vauvakuume mutta ei vielä

JenPen
Mahtaisiko joukkoonne mahtua vielä yksi vauvakuumetta poteva...? Tuolla muilla palstoilla on niin tyhmä jutella omasta tilanteestaan kun kaikilla muilla on jo lapsia tai ainakin yritys päällä tai selvä päämäärä koska yritys aloitetaan :ashamed: Me toivotaan kumpikin miehen kanssa vauvaa, mutta vaikkei se mikään katastrofi olisi nytkään, tarkoituksella ei yritetä vielä varmaan muutamaan vuoteen. Olisi kiva jutella kohtalotovereiden kanssa =)
 
Tervetuloa vaan joukkoon JenPen. =) Meillä vähän samanlainen tilanne ku teillä. Itse poden kauheaa vauvakuumetta 24/7 ja vauva sais toisaalta tulla vaikka heti. :heart: Mut kuitenki odotetaan vielä varmaan vuos. Tai mies sano et se haluu ainaki odottaa viel vuoden et saa autolainan maksettua ja mahdollisesti oman talon. (ihana toisaalta ku ajattelee tollee vauvan kannalta) :heart: Ootko jo työelämässä vai opiskeletko vielä?
 
tossa on muuten tollanen kiva kalenteri. Elikkä kuukausi jolloin hedelmöitys on tapahtunut, ja kuinka vanha on silloin ollut, niin siitä sitten näkee tuleeko tyttö vai poika. Onko pitänyt teidän kohalla paikkaansa?! :D http://www.holodeck.com/pregnancy/chinese-cal.html

Eli laskeskelin että jos vaikka ensi huhtikuussa tulisin raskaaksi niin meillä tulis poika! Hauskaa! (en oo sit yhtää sekopää ku tääl jo puol kaheksan aikaa surffailen ja höpöttelen tällasia juttuja) :ashamed: Ehkä tää flunssa on sekottanu lopullisesti mun pään. :snotty:

Meritähti: Toivottavasti saat vielä kaksi viivaa. =)
 
Tosta kalenterista... Kuopus on ainut, jonka sukupuoli piti paikkansa. Ja meillä 4 lasta. Paitsi että esikoisesta en voinut katsoa, kun oli 17v, kun aloin odottaan tyttöä. (Ja 18v kun tyttö syntyi.) Eli siis kolmesta oli 1 oikein. :D

Meritähti Toivottavasti saat plussan!!! :heart:
 
Tuon kalenterin mukaan meille tulisi tyttö, jos nyt syksyllä tärppäisi. :heart:

Meritähdelle paljon plussatuulia :whistle: !

Ja tervetuloa JenPen! Älä sitten pelästy meitä jo tositoimissa olevia, olemme kuitenkin vasta kuumeilevien kanssa hengessä mukana. :)

ON: Tänään kp 15 ja aamulla tuli hieman veristä valkovuotoa. Hmm, mistäköhän voisi johtua? Kellään kokemuksia, tietoa? En nyt hirveästi ala sitä stressaamaan, mutta olisi mielenkiintoista tietää. :/

Pääsin muuten perjantaisesta tentistä läpi, arvosanaa en vielä tiedä. Hiphei! :) Tänään sitten jo uuteen tenttiin...

Tällaisen bongasin tuolta "Kesävauvasta 2008 haaveilevien" pinosta ja oli pakko tehdä itsellekin: ->



 
Paljon plussatuulia Meritähdelle!

Tervetuloa mukaan JenPen!

Kyllä se mun ovis taisi olla jo silloin torstai-iltana/perjantaiaamuna. Koska lauantaina ei tuntunut enää missään mitään eikä niitä limojakaan enää tullut. Olen kyllä huomannut että yleensä ovuloin noin vuorokautta aiemmin mitä "pitäisi" :)

Ei sitten lähdetty risteilylle lauantaina, mutta lähdettiin kavereiden kanssa baanalle :) Poika meni kummitädilleen yökylään ja tämä äiti tanssahteli koko yön. Pari siideriä vain join, mikäs sen mukavampaa kuin huomata sunnuntaina että ei ole krapulaa :)

Tärppionnea Pantalaimon!

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Tuon kalenterin mukaan olisi meille tyttö tulossa, jos nyt olisin raskaana...

Olen kyllä jo alkanut menettää toivoni, kun ei edelleenkään kahtaa viivaa ilmesty.
Ihan puhdas nega tänään ja kp jo 36.
Olin aikonut odottaa vielä ainakin huomiseen ennen kuin testaan uudelleen lauantain negan jälkeen, mutta enpä sitten malttanutkaan.
En ymmärrä...kaippa se täti sieltä sitten on tulossa.

Kun nyt vain alkaisivat sitten menkat jos kerran ovat alkaakseen...
ja onnistuisi jotenkin ajattelemaan jotain aivan muuta. :headwall:
Ehkä se tästä vielä.
 
Iso voima :hug: Meritähdelle! Toivotaan vielä, että se muuttuisi myöhäiseksi plussaksi.

Mies oli ihan mukana, kun sille ehdottelin pientä iltapäivän virkistystä. ;) Tenttikin sujui hyvin, joten nyt voi olla varsin tyytyväinen itseensä. :D

Nyt töihin!
 
RouvaSumppisuu
:heart: Haaveilijat: :heart:
Aavikkokahlaaja
ak84
BlueAngel
Deluxxe
Dive
Farouk
Färbö
harald haaraparta
Hellu1
hilja
Janis
JenPen
Kitty1979
koiramamma
kuumeilija-
Laala
LeenuLiinuTiinu
lemmuAmmu
Mincki77
Mimosa81
M-J
Muusa78
Mökönen
Näätänen
ninsku85
Pearl84
Perhoinen84
Pikku myy ja haisulimamma
Ripsuh
Sigurd
Vaahteramäen Iita
Venus
viivi
Äitti-83
Äitsykkä

:heart: Tositoimissa: :heart:
futuremami
Katbe
Lilli-85
l0ttis
Meritähti
Miranda-81
Nuhnus
Pantalaimon
Pantteri76
Peikkotyttö07
Pilvilinna
RouvaSumppisuu
sonja R
Tikkunekku

:heart: Plussanneet: :heart:
Mamitre
pippa LA 16.5.2008
sisarHENTOvalkoinen LA 17.5.2008


Tervetuloa JenPen!

Tuosta kalenterilaskurista...esikoisen kohdalla ei pitänyt paikkaansa. Poika olisi kalenterin mukaan pitänyt tulla mutta tyttöhän sieltä tupsahti :heart: !
 
Mäki kerran kävin kattelemassa tota kalenterijuttua...

Mulla on tämmöset kuvitelmat teistä...

Äitti-83 Jostaki kumman syystä aina kuvittelen että sulla on punaset hiukset ja pituutta jotain 160...Mutta mullaki tulee mieleen semmonen pullantuoksunen
:LOL:

Kuumeilijasta tulee mieleen semmonen normaalipainonen/hoikka,ruskeet lapoihin ulottuvat hiukset

Rouvasumppisuusta tulee mieleen semmonen ihana äiti joka jaksaa kannustaa lapsiasa ja muita ihmisiä(etenki meitä epätoivosia vauvakuumeisia akkoja)
Semmonen turvallinen ja lämpimä ihminen...
Ehkä ruskeet tai punertavat(tai kumpaaki)hiukset

Miranda-81 Punaset hiukset,lämpimä ja nauravainen ihminen...

Lilli-85 Onko sulla mustat tai tummat hiukset?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:
Mäki kerran kävin kattelemassa tota kalenterijuttua...

Mulla on tämmöset kuvitelmat teistä...

Äitti-83 Jostaki kumman syystä aina kuvittelen että sulla on punaset hiukset ja pituutta jotain 160...Mutta mullaki tulee mieleen semmonen pullantuoksunen :LOL:

Kuumeilijasta tulee mieleen semmonen normaalipainonen/hoikka,ruskeet lapoihin ulottuvat hiukset

Rouvasumppisuusta tulee mieleen semmonen ihana äiti joka jaksaa kannustaa lapsiasa ja muita ihmisiä(etenki meitä epätoivosia vauvakuumeisia akkoja)
Semmonen turvallinen ja lämpimä ihminen...
Ehkä ruskeet tai punertavat(tai kumpaaki)hiukset

Miranda-81 Punaset hiukset,lämpimä ja nauravainen ihminen...

Lilli-85 Onko sulla mustat tai tummat hiukset?
Pituuteen saa huoletta lisätä 15cm :D ja hiukset on ruskeat. Ääääks, tuo pullantuoksuinen... Kai mä sit oon, kun kaikki niin väittää. :D No leivon mä kyllä aika usein. Se on kivaa! Ja lapset tykkää ylikaiken tehä korvapuusteja... paitsi meidän 2,5v poika ei oikein vielä ymmärrä leipomisen tarkotusta... tykkäisi vaan syödä kaikki taikinat. :D

Lisäystä... Färböstä mulle tulee mieleen tumman ruskeat lyhyet hiukset, kulmikkaat silmälasit, aika lyhyt (n.160cm) ja aika laiha, sillain sopivan laiha, ei liian laiha. :D (Hups, tuollahan olikin jo kirjotettu susta, ja olit itekkin kertonut... No, ei osunut ihan kohdilleen mun arvaus. :D )
 
Joo, osalla osuu aika hyvin arvauksen kohilleen musta. :D Eli olen kaupunkilaistyttönen ja hiukset ovat tällä hetkellä päältä punertavat ja alta tummat. Väri vaihtuu aina ajoittain. Pituutta hiuksilla on noin olkapäihin asti. (Aina ennen olleet ihan lyhyet). Pituutta mulla on 165cm ja hiukan pullukka olen ollut tuon esikoisen syntymän jälkeen. ;)
 
kivoja noi arvausjutskat. :D aika hyvin toi Färbön arvaus osu kohilleen, paitsi hiukset ei tällä hetkellä oo ihan lapoihin saakka, vaan reilut olkapään yli. :)

Ootteko kuumeilijat jo miettiny valmiiks et minkälaiset vaunut/rattaat hankkisitte vauvalle? Ite aina kattelen toisten vaunuja ja kaupoissa ja kuvastoissa bongailen niitä.. Ite haluisin ehkä yhdistelmät, jotkut beigesiniset ehkä. :D
 
Färbö, hyvin tiedetty :) Minulla on ihan tummanruskeat, melkeinpä mustat hiukset :)

Kuumeilija-, minäkin olen rattaita katsellut jo. Meillä on pojalla ihan tuliterät yhdistelmät, mutta varmaan tarvitsisi hankkia sisarusrattaat lisäksi. Ehkä... Jos esim. nyt olen raskautunut, tulisi lasten ikäeroksi aika tarkkaan 2v1kk ja veikkaan että noita sisarusrattaita tarvitsisi joissain tilanteissa. Huuto.netistä olen niitä katsellut ja siellä on ollut monia hyväkuntoisia ja edullisia. En uutena mene sellaisia ostamaan, kun niitä ei varmaan hirveän kauaa edes tarvitse. Jos tarvii ollenkaan,sen näkee sitten kun vauva joskus toivottavasti syntyy :)

Meidän poika on ollut tänään, no... Sekopää :) Hän on juossut ihan päättömänä tuntikausia ja kikatellut samalla sellaista hullua naurua :eek: Ja monta kuukautta on nukahtanut saman tien päiväunille mutta tänään siihen meni tunti. Hän vain jutteli sängyssään... Varmaan käynyt syömässä tuolta pihalta noita vähän ylikäyneitä omenoita :D

Olen aika ylpeä itsestäni, ei hajuakaan mikä kp nyt on eikä siitä milloin menkkojen pitäisi alkaa :) Eikä yhtään testiä kaapissa!
 
RouvaSumppisuu
Mullakin on täällä 8kk sekopää, joka ei ole nukkunut kuin ½ tunnin päikkärit ja muuten kiljuu ja konttaa mua karkuun...mikä ihmeen villi-ihminen tuosta tytystä on yhdessä yössä syntynyt?!? Mun on vaikea syyttää noita ylikäyneitä omenoitakaan, kun ei omenoita edes pihassa kasva...

Vaunuista: meillä on brion 2006 yhdistelmät, väri sellainen ruskea-beige-okra tms (lämmin oranssi). Ja lisäksi Carenan matkarattaat. Mä kanssa katselen aina välillä huuto.netistä kaikkia mahdollisia vaunuja ja rattaita maan ja taivaan välillä...

Jaa-a, paljastan nyt minäkin minkä näköinen olio peilistä mua joka päivä katselee. Reilut 170cm ja aika hoikka, vaaleanruskeat hiukset tuonne lapaluiden kohdalle, ponnarilla yleensä.

Heikunkeikun taas :wave:, tuolla tuo meidän sekopää kiljuu sohvaa vasten ja koira katsoo kauhistuneena vieressä...
 
Eipä ole mitään tietoa vaunuista, olen ihan pihalla kaikista merkeistä ym. :ashamed: Vasta plussan jälkeen annan itselleni luvan sellaisten katseluun, muuten tulen ihan höperöksi (jos en jo ole). :)

On ollut kauhia kiire koko päivän, enkä nytkään ehdi pidempään raapustamaan... Joten heippa! :wave:

 
Heippa,

Meillä alkoi sitten eilen yk 2, eli menkathan sieltä sitten tuli.
Eli eikun uutta kiertoa kohti toiveikkain mielin.
Pettymys tietysti jonkin moinen, mutta ei sitä toisaalta uskonutkaan, että heti tärppäisi...toivoi sitten sitäkin enemmän.

Ehkä nyt osaa jo olla vähän fiksumpi tän asian kanssa eikä etsi itsestään turhaan oireita, jollei niitä kerran selvästi ole.
Kaippa tuo ensimmäinen yk vain oli jotenkin niin uutta ja outoa...

Mutta juu, hommaa piisaa joten kaippa se pitäisi taas malttaa sulkea kone...
(Juupa juu...)

 
JenPen
Kiitokset, kiva kun toivotatte tervetulleeksi joukkoon =) Jos pääsis täällä jauhamaan vauvajutuista, miestä kun en aina viitti niillä jutuilla rasittaa :whistle: Teitä onkin täällä tosi paljon, ku oli joku väsännyt ton listan! Olis kiva kuulla myös millaset tilanteet muilla on?

Kuumeilija, mikä teidän tilanne on, minkä takia lykkäätte yritystä vielä vuoden? Minkä ikäisiä olette?

Me ollaan molemmat työelämässä miehen kanssa, samassa paikassa vielä... Taloudellinen tilanne olis siis kaiketi vauvan tulolle ihan ok, tosin ollaan molemmat niin toivottomia rahankäyttäjiä et pelottaa miten sais rahat riittämään ku ne tuntuu nytkin hupenevan kaikki, joskin kaikki turha tuhlaaminen varmaan silloin vähenisi. Oma asuntokin on, tosin suurehko yksiö vain, joten sekään ei mikään vauva-asunto. En tiedä miten nopeasti kämpänkin sais myytyä jos pitäis vaihtaa isompaan. Kaipa se 9 kuukautta riittäis jos tulis kiire ;)

Olen itse 23 ja mies 25. Kyllä mieskin vauvaa toivoo jossain vaiheessa ja sanoo aina että jos vahinko käy, niin ilman muuta pidetään lapsi. Tarkoituksella ei halua kuitenkaan vielä yrittää.
 
JenPen: Ite oon ens kuussa 20 ja miekkonen 21 joten nuoria ollaan. =)
Lykkäystä on miehen ehdotuksen takia.. Haluaa hoidella raha-asioita ym.! Ja tästä tulikin mieleen.....
Kuinka "vaarallista" on minipillereitä syödessä, ensimmäisen viikon kohdalla yhden pillerin unohdus?? Oltiin nimittäin eilen vähän puuhissa ja jäätiin sänkyyn loikoilemaan ja aattelin että kohta käyn nappaamassa sen pillerin ja sitte nukahdin!! Eli eilisen pilleri on ottamatta!
 

Yhteistyössä