Vauvahaaveet =) 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneks olkoon!

Tuo taktiikka näemmä tepsii joillakin, otetaan etäisyyttä ketjuun.. Mulla se ei ole tepsinyt, joskus melkein kaksikin kuukautta poissa täältä PAH! Eli siis testaanko minä nyt päinvastaista taktiikkaa eli kyttään kellon ympäri ja kirjoittelen aina kun vähänkin jotain kommentoitavaa...? No melkeinhän tässä jo kyttäilen, tein alkuviikon töitä hartiavoimin ja nyt ne hommat on tehty ja olo on turhankin joutilas...

Jään siis taustailemaan... ;o9

Juu, ihan positiivisesti miekin ajattelin, kun meis alkaa lämmetä enemmän ja enemmän ajatukselle, niin mitä nopeemmin uusi kierto alkaa sitä nopeemmin pääsee oikeaan yritykseen.
Mie en kyllä osaa olla täältä pois, kun on niiin rauhallista nyt töissä, että tulee käytyä kurkkimassa muiden kuulumisia koko ajan.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista... Mä oon kyllä täällä lueskellut teidän juttuja, mutta kommentointi on jäänyt aika vähiin. :)

Odottelen kuumeisesti jo ensi viikkoa, kun menkkojen pitäisi alkaa (jos alkaa siis). Musta tää vaihe on ainakin näin ekakertalaisena rasittava, kun ei tiedä mitään. Sit sitä kehittelee itselleen jo nyt kaikkia oireita. ;D Mä oon kyllä just tämmönen. Yleensä mulla kyllä on rinnat jo viikkoa ennen menkkoja tosi kipeät, mut nyt ei tunnu vielä missään... Argh.

Lisäsin itseni tohon listaan.
Onnea plussanneille! :D

Palleroinen, 26/27, tjot 11/06
C81, 25-31, yritystä joskus pikaisessa tulevaisuudessa..
Nuka74, 32-36, n.1.5v. (aluksi tjot välissä stressillä nyt siltä väliltä)
Thelma82 26-36, y 05/06
Aaja76 30/30, VST 08/04 (taukoa vajaa vuosi välissä)
Lillis77, 29/29, y 12/06

Plussanneet:
Eva, 25?/?, Rv 18!! yritystä oli??
Lena........ Rv 9 7. kierto tärppi
Maria 23v, vauvatoiveita -03 lähtien, km 10/06, nyt ilm. raskaana 6+3

Maria, Mokkapapu ja Lillis: bd bd bd Heti sit tänne kertomaan kuulumisia!! ;) Tuotte meille muillekin plussatuulia! :D

Lillis: oisit vaan jtn kommentoinut, vaikka eilen, niin ei mene mulla ihan yksin puheluksi ja kaikki kyllästy mun juttuihin... Sori, jos jota kuta on haitannut eilinen aktiivisuuteni! :) Ei vaan ollut mitään erikoisia tekemisiä.

Oma napa: täällä kp 3/? Uusi kierto, uusi mahdollisuus ??

Oon muuten ajatellut tässä sellasta, kun mun miehen vanhemmilla ei ole vielä yhtään lapsenlapsia ja minusta olisi niiiiin ihana, jos me saatais antaa niille ekana mummin ja ukin "kullannuppu" :) Mun vanhemmilla on jo mooonta ll. niin se ei ole niille enää niin jännää. Harmittais paljon, jos joku muu miehen sisaruksista ehtisi ensin... Oonko vähän hassu??!

C81 ja palleroinen, kiitos vaan peukuista! Mut katellaan tässä pikkuhiljaa. :)

Mulla on kanssa vähän samanlainen tilanne ton "lastenlasten antamisen" kanssa kuin sulla palleroinen. Että et ole yhtään hassu! :D Mun vanhemmilla on 3 lastenlasta mun sisaruksilta, mutta miehen vanhemmilla ei yhtään. Olis niin ihana kertoa niille vauvauutisia, kun tiedän että miehen äidillä on "mummukuume". Se ei onneks meitä koskaan ole "painostanut" kuitenkaan lastenhankintaan!

Lillis: aivan! Meillä ei myöskään kukaan ole painostanut, onneksi. Se ei ole kivaa, varsinkin kun tiedän tapauksia, kun on painostettu sellaisia pareja, jotka eivät omia lapsia koskaan tule saamaan, mutteivat halua sitä kaikille kuuluttaa :( Mutta, siis ois niin ihanaa kertoa appivanhemmille, että niistä tulee isovanhempia! Ja kun tiedetään, että ne varmaan menis onnesta sekaisin :)

Thelma82 26-36, y 05/06
Lillis77, 29/29, y 12/06

Plussanneet:
Eva, 24v, LA 10.6. tärppäs 6.sta yrityskierrosta

Heippa,
Päivitin itseni tohon listaan. Paljon onnea Maria!!! Toivottavasti vaavi nyt pysyy matkassa mukana tällä kertaa!!!!
Mun vanhemmille tä lapsi on kanssa eka lapsenlapsi. Äiti on ihan sikainnoissaan, on tekemässä on vauvan huonetta niille kotiin ja hankkimassa sinne suurinpiirtein paremman varustuksen ku me tänne omaan kotiimme. Että sinänsä on kiva että oma lapsi on se eka lapsenlapsi niin se jaksaa sitä ehkä hoitaakin, toivottavasti.
Nyt mullakin on vihdoin maha vähän jo pyöristynyt ja oli pakko ostaa ekat mammavaatteet kun jos housun ylintä nappia piti kiinni niin alko olla ahdistava olo. Nämä mammafarkut joissa on tossa sellanen venyvä trikoo edessä (tiedätte varmaan millasia tarkotan) jotenkin oikein korostaa vatsaa, nyt vasta kaverit sano ekaa kertaa että mun mahasta huomaa. Siis sinä päivänä kun mammahousuissa julkiselle paikalle uskaltauduin.
Ja oon ehkä alkanu tuntea pikkuruisia potkuja, se on aika jännää :) Sitten sitä vasta ekaa kertaa tajuaa että oman ruumiinsa sisällä on joku toinen elävä tyyppi ja siitä tulee hieman karmiva mutantti olo ;)
Jeps, mutta lähdempäs tästä siivouspuuhiin jotka eivät kyllä meijän sottapyttyjen huushollista lopu!

Tsemppiä kaikille! Koittakaa jaksaa ahkeroida makuukammarin puolella vielä kun siihen on "syy", meidän seksielämä on nykyään aivan kuollutta vaikka vielä syksyllä jaksettiin välillä jopa monta kertaa päivässä. Syy on mussa, ei vaan yksinkertaisesti tee yhtään mieli seksiä. Toivottavasti edes joskus halut palautuvat tai muuten mies uhkasi ottaa rakastajan ;)

Eva rv 18

Thelma82 26-36, y 05/06
Lillis77, 29/29, y 12/06

Plussanneet:
Eva, 24v, LA 10.6. tärppäs 6.sta yrityskierrosta
Bellamariia, LA 15.8(??). Yritystä elokuusta 06,jonka jälkeen yksi km, nyt rv 9+ 3

Moi Ellit! Päivitin itseni listaan.

Hyvänen aika sentään Maria, onneksi olkoon!! Ja sä olit ihan suruissasi labrojen jälkeen ja silti testasit plussan, hyvä, ihanaa kertakaikkiaan! Nyt sitten lähetän sulle vauvaliimaa oikein urakalla=-)
Ja kaikille toistaiseksi ei-plussanneille haaveilijoille bdbdbdbdbd

Nopsa lukeminen... Ei voi olla totta ! Ihanaa Maria!!!! Onneksi olkoon! Sinulle kyllä plussan jo soi ja täältäkin peukut että kaikki menee hyvin! MAHTAVAA!!!!! *hieman liikuttunut* :)
Onko teillä joku uusi taktiikka vai mites tää nyt näin peräkkäin..? ;)

Niin ja tietenkin Mokkapavulle myös Onnittelurutistus! ONNEA !!

Nyt on kiiruhdettava töihin.. hyvää viikonloppua ellit!!

Kiitos paljon onnitteluista!
On niin epäuskoinen olo... Kai tässä sit oli se taktikka, et vähän luovutin...tai oikeestaan olin jo ihan epätoivoinen koko asian suhteen. En tiedä, mut tulos on kerrassaan ihana! Jännä juttu, kun en itse oikein osannut myötäelää muiden onnea plussauksista, tuntuu, ettei nyt saa myöskään omasta niin hehkuttaa. Itseasiassa mietin kauan, tulenko kirjottamaan ennen ekaa ultraa tänne mitään. Sit taas tunsin, et olen "velvollinen", kun vanhimpia ketjulaisia olen... Voi kun ois putkiaivot, ihan liikaa tulee mietittyä kaikkea! ;) Mut ihanaahan tämä on, jos kaikki nyt menis hyvin. Hassua, et kaikki "ennustukset" meni nappiin: mies vanno, et oon raskaana ennen pysyviä lumia, enpä ois uskonu, et nyt on vielä maa mustana. Lisäks mä näin sen unen, et tein pos. raskaustestin. Ja viimeisin hauska ajatus heräs, kun kympin uutisissa näytettiin haikaraa ni tuumasin, et se on meille tulossa. Niitä ko. lajia kun ei tähän vuoden aikaan näy suomessa. :) Yhteensattumia vain, mutta mukava ajatella...

Todella toivon teille kaikille pikaisia vauvauutisia, lupaan ainenkin lähettää haikaran täältä samantien eteenpäin, jos joku on vielä omaa nyyttiä sitten odottelee! bd bd bd Ja kannustan kaikkia hakeutumaan tutkimuksiin/hoitoihin, jos nyyttiä ei ala kuulumaan, meilläkin meni kuitenkin vuosi pelkästään näissä kevyemmissä hoidoissa.

Omaa tarinaa vaan tulee...sorry. Palataan!

Heips kaikille!

Kirjoitan tänne ekaa kertaa, keskusteluja olen kyllä lukenut jonkin aikaa sillä vauvakuume on poltellut. Nyt täytyy alkaa yrittää joskos haaveet saataisiin toteen:) Olen vm. 83, mieheni vm.80. Yhdessä olemme olleet jo monta vuotta ja naimisissakin reilut pari vuotta.

En tiedä vielä aloitammeko mieheni kanssa yritykset tässä vai vasta ensi kierrossa. Olin alkuviikolla poskiontelon tähystysleikkauksessa, jossa poistettiin kysta, joka oli vaivannut jo usean kuukauden. Nyt leikkaus on tehty ja yritys voi alkaa. Vähän tässä mietityttää onko puudutusaineella ja särkylääkkeillä, joita nyt olen muutamana päivänä syönyt vaikutusta jos joku ihme tapahtuisi ja heti tärppäisi. Ovis pitäisi olla joskus ensi viikon lopulla. Tuskin edes ekalla yrityksellä tärpää, joten ehkäpä sen ehkäisyn uskaltaisi jo jättää pois.

Toivotan tsemppiä kaikille!

Tervetuloa Mimilii! :)

Ja kiva kuulla plussanneidenkin kuulumisia. :)

Mitenkäs muiden perjantai? Täällä on ihana talvi päivä ja ihan kiukuttaa kun pitää sisällä olla. Mutta jos huomenna olisi yhtä hyvä sää niin pääsisi hyödyntämään. Voisi vaikka lenkkeillä vähän. Onneksi on viikko mennyt nopeasti.

Tervetuloa mukaan ketjuun Mimilii! Ja +++++tuulia heti toivottelen sinullekin!

Mä pääsin nauttimaan tästä ihanasta talvipäivästä koiran kanssa ulkoilemalla :) Oli kyllä kaunista! Tuli valokuvailtuakin vähän!

Nyt vois mennä vähän keittelemään glögiä :) Meillä on vieläkin joulukuusi sisällä! Ei oo raaskittu heittää pois, ollaan joulu ihmisiä.

Onnea Maria!!! Ja tarrasukkia! Ilmanmuuta pidät meijät ajantasalla missä mennään! Sä oot ketjun kunniajäseniä:)

Tervetuloa uusillekin! Kiva ku saadaa lisää jännääjiä! Suosittelen aloittamista jo nyt mimilii;)

Ja mokkapavulle myös onnittelut! Mikä tilanne siellä on nyt????

Nyt pitää mennä, mut hyvää ja plussaista viikonloppua!!!!!!

Mä nyt kyttään tätä ketjua josko se vaikka auttas raskautumaan ;o) Tänä aamuna iski kyllä sellainen hormonipäänsärky että tais Täti pistää autonsa lämmitykseen .... Kerpele! Tietysti sitä pienenpienenpienesti toivoo että se yksikin kerta oviksen tienoilla riittäisi NYT tällä kertaa ja vauva olisi saanut alkunsa mutta se päänsärky kyllä paljasti ettei niin käynyt tälläkään kertaa. Mut ootellaan nyt sinne keskiviikko-iltapäivään mitä tapahtuu. Ja en heitä sittenkään kirvestä kaivoon vaikka menkat alkaisikin. Nyt tiedän ettei miehessä vikaa ainakaan ole joten olo on paljon helpompi. Toivottavasti se kutsu sinne tutkimukseen tulisi mullekin nopeasti, saisi senkin asian sitten pois päiväjärjestyksestä.

Mulla meinaa pukata koirakuumettakin tässä, kun työttömyysaika lähestyy vauhdilla. Jos sitä nyt kuitenkin pitäisi jäitä hatussa kuitenkin sen koiran suhteen. Hoitokoiraa voisi kyllä alkaa katselemaan lehtien palstoilta ja kauppojen ilmoitustauluilta.

Rentouttavaa loppuviikonloppua ketjulaisille!

Aaja: koira+työttömyysaika=loistava yhdistelmä -> kokemusta on. Koiralle on sillon aikaa vaikka kuinka, joten sen raasun ei tartte olla piiitkiä päiviä kotona, kun muut on töissä. :) Varsinkin, jos ottaa pennun, niin sille on mukavasti aikaa :)

Mutta luulen arvaavani, mitä mietit.. Jos sattuukin het koiruuden ottamisen jälkeen vauveli ilmoittelevan tulostaan... Kaksi hoitoa ja huomiota vaativaa kotona yhtä aikaa.. Voi käydä raskaaksi. Meillä nyt vajaan vuoden ikäinen koiruus. Jos perheen lisäys ilmoittelisi itsestään tässä lähiaikoina, koira olisi sen syntyessä jo vähän vanhempi ja "viisaampi" (-> ai meidän koirako, no joo...... :D )

Kukun täällä vielä yömyöhään. Pitäis mennä kyllä nukkumaan...
Rinnat alkoivat kipeytymään tänään, joten olen ihan varma, että se paljon puhuttu täti saapuu ensi viikolla. Harmittaa jo nyt ihan kamalasti! Sitä oli niin toiveikas heti, ja nyt tuntuu että "jos ei kerran nyt, niin ei ehkä koskaan". Olenpas negatiivinen, anteeksi... Harmitusta lisää kyllä sekin, että seuraavan ovulaation aikaan mies on viikon työreissulla, joten ei taida olla silloinkaan mitään mahdollisuuksia. Pääsisköhän sinne reissulle jotenkin mukaan...? ;)

Älkääs nyt Aaja ja Lillis luovuttako vielä! :) Meillä täti on pistänyt iokein bileet pystyyn ja on asettunu taloksi kunnolla.. saa nähdä lähteekö ikinä mäkeen.. isäntä ainakin näyttää jo siltä että mielellään heittäisi eukon ulos ovesta, kun olisi paljon kivaa mielessä mihin tätsyä ei kaivata ;)
Ota Aaja pupu - älä koiraa. Meien pupun poikaset on osa vielä kotia vailla.. Ne on yhtä seurallisia kun koirat ehkä hieman enemmän hellyyden kipeitä, ja kovempia itsekin paijjamaan (mut pesee ja pussaa puhki 6 pupua päivittäin <3), muttei tartte ulkoiluttaa. Ja sisäsiistiksikin oppii. Ja ne jos jotkut osaa aina lohduttaa kun tulee täti tai nega tikkuun.. on monet itkut turkkiin itketty.

Täällä vaan kukun. Ärsyttävää. Uni ei tule. Ukko makaa tuolla makkarissa. Kaikenlaiset ajatukset vaivaa taas keskellä yötä! Murrrrr.... Kohtalotovereita? Onneksi huomenna (tai siis tänään tarkemmin ajateltuna) on sunnuntai!

C81: meillä kans taitaa täti olla tullut jäädäkseen. Mur. Ja puput on myös iiiihania! Oikein lutusia :) Mä oon tällanen eläinten ystävä. Harmi, jos omilla lapsilla tulee olemaan eläinallergioita :(

No niin, vähän paremmalla mielellä... Luntakin satoi tänään, ihanaa! Päätin, että jos en nyt ole raskaana, niin sitten aloitan laihdutuskuurin. Kiloja on taas tullut viime kesän jälkeen n. 3. Mä olen tämmönen jojoilija: laihdutan tavoitteeseeni, ja sitten taas syön surutta, kunnes huomaan että "oho, taas ollaan lähtöpisteessä". No, onneksi on noin vähistä kiloista kuitenkin kyse.
Mimilii, kannattaa aloittaa heti yritys vaan! Mua ainakin harmittaa kun ei aloitettu aiemmin, jos tässä yrityksessä vierähtää pitkään. Mutta peukkuja kaikille ja toivottavasti tämä vihdoin alkanut talvi tuo myös vauvauutisia tullessaan! :)

No niin, vähän paremmalla mielellä... Luntakin satoi tänään, ihanaa! Päätin, että jos en nyt ole raskaana, niin sitten aloitan laihdutuskuurin. Kiloja on taas tullut viime kesän jälkeen n. 3. Mä olen tämmönen jojoilija: laihdutan tavoitteeseeni, ja sitten taas syön surutta, kunnes huomaan että "oho, taas ollaan lähtöpisteessä". No, onneksi on noin vähistä kiloista kuitenkin kyse.
Mimilii, kannattaa aloittaa heti yritys vaan! Mua ainakin harmittaa kun ei aloitettu aiemmin, jos tässä yrityksessä vierähtää pitkään. Mutta peukkuja kaikille ja toivottavasti tämä vihdoin alkanut talvi tuo myös vauvauutisia tullessaan! :)

Huomenta! Mulla tuota eläimenpitoa rajoittaa paha eläinallergia, joten en omaksi aio ottaa koiraa, kissaa enkä pupuakaan. Vielä.. Mulla on ollut kaikkia noita ja nyt viime vuodet vasta ollut ihan kokonaan ilman eläimiä tilanahtauden takia. Jos joskus vielä isoon taloon pääsen niin sitten varmaan iskee eläinkuume. Pupua olen miettinyt itsekin mutta meillä on älyttömän vetoinen asunto, eli en kyllä uskalla pupua sinne ottaa lattialle paleltumaan. Ja fretti ois kans kiva mut.... ei ole niistä sen kummemmin tietoa / kokemusta, millainen lemmikki se sitten loppujen lopuksi olisi.

Mä olin laskenut kiertopäivät päin hemmettiä, luulin et huomenna on kp 25 mut se onkin kp 28. Mutta kun oviksesta ei ole harmainta hajua niin ei hätäillä nyt. TOSIN selkeitä menkkaoireita on ollut mahanpohjassa jo eilisestä joten eiköhän ne menkat ala keskiviikkoon mennessä. Aloitin taas Multitabsit, sitten ovistestejä pitää tänään tilata lisää... Eli seuraavaan kiertoon kunnon aseet käyttäöön!

Ja niin, laihisprojekti näytti ennen joulua -5 kg, vielä olisi ne vajaat 20 kiloa poisannettavana ennen kuin ollaan tavoitepainossa. Nyt vaan näyttää taas jumivan ja joulukilokin on vielä tallella.... HITTO! Mutta jospa se tästä (kun viimeisetkin piparit ja suklaat on kaapista tuhottu) :o)

Mukavaa viikon alkua, minä alan tekemään töitä

Yhteistyössä