Hihii, täällä taas. Täs pinossa on vaan niin paljon mukavampi pyöriä kun tuolla odotuspuolella
Täällä ihmisillä ikään kuin on kasvot ja tuolla toukokuisissa vaan valtavan iso sakki ihmisiä puhumassa "omasta navasta" siellä vielä puuttuu sellainen vuorovaikutuksellinen keskustelu :/ no "hiljaa hyvä tulee"
Pantalaimon: Miksipäs ei voisi olla erilaisia sormuksia väriltään. Itse tiedän heti muutaman pariskunnan, joilla erilaiset. Ja jos oma mies olisi halunnut keltakultaisen kihlasormuksen niin 100-varmasti olisin itse jokatapauksessa ottanut valkokultaisen
Pantalaimon ja lilli-85: Mitkä kiertopäivät teil on ? Juu testatkaa ja plussatkaa ny ihmeessä ja mahdollisimman pian =) *jännittää*
tuosta ystävyysasiasta vielä... puhuin juur illan mittaan kahden ystävän kanssa puhelimessa ja huhhuh. Naiset on vaan välillä niin p*s*a*a*s*a, tuntuu, et jotain on pakko päästä sanomaan toisen aliarvioimiseksi. En tajuu :headwall: Kyllä varmasti itsekin syyllistyn moiseen, mutta nyt tuo vaan korostui kun asiasta on ollut keskustelua täälläkin...
joulu on taas, joulu on taas aijai kun rupesi naurattamaan kun täällä jo puhellaan joulusta... tottahan se tosin on, että jo 3kk:den päästä on aatto, hui. Me vietetään jouluaatto mun vanhemmilla syöden, saunoen, lahjoja avaten ja seurustellen. Aamupäivällä käydään mun isovanhemmilla, jossa on paaaaljon sukulaisia, setiä, tätejä, serkkuja ja niiden lapsia ja sieltä kukin sitten lähtee "omien" perheiden kanssa joulunviettoon, näin joka vuosi, mukavaa
Itse en kotona tee mitään jouluruokia, vanhemmillani on kaikki perinteiset + lisäksi graavilohta ja kalkkunaa...kylläpäs nyt tekeekin mieli graavilohta, jota en saa syödä kun vasta toukokuun jälkeen :headwall:
Muita valmisteluja sen verran, että joitain koristeita laitan ja paaaljon kynttilöitä tunnelmaa luomaan. Kuusi poissuljettu kahden villin kissan ja yhden uteliaan ja liikkeissään nopean silloisen 1-vuotiaan vuoksi
*unia*