki menee niinkuin pitääkin???????? (yritän kovin pitää jalat maassa, koska alurask. keskenmenot harmittavan yleisiä
)...
Palaan taas myöhemmin. Tämä perhe alkaa tehdä lähtöä korkeasaareen ja toivoo, ettei sade kastele ja pilaa retkeä :/