vauvakuume mutta ei vielä

Voi, ihanaa! Paljon onnea kuumeilija- :heart: Plussahan se haamukin on, niin meidänkin esikoinen oli ensin haalea haamu ja parin päivän kuluttua tummaakin tummempi punainen viiva :)

Ja nyt sitten paljon plussia lisää, sHv ynnä muut!!! Pääsen sitten teidän kautta elämään tätä plussaonnea :D

Kyllä mun täytyy ihan oikeasti käydä huomenna ostamassa sitä greippimehua :) Miten paljon sitä pitäisi sitten päivässä juoda...? Se on kyllä aika ällön makuista, mutta mitäpä sitä ei näin yhden (epäonnistuneen) yrityskierron jälkeen tekisi :LOL:
Esikoinen kun tärppäsi heti enkä silloin osannut edes piinailla tai muuta. Nyt tuntuu niin hirveältä tämä odottelu ja oireiden etsiminen. Miten ihmeessä sitä voisi olla miettimättä koko asiaa, ihan niin kuin esikoisen kanssa? Pää tässä hajoaa.
Jos nyt vaan yrittäisi olla ajattelematta niitä oireita sen ovulaation jälkeen... Sehän on helppoa kun täällä käy palstailemassa :)

Kauniita unia!

nonniin niinku arvasinki, eipä oo viiva vahvistunu ollenkaa. Haaleempi ku eilen päiväpissasta. Ärsyttävää. Nyt siis kp 28/28-30??
Jotenki taas odotin et nyt se ois vahvistunu.....
Noh, mä tästä häippään kirran tunnille.. Iltapäivään! :)

Mammukka81
Kuumeilija-, no voi harmi. Mutta eiköhän se viiva vahvistu tässä muutaman päivän sisään... :heart: .

sHv:lle plussatuulet myös :whistle: .

Färbölle tsempit kouluun ja kaikki sympatiat näihin vauvanodottelupuuhiin :hug: . Yrityksen odotus voi olla joskus niin tuskaa...

Meritähdelle
tositosi paljon onnea ekaan yrityskiertoon! Ja ihanaa että sait heitettyä ne epävarmeeden tunteet jorpakkoon :D , vaikka kyllähän ne ihan sallittuja näinkin isossa asiassa on.

Lillille voimia taisteluun greippimehun kanssa :p . Se ei kuulu munkaan lemppareihin, turhan tyjyä tavaraa mun makuun. Riittäisköhän lasillinen päivässä?

ON: ei menkkoja vieläkään. Parin viikon päästä on onneks gyne. Huomasin, että mulla pyörii vähän liikaa nää vauvautumisasiat mielessä, joten yritän jättää tätä palstailuakin vähän vähemmälle. Tiedän itsestäni, että oon niin malttamaton kaikessa, että ei mitään rajaa. Ja kun meidän piti alunperin aloittaa yritys vasta vuodenvaihteessa tjot -meiningillä ja nyt on vasta yk1 imetyksen jälkeen ja oon ollut ihan tulisilla hiilillä täällä. Jos jollain on antaa ylimääräistä malttia ja kärsivällisyyttä niin ilomielin otetaan vastaan :LOL: . Yritän nyt keskittyä vähän muihin asioihin, nauttia omasta pikku perheestäni ja ihanista asioista, joita mulla jo on elämässäni. Kerron kyllä sitten, kun jotain kerrottavaa on ja jos saan kiertoni kuntoon. Ootte ihania kaikki :heart: .

Nyt on kaksi litraa greippimehua jääkaapissa, en tosin vielä ole uskaltautunut sitä juomaan. Halusin nauttia ruuasta ensin ilman että se mehun maku pilaa mitään :D

Mammukka81, eipä ole minullakaan sitä kärsivällisyyttä sitten yhtään... Siksi tällaiset odotteluhommat ei sovi mulle ollenkaan :) Nyt on ihan ok olo kun ei ole mitään piinattavaa vielä, mutta auta armias sitä oviksen jälkeistä aikaa... Kovasti on aikomus yrittää olla ajattelematta asiaa niin tietoisesti kuin viimeeksi :)

kuumeilija-, kyllähän se plussa on joka tapauksessa jos kaksi viivaa siinä näkyy :) Eihän sen viivan vahvuudella pitäisi mitään väliä olla. Mutta jos esim. viikonloppuun maltat odottaa seuraavaa testausta, viivan luulisi olevan jo vahvistunut.

Testiä kehiin sHv, ei me jakseta täällä enää odotella :D

Lilli-85Mä olen myös pari päivää juonut tuota greippimehua. Hyvää ei kyllä ole. :snotty: Alas kuitenkin saan kun juon lasillisen kerralla enempiä maistelematta ja heti perään suuhun jotain muuta. =)

Kuumeilija- Onhan tuo ihan selkee plussa. Itelläkin poika oli testissä haamu, joka ei vahvistunut mihinkään. Todeksi uskoin vasta kolmannen testin jälkeen, jos sittenkään ;) Kahdella eri merkillä testasin vielä.

Mammukka81 Sama vika se mulla on, että ei ole kärsivällisyyttä. Kuten Lilli-85 sanoi, nyt on hyvä olla kun on kierron alkuvaihe, mutta ovulaation jälkeen on ihan toisin asiat. Pitäis osata tosiaan ottaa siinä vaiheessa hiukka rauhallisemmin.

Eipä tänne itselle mitään kummempia. Flunssassa oeln pari päivää minäkin ollut. Onneksi ei kuitenkaan kovin paha ole. Täti on lähtenyt ja nyt sitten vaan ovulaatiota odotellaan...

Hei onnea nyt kauheasti kuumeilija-. Kyllä se plussa ON AINA plussa, oli kuinka haamu hyvänsä ja kahta kertaa tuskin onnistut edes haamua saamaan, jos olisikin viallinen testi ja nuo testit ovat kyllä erittäin luotettavia. Kysymys kuuluukin, että pysyykö pikku salamatkustaja kyydissä eli tästä se seuraava vaihe toivottavasti alkaa. Eli mä pistän tästä sulle tarrasukkia tulemaan ja vauvaliimaa ja kaikkea mahdollista takiaistarviketta!*+*+*+*+*+*+*+*+*+* Eikäpä se hormoonitaso ole valttämättä alle vuorokaudessa kauhesti ehtinyt nousemaan, mikä hyvin selittäisi aamuisen haamuviivan. Muistelin juuri, kuinka esikoisen kanssa joskus 10 rv:n paikkeilla tuli sellaista tuhruvuotoa ja hätäpäissäni tein yhden raskaustestin, jossa tuli ihan haamuviiva, tästä sitten tietysti huolestuin lisää - ihme hölmöilyä, kun eihän ne hormoonitasot siinä vaiheessa ihan hetkessä laske vaikka olisikin mennyt kesken. No kumminkin, ymmärrä kyllä että pientä varausta pidät päällä - eihän sitä helppo ole uskoa, että on raskaana. Onnea hirmuisesti!

Pearl84- sattuhan näitä väärinkäsotyksiä, etenkin jos tulee sellaisia tuntemuksia juuri sopivaan aikaan kierrosta. Enpä itsekään ole aina tuota tiennyt, mihin pillerien teho perustuu. Olin vain kiinnostunut eri vaihtoehdoista, mutta enpä taida kuitenkaan tähän väliin alkaa mitään uusia ehkäisykeinoja hankkimaan, kun on enää 4-6kk kun olisi tarkoitus antaa kakkoselle vapaasti mahdollisuus tulla. Joo, tuo luomuilu kyllä vaatii paljon tarkkailua ja sitten osan kierrosta on käytettävä sitten kumia tai oltava pupuilematta.

Kuumeilija-: Oi, kaksi haamua! ONNEA ONNEA! Paljon tarrasukkia! Oletko jo kertonut haamuista miehellesi? Mitkä oli reaktiot? :heart:

Janis: Kiitos tsempeistä! Eiköhän se tästä. Tänään en ole taas yhtään saanut luettua, mutta eilen sain tosi hyvin ja nyt on jo puoliväli aineistosta kahlattu. Vielä reilu viikko tenttiin, joten eiköhän tässä ehdi, kunhan vaan tosissaan yrittää.

Tänään on taas bileet. En ole tottunut tällaiseen "parit bileet viikossa" -tahtiin. Velvollisuus kuitenkin kutsuu... Onneksi helpottaa, kun syyskuu tästä soljuu ohi. Liityin tänään muuten ensimmäiseen piinaviikko-pinoon. Hih. :D

Plussatuulia niitä tarvitseville! :whistle:

niinpä sHv! Nyt äkkiä sitä testiä kehiin! heti paikalla kuolen jännityksestä sun puolesta! :D
ÄLKÄÄ ONNITELKO ku en yhtää luota noihin testeihin. Äsken taas tiirailin noita, ja niissä näkyy TOSI HAALEET viivat, mut ei ne punasia ole. Ja noi kontrolliviivatki on tollasia liilaharmaita. Ja ne testiviivat on tosi lähellä sitä kontrolliviivaa.... :eek:

löysin tollasen LINKIN missä on aconin ovistesti tehtynä. Ni mulla se testiviiva on lähempänä kontrolliviivaa ku tossa. Voikohan joissain testeissä olla se raskaushormonikohta lähempänä kontrolliviivaa ku toi? Nii ja tossahan toi viiva on täysin selkeä.. Mut otin vaan nyt ton viivan kohan puheeks...
Eli siis tossa se löytämäni linksu:

http://www.aijaa.com/v.php?i=590474.jpg

löysin vielä tällasen missä toi viiva taas on tosi kaukana tosta kontrolliviivasta..eli poikkeaa siis "normaalista" viivasta.
http://www.aijaa.com/v.php?i=687350.jpg

JA sitte löysin tällasen mikä näyttää aika paljon mun viivalta, MUTTA se mun viiva on lähempänä kontrolliviivaa.Ja ehkä pikkusen vielä haaleempi.
http://www.aijaa.com/v.php?i=715336.jpg

löysin vielä tällasen missä toi viiva taas on tosi kaukana tosta kontrolliviivasta..eli poikkeaa siis "normaalista" viivasta.

JA sitte löysin tällasen mikä näyttää aika paljon mun viivalta, MUTTA se mun viiva on lähempänä kontrolliviivaa.Ja ehkä pikkusen vielä haaleempi.

iltaa vauvahöperöiseni :)

kuumeilija-: oon edelleen sitä mieltä, että jos näet kaksi viivaa niin + se on. Ja niinkuin Janis sanoi niin nyt on jännäily pysyykö pikkanen matkassa, eli harmittavan useinhan se hedelmöittynyt munasolu vaan hipaisee limakalvoa muttei kiinnity kunnolla, jolloin kuitenkin testi näyttää positiivista jos ennen oletettujen menkkojen alkamispäivää testaa :/ Eli täältäkin lähtee superrrrrliimat matkaan, tsup!!! Kipaise siel apteekissa ja pyydä se 10-herkkyys, sillä varmaan jo vahvistuu viivakin :heart: ja nuo testien viivanpaikat pikkasen aina vaihtelee.

mammukka81: ymmärrän kyllä "halun" keskittyä ihan vaan siihen olemassa olevaan perheeseen ja lakata haahuilemasta tulevaisuushaavekuvia. Itsekin muutaman kerran irtaantunut kuumeiluajatuksistani ja keskittynyt 110% typyyn ja körilääseen, mutta aina kuitenkin olen löytänyt tänne takaisin ;) Eli täällä me suo odotetaan :hug: muista nyt välillä käydä meitä morjestamassa :)

omanapa: Kiitos kaikille tsemppauksista ja kiinnostuksestanne :) Vielä en viitsi testata kun niin menkkamaiselta tuntuu ja nyt vasta 28/28-32. Eli pidän teitä vielä jännityksessä :p Jos menkat ei ole alkaneet lauantainakaan, niin silloin LUPAAN testata. Tänäänkin töissä aina tauon tullen kipaisin wessaan ja kurkin, että joko ne pahaset menkat alkoi...

Nyt vauhdilla greyn anatomian pariin, wuhuuu...

Näin ihanaa unta! Tein meijän luokassa eri testejä ja kaikki oli plussia! Sit oli sillee et voiko tää olla totta, nipistäkää mua et herään! :LOL:
Tein taas äsken aconilla tosia haamun. Mut selkeemmin erottuvan ku eilen. Mut eikö sen pitäis jo olla tosi vahva....ehkä ei...noh täytyy tässä odotella ja hommaa vaikka tänää uus testi/testejä ja tehä huomen aamulla ja kattoo mitä näyttääpi.. se uuden testin tekeminen on vaa niin pelottavaa ku pelkään sitä puhdasta negaa..! :ashamed:
Kylhän sä voisit sHv testailla jo huomenna....ihan vaa meijän meiliks.... ;) :D

Hei höperöt!

Kuumeilija-, millä mä saan sut uskomaan, et on se plussa. Kerroin sulle jo aikaisemmin, et itselläni tuli vielä ihan haamu, vaikka olin jo 10:llä raskausviikolla - eikä noita haamuja tule peräjälkeen, jollei istukkahormoonia erity! Noissa testeissä sanotaankin, että viivan vahvuudella ei ole merkitystä, vaan jos siitä erottuu miten haalea viiva tahansa - se on plussa!
Katsoin muuten nuo linkit, jotka olit laittanut. Itse olen tehnyt sekä aconin raskaustestejä ja ovistestejä (halusin varmistua, että tunnista oviksen oikein oireista), niin nuo vihreät, jotka ovat ovistestejä, ovat negoja - eli siinä ei ole ollenkaan viivaa siinä kohdassa, johon viivan pitäisi ilmestyä. Toi hailakka väri, joka näkyy siinä vasemmalla, on sen väripaperin kuultoa siitä kuoren alta - en tiedä osaanko selittää, mutta siinä testissä on semmoinen väripaperi siellä kuoren välissä siinä päässä liuskaa, joka kastetaan virtsaan. Aluksi kun testin on kastanut (virtsa noussut kapillaarisesti imumateriaalin läpi sen viivakohdan yli), niin se pinta, mihin viivat muodostuvat, värjäytyy kauttaaltaan punertavaksi. Vasta vähän ajan päästä viiva(t) ilmestyvät siihen. Se sininen testi, joka oli raskaustesti, oli positiivinen. Siinä näkyvä haalea viiva oli oikeassa kohdassa. Eli usko nyt vaan.

Ainiin, tulin lisämään vielä kuumeilijalle- tuohon edelliseen viestiini liittyen, että jos katsot oikein tarkasti sitä kuvaa linkistä, jossa oli raskaustesti, niin siinäkin näkyy kuultavan haaleasti se väripaperi siinä varsinaisen haamuviivan vasemmalla puolella siinä kohdassa, jossa liuskan kuoripaperi loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja kuumeilija-:
luulenpa että menkat tekee tuloaan. alavatsaa villtelee kokoajan tasasesti. Ja se viiva melkee hävis puolen tunnin kuluttua.
Niin, ja niitähän ei ohjeen mukaan puolen tunnin kuluttua pitäisi enää lukea, jolloin tulos ei ole luotettava...älähän nyt viitsi hei! Vaik eihän sitä tiedä, että tarruuko se kunnolla, en itsekkään uskaltaisi hehkutella vielä tässä vaiheessa, mut pidän sulle peukkuja! Mä lopetan nyt tästä aiheesta :wave:

Äläpäs nyt panikoi siellä kuumeilija- :) Menkat tulee jos ovat tullakseen, sillehän ei sitten voi mitään. Mutta jos eivät tule niin kannattaa varmaan mennä terveyskeskukseen tekemään raskaustesti, niin ehkä sitten uskot että plussa se on? :)
Tuo alavatsan viiltely oli tuttua minullekin kun esikoista aloin odottamaan, jo ennen kuin menkkojen kuului edes alkaa. Tuntui kun menkat alkaisivat, vaan eivätpä alkaneet. Sitä jatkui jonkun aikaa, ja sitten myöhemmin tulikin liitoskipuja yms.

Taas yksi lasillinen greippimehua juotu :p

Heippa höperöt :heart:

Lilli-85 on hyvä ku sanoo meitä höperöiks. :D
Tein puhtaan negan äsken acon10 kasettitestillä. Ostin lisäks analyz exactin jonka aion huomenna käyttää..siinä on herkkyys 20 et jotain pitäis näkyä jos aconit ei huijaa. =)

Vitsi mä niin odotin et sHv olis käyny kirjottamas et on testannu. Piristäpä meitä pienellä iltatestijännityksellä!? :wave:

Voivoi... Vähän on ollut hutera olo koko päivän. Tosin päänsärkyä tai pahaa oloa ei ole ollut, mutta muuten on kyllä hyvin krapulainen olo. ;) Fuksit juottivat meitä vanhempia opiskelijoita oikein olan takaa... Onneksi älysin vaivihkaa siirtää omia juomiani muille, niin en ihan konttauskunnossa ollut. Nämä taisivatkin olla viimeiset kekkerit sitten hamaan tulevaisuuteen, ainakin tässä mittakaavassa. :) Täti alkaa lopetellä visiittiään, joten täytyy tuo kuningas alkoholi jättää pois.

kuumeilija-: Onpas nyt jännää...silti uskon, että kyllä se ihan plussa on! Niin, oletko jo miehesi kanssa jutellut?

sHv: Oletpa kärsivällinen. :) :saint:

Näin muuten viime yönä ihan älyttömän eroottisia unia (miehestäni, totta kai!). Pääsispä jo pian toteuttamaan niitä... :p

Hauskaa torstai-iltaa kaikille! Tämä lähtee nyt töistä kotiin viettämään telkkari-iltaa. Tehis, Lost, Dexter... Jee! :)

en oo miehelle viel mitään maininnu, enkä todellakaan aio mainita...haluun olla täysin varma mahdollisesta plussasta ennen ku mainitsen asiasta mitään. Eilen se jo kysy et millon ne sun menkat alkaa ku oot noin kiukkunen! Ärsyynnyin vaa enemmän ku rupesin aattelee et voi vittu joka kuukaus on toi sama et se kysyy tota ja sieltähän ne menkat aina alkaa... Ja jotenki toi acon10 nyt masens. Hohhoi ku taas ällöttää!!!!

kuumeilija-: :hug: Ethän ny vielä menetä toivoasi. Katso huomenna vielä uudemman kerran mitä testi näyttää. Ja jos sulla on mahdollista niin mene terv.keskukseen terkkarin tai sairaanhoitajan vastaanotolle ja pyydä lähete verestä otettavaan (pika)raskaustestiin, niin saat 100% varmuuden. Toivon todella, että olisit raskaana ja, että ne pahuksen menkat pysyisi kaukana poissa!!! Ilmottelehan miten käy.

Omanapa: kp 29/28-32. Jälleen joudun teille tuottamaan pettymyksen, testi koreilee edelleen kaapin perällä... Menkkatuntemukset vaan voimistuu mahan nippailuista päätellen :( lisäksi kiree pinna hiipii tai no jyrää rytinällä (ymmärrän siis kuumeilija suo). Vessaravailu jatkuu, heh siis kurkkiminen housuihin: TODELLA AIKUISTA :kieh: "vielä punainen ferrari pysynyt autotallissa"...

pantalaimon
: Paranehan nyt pian ;) ei sitä enään jaksa niinkus nuoremmat opiskelija :kieh: Ihanaa pääset siis kohta pongailemaan ovista ja sitten piinailemaan ollako vai eikö :)

Huomiseen höperöiseni :heart:

Yhteistyössä