kuumeilija- OIIIIIIIIH, HAAMUPLUSSA, upeeta =) Kyllä se niin taitaa nyt olla, että pieni ihme on salamatkustajana, ONNEA :flower:
(Itse olen testannut aina acon-testeillä, aina oikein tuloksin myöskin typy oli vahvana haamuna ensin eli usko vaan, että plussa se sulla siinä on
ja voithan testata aconin 10:n herkkyydellä aamupissistä niin saat ainakin varmuuden)
Miten kerroit miehellesi, miten hän reagoi ihanaan uutiseen?
Lilli85: :hug: perrrrrrkleen menkat :headwall: nyt vaan kohti uutta kiertoa...
Meritähti: Tervetuloa "valeraskailijoihin"... meillä taitaa mennä aikalailla lujaa
on sitä, on tätä ja vielä vähän sitä...
Färbö: On mun mielestä ihan normaalia tuntea noin hoituriopintojen alussa. Kyse on kuitenkin ammatista, jossa on tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat vakavasti sairaita tai muuten vaikeiden asioiden edessä. Ammattilaisen vastuu on suuri, ihmistä kun ei voi hoitaa nappia painamalla. Tunne kyllä helpottaa kun tutustut lähemmin alaan ja löydät oman tapasi toimia hoitajana ja kohdata sekä hoitaa potilaita. Itsekin vielä koen paaaljon epävarmuutta ja "pelkoa" siitä, että onko musta varmasti leikkuriin työskentelemään... niin paljon haasteita ja opittavaa :/ MUTTA mikä positiivista niin osastonhoitaja tarjosi pitkää sijaisuutta juuri ihanaisesta leikkurista kun sitten joskus raaskin palata töihin, eli toivonkipinä iski: ehkäpä sittenkin olen hyvä anestesiahoitaja(ainakin kehityskelpoinen
)... Luota siis itseesi
Färbö =)
Oma nöyhtänapa :kieh: : Nyt siis kp 27/28-32, mahaa nippailee välillä menkkamaisesti, lämpöä 37.2`c, tunne, että lorahtaa (niinkus mitä oletettavammin pian lorahtaakin
),päätä jomottelee jo 4:ttä päivää... vielä ei tosin ole pahatuuli alkanut, joka tulee AINA ennen menkkoja
sitä siis odotellessa...
*Jaksamista teille, joilla lapsoset sairastaa*