Meillä ei mies (kai) tiedä mitään, että käyn täällä hakemassa "vertaistukea"

Olen yrittänyt vähän piilotella siltä tätä jostain syystä. Tuskin se mitään kummempia sanoisi tai ajattelisi, vaikka tietäisi. Yhdessä kuitenkin ollaan päätetty aloittaa tjottailu. Se varmaan pitäis tätä kirjottelua sellasena "naisten touhuna"
Nuka: mä kans miettinyt, että näinköhän sitä koskaan plussaa saa siihen tikkuun, kun on nää sekstailu kerratkin välillä vähän vähissä... Tälläkin kierrolla ehkä 3-4 kertaa ja väärään aikaan.. Ihan kierron alussa ja lopussa. Väliltä jää kaikki toiminta pois. Mä tässä kysyinkin mieheltä, että eikö se haluakaan meille lasta, kun on petihommat ollut vähissä, niin se vastas, että kun on vaan niin väsynyt -> niin kun onkin. Mä kans oon miettinyt samaa, että pitäs varmaan 3-4 kertaa viikossa sekstailla, jos meinais niitä lapsia saada. Tai edes sattua joku kerta noin puoleen väliin kiertoa :b
Nooh.. eteenpäin, sanoi mummo lumessa.
Kerranhan tässä, kun aattelin, että oisko jo tärpännyt, niin mieskin alkoi kuuntelemaan masua, että onko siellä elämää jo

Ja saunassa kerran ihmetteli, kun maha pömpötti kaiken syömisen jälkeen, että jos sä ootkin jo raskaana. Valaisin sitä, ettei se nyt ihan vielä kuitenkaan ulospäin näkyisi

Hassu <3
C81: mä kans luulen, et Idolsissa useimmilla se itku tulee väsymyksestäkin. Kaikkensa ovat antaneet ja sitten väsyttää yms. niin se purkautuu sitten itkuna -> tuttua itellekin eri asioissa.
Oma napa: ei-odotettu vieras, täti, kurvasi paikalle.. täällä ilmeisesti taas kp 1 menossa. Aamulla tuli veskipaperiin punaisia viiruja ja nyt vähän myöhemmin taas sitä ruskeeta...... Ärsyttävää!! Alkais nyt edes kunnolla jos kerta meinaa!!!!!!!!!!!!!! Per....!!!
(sori, tuli pitkästi kaikkee..)