Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos haleista :) Kyllä se tästä, yritetään parhaan mukaan unohtaa koko homma!

Eilinen päivä meni ihan täysin koiran seksielämän puitteissa, en voi kuin ihmetellä että miten ihmeessä sekarotuisia saadaan aikaseski. Useampi tunti äherreittiin ja lopulta oli pakko soittaa ja pyytää "kiksauttaja" paikalle jolle meni sitten hyppymaksu. No saatiin kuin saatiinkin siementä kylvettyä ja koirasta tais tulla lesbo... sen verran onnetonta menoa se eilinen oli. 12 tunnin reissun aikana kun käytiin varmaan koko koirakamasutra läpi :LOL: Ongelma oli siis siinä että meidän neidillä on liian pitkät sääret ja uros huteloi väärään paikkaan (ei mikään erityisen "hyvä" astuja muutenkaan) Noh loppu hyvin ja kaikki hyvin :D kuukauden päästä on ultra ja nyt jännäillään täällä ja toivon mukaan kasvatellaan masua :heart: ystävänpäivänä LA

Ihmis rintamalla odotellaan ovista, samoja oireita kuin viime kierrossakin. Päänsäryt loppuneet ja nyt on siirrytty näihin himotuksiin... Torstaina laskelmien mukaan ovis, miestä lähennellään oikein urakalla tällä viikolla siis :kieh: :LOL:

Aurora Onneksi täällä on joku muukin yhtä juoppo kuin mäkin että se juomattomuus ei jäisi keltään huomaamatta. Olen todella miettinyt hyviä tekosyitä juomattomuuteen. Oikea syy olis että 1. päivä olis töitä (ei ole vaan ennen haitannut) ja se etten viitsi ottaa olusta kun yritän lopetaa tätä tupakointia :p tiiä sitten joutuuko vetoomaan vaikka lääkekuuriin vai myöntääkö rehellisesti että yritystä on... Hyviä vikkejä otetaan vastaan!

Talvicci, ikävä kyllä tälläisiä kuspäitä on liikkeellä myös siellä suunnalla. Mun täytyy varmaan opetella olemaan ihan hiljaa ja puhua vaan kuin on pakko tälläisessä ympäristössä. Toivon mukaan saat asiat selvenemään koulussa ja kannattaa sanoa että sä olet saanut kuulla että vaitiolovelvollisuudesta olisi hyvä keskustella koulussa koska kaikki ei näköjään ole siitä kiinni pitänyt! Arrgg... inhoan tällä hetkellä hoitoalaa ja naisten kieroilua!!! Ja ai niin luulempa että teillä on mies myös hyvinkin valmis vauvanteko puuhiin.. lopeta pilsut ja katso mitä mies tuumaa :LOL: Valmistutko jo keväällä?

Pantalaimon onneksi olkoon menkoista!!! ja tsemppiä kovasti uuteen kiertoon!!!

Lumikello Millos ajattelit kierrukan poistaa? uskon vakaasti että se menee ihan hyvin, oma jännitys vaan tuottaa tuskaa :) Nautinnollisia suunnitteluja!

Koiria pitäs lähtee lenkittämään... onko halukkaita? Noh, kaipa se on itse raahauduttava. Siivotakkin pitäs ja ei huvita yhtään :whistle:

Koiruus kp 13
 
Kiitos kaikille vinkeistä ym. =) Eilen taas heiluteltii lakanoita uudessa asunnossa niin että oksat pois! :LOL:
Ja eilen meillä kävi meijän naapuri joka on puolessa välissä raskaana, ihana masu. :heart:
Joo...Koiramamma ehkä mun kannattaaki sanoo noin jotain että ihanaa ku ei tarvii enää syödä niitä tai että vitsi ku naama kukkii ku ei syö pillereitä tai jotain sellasta...
Eli siis "yritys" on meillä vissiin alkanu.... :whistle:
 
Miina Nyt vasta tajusin etten muistanut huhuilla kuulumisiasi edellisessä viestisää vaikka niin oli tarkoitus :LOL: Onneksi sä luet mun ajatuksia! Mitäs kiertopäivää siellä elellään? olisko kyytiläisen mahdollisuus ostaa jo lippuja :whistle: Onneksi olkoon kuitenkin yrityksen aloittamisesta!!! :flower: :D
 
Koiramammalle haleja ja jaksamisia :hug:
Täällä olo vähän kärttyinen :headwall: Siirsin menkkkoja, niin että pistin heti uuden renkaan vanhan perään ja olo on sen mukainen.. Ennen ei ole ollut mitään oireita, kun aika usein näin teen.. Muuten vuodan viikon ja alapää ei oikein tykkää noista siteistä.. Täytyskin harkita tota kuukuppia mistä täällä ollut paljon puhetta.

Tupakointig.: Meillä molemmat poltetaan. Olen polttanut n. 6 vuotta paria pidempää taukoa lukuunottamatta. Yritystä lopettaa on ollut, mutta ei ole vielä ollut niin paljon itsekuria.. Josko sitten, kun yritys joskus alkaa :whistle:

Mä olen huonolla menestyksellä ollut miehelle puhumatta vauvoista :ashamed: Tuntuu välillä, että mikään muu ei pyöri mielessä kuin raskaus ja vauvat.. No ei se mies ole ainakaan vielä mitenkään erityisesti kommentoinut näitä juttuja, välistä naureskelee mun suunnitelmille :D
Enään viikko jouluun, ihanaa :heart:
 
Minä en polta tupakkaa, eikä mieskään, ei olla kumpikaan koskaan poltettu. Ja kumpikaan ei ole koskaan juonutkaan eli ei tarvitse sitten sellaista miettiä, kun yritys alkaa=)

Aurora81: Minä jo tuossa aikaisemmin (olisiko edellisellä sivulla) kerroin kokemuksia kuukupista.

Ja tärppionnea kaikille yrityksen aloittaneille :)
 
Minäkään en ole koskaan polttanut. Mies ei myöskään. Alkoholia käytetään vähän. Punaviini on mun lemppari, enkä sitä erityisesti välttele loppukierrostakaan. Pieni punaviinin käyttöhän on vain hyväksi oviksen jälkeen, kun se saa kohdun verenkierron liikkeelle. Jotkuthan juo sitä ihan väkisten aina puoli kiertoa. :) Itse en kyllä mitenkään ajoita tai edes juo joka kuukausi.
 
Tuosta alkoholista vielä. Mullekin on kyllä aina maistunut viini, joten pelkäsin tosi paljon etukäteen, että herättääkö juomattomuus epäilyjä. Ihme ja kumma, kukaan ei kummastellut, kun jossain opiskelijariennoissa en ottanutkaan, enkä edes selitellyt sitä erityisemmin. Olin oikeastaan jopa vähän pettynyt! :LOL: Muutama läheisempi ystävä tietää tästä yrityksestä ja he nyt eivät tietenkään ihmettele jos en ota. Kerran olen tainnut isälle selittää, että olen lääkekuurilla ja siksi en ota saunasiideriä. :)

ON: Eilen illalla olin kyllä kuin per***seen ammuttu karhu. Kaikki otti päähän ja ärräpäät lenteli! Onneksi sentään särkylääkkeet tehoaa, ettei tarvitse kivuista kärsiä. No, lupasin, etten valita, joten suu suppuun vaan. ;)

Tärppionnea kaikille tositoimijoille! :heart:
 
Tähän välliin vaan nopeesti huikkaan onnittelut miinalle yrityksen aloittamisesta! Perässä tullaan.. :)

Mäkään en pysty olla päivääkään ajattelematta tätä vauva-asiaa, eilen sitten mittailin makuuhuoneessa että mahtuuko se pinnasänky sinne tarvittaessa (eli siis toivottavasti jo ensi vuoden aikana :kieh: ). Hyvin mahtuu ku yöpöydät heivataan varastoon.. =)
 
hui ku mulla oikee mahasta kourasee ku mietin, että voin vaikka nyt olla raskaana! :D
Kävinki jo kattelemassa tota esikoista yrittäviä pinoa, jossa näköjään koiramammaki oli jo käyny ilmottautumassa! =)
Huomenna olis just ovis, MUTTA en todellakaa tiiä millon se oikeesti on koska menkat on tullu nyt ihan miten sattuu!! Suunnillee kerran viikossa. :LOL: Paitsi et nyt on ollu jo monta "vuodotonta" päivää.... :whistle:
 
ja kiitos vielä aurora81..
Tänää tuli postissa 10 testiä! 5 kasettia ja 5 liuskaa. Pääsenpähän ainakin testailemaan vaikka huvikseen vaan.. se on kivaa puuhaa. Heti huomen aamulla täytyy käyttää! =)

Tupakkigalluppiin..Me ei kumpikaan polteta..itse poltin kyllä vielä reilu puoli vuotta sitten, mutta en enää. Vaikka kovat himot iskee vieläkin välillä.

Koiramamma: Mitkä kp:t sulla nyt on?
 
Täytyy myöntää että mä en oikeestaan ees tiiä tarkalleen minkälaisia noi raskaustestit on. Siis ku en oo ikinä tehny raskaustestiä.. :eek: :eek: Noist ovistesteistä mä en ees ollu kuullu ennen tätä palstaa..Kuulostaa hassulta mutta ei vaan oo ikinä ollu ajankohtasita.. Mut oletettavasti pian olen viisaampi näissä asioissa..

Teettekö muuten yleensä jouluksi sellasen kunnon joulusiivouksen?Mä aatteli ens viikonloppuna pyhittää lauantaipäivän siivoukselle. Se vaan on niin ihana fiilis ku sais matot ulos ja pesis lattiat yms. Sit lopuks sytyttelis kynttilät ja nauttis lopputuloksesta. :) Yleensä mun siivoukset on vaa sellasta pientä imurointia ja pölyjen pyyhintää..
 
Joulusiivouksesta: mä en aio mitään kaappeja tm. alkaa siivoilemaan, ne ehtii kyllä sitä myöhemminkin. Samalla lailla kuin aurora, ajattelin matot+vuodevaatteet viedä ulos tuulettumaan, tosin säävaraus tietenkin. Miehen ja lapset meinaan passittaa johonkin, saa kerrankin ihan rauhassa itekseen siivota. Tänään kaupasta jo ostinkin pesuaineita+tarvikkeita, kun oli entiset loppui viime viikolla. Niin, saunan ja pesuhuoneen kyllä pesen, se on extraa normaaliin viikkosiivoukseen. Tosin aika laiska oon noita mattoja ulos viemään, imuroin useamman kerran viikossa ja vessat pesen ainakin kerran viikossa, muut jutut tulee tehtyä aina kun saa inspiksen :whistle:
 
Koiramamma!

Joo mä luulin eilen että se tarkotti että nyt heittäsin pois mut ku nyt tänään otin sen puheeksi niin se sano että eikö siitä kesästä ollu puhetta... :eek:
Kyllä se mulle käy mainiosti!
Mut nyt sitten sanoki että eiku mehän sovittiin että vuonna 2011 ja minä siihen että p*skat minä oo mitään tommosta sopinu! Ja ukko vaan nauro ja sano että minä oon :LOL:

Hm saa nähä meinasko se ihan tosissaan,jänskättää...
Kesäkuussa loppuis pilleri resepti ja jos ei enää sillon hakis lisää...
Noh se jää nähtäväks :whistle:


Joulunlaitosta

Mulla alkaa perjantaina joululoma :) ja lähetäänki varmaan sitten lauantaina meijän kotipaikkaan(tai sinne mistä me kummatki ollaan kotosin) jouluksi.
Jouluattona ollaan mun kotona,mut yöt ollaan anoppilassa ku siellä on enemmän tilaa ja ku saahaan olla kahestaan ku anoppi taas menee ukon veljen luo jouluks(joka muuten asuu täällä missä mekin)

Ei me täällä meijän kotona mitään joulua laiteta ku kumminki ollaan joulu siellä ku siellä on kaikki muutki...
Tuntus jotenki tyhmältä laittaa vaan meille kahelle täällä mitään...

Mut siivoon kumminki aina että on mukava kuiten olla täällä ku ei me koko lomaa olla anoppilassa.


Tuliki tässä mieleen että kuinka kaukana teijän vanhemmat asuu?
Ja ne joilla on jo lapsia niin näkeekö lapset paljoni mummia ja pappaa?
Vai onko ne teillä mummi ja pappa? Vai vaari ja mummo?



Niin ja miinalle paljon onnea yritykseen :heart:

Toivottavasti täällä tullaan pian perässä :D
 
Miinalle tsempitykset kun pääsette tositoimiin :)
Koiramamma meinasin tuossa huhti-toukokuussa poistattaa sen kierukkahökötyksen :D Toivottavasti teille siunaantuu niitä koiranpentusia, nauratti tuo astutustouhu :LOL: Ei ole aina helppoa! Mietin tuossa että mitähän tuo meidän karvakorva mahtaa vauvaan sanoa... No varmaan on vaan kiinnostunut, lapsiinhan on kyllä tottunut, mutta ei aivan vauvoihin.

Raskaustesteistä tuli mieleeni, että mulla ne ei ole koskaan näyttäny plussaa. Aina pelkkää negaa vaan, siis vaikka oon sit ollu raskaana. Tk:ssa on pitäny käydä aina testissä. Ovistestejä ei varmaan oo sillon vielä ollutkaan kun viimeks oon vauvanhankintapuuhissa ollut. Tosin mulla on niin selvät merkit oviksesta, ettei tarvitte kun mies paikalle oikeella hetkellä :kieh:

Siivouksesta...en tiiä miten tässä kerkee mitään siivoomaan. Mutta mies tulee huomenna kotiin, pitää yrittää yhdessä sit loppuviikosta siivoilla. Vielä 4pv töitä ja loma alkaa...
 
Tosta siivouksesta vielä: Mä oon sälyttänyt miehen harteille mm. mattojen ulosviennin ja saunan pesun.. Ne on sen verta fyysisiä hommia et ne kuuluu sille, kun sehän muutenkin maksaa siitä että saa nostella painoja,heh.. :) Niin ja mäki aion ostaa uudet pesuaineet ja jotain tarvikkeita, niistä tulee kans hyvä siivousfiilis.. :)

Me ollaan aatto mun vanhempien luona (asuu samassa kaupungissa ku me) ja varmaan käydään mun vanhemmalla veljellä, jolla on pieniä lapsia. En tiiä jäädäänkö porukoille yöks, yleensä on jääty mut nyt suunniteltiin et tultais vaik taksilla kotiin, jos tulee jotain terästettyä juotua..Me ollaan oltu joka aatto näinä viitenä vuotena mun vanhempien luona ku mun pikkuveli (17v.) asuu vielä kotona ja se tietty toivoo et me tultais seuraks..

Joulupäivänä matkataan miehen vanhemmille (n.130km), jossa on muutakin niitten sukua. Siellä varmaan ollaan pari yötä. Et ei mekään pyhinä kauheesti kotona olla, joten ihmeempiä joulukoristeluja ei meille tule. Mutta kuitenki kiva tulla reissusta puhtaaseen kotiin..

 
Hei taas kaikki, oon vaan ehtiny seurailla teidän tekstejä, mutta nyt ehdin itsekin kommentoida!

täällä on ollu näköjään monenlaista puheenaihetta. Ekana Kuukupista: Olen itse sitä noin vuoden käyttänyt, enkä kyllä luopuisi! Ei tosiaan muista menkkoja olevankaan ellei sitten selkäkipua tunnu. Ekalla kerralla olin kyllä vähän kauhuissani että saanko sen pois, mutta sainpahan hyvinkin, eikä siinä ole sen jälkeenkään ongelmia ollut vaikka antennin leikkasinkin kokonaan pois. Suosittelen!

Sitten tupakkagallup. Meillä ei sen kanssa vaikerrella kun itse en ole edes maistanut ja mieskin polttanut viimeksi armeijassa. Mutta tsemppiä kaikille jotka ovat päätös päätöksen tehneet, varmasti onnistutte. Älkääkä olko liian ankaria itsellenne, yhdenkin väliin jääminen on saavutus! Itse noudatan samaa suklaa patukoiden kanssa :D

Mä laitoin tänään meille joulukoristeet! Vaikka ollaankin joulu mun vanhempien luona niin tuli tästäkin opiskelijaboksista joulusempi. Siivous on yleensä tehty vähän suuremmassa mittakaavassa, mutta nyt laiskotti :D

Hei ja loppuun paras uutinen! Selvittelin koulujuttuja ja mulla olis ehkä mahis tehä toi synnytyssaliharjottelu kokonaan jo ens kevään aikana, mikä tarkoittaa sitä, että tositoimet vois alkaa jo heti häiden jälkeen eli kesällä odotetun syksyn sijaan!!! Mä oon niin innoissani!!! Tosin toi ei oo vielä virallista, mutta eiköhän meidän ope ymmärrä niin voisin puhua itteni siihen ryhmään! Mies oli jo aivan innoissaan, vielä enemmän kun ennen! Voi, mä oon niin ilonen :heart:

Mieskin äsken katteli mun masua ja sano "ajattele, että tuolla sun masussa vois kesällä olla vauva!!!"
 
Huomenta!

Tilailin juuri raskaustestejä kaappiin valmiiksi mammaksi.fi:stä. Saas nähdä koska tipahtelevat postiluukusta. Mietin vain tilatessa että ei kai kukaan nyt itselle osta 20kpl paketia raskustestejä? Nyt olisi vähän ehkä sellaisia viitteitä että ovis saattaisi olla päivän pari ajoissa, mistä näitä tietää. Ehkä sitten jossain vaiheessa kun on tarpeeksi monta kiertoa takana jotenkin huomaa paremmin oviksen.

Varsinaista joulusiivousta en ajatellut tehdä mutta sen tavallisen. Onneksi saatiin eilen ostettua noin puolet lahjoista, ahdistusta lievensi edes vähän. Olen jälleen kerran töissä joulun niin intoa laittaa paikkoja ei oikein ole ja mies ei niin kauheesti välitä.

G: Minun vanhemmat asuu samalla paikka kunnalla ja miehen sitten hieman kauenpana. Mies asunut täällä vasta reilu 4 vuotta josta saanut suurimman osan nauttia minun "ihastuttavasta" seurasta!

Vikutuksia kaikille :wave: ja tsemppiä sitä tarvitseville!

Koiruus kp 14/29
 
Huomenta naiset! :)

Ihanaa ku ens viikko on lomaa. Mä en jaksais millään kitkutella näitä viimesiä työpäiviä.. Muutkin on onneks jo joulutunnelmissa ja me laitettiin täällä toimistolla joululevy soimaan ja kynttilöitä palamaan.. :)

Muuten, Talvicci, sä voit muuten päivittää sit meiän listaan et mulla yritys alkaa 03/08.. Se näyttää vaan niin kivalta.. =) Oisko muuten huono idea jos päivittäis siihen listaan jo mahdollisten lasten lukumäärän ja yritysten alotuksen? Ja ehkä iän? Vai ootteko sopineet muuta? Eipä noilla sinänsä merkitystä oo, mutta ku tuppaa taustat unohtumaan..

Muuten kukkaiskeiju, ihan mielenkiinnosta kyselen et millanen koulutus on kätilöllä? Siis onks se niinku sairaanhoitaja-pohja, johon joku lisätutkinto vai ihan oma koulutuksensa?

Tälläistä tähän aamuun.. Millonkohan tähän ketjuun tulee eka plussa mun aikana, hmm..
 
Täällähän on muitakin ketkä ei oo naimisissa? Tulisko lapsen sukunimeks sitten miehen sukunimi? Siis meillä kyllä tulis, mutta se tuntuu vähän haikealta että oma sukunimi olisi eri. Me ei olla oikeestaan ollenkaa mietitty naimisiin menoa, mutta mikäli meille uusi perheenjäsen suodaan niin haluisin naimisiin ainakin tuon nimen takia, heh, että tuntuis enempi perheeltä..Ootteko miettinyt asiaa?
 
Aurora81
Kätilöksi haetaan suoraan, tosin 2,5 ensimmäistä vuotta ollaan samassa sairaanhoitajien ja terkkareiden kanssa samassa ryhmässä kun kaikilla siis sairaanhoitajien peruskoulutuspohja tulee olemaan. Siitä sitten erkaannutaan ja meillä tuo koulu jatkuu sitten vielä 2 vuotta erikoistumisia, käytännössä lähes pelkkää harjoittelua. Itse pitäisi valmistua tuossa ens jouluna, eli tosiaan tuo sali vielä kesken, sitten riskisynnytyssalijakso, yks neuvola ja riskiraskausosastoharjoittelut edessä. Takana olevia jaksoja en jaksa alkaa luettelemaan:D Siinä on lapsivuodetta ja naistentauteja yms. En oo ainakaan vielä uravalintaani katunut, mutta vauvakuumetta se ei kyllä helpota yhtään :whistle:

mutta lähdenpä tästä jouluostoksille! Askaretta riittää!
 

Yhteistyössä